lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 11.02.2017, 12:10:34   przez: S221
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 340  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(114)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
vacarius
2017-02-11 16:51:52
Ocena: 20(glosow:88)-+
PISowce myślą ze im wszystko wolno. W Smoleńsku pewnie było tak: "Co, nam nie można lądować we mgle"?

net244
2017-02-17 10:43:36
Ocena: -1(glosow:1)-+
no ale przecież w telewizorze było narysowane, że tam jest linia przerywanaaaaaa, a co mówią w telewizorze na (w) tym kanale to świnte i nikt nam nie wmówi, że białe jest białe.

juliette88
2017-02-15 17:14:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
ludzie, serio? Ktoś Wam dał prawo jazdy? Zaczynam sie bać jeździć autem, skoro niektórzy myślą, że skrecajac w lewo, muszę przepuścić jadących za mną w tym samym kierunku i tym samym pasem :-P

carmamir
2017-02-14 09:14:08
Ocena: -2(glosow:10)-+
Ale polaczki biedaczki z zawisci wytrzymac nie moga. W innych krajach to norma ze pojazdy uprzywilejowane jada bez sygnalow dzwiekowych, aby po prostu ludziom nie halasowac zza oknami, tylko dojezdzajac do rond/skrzyzowan z czerwonym wlaczaja sygnal dzwiekowy, aby z daleka bylo wiadomo ze nalezy sie zatrzymac. W PL ? Wiadomo ze uprzywilejowany ale NIE, bez dzwiekow to NIE bo to PIS. Zalosni jestescie.

aartikoo
2017-02-14 00:29:25
Ocena: -3(glosow:9)-+
Debilem jest ten co narysowal to! Jeśli kierujący skręca to ma obowiązek czy ktoś go nie wyprzdza. Kpw debile jedne

marcik8
2017-02-14 11:16:41
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ma obowiązek? Przytocz nam znawco artykuł Prawa o Ruchu Drogowym.

damsie5
2017-02-13 22:51:04
Ocena: 1(glosow:5)-+
Po co ta gadka niech ujawnią zapis rejestratora to powinno rozwiać wszelkie wątpliwości nie zrobią tego a dlaczego bo musieliby się przyznać do błędu.

stefan.barszcz
2017-02-13 20:40:31
Ocena: -4(glosow:4)-+
Do obcinarka-chwała Ukrainkom że przy drogach za 5 zeta robią loda.{jedna mówiła że jest twoją matką).

papi70
2017-02-13 18:27:44
Ocena: -3(glosow:9)-+
Pis to debile.

Hania54152
2017-02-13 17:49:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
Kierujący pojazdem może zmienić kierunek jazdy lub zajmowany pas ruchu tylko z zachowaniem szczególnej ostrożności oraz pod warunkiem, że nie spowoduje to zajechania drogi innym kierującym. Zmianą kierunku jest: skręcenie, zawracanie i zmiana pasa ruchu.to sie tyczy tez lammiacych przepisy i na tym sie slizgaja

Hania54152
2017-02-13 17:45:44
Ocena: -3(glosow:5)-+
niestety jesteswinny bo w miejscu gdzie nie mozna wyprzedzac wazyles sie skrecic bez upoewnienia sie czy ktos cie nie wyprzedza.dzieciaku mam nadzieje ze to tak naglosnili ze bedzuiesz mialobrone godna prezydenta

enter69
2017-02-13 18:51:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
hania co ma 55 lat w profilu a robi błędy jak przedszkolak...

cryboc
2017-02-27 23:03:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
tam nie mozna wyprzedzac

bezkasku
2017-02-13 17:32:33
Ocena: 5(glosow:7)-+
Art. 24 ust. 5 ustawy prawo o ruchu drogowym, kierowcę, który ma zamiar skręcić w lewo, można wyprzedzić tylko z prawej strony o ile jest to możliwe. Natomiast kierowca, który widzi, że pojazd poprzedzający sygnalizuje zamiar skrętu w lewo nie może go wyprzedzić z lewej strony.Ponadto artykuł 24 ust. 7 punkt 3 - Zabrania się wyprzedzania pojazdu silnikowego jadącego po jezdni na skrzyżowaniu, ponadto podwójna ciągła. Znak ten rozdziela pasy ruchu o kierunkach przeciwnych i oznacza zakaz przejeżdżania przez tę linię i najeżdżania na nią.

