lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 15.01.2017, 16:09:26   przez: S221
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 288  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(126)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
gruzawik
2017-01-15 17:17:10
Ocena: 28(glosow:44)-+
nie obrażaj kału! to porządna, uczciwa substancja pochodzenia organicznego która robi co do niej należy, użyźnia glebę, daje radość wydalającym, zapewnia obieg materii w przyrodzie. a krycha? nadyma się profesorem, parska jadem, głupotą przebija skałoczepy a kultury ma tyle co prąd zmienny w gniazdku.

pawelorek
2017-04-07 19:32:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
niby wykształcona , a jakaś niedoebana...chyba studiowała u rydzusia...

azzaro
2017-01-18 13:58:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
Proszę !!! Nie wstawiajcie tego ścierwa na wiochę, rzygać mi się chce jak ja widzę.

sawickigrzegorz1
2017-01-17 13:07:43
Ocena: -2(glosow:2)-+
owsiak to człowiek, który bezkrytycznie podporządkowuje się normom, wartościom i poglądom uznanym za obowiązujące w jego otoczeniu, z którego się wywodzi, nie każdemu pasują poglądy przez niego lansowane, żeby nie powiedzieć nachalnie, jakoś nie spotkałem się z tym w innych fundacjach czy stowarzyszeniach

gibbonx
2017-01-17 07:43:42
Ocena: 6(glosow:6)-+
Jedni wrzucają do puszek WOŚP, inni dla Caritasu, jeszcze inni na tacę a niektórzy żebrakom do dziurawego kapelusza. Każdy niech robi ze swoimi pieniędzmi co chce. Tylko dlaczego opluwać się nawzajem z tego powodu? Jak ktoś śle SMSy do wróżbity Macieja to jego sprawa, pieprzyć to, naprawdę nie ma w życiu nic ważniejszego?

batchat
2017-01-16 23:46:55
Ocena: -5(glosow:9)-+
Swoją drogą, mowa nienawiści, jaka przez was przemawia to jest mistrzostwo! Człowieka zrównacie z błotem, ale sami jesteście bez skazy, tacy super. Ciekawe ilu z was by chciała "dobić" eutanazją swoich najbliższych? Przecież owsiak był za eutanazją, ale nagła odmiana i nagle zbiórka dla starszych osób. Ciekawe dlaczego tak nagle zmienił zdanie???

gruzawik
2017-01-16 23:52:06
Ocena: 7(glosow:9)-+
ty wiesz co to eutanazja, czy tyle co ci ksiundz w temacie nawinął? może wyjaśnię: to pacjent sam sobie życzy, a nie ktoś za niego. toteż sprzecznosci w postępowaniu Owsiaka nie ma: kto chce żyć jeszcze, niech żyje w jak najlepszych warunkach, a komu nic nie może pomóc niech ma wybór też umrzeć. i tak się zdarza, przejdź się kiedyś na onkologię dzieciaku, może nie osiwiejesz.

batchat
2017-01-16 23:40:56
Ocena: -3(glosow:9)-+
No tak, wyrwane z kontekstu, jak zwykle z resztą. Czy owsiak daje na Caritas?? Nie, bo nie czuje takiej potrzeby. Ta kobieta też nie czuje potrzeby by dawać datek na wośp. Czy to takie trudne do zrozumienia???

gruzawik
2017-01-16 23:45:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
jednak czuje potrzebę plucia na wośp. zadziwiające...

egon785
2017-01-17 00:14:42
Ocena: 3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ambroszpp
2017-01-17 07:48:15
Ocena: 2(glosow:4)-+
@batchat "Czy owsiak daje na Caritas?" Tak, Owsiak wraz z WOŚP wspiera Caritas np ostatnio przekazali samochód dla Hospicjum Domowego Caritas Archidiecezji Warmińskiej, dzięki któremu wolontariusze będą mogli dotrzeć do wszystkich chorych. WOŚP jak i w Caritasie są normalni ludzie którzy potrafią działać ponad podziałami. Niestety w tym kraju są tacy "ludzie" jak Piotr Wielgucki (Matka Kurka), Pawłowicz którzy próbują wszystko z zohydzi i wszystkich skłócić. Dlaczego? Po co? Ciężko mi to zrozumieć.

