lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 28.02.2017, 11:12:53   przez: MontyPython
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 100  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(49)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Taki_Jakis
2017-02-28 11:38:22
Ocena: 13(glosow:25)-+
W tych czasach za rasistę uznawany jest tylko biały człowiek, by być uznanym za faszyste wystarczy być patriotą. Już nie raz na tym i innych portalach widziałem jak ktoś nazywa kogoś faszystą bo ktoś jest dumny ze swojego kraju i pozytywnie wyraża się o naszych wartościach itd, a jak w dodatku jest się katolikiem to w ogóle z automatu człowiek uznawany jest za największe zło świata. Prawda jest taka, że rasistą może być każdy, patriotyzm to nic złego, tak samo jak nacjonalizm (oczywiście nie radykalny), a każda religia ma wyznawców dobrych i złych, ważne jest by szanować się nawzajem

MaciejM1974
2017-03-01 06:02:49
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nissin !! Wszystkie arabskie c.h...j.e tobie w du...pę.

malgolina
2017-02-28 22:30:51
Ocena: 2(glosow:12)-+
W moim domu mogę wygłaszać swoje opinie. Jesteśmy w swoim kraju, w naszej ojczyźnie, naszym domu, więc może się nam to i owo nie podobać, zwłaszcza, jeśli wciskają nam siłą pewne myślenie, a co gorsza - niechcianych "gości", którzy z większym prawdopodobieństwem, nie wniosą nic produktywnego do naszego społeczeństwa.

gordonthompson
2017-02-28 20:06:31
Ocena: 0(glosow:4)-+
A ja wam powiem tak-mogę sobie lubić czy nie lubić kogo tylko zechcę,z powodu jaki mi się tylko zamarzy.I nikomu nic do tego.Taki np nissin może sobie mnie za to nie lubić,droga wolna,może sobie kochać swoich ciapatych.Również z powodu takiego,jaki tylko sobie wymyśli.Podobno wolność mamy,nie?A tzw."mowa nienawiści",to termin ukuty przez mazgajów,dla których usłyszeć złe słowo to koniec świata.Ludzie bywają wredni i tyle,czas się ogarnąć i przyzwyczaić.

kornas1988
2017-02-28 16:36:09
Ocena: 2(glosow:8)-+
i bardzo dobrze ze jest mowa nienawisci..w polsce nie potrzebni sa murzyni araby i inne talatajstwo z afryki czy innego gowna ...jestem rasista i sie tego nie wstydze

ravenlord
2017-03-01 14:53:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
Rasiści żyją dłużej. Nie dadzą się wybić :)

kornas1988
2017-03-01 18:16:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
nareszcie glos rozsadku :D

nissin
2017-02-28 13:11:22
Ocena: -5(glosow:9)-+
Rozumiem Wasz antagonizm w stosunku do moich komentarzy w tym temacie. Temat ma na celu podsycanie niecheci do wszystkiego co obce. Gdybym napisal : palic i gazowac "ciapatych", napewno znalazl bym poparcie. Niestety zostalem wychowany w duchu humanizmu i respektuje wszystkich ludzi i kultury. Z wyjatkiem prymitywnych i bezmyslnych.

bierut1
2017-02-28 13:45:05
Ocena: 1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nissin
2017-02-28 13:54:10
Ocena: -2(glosow:8)-+
Rozumiem ze tak jest w Polsce odbierany humanizm i empatia. "Jak nie zagryziesz to cie zagryza" Wspaniale katolickie spoleczenstwo...

nissin
2017-02-28 14:07:41
Ocena: -4(glosow:8)-+
Gdy wieczorne zgasną zorze, zanim głowę do snu złożę, modlitwę moją zanoszę, Bogu Ojcu i Synowi. Dop...cie sąsiadowi! Dla siebie o nic nie proszę, tylko mu dosrajcie, proszę! Kto ja jestem? Polak mały! Mały zawistny i podły! Jaki znak mój? Krwawe gały! Oto wznoszę swoje modły do Boga, Marii i Syna! Zniszczcie tego sk...na! Mojego rodaka, sąsiada, tego wroga, tego gada! Żeby mu okradli garaż, żeby go zdradzała stara, żeby mu spalili sklep, żeby dostał cegłą w łeb, żeby mu się córka z czarnym i w ogóle, żeby miał marnie! Żeby miał AIDS-a i raka. Oto modlitwa Polaka!"

nissin
2017-02-28 14:21:54
Ocena: -4(glosow:8)-+
Zal mi Was prawaki, nienawidzicie wszystkich: Ukraincow, Niemcow, Szwedow, Anglikow, Rosjan i wielu wielu innych, nie wspominajac o Zydach i Arabach. Jednoczesnie uwazacie sie za wybrany narod z unikalna religia i kultura. Polacy sa najbardziej rozsianym narodem na swiecie i dalej uciekaja, ciekawe jak to sie skonczy? Juz obecnie nikt z innych krajow Was nie lubi i nie macie w innych krajach i spoleczenstwach przyjaciol.