bezkasku
2017-02-13 17:33:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tyle prawo. Czekamy na sprawiedliwość.

boombeel
2017-02-13 18:47:41
Ocena: -1(glosow:3)-+
Tyle tylko, że to ciągle są wykroczenia a do kolizji i tak doprowadza ten który zajechał drogę popełniającemu wykroczenie...absurd ale tak to już jest...

bezkasku
2017-02-13 20:15:46
Ocena: 0(glosow:6)-+
Gdyby rządowa limuzyna nie popełniła wyżej wymienionych wykroczeń - nie doszłoby do kolizji. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, nie miało prawa być ich w tamtym miejscu. Skręcający nie zajechał nikomu drogi, bo nikt nie doszło przecież do kolizji z pojazdem jadącym z naprzeciwka.

mic123cim
2017-02-13 20:59:50
Ocena: -1(glosow:7)-+
art. 22. kierujący zmieniając pas ruchu ma obowiązek ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu pasem, na który zamierza wjechać. Zanim skręcisz - patrzysz w lusterko. Jechała kolumna. Jednemu ustąpił - reszcie nie. To czy kolumna złamała przepisy to inna sprawa. Cienkus wymusił pierwszeństwo....

alighator2x
2017-02-14 03:50:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
mic123cim - ty jakiś debil jesteś. popatrz na zdjęcie i wytłumacz o jaką zmianę pasa ruchu ci chodzi aby nie zajechać drogi pojazdowi który tym pasem jedzie... a może błaszczak cię tu nasłał?

bezkasku
2017-02-14 09:37:55
Ocena: 3(glosow:5)-+
Widzisz, tylko że ty nie rozumiesz, co oznacza definicja zmiany pasa ruchu. Kiedy jest kilka pasów rozdzielonych LINIĄ PRZERYWANĄ!!! to można mówić o zmianie pasa ruchu. Tam była linia CIĄGŁA. W myśl definicji linii ciągłej - nie wolno ani na nią najeżdżać, ani jej przekraczać. Nie ma tu zatem zastosowanie zmiany pasa ruchu. Tam był jeden pas ruchu - jak wiec można mówić o zmianie, skoro nie było czego zmieniać? Na tamtym pasie mial prawo być jedynie pojazd jadący z przeciwnego kierunku... I gdyby takowy staranowało to słynne PANCERcento, to można mówić o winie kierowcy pancera.

anubisgd
2017-02-13 16:47:58
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

szatam
2017-02-13 15:30:48
Ocena: -1(glosow:7)-+
Januszem znafcy jeździectwa: jak należy wykonać skręt w lewo ,gdy lewy pas jest zajęty?

endi75
2017-02-13 13:51:11
Ocena: 4(glosow:4)-+
jeden jest pewnik. Borowik zachował się jak amator, ktoś kto dostał dopiero prawo jazdy. Czyli coś w ciebie wjeżdża, a ty na gwałtownie skręcasz, żeby uniknąć wypadku. Tu nie chodzi o PIS. Nie stać ich na symulatory?

jasio0127
2017-02-13 13:36:56
Ocena: -1(glosow:9)-+
To czemu seicento zepchneło drugi samochód w kolumnie nie widział pierwszego który go wyprzedził? I co do cholery ma do tego PiS?

robin8
2017-02-13 10:58:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
No dobra, droga jest. Tylko drzewa brak. Więc raczej nie ta droga.

marcik8
2017-02-13 11:33:18
Ocena: 2(glosow:4)-+
Do okulisty!

Oliolo
2017-02-13 10:31:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurnachatawiocha
2017-02-13 15:02:06
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jak zatrzymujesz się na światłach, to ruszając też włączasz się do ruchu?