maciejos78
2017-01-16 21:43:42
Ocena: -4(glosow:8)-+
Czy wiadomo coś, żeby Jerzy Owsiak wpłacił zasądzone na jego korzyść 19 130 zł na konto Łukasza Berezaka (chłopca z fotki)?

agatusia000
2017-01-16 21:35:23
Ocena: 2(glosow:2)-+
Między innymi dla tego nie jestem katoliczką :)

magda713
2017-01-16 21:24:22
Ocena: -6(glosow:10)-+
tylko 13letnie dziecko albo kretyn jest w stanie uwierzyć w propagandę Owsiaka

egon785
2017-01-17 00:16:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

fati65
2017-01-16 21:18:56
Ocena: 2(glosow:4)-+
.... i tak 65l. poszło w pi..u . Ma otwartą japę jak lalka z sex-shopu .

Lothers
2017-01-16 17:05:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
Być pojechaną na Wiosze - bezcenne :)

zlomek74
2017-01-16 16:43:21
Ocena: 1(glosow:5)-+
Niedaleka przyszłość. Powiedzmy okolice roku 2025~2030. Wizytacja w klinice specjalizującej się w opiece geriatrycznej i paliatywnej. Zadowoleni pacjenci leżą w pięknych i czystych salach. Łóżka mają full wypas. Wygodne jak kanapy w Rolls Royce-ach. Otoczeni drogim sprzętem pozwalającym im ratować i podtrzymywać zdrowie. Bądź też godnie oczekiwać na spotkanie ze Stwórcą. Na każdym urządzeniu. Każdym sprzęcie czy łóżku widać wielkie czerwone serducho. Wizytator patrzy z podziwem i chwali najwyższy możliwy poziom kliniki. Nagle dostrzega boczny korytarzyk zamknięty starymi obdrapanymi drzwiami.

pawelwiktor15
2017-01-16 16:35:15
Ocena: 5(glosow:7)-+
Dobrze że to sie nie rozmnaża.

elpapiotr
2017-01-16 16:32:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mis777
2017-01-16 16:30:36
Ocena: -2(glosow:2)-+
osoba K... to dobry przypadek dla Dr House

obcinarka
2017-01-16 15:17:26
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2017-01-16 15:35:24
Ocena: 4(glosow:6)-+
przecież bodajże rok temu na seniorów było zbierane...

obcinarka
2017-01-16 16:39:56
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2017-01-16 16:56:22
Ocena: 2(glosow:4)-+
no tak, zbawienie sobie kupują, jak mniemają... tylko czemu tacy niekonsekwentni, przecież jak chorzy to powinni sobie zdrowie wymodlić albo znosić los z godnością, taka wola ich pana przecież...

obcinarka
2017-01-16 17:15:17
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

stachpaluch
2017-01-16 14:47:33
Ocena: 5(glosow:9)-+
nikt nigdy nie wzywał innych żeby nie dawali na caritas ale oni wzywają żeby nie dawać na nie caritas . Jakie to katolickie.

ghore
2017-01-16 14:25:34
Ocena: -11(glosow:19)-+
Ja nie daję na WOŚP bo nie lubię punkowców a to wywodzi się z tego środowiska i Owsiak przy okazji WOŚP promuje brudstok. Jeśli chodzi o sprawy publiczne to patrze i na drzewo i na owoce tak dla pewności żeby się nie przejechać na czymś czego nie można sprawdzić. W ogóle unikam wszelkich fundacji i pomagam finansowo ludziom których znam. Żyjemy w czasach podłości i pieniądze które miały iść na szczytny cel często idą na coś zupełnie przeciwnego np. fundacja Clintonów.

wiobar4
2017-01-16 16:22:24
Ocena: 4(glosow:8)-+
Skąd w takim razie cały sprzęt w szpitalach obklejony serduszkami wośp? Ja daję, a wiesz czemu? bo kiedyś być może ja lub ktoś z mojej rodziny będzie potrzebował tego sprzętu, Ciebie rozumiem będą znajomi leczyć? Fajnie że im pomagasz ale to dwie różne sprawy! Powodzenia

pawelwiktor15
2017-01-16 17:05:10
Ocena: -3(glosow:7)-+
Ostatnio "rozmawiałem" z kolesiem na Facebooku w tym temacie i tamten powiedział że naklejkami WOŚP można oklejic wszystko.