Rob600
2017-02-13 09:32:07
Ocena: 3(glosow:15)-+
"Prawidłowo jadący Fiat" powinien przed wykonaniem manewru upewnić się czy może go wykonać! więc jest winny tak wynika z KRD kierowca pojazdu wyprzedzającego na skrzyżowaniu może być ukarany mandatem za wyprzedzanie ale winnym pozostaje wykonujący manewr lewoskrętu :( Nie jestem PIS-owcem i wk**wia mnie niesamowicie jak się szlachta rozbija za nasze pieniądze !!)

Tropiciel_abs
2017-02-13 10:01:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Tropiciel_abs
2017-02-13 10:07:28
Ocena: -1(glosow:7)-+
O czym Ty człowieku piszesz? Skoro w informacjach podawali (opierając się na zeznaniach kierującego Fiatem Seicento), że widział nadjeżdżający pseudo-pojazd uprzywilejowany (pseudo, jako, że PRoD stanowi jasno, iż pojazdem uprzywilejowanym jest pojazd wysyłający sygnały błyskowe oraz dźwiękowe - w tym przypadku były to tylko sygnały błyskowe) i po ustąpieniu mu pierwszeństwa zaczął skręcać w lewo. Jeśli jechała kolumna pojazdów to wg art. 2 pkt 38 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym pojazdy otwierające i zamykające kolumnę powinny mieć dodatkowo światło błyskowe barwy cze

cavefalcon
2017-02-13 10:39:59
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

matrosbum
2017-02-13 08:36:28
Ocena: -2(glosow:20)-+
Ostatnio wyszło na jaw że oPOzycja wynajęła firmę zajmującą się tzw. czarnym PR do walki z PiS-em. Efekty widać szczególnie na tej stronie... Ps. wiecie co to jest DEZINFORMACJA?? Proszę nie łykajcie wszystkiego jak młody pelikan ok?

damsie5
2017-02-17 18:30:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ok. Wedle życzenia to o czym piszesz nijak się ma do rzeczywistości ok?

delik
2017-02-13 07:54:50
Ocena: -10(glosow:10)-+
najgorsze że ten debil już się przyznał do winy, chociaż politycy PO zapewniali mu pomoc prawną

Oliolo
2017-02-13 10:34:09
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pawel1710
2017-02-13 02:29:04
Ocena: 5(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Leszy
2017-02-13 07:06:07
Ocena: -6(glosow:12)-+
A jeżeli nawet, to pytanie jaki był powód włączenia sygnałów pojazdu uprzywilejowanego? Czy było to uzasadnione?

emtezet
2017-02-13 10:03:27
Ocena: 2(glosow:6)-+
Dokładnie. Jakim prawem powrót do domu ma być "na sygnale". Jak ja wracam 300km po robocie do domu to nie towarzyszy mi eskorta policji na sygnale, żebym szybciej był w domu. Jeszcze w jakiś sposób mogę zrozumieć jazdę "do", np. na jakieś spotkanie. Ale powrót do domu?!

pawel1710
2017-02-14 00:38:28
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mielizna
2017-02-13 00:35:37
Ocena: 3(glosow:13)-+
Według jakich świadków bo przecież są tacy co słyszeli te sygnały. Wiadomość łatwo dostępna w mediach? Po co kłamać @S221?

nikto_otkin
2017-02-13 07:49:25
Ocena: 4(glosow:8)-+
Po to aby pożyteczni idioci dalej rozprzestrzeniali w przestrzeni publicznej te kłamstwa i w ten sposób próbowali nadać im wiarygodności. Oczywiście jest to bardzo destruktywne dla samego społeczeństwa. Uwzględniając totalne zidiocenie społeczeństwa i wiarę w każdą informację oby tylko poszła jako mem .... przyszłość rysuje się w bardzo ponurych barwach :(

kurnachatawiocha
2017-02-13 14:56:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
Są tacy świadkowie, co słyszeli sygnały i wszyscy są z BORu...

Krzysiek_77
2017-02-12 22:41:25
Ocena: 8(glosow:14)-+
Zawsze mnie zastanawiało ile do powiedzenia maja ludzie ktorych nie było na miejscu nie widzieli ani też nie mają fachwej wiedzy w temacie ... dużo . Aż żal że tylu fachowców marnuje się na portalach internetowych . Pozdrawiam WSZYSTKICH i nie rzucajcie się na mnie jak kot na schab.

obcinarka
2017-02-12 22:15:21
Ocena: -3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Marek38
2017-02-13 08:23:16
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

boombeel
2017-02-12 22:11:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
...wy będziecie sprawcami kolizji

boombeel
2017-02-12 22:09:24
Ocena: 3(glosow:7)-+
Polska...pomijam kwestię uprzywilejowania bo ona wpływa jedynie na odpowiedzialność za wykroczenie np. wyprzedzanie"na podwójnej ciągłej" itd.Zgodnie z przepisem kierujący,który zamierza skręcić w lewo musi upewnić się m.in. czy nie jest wyprzedzany.Niestety w przypadku takiej stłuczki(co moim zdaniem jest lekkim absurdem)kierujący jadący lewym pasem otrzyma mandat za zakaz wyprzedzania na skrzyżowaniu natomiast skręcający będzie winnym kolizji.Jakby ktoś wyprzedzał Was na podwójnej w czasie skręcania w lewo na posesję to przy stłuczce on dostanie mandat za "P4" a Wy będzie

krol_julian123
2017-02-12 22:59:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
Niestety tak jest jak napisałeś, uważam ze to głupi przepis, jest linia ciągła to zakaz wyprzedzania i koniec łamiesz ten przepis masz wine za kolizje i koniec. Jeszcze taki przykład podczas wyprzedzania pojazdu tez masz się upewnić ze możesz ten manewr wykonać itd. czyli jak będę jechał autostrada ,,pod prąd'' a ktoś będzie wyprzedzał ciężarówkę i we mnie uderzy to on ma wine bo nie zachował ostrożności, nie miał wystarczająco miejsca. dlatego uważam ze jak wyprzedzasz w niedozwolonym miejscu to musisz się liczyć z wypadkiem z twojej winy

RuterFull
2017-02-12 23:13:15
Ocena: 3(glosow:3)-+
każda zmiana kierunku jazdy nakłada obowiązek upewnienia się co do bezpieczeństwa jego wykonania...

boombeel
2017-02-13 18:52:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
@RuterFull zgadzam się, że każda...tutaj wpis tylko w nawiązaniu do grafiki. Ps. Minusujący poczytajcie, popytajcie bo kiedyś komuś kto Was tak będzie wyprzedał, zajedziecie drogę i się zdziwicie jak ładnie wyklepie samochód za Wasze pieniądze...

magda713
2017-02-12 22:06:58
Ocena: 2(glosow:14)-+
Tu nie ma znaczenia PIS czy PO winny jest Borowik lub kierowca na przedzie kolumny , ale debile oglądający TVN czy Polsat niedługo za zasrane Toi Toje też będą obwiniać PIS.

psx85
2017-02-12 21:59:20
Ocena: -2(glosow:18)-+
Tv w końcu zaczęła informować co tak naprawdę rządzący odpierd@l@ją.......a jak Komorowski z BORem wjechali w osobówkę,gdzie była kobieta i dziecko media siedziały cicho. Jesteście zwykłym produktem, który ma drzeć ryja,kiedy oni sobie tego zażyczą. Przykre i prawdziwe.

DkNG
2017-02-13 08:45:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
przygonił kocioł garnkowi

kumanek666
2017-02-13 09:18:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcik8
2017-02-14 10:53:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dlaczego pisiorze kłamiesz? To ta kobieta wjechała w tył auta BORu, bo nie wyhamowała. Myślisz, że tak sobie rzucisz swobodnie to kłamstwo i nikt cie nie zdemaskuje?