gruzawik
2017-01-16 18:32:51
Ocena: 5(glosow:5)-+
koleś na fejsbuku to prawie taki wiarygodny jak facet w barze albo kolega szwagra:)

egon785
2017-01-17 00:22:09
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tomkos34
2017-01-16 13:12:06
Ocena: 3(glosow:7)-+
Nie chce dawać, niech nie daje,po co te jej spazmy :) Z apelowaniem do innych mogłaby się wstrzymać, to, zdaje się,przynosi efekty odwrotne :)

DXPac
2017-01-16 12:27:11
Ocena: -10(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Rycerz1990
2017-01-16 12:33:08
Ocena: 2(glosow:16)-+
Po pierwsze - to TY jesteś lewakiem, bo pis jest partią lewicową. Po drugie, to twoja partia osądza wszystko i wszystkich. Po trzecie - istnieją ludzie, którzy zrobią coś dla kogoś bezinteresownie, dziwne co nie? W twoich stornach nie istnieje coś takiego...

kurnachatawiocha
2017-01-16 13:02:16
Ocena: 6(glosow:16)-+
Nie wiem kogo tu żal ściska ale nikt ze zwolenników WOŚP nie zmusza nikogo do płacenia. A ty dupac robisz z siebie kretyna za kasę, czy takie masz upodobania, bo to co piszesz idealnie pasuje w przeciwną stronę.

endi75
2017-01-16 12:08:07
Ocena: 8(glosow:18)-+
nie wiem co jest gorsze: ona czy jej wyborcy. Jakim trzeba być poje.em, żeby na nią głosować?

samthebludger
2017-01-16 13:53:38
Ocena: -6(glosow:12)-+
Trochę mniejszym od tych co głosowali na Niesiołowskiego.

GaMeFaN1
2017-01-16 22:05:15
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie da się być aż takim poje.em. Ludzie głosowali na ideę, ją dostali niechcący w pakiecie. Podobnie jak Antoniego. Przynajmniej chciałbym w to wierzyć

Pablo93csw
2017-01-16 11:50:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

analny_destruktor
2017-01-16 11:26:01
Ocena: 14(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

analny_destruktor
2017-01-16 11:33:58
Ocena: 8(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

KotSchrodingera
2017-01-16 20:23:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zgadzam się z Tobą w 100%, nic dodać, nic ująć

saviola1
2017-01-16 11:05:19
Ocena: 9(glosow:23)-+
wszyscy członkowie PIS'u zaczynając od Jarosława Ka poprzez Antoniego M. a kończąc na tej pustej, tłustej i niedorobionej "Pani profesor" powinni skończyć w zakładzie zamkniętym dla psychicznie chorych.

kurnachatawiocha
2017-01-16 11:45:47
Ocena: 6(glosow:10)-+
"Cały naród" za nimi stoi, to i nabawili się psychozy paranoidalnej.

S221
2017-01-16 12:36:56
Ocena: 2(glosow:8)-+
16% to nie naród

samthebludger
2017-01-16 14:04:40
Ocena: -2(glosow:6)-+
@s221 skąd wziąłeś te 16%? Oficjalnie PiS zdobyło 37,58% procent głosów przy frekwencji 50,92%. Proszę wyjaśnij mi jakim cudem z tego Ci wyszło 16%. Na jakie podstawie twierdzisz, że nikt z pozostałych prawie 50% społeczeństwa nie zagłosowały by na PiS?

gruzawik
2017-01-16 14:23:02
Ocena: 1(glosow:7)-+
umiesz liczyć? połowa z uprawnionych która głosowała na pis to ok. 16 %vol. skoro nie zagłosowali, to nie zagłosowali BY. udowodnili to nie głosując, od urodzenia takiś nieogar, czy potem wyrosło?

S221
2017-01-16 17:41:47
Ocena: 1(glosow:3)-+
Mówimy o obecnym poparciu, a Według ostatnich publikowanych sondaży PiS ma 30-32% przy frekwencji 50%. Zakładając poparcie przy wyborach w 2015 r na PiS zagłosowało 19% uprawnionych i powtórzę , to nie cały naród

unity
2017-01-16 19:50:23
Ocena: 1(glosow:5)-+
saviola1 święte słowa

samthebludger
2017-01-16 22:47:09
Ocena: -1(glosow:3)-+
No właśnie, już z 16% zrobiło się 19%. Taka prosta matematyka. Jedyne co udowodnili nie głosują to, to iż mają gdzieś kto rządzi. Kto twoim zdanie powinien rządzić PO z jeszcze mniejszym poparciem? Wg ostatniego sondażu PiS ma poparcie 37% jednak nigdzie nie ma tam mowy o frekwencji. Badania przeprowadzane w Polsce i na świecie pokazują jednak że głosy tych którzy nie głosowali rozkładały się podobnie do tych którzy głosowali.