psx85
2017-02-14 12:45:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
marcik8 - "Teraz najlepsze, chociaż początkowo policjant na miejscu zdarzenia przypisał winę kierowcy Biura Ochrony Rządu, to jednak Natalia A. ostatecznie stanęła przed sądem z zarzutem spowodowania zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym" ; "Sprawa szybko zmieniła kierunek gdy zaprotestował sam BOR. Jednak, jak zauważa sędzia prowadząca sprawę, funkcjonariusze zamiast szczegółowo opisać zajście, wymigują się kilkoma zdaniami"...poczytaj sobie o tym, a później pisz.

marcik8
2017-02-14 12:55:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ja mam sobie poczytać? Ja sprawę znam od dawna, w przeciwieństwie do ciebie. To ty kłamiesz. To jak? Komorowski taranował osobówkę czy baba w kuper BORowcom wjechała?

psx85
2017-02-14 17:56:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
Gdyby ta kobieta z dzieckiem wjechała w tył auta BORu to policja nie ukarałaby na miejscu BORu tylko ją. Fakty są takie,że na miejscu zdarzenia ukarani został kierowca BORu, a dopiero późniejszy się odwołali. No na logikę. proszę podeślij mi info ,że na miejscu to ona została ukarana, a nie BOR.

bpin
2017-02-12 21:41:18
Ocena: 3(glosow:5)-+
poniekad jest wina chlopaka bo nie upewnil sie przed skretem czy nic nie jedzie(powinien popatrzec w lusterko przed wyk.manewru) a wina BORu jest to ze jechali zapewne z nadmierna predkoscia w zabudowanym...

wlocho1
2017-02-12 21:34:13
Ocena: -1(glosow:11)-+
Niech dalej PiS rozbija limuzyny. Podatnik zaplaci, zaraz znowu cos w gore pojdzie...

Michał50223
2017-02-13 12:12:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
A mówi ci coś pojęcie polisa ubezpieczeniowa? Czy dalej będziesz bzdury pisał?

pawel-wod
2017-02-12 21:28:02
Ocena: -4(glosow:4)-+
to był fiat 126p nie cinciaczento

agent0030
2017-02-12 21:22:17
Ocena: -1(glosow:15)-+
Wiocha dla tego co wkleił to zdjęcie i dla was znawców ruchu drogowego. Kolega marcus346 ma rację może to wyda się dziwne ale w takiej sytuacji winę ponosi kierowca seicento i nie ważne czy jechała tam kolumna pojazdów na sygnale czy bez. ktokolwiek by nie jechał to kierujący seicento powinien się upewnić czy może wykonać manewr skrętu. Jeśli zajeżdża drogę innemu pojazdowi to jest to jego wina. Kierowca który wyprzedza na skrzyżowaniu dostaje natomiast ukarany mandatem karnym za ten manewr. Tak to wygląda. Plucie jadem na PIS w wykonaniu niektórych osób tutaj jest po prostu śmieszne.

stoney
2017-02-12 21:43:16
Ocena: 1(glosow:15)-+
Kolego, radzę zapoznać się z orzeczeniami w podobnych sprawach: jeden skręca bez sprawdzenia czy nie zajeżdża drogi a drugi z premedytacją wyprzedza na skrzyżowaniu oznaczonym podwójną ciągłą, a dowiesz się, ze Twoja opinia jest błędna. Dodam jeszcze jedną okoliczność, w terenie zabudowanym zakładasz, że pojazd w lusterku porusza się z przepisową prędkością i mając to na względzie planujesz manewr. Więc jak kolumna zapier@#%@ła to mógł się upewnić zawczasu skupić się na skręcie, a w tym czasie... bum.

xdarksacrificex
2017-02-12 21:14:30
Ocena: 3(glosow:7)-+
Artykuł 9, artykuł 24 i artykuł 53 ustęp drugi ustawy o ruchu drogowym, pierwszy mówi o zachowaniu w stosunku do pojazdów uprzywilejowanych, drugi mówi o wyprzedzaniu, a trzeci o tym co jest pojazdem uprzywilejowanym. Jestem ciekaw jaki będzie przebieg postępowania, co ustalą śledczy, kto będzie winny i jaki będzie wyrok. Jeśli nie było sygnałów dźwiękowych wówczas winę ponosi kierowca BORu(o ile chłopak włączył kierunek), jeśli mieli włączone sygnały zarówno świetlne jak i dźwiękowe to wówczas winę ponosi chłopak(niestety nie zastosował się do artykułu nr 9).

lars33
2017-02-13 07:55:56
Ocena: 2(glosow:4)-+
nie zgadzam się z tym co piszesz! nawet to jak mają włączone światła oraz sygnał nie zwalania ich do zachowania szczególnej ostrożności w tym co robią na ulicy. Karetka też jest uprzywilejowana, ale jak kierowca spowoduje wypadek na skrzyżowaniu uderzając w prawidłowo jadące auto to kierowca karetki ponosi odpowiedzialność! douczy się , a dopiero potem pisz poprawnie. Chłopak jechał prawidłowo tylko pislamistowska władza robi wszystko żeby go udupić. Jeszcze się nie nauczyliście, że ta władza zrobi wszystko aby być bez winy? OBUDZIĆ się!!!

Rycerz1990
2017-02-12 21:02:47
Ocena: -1(glosow:13)-+
Raz sierpem raz młotem, pisowską hołotę! No albo cinquecentem :D

jacek.jacek
2017-02-12 21:54:55
Ocena: -6(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nudnygosc
2017-02-12 19:49:59
Ocena: -3(glosow:21)-+
A tak notabene gdzie wy wszyscy dzis zbulwersowani, byliście wtedy jak Bronek jadząc swoją kolumną spowodował wypadek co miało przykre konsekwencje dla dziecka w uderzonym pojezdzie tj. wielomiesięczną rehabilitację. Się pytam gdzie :-D

marcik8
2017-02-12 20:25:03
Ocena: 4(glosow:18)-+
Do Qvy nędzy! Miała być dobra zmiana czy nie? To jest wasze tłumaczenie? Poprzednicy się szmacili to my tez możemy? A idź ty wPISdu.

anaksagoras
2017-02-12 22:20:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurnachatawiocha
2017-02-13 14:48:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Byłem w tym samym miejscu, czyli przeciw rozpasaniu władzy i dzieleniu na równych i równiejszych.

namor6555
2017-02-12 19:44:19
Ocena: 10(glosow:12)-+
Czy BOR nie posiada kamerki samochodowej? Ja posiadam dla własnego bezpieczeństwa.Tyle mądrych komentarzy a nikt nie proponuje odtworzenia momentu zdarzenia? Czy może Wam coś umknęło ?W mieście też kamer nie było? Jajca to są normalnie..... Pozdrawiam

leworeczny
2017-02-12 19:42:06
Ocena: 4(glosow:4)-+
Nie zebym sie czepial czy manipulowal ale w tv mowili o seicento

nudnygosc
2017-02-12 19:39:40
Ocena: -3(glosow:11)-+
Ja pier...lę ale z was fachowcy. Wina jest bezprzecznie obydwu. Seicento stało a po puszczeniu 1 pojazdu z kolumny tak czy siak wg. przepisu RD jest pojazdem właczającym się w ruch i spoczywa na nim również obowiązek upewnienia się że droga jest czysta/kierowca BMW jest mniej winny bo jest pojazdem uprzywilejowanym, ale niech i będzie jego wina/. Kilka lat temu to przerabialem live. To samo, pojazd wyprzedzał kolumne a ja skręcałem w lewo. Odwołałem się do sądu.Skończyło sie moją przegraną. Sąd stwierdził obopulną winę. Takie prawo

PapierowyKrasnal
2017-02-12 23:43:25
Ocena: 4(glosow:4)-+
Seiczento nie włączało się do ruchu. Zatrzymanie pojazdu wynikało z warunków ruchu drogowego dlatego nie ma mowy o włączaniu się do ruchu.

adammaster
2017-02-12 19:19:44
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lamparcica
2017-02-13 10:04:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co to polactwo plebsie? chodził do szkoły cep?

slyfly
2017-02-12 19:10:51
Ocena: 6(glosow:12)-+
niech zatrudnią Froga, on jest specjalistą od jazdy bmw

daniel16126
2017-02-13 04:01:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
Oni jechali audi