gruzawik
2017-01-16 23:48:50
Ocena: 1(glosow:3)-+
skoro nie zagłosowali, to jak zauważyłeś, mają w poważaniu. 32% przy 50% frekwencji to 16% poparcia ogółu, że nie wspomnę o reszcie narodu nieletniej, co głosować po prostu nie może. co robiłeś na matematyce? kulki z gilów? a logikę byś poznał jakby ci kopa zasadziła?

egon785
2017-01-17 00:36:16
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

samthebludger
2017-01-17 22:30:15
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zauważyłem również że były przeprowadzane badana, które mówią jasno iż gdyby niegłosujący zagłosowali ich głosy rozkładały by się podobnie do wyników głosowania. Oczywiście zamiast sensownie odpowiedzieć na pytanie kto twoim zdanie powinien rządzić wolisz obrażać. Gdy PiSowcy protestowali po przegranych wyborach to byli to oszołomy bo przecież większość wybrała PO PSL chociaż była to jeszcze mniejsza większość.

gruzawik
2017-01-17 22:35:26
Ocena: -1(glosow:1)-+
gdyby babcia miała wąsy, to by była wojewodą. skoro nie zagłosowali, to nie można ich uznać za legitymujących wybór pis. dlatego nie jest tak, że kto wygra wybory to może przegłosować cokolwiek mu się podoba, wbrew twierdzeniom platformersów co niektórych.

samthebludger
2017-01-18 20:38:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
No właśnie jest, na tym polega demokracja. PiS ma większość w parlamencie i robi prawie co chce, tak jak przez 8 lat PO PSL czy cie się to podoba czy nie. Opozycja niech działa tak dalej to po następnych wyborach PiS zmieni konstytucję i nikogo to nie będzie obchodziło czy w wyborach wzięło udział 80% czy 5% społeczenstwa. Można, nie można co za bezsensowne gdybanie PiS wygrało wybory i ma większość, jak by komuś się to nie podobało to by poszedł zagłosować przeciw nim. Skoro nie poszedł to można uznać że mu to odpowiada.

gruzawik
2017-01-21 02:17:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
do zmiany konstytucji to pis nie ma mandatu samodzielnie, a nikt ich nie poprze. i zwykła większość, a nawet 90% nie oznacza, że można znieść demokrację, demokratycznie to przegłosowując. chyba, że ma to być tej demokracji samobójstwo, jak za adolka. po to są zasady, zeby takich numerów więcej nie było, a pis owe zasadyłamie jak chce, bo nikt im nie wmówi, ze białe jest białe. i błagam, niemów mi o poprzednikach, bo to małe ratlerki w porównaniu z tymi przygłupami, a jak mam wybór między złodziejem a przychlastem to wybieram złodzieja, przynajmniej przewidywalny i nie rozwali wszystkiego.

samthebludger
2017-01-22 16:49:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jeszcze nie ma, ale jak opozycja będzie działa tak jak działa to w następnych wyborach spokojnie zmienią ten bubel, którym jest Konstytucja.

Zbowidowiec
2017-01-16 11:02:20
Ocena: 3(glosow:13)-+
Problem z WOŚP jest taki że ta ich zbiórka to jest tylko ułamek z tego co NFZ łoży na służbę zdrowia. A że to gwardia antykatolicka to bardzo dobrze. Trzeba napiętnować takich zacofanych osobników jak pawłowiczka ksywka profesor.