Pablito86
2017-02-12 19:06:28
Ocena: 11(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pensulina
2017-02-12 19:01:11
Ocena: -8(glosow:18)-+
Typowy temacik z PR-em i propagandą autorów Wiochy, którzy wysławiaja jedno imię - PAWEŁ i jego partię-niepartię. Jak ABW wozili pizzę dla Sikorskiego to skamlenia nie było. Przecież pisiory zatopili naszą zieloną wyspę hahaha I ta nienawiść z postów?! Po co to komu, jak śpiewał Joka.

damsie5
2017-02-12 20:54:45
Ocena: 1(glosow:5)-+
Było skamleć kto Ci bronił???

JANEK1331
2017-02-12 18:55:50
Ocena: 8(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szczemp
2017-02-12 18:41:40
Ocena: 4(glosow:8)-+
Wiele razy widziałem kolumnę rządową i mało kiedy mają sygnały świetlne i dźwiękowe. Raczej tylko po miastach jeżdżą z obydwoma. A poza miastami i na wsiach już tylko światła.

sebutza
2017-02-12 18:28:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ty jesteś dobre "Cinkłueczłuentło"... masakra...

obcinarka
2017-02-12 18:15:51
Ocena: -12(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora

schefferville
2017-02-12 04:11:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

vacarius
2017-02-11 16:51:52
Ocena: 20(glosow:88)-+
PISowce myślą ze im wszystko wolno. W Smoleńsku pewnie było tak: "Co, nam nie można lądować we mgle"?

andrzejsl1970
2017-02-11 14:45:58
Ocena: 0(glosow:18)-+
bufetowa ściemnia jak hiena cmentarna gosiewska więc o co chodzi???? o kasę !!!! czy przebije smolenskie odszkodowania????

poproszepiwo
2017-02-12 18:32:58
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
2017-02-12 18:50:01
Ocena: -7(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kary1977
2017-02-11 14:30:55
Ocena: 10(glosow:16)-+
Wystarczy w tych rządowych autach zamontować "Czarne skrzynki" i będzie wszystko jasne następnym razem.

zibi64
2017-02-11 14:01:30
Ocena: 3(glosow:19)-+
no i co się czepiacie, to CC skręcało w LEWĄ stronę i na to kwa, kwa kwa, pozwolić nie można

marcus346
2017-02-11 13:39:00
Ocena: -9(glosow:31)-+
Janusze znawcy ruchu drogowego. Szkoda słów jacy jesteście słabi. Jeżeli kolumna rządowa jechała na sygnale nie złamała prawa, jeśli nie jechała to już także. Ale to nie zmienia faktu że kierujący fiatem nie patrzył w lusterko i wjechał na zajęty pas drogowy. Mieliśmy kiedyś podobne zdarzenie z ciągnikiem, kolega wyprzedał gdy ciągnik nagle zaczął skręcać. Na całe szczęście tylko lekkie zderzenie, kierowca ciągnika tłumaczył że chciał skręcać i włączył kierunkowskaz ale gdy już pas zajęty i zajechał drogę. Takie ustalenia policji. I nie trza być w rządzie by to wiedzieć

kary1977
2017-02-11 14:29:08
Ocena: 2(glosow:12)-+
Jeśli to była kolumna rządowa to zgodnie z przepisami powinna mieć pilota.

lodazajeansy
2017-02-11 17:33:34
Ocena: 11(glosow:19)-+
Haha sam nie znasz się na ruchu drogowym.jak sam napisałeś jeździsz autem ale jako pasażer w aucie swojego chłopaka. Samochody uprzywilejowane mogą łamać prawo ale jak dojdzie do wypadku to jest to wina kierowcy uprzywilejowanego auta. Jak kierowca karetki wjedzie na czerwonym to w razie wypadku winny jest kierowca tej karetki

mis777
2017-02-12 18:42:20
Ocena: 8(glosow:12)-+
na skrzyżowaniu można wyprzedzać auto skręcające w lewo no kur.wa mać teraz wiem czemu OC poszło w górę bo idioci za kierownicą

thomaass
2017-02-11 13:26:03
Ocena: -6(glosow:16)-+
Jakie by nie były przepisy to i tak wina chłopaka...niestety...

lodazajeansy
2017-02-11 13:17:28
Ocena: 6(glosow:24)-+
szkoda chłopaka zastraszyli go mimo że jest niewinny. Szydło nie ma honoru jak cały pis bo ludzie wiedzą czyja jest wina.

jusef19
2017-02-11 12:55:18
Ocena: 6(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

de_vall
2017-02-11 13:15:05
Ocena: 6(glosow:20)-+
Nie ma takich przepisów - a jak uważasz, że są to je podaj. Przepisy są dla wszystkich takie same, nie ważne, czy to mruga, sra, błyska, wyje czy robi cokolwiek innego. Wrobili chłopaka i tyle.

jusef19
2017-02-11 13:25:57
Ocena: -6(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jusef19
2017-02-11 13:27:58
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

S221
2017-02-11 13:45:03
Ocena: 2(glosow:18)-+
Świadkowie twierdzą ze kilkunastu poruszała sie używając tylko sygnałów świetlnych , za tym w myśl przepisów prawa nie była kolumna uprzewilowana i winę ponosi kierowca rządowy

de_vall
2017-02-11 13:46:05
Ocena: 7(glosow:11)-+
zaniechanie "szczególnej ostrożności" przy skręcie nie wyłącza "niezgodnego z prawem wyprzedzania". Jedyne o czym możemy tu móc to o współwinie. Są na to wyroki. Zdarzenie nie jest nowe i szeroko opisane w legislacji. Zwalenie winy na jednego uczestnika ruchu to wrobienie.

S221
2017-02-11 13:46:16
Ocena: 7(glosow:19)-+
To jest skrzyżowanie a przepisy ruchu drogowego określają ze jest zakaz wyprzedzania na skrzyżowaniu

lodazajeansy
2017-02-11 17:38:37
Ocena: 6(glosow:12)-+
Józef kierowca skręcając ma obowiązek sprawdzić czy nic nie nadjeżdża z naprzeciwkao wyprzedzających w tym czasie pojazdach nie ma mowy w PRD. Jest za to mowa o tym że to wyprzedzając należy zachować ostrożność, nie wolno wyprzedzać na skrzyżowaniu i ciągłej linii

jusef19
2017-02-11 18:50:04
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mis777
2017-02-12 18:47:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
odpowiada skręcający ale nie na skrzyżowniu

xdarksacrificex
2017-02-12 20:53:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
ustawa o ruchu drogowym, artykuł 24 mówiący o wyprzedzaniu, ustęp 5, pojazd sygnalizujący zamiar skrętu w lewo można wyprzedzać tylko z prawej strony. Jeśli nie mieli włączonego sygnału dźwiękowego to nie byli pojazdem uprzywilejowanym, bo by się nim stać muszą mieć włączone i sygnały swietlne i dźwiękowe. Ponadto wyprzedzali na skrzyżowaniu, na podwójnej ciągłej, pojazd sygnalizujący zamiar skrętu w lewo(no chyba, że chłopak zapomniał sobie włączyć...). Jeśli mieli włączone sygnały dźwiękowe wraz z świetlnymi to kierowca seicento powinien ułatwić im przejazd.

kolusek
2017-02-11 12:51:11
Ocena: 4(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
2017-02-12 18:52:58
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damsie5
2017-02-12 21:04:57
Ocena: 1(glosow:7)-+
Nie podadzą się do dymisji tak samo jak nie podało by się PO co oznacza że nie są od nich lepsi i nigdy nie będą.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tak to wygląda
  •  No i Polscy kierowcy wzięli przykład z Zachodu i temat
  •  Nerwy i strach sprawiły, że Jaki
  •  Czapki z głów! Bardzo mądra i szczera mowa.
główna
Dodano: 22.07.2018, 18:38:38   przez: seroten
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 61Skomentuj (27) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0