KotSchrodingera
2017-01-16 20:26:27
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ułamek, nie ułamek, ważne, że realnie pomagają. Każdy zakupiony sprzęt, który może uratować życie lub poprawić zdrowie jest wartościowy. Ja nie będę negować takiej pomocy tylko dlatego, że według niektórych to tylko "ułamek" czegoś.

egon785
2017-01-17 00:32:27
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

JRB67
2017-01-16 02:32:13
Ocena: 10(glosow:14)-+
Pawłowicz Krystyno ty nie powinnaś się rozmnażać.

hatson
2017-01-16 10:45:11
Ocena: 5(glosow:7)-+
Z jej aparycja, zagrozenie chyba nie istnieje :)

damsie5
2017-01-16 15:32:23
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jak to mówią każda potwora znajdzie swego amatora. Ja osobiście cenie charakter danej osoby no ale w tym przypadku trudno znaleźć jakieś pozytywne cechy. Może się mylę jeśli tak to proszę podać jakieś konkretne przykłady pod moim wpisem...

grzelaktomasz
2017-01-16 01:43:38
Ocena: 3(glosow:7)-+
No bo są dzieci mądre doświadczone życiowo i ludzie starzy którzy nic nie robili całe życie poza jedzeniem za dwóch i zanieczyszczaniem powietrza i szamba a uważają że im się wszystko należy

egon68
2017-01-15 19:21:45
Ocena: 11(glosow:13)-+
W Polsce mamy 92,2% katolików,zgadnijcie kto wspiera WOŚP pomijając Krysinę

DkNG
2017-01-16 12:19:29
Ocena: -2(glosow:4)-+
7,8% komuchów niemców żydów pedałów i masonów ;)

gruzawik
2017-01-16 12:55:18
Ocena: 0(glosow:4)-+
daj spokój, nawet ja mam papiery katolika, bo mi się nie chce wypisywać i księżej mordy oglądać. się nie zapisywałem, to i występować nie będę. zapomniałeś o motocyklistach :)

egon68
2017-01-15 19:15:41
Ocena: 6(glosow:16)-+
Dzieci Krysi i Naczelnika Polski nigdy nie będą korzystać ze sprzętu WOŚP

fati65
2017-01-16 21:28:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
bo oni żyją i leczą się w San Escobarze .

zielona_choinka
2017-01-15 18:37:38
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zielona_choinka
2017-01-15 18:39:14
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2017-01-15 18:48:00
Ocena: 6(glosow:12)-+
kryśka tłusta, powinna się dobrze palić...

tuskomatol
2017-01-15 17:54:51
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tuskomatol
2017-01-15 17:53:38
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Nightcrawler39
2017-01-15 17:55:31
Ocena: 6(glosow:12)-+
Za to ty masz robaki w głowie od żula.

zgroza777
2017-01-15 18:58:26
Ocena: -7(glosow:13)-+
Oni nikomu nie potrafia pomóc jak normalny człowiek tylko potrzebują organizacji, ktora przy okazji robi na nich zlote melony co roku. Przedsiębiorstwo o nazwie "holokaust" zyskalo nowych perfekcyjnych niewolników.

gruzawik
2017-01-15 21:26:30
Ocena: 4(glosow:6)-+
bredzisz, że zgroza: w UK zbiórki co krok, organizowane przecież, bo grosze mają znaczenie tylko w zorganizowanej grupie. kraj bogaty, a zbiera się na badania nad artretyzmem, rakiem, demencją, na defibrylatory, skafandry dla HART, długo by mozna wyliczać. nikt nie pluje na zbierających jadem, nie wygania, to w bardzo złym tonie. a kraj bogaty przecież. pomóc indywidualnie to możeszbabci na przejściu albo z zakupami, ale pewno ci się jakoś nie zdarzyło.

malgolina
2017-01-15 17:30:15
Ocena: 14(glosow:24)-+
Krysia chyba jeszcze tego nie zauważyła, że w tym kraju najwięcej na WOŚP dają właśnie katolicy.

gruzawik
2017-01-15 17:37:59
Ocena: 6(glosow:14)-+
małgosiu, jacyś tam chrześcijanie, ale nie katolicy: bycie katolikien wymaga spełniania paru warunków-trzeba wiarzyć w transsubstancjację, nieomylność papieży, dziewictwo i wniebowzięcie Marii... tymczasem badania episkopatu pokazały, że każdy z tych warunków oddzielnie spełnia 30-40% społeczeństwa, a łącznie pewno jeszcze mniej. wiesz, katolicy a "prawdziwi katolicy" to nie to samo :)

gazetny
2017-01-15 20:03:28
Ocena: 3(glosow:7)-+
No właśnie chyba zauważyła i to ją najbardziej boli że tyle milionów przechodzi koło nosa. A porównanie w memie po prostu mistrzowskie.

malgolina
2017-01-15 22:09:39
Ocena: -1(glosow:13)-+
To fakt Gruzawik, gdyby katolicy musieliby zadeklarować się konkretnie, procent prawdziwych katolików spadłby drastycznie. Określiłam ogólnie ludzi, którzy deklarują się "katolikami" choć nie spełniają tych warunków, o których piszesz, ale chodzą do kościoła, uczestniczą w komunii, itd.

gruzawik
2017-01-15 22:43:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
oni się nie zdeklarują, bo do tego trzeba by odwagi, a co ludzie powiedą? tradycje protestanckie u nas przepadły. kler teżwafelka nie odmówi, bo musiałby z tacy zrezygnować od takiegowychrzty, więc będzie jak jest: w coś tam wierzą w większości, własnego rozumu używają na co dzień, ale nie zamierzają się publicznie do tego przyznawać. jak kler używa religii jak maczugi do walenia ludzi po głowach to siedzą cicho, jak myszki, żeby sąsiadom nie podpaść. jakby to miało znaczenie: przecież sąsiedzi też tacy samii w d.pie mają co sąsiad robi, byle spokoju nie zkłócał.

hatson
2017-01-16 11:03:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
gruzawik: Ciekawe ile % Ksiezy, spelnia wymogi katolicyzmu :)

gruzawik
2017-01-16 11:25:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
żaden. przecież widzą co piją, krew ludka nie powoduje też alkoholizmu ani nie niszczy wątroby, szczególnie że powinna być bez żółtaczki...

Gorilla1984
2017-01-15 17:16:56
Ocena: 11(glosow:19)-+
Szkoda, że tzw "prawica" , te wszystkie PIS-owskie menty, prezes wraz ze swoją świtą zapomnieli, co to jest człowieczeństwo.....

admin1944
2017-01-15 17:15:55
Ocena: 6(glosow:12)-+
TA PO PRAWEJ ZA DLUGO KLECZALA POD AMBONA - CZARNI JEJ TAK RESZTKI MOZGU WYPRALI, ZE CHYBA NIE WIE CO BELKOCZE !!!.CIEKAWE JAK ZACHORUJE BEDZIE PRAGNELA POJSC DO SZPITALA CZY POLEZEC Z KATECHIZMEM POD OLTARZEM KAPLICY RYDZYKOWEJ ??.

gruzawik
2017-01-15 17:12:43
Ocena: 9(glosow:15)-+
zaczęło się od młodzieży uważanej za wyrzutków przez "zdrową tkankę narodu": punków, metalowców itp, co sypnęli groszem wbrew przekonaniu takich świętojebliwych jak krycha, że to śmieci i odpad społeczny. tymczasem widać mnóstwo sprzętu WOŚP, a nie widać jakoś caritasu, za to słychać o przekrętach w caritasie. oczywiście caritas jako święta krowa prokuraturze nie podlega, za to Owsiak już raz się rozliczał przed prokuraturą, oprócz corocznych sprawozdań. że coś z tego ma? no nie, za darmo wszyscy mają robić, z politykami na czele pewno...

Myrolq1
2017-01-15 16:59:37
Ocena: 3(glosow:13)-+
Na taką idiotke polaczki płacą podatki.

KotSchrodingera
2017-01-16 20:31:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
A chcieli by nie płacić na takie pustaki i dna moralne

Saska_Klempa
2017-01-15 16:55:51
Ocena: 8(glosow:16)-+
Całe szczęście, że ta poczwara nie ma dzieci, bo cóż ona za wzorce by im przekazała ....

Marcin31610
2017-01-16 13:56:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
Może wtedy byłaby normalna, a tak nikt jej nie dyma to frustracja sięga zenitu i takie teksty się jej trzymają

damsie5
2017-01-16 15:40:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
A mnie się się wydaje że ona taka postrzelona bo może ktoś ją kiedyś wydymał. W sensie oszukał heh...może nawet to był facet?

zgroza777
2017-01-15 16:49:03
Ocena: -12(glosow:28)-+
Nie jestem katoliczką, ale popieram panią prof, Pawłowicz. Też nie pomagam Owsiakowi w zdobyciu kolejnych zlotych melonów!

junoxx
2017-01-15 17:00:24
Ocena: 8(glosow:14)-+
jaka profesor? ta baba nie jest zadnym profesorem !!! gdyby miala odrobine wstydu i honoru to by skonczyla ten wasz pisiorowy cyrk z tytulowaniem jej w taki sposob

Gorilla1984
2017-01-15 17:18:05
Ocena: 7(glosow:9)-+
To sobie popieraj, ale raczej nie ma się czym chwalić......

marcinek235
2017-01-15 18:24:49
Ocena: 3(glosow:7)-+
Tylko umknęło ci, że złoty melon należy do fundacji.

bodan
2017-01-15 18:50:22
Ocena: -4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Gorilla1984
2017-01-15 19:00:38
Ocena: 8(glosow:8)-+
Bodan, jesteś kłamcą,ale dla PIS-menów to norma....

Nightcrawler39
2017-01-15 19:00:48
Ocena: 1(glosow:3)-+
Uwaga bodan się obudził i będzie jadem pluł stary komuch

marcinek235
2017-01-15 21:44:40
Ocena: 3(glosow:3)-+
Bogdan na Zachodzie jest standard na poziomie 30 %, a MP mówiło coś koło 7-8 %.

zgroza777
2017-01-15 22:37:18
Ocena: -1(glosow:3)-+
widzisz bodan zaszczekaja Cie psubraty

hatson
2017-01-16 10:53:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
Bodan: Myslisz, ze Caritas nie ma zadnych kosztow administracyjnych ? Caritas jest zorganizowany i prowadzony przez Kosciol, ktory ma kase z innych zrodel. Zawsze sa jakies koszty, przy tego typu dzialalnosciach. Nie wszystko da sie zrobic charytatywnie. Tym bardziej ,ze to jest praca przez caly rok i trudno wymagac od kogos, zeby robil to totalnie za free. Wazne, ze wiekszosc idzie na szczytny cel. Nie wazne, czy robi to Caritas, czy Owsiak. Robia wielka rzecz. Kazdemu, komu sie chce takie cos organizowac, wielki szacun. Madry czlowiek, nie bedzie do tego mieszal polityki.

kurnachatawiocha
2017-01-16 12:08:30
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jedni piszą, że Owsiak "bierze" 10%, bodan teraz, że 20, jeszcze inni, że 40... to w końcu uzgodnijcie chociaż wersję, Też mogę napisać, że Caritas "bierze" 90% - tak słyszałem... tylko, że wy przeciwnicy WOŚP możecie to sprawdzić (i potencjalnie udowodnić) ale już rozliczeń Caritasu nikt nie widzi.

czeskiwafel
2017-01-15 16:48:03
Ocena: 12(glosow:20)-+
I pomyśleć że taki tłumok jest Posłem RP

budrysio
2017-01-15 16:47:56
Ocena: 7(glosow:15)-+
Swięta za życia ta pani Krysia tyle w niej miłości i dobroci dla innych

zgroza777
2017-01-15 16:45:38
Ocena: -10(glosow:24)-+
Guru Owsiak w 11 lat wyjął 46 Złotych Melonów.

Gorilla1984
2017-01-15 17:19:37
Ocena: 6(glosow:8)-+
A ty niedojdo, co zrobiałaś dla innych?

unity
2017-01-15 18:27:13
Ocena: 7(glosow:7)-+
zgroza777 rusz doopę i zrób coś dla innych bo jak na razie to piertolisz i goowo w zyciu zrobiłaś/łeś

zgroza777
2017-01-15 20:18:19
Ocena: -4(glosow:4)-+
Nie chodzi o to żeby sie przekrzykiwac kto dal większa jalmurznę. Chodzi mi o to żeby Wam uswiadomic że to wszystko działa wadliwie a my zgadzamy się na coraz wieksze kompromisy. Z kazdej strony nas doja i kroją a my mówimy że przyjdą nastepni i rozliczą tych co kradna teraz.

marcinek235
2017-01-15 21:47:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
To co powiesz o USA. Taki bogaty kraj, a fundacje fundują całe szpitale. Zgroza prawda.

zgroza777
2017-01-15 23:40:47
Ocena: -5(glosow:5)-+
czy Wy naprawde musicie mieć jakiś wzorzec. Musicie robic jak UK, jak amerykany? czy nie możecie jak Polacy? W Ameryce nie ma takich zlodziejskich podatkow jak u nas. Orkiestra jest tylko jednym z podatkow na Was nalożonych które dobrowolnie zanosicie w zębach. Oni nie mają umiaru!!!

gruzawik
2017-01-15 23:54:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
dobrze jest uczyć się na błędach, a najlepiej na cudzych. nie wiem, co ci dobre wzorce przeszkadzają. poczytaj jeszcze internetu, jak to szzepienia szkodzą, samoloty chemitrails wypuszczają, gmo truje a Owsiak kradnie... że też się jeszczenie powiesiłeś, żyjąc w takim świecie...

zgroza777
2017-01-16 02:46:34
Ocena: -3(glosow:3)-+
Ja w przeciwieństwie do was psie syny wierzę w Boga i walczę do konca.

hatson
2017-01-16 11:01:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ile wyjal Kosciol w okresie swojego istnienia ? Co ma wiara do Owsiaka i pomagania innym. Myslisz, ze te miliony ludzi, wrzucajacych kase do puszek, to niewierzacy ?

ambroszpp
2017-01-16 11:19:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
zgroza777 piszesz, że wierzysz w Boga, z takim podejście i poglądami to ten Twój Bóg to raczej Allah.

gruzawik
2017-01-16 11:27:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
skoro wierzysz, to niby jakiego końca? przecież jesteś nieśmiertelny, więc będziesz walczyć i post mortem. jak jaskiniowiec z tramwajem :)

marcinek235
2017-01-16 12:17:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nikt w PL by nie pogardził poziome życia z UK.

pepe900
2017-01-15 16:34:26
Ocena: 3(glosow:11)-+
kiedyś czarownice palili na stosie....szkoda że kiedyś :/

kurepetytor
2017-01-15 16:30:49
Ocena: -9(glosow:25)-+
komentarz usunięty przez moderatora

absur
2017-01-15 16:42:28
Ocena: 12(glosow:24)-+
Akurat słyszałem wypowiedź tego dziecka, to żadna manipulacja. Od kilku lat chodzi i pomaga zbierać pieniądze. Nie jest ważne ile uzbiera ale ważne, że nie zamyka się w swoim nieszczęściu w coś się angażuje. O co Ci chodzi, masz jakieś kompleksy mniejszości? gwałcili Cię jak byłeś mały, czy co?

Nightcrawler39
2017-01-15 17:03:07
Ocena: 8(glosow:12)-+
kurepetytor bodan jesteś dla mnie tylko kupą gówna.

gruzawik
2017-01-15 17:17:10
Ocena: 28(glosow:44)-+
nie obrażaj kału! to porządna, uczciwa substancja pochodzenia organicznego która robi co do niej należy, użyźnia glebę, daje radość wydalającym, zapewnia obieg materii w przyrodzie. a krycha? nadyma się profesorem, parska jadem, głupotą przebija skałoczepy a kultury ma tyle co prąd zmienny w gniazdku.

hatson
2017-01-16 11:08:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zmien czasem, chocby stacje radiowa na inna, niz ta z Torunia, to bedziesz wiedzial ,ze to akurat nie manipulacja bo chlopak juz ktorys rok z rzedu bierze udzial w WOSP mimo swojej choroby. GW nie czytam ale czasami slucham radia z Torunia w trasie bo maja najlepszy zasieg w PL :) Nie lubie gadac o czyms, czego nie znam. Taki brak obiektywizmu, jak w radiu Maryja, to nawet w TVN i GW nie wystepuje. Nigdy ale to nigdy, nie slyszalem tam wypowiedzi "experta" z poza PiS.

gruzawik
2017-01-16 11:28:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie ma lepszego kabaretu niż rozmowy niedokończone:) a eksperci-neonówka może im buty czyścić.

vacarius
2017-01-15 16:18:46
Ocena: 8(glosow:22)-+
Kiedyś antykatolickim było pozwalać babie uczyć się czytać pisać, głosować i kandydować na posła. Gdy patrze na pawłowicz to zastanawiam się czy dobrze my lewaki zrobiliśmy dając babom równe prawa.

KotSchrodingera
2017-01-16 20:41:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie obrażaj przez takie ścierwo nas, normalnych kobiet. A to coś to ma taki wygląd, jakby do rodzaju ludzkiego nie należało. Profesor od siedmiu boleści. Chyba po kursie korespondencyjnym dla niedorozwojów
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  George Carlin, z dedykacją dla Rezydenta @AndrzejDuda
  •  Dla ludzi wierzących, do rozważenia i także ku przestrodze;
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Tak to wygląda
główna
Dodano: 08.07.2018, 14:38:23   przez: endriu343
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 69Skomentuj (18) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0