Irvis30
2017-02-28 14:41:48
Ocena: 2(glosow:8)-+
Widzisz głupiutki tępy nissinku. Nie rozumiesz w swoim mały "otwartym" móżdzku jednej rzeczy. To oni przyjeżdzają tutaj. To oni mają się zatem dostosować. Jak ja jadę do nich (a jężdzę) to ja muszę sie dostosowac do prawa panującego w ich kraju. Kropka. Jeśli nie szanują prawa, obyczajów, kultury kraju, który ich przyjmuje to znaczy, że mają wypieprzać na swoją zapyziałą pustynię. Kropka. Mój kraj moje zasady.

bierut1
2017-02-28 15:41:09
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nissin
2017-02-28 17:28:15
Ocena: -3(glosow:3)-+
@bierut - Zyjecie w Waszym "kaczym dole" i nie zdajecie sobie sprawy jak Was widza w Europie i na Swiecie. Wklejam Wasze wlasne cytaty. Ludzi o wyzszym intelekcie niz wiejcy wiesniacy. Chce wierzyc ze tacy dalej istnieja w Polsce. Kaczyzm nie moze zniszczyc POLSKI, swoim elektoratem wiejskich prymitywnych katoli. Kaczor niebawem odejdzie na emeryture i co zostanie? Wladza badziewia za 500+ i wiejskich politykow, typ Misiewicz, Korwin i jemu podobni? Naziolki Kukiza? Czas na zastanowienie! Albo jestescie w Europie albo bedziecie dalej krajem wschodniej Europy. Krajem taniej sily robo

nazbyciu
2017-02-28 17:31:06
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nazbyciu
2017-02-28 17:37:32
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Nightcrawler39
2017-02-28 20:51:36
Ocena: -5(glosow:7)-+
nazbyciu pozdrów swojego kochanka Irvis .

bierut1
2017-03-01 09:20:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kaktus1983
2017-02-28 13:09:51
Ocena: 4(glosow:8)-+
Nie każdy arab jest zły. To może i prawda. Ale każdy terrorysta zamachowiec to arab...

nissin
2017-02-28 13:19:48
Ocena: -7(glosow:9)-+
Brejvik miedzy wieloma innymi(Czerwone brygady, IRA, Mike du Toit, przywódca skrajnie prawicowej organizacji Boeremag) byl bialym katolikiem i zamordowal 77 osob...Nie kazdy Polak to zlodziej i pijak ale jak ich rozpoznac?

wojti.olsztyn
2017-02-28 11:52:33
Ocena: 6(glosow:12)-+
niech ten szmatławiec wyborcza wykona badania nt mowy nienawiści muzułmańskich faszystów nielegalnie zalewających Europę od kilku lat

nissin
2017-02-28 11:44:11
Ocena: -10(glosow:16)-+
Ach ci wspaniali "prawacy", najczesciej z najnizszych grup spolecznych, bez wyksztalcenia i czesto zyjacy na zasilkach. Szukaja kogos jeszcze nizej stojacego od nich, zeby sie lepiej poczuc. Jako stadne zwierzeta "kochaja" swoje stado, dajace im poczucie bezpieczenstwa. Zyja przeszloscia poniewaz boja sie nieznanej przyszlosci. Dlatego nazywaja ich konserwatywnymi, chcieli by zeby zawssze bylo jak kiedys. Nie rozumieja zmian jakie zachodza w spoleczenstwie i boja sie ich.

Taki_Jakis
2017-02-28 11:53:55
Ocena: 10(glosow:14)-+
A jakie to zmiany zachodzą w Niemczech czy Francji? Wzrost przestępczości? Niewielu z imigrantów pracuje. Niżej stojących piszesz. Problem w tym, że tych imigrantów wywyższają, za ofiary biorą katów. Jeśli przyszłości ma wyglądać tak, że ludzie obco kulturowo, którzy nie zamierzają się dostosować do nas, nie szanują nas mogą robić wszystko co chcą bez konsekwencji to wiesz co? Ja już wole żyć w tej biednej zaściankowej "rasistowskiej" Polsce i mieć spokój.

ravenlord
2017-02-28 12:19:40
Ocena: 3(glosow:7)-+
Nissin, zanim zaczniesz wierzyć w nieznaną świetlistą przyszłość od wróżbity macieja to wpierw ogarnij bardziej brutalną rzeczywistość, która się dzieje aktualnie w europie.

Taki_Jakis
2017-02-28 11:38:22
Ocena: 13(glosow:25)-+
W tych czasach za rasistę uznawany jest tylko biały człowiek, by być uznanym za faszyste wystarczy być patriotą. Już nie raz na tym i innych portalach widziałem jak ktoś nazywa kogoś faszystą bo ktoś jest dumny ze swojego kraju i pozytywnie wyraża się o naszych wartościach itd, a jak w dodatku jest się katolikiem to w ogóle z automatu człowiek uznawany jest za największe zło świata. Prawda jest taka, że rasistą może być każdy, patriotyzm to nic złego, tak samo jak nacjonalizm (oczywiście nie radykalny), a każda religia ma wyznawców dobrych i złych, ważne jest by szanować się nawzajem

Taki_Jakis
2017-02-28 11:40:54
Ocena: 8(glosow:12)-+
I nie próbować siłą narzucać swoich racji. Z czym problem mają muzułmanie bo ich kultura zakłada walkę z niewiernymi. Są zagrożeniem i należy to mówić, a także walczyć bo tu chodzi o życia, wartości i kulturę ludzi z Europy

nissin
2017-02-28 11:49:47
Ocena: -13(glosow:15)-+
Napisz konkretnie z czego jestes dumny i jakie sa Twoje wartosci? Jak sie osobiscie przyczyniles do rozwoju spoleczenstwa? Prosze o kilka przykladow.

Taki_Jakis
2017-02-28 12:02:06
Ocena: 4(glosow:6)-+
Jestem dumny z mojego kraju przez jego historię, przez to że kobiety doświadczają tu mniej przemocy niż np w Niemczech, przez nasz wkład w naukę, jestem dumny z naszych żubrów, z naszej przyrody itd. Takie ckliwe co nie? ale jestem z tego dumny i jest tego dużo więcej. Takie "małe" rzeczy to budują. Moje wartości? "Proste" honor, rodzina, ojczyzna. Bo ojczyzna to druga matka, tu żyje, dała mi edukacje i może niewiele więcej może dać ale jestem wdzięczny za to co dostałem.

Taki_Jakis
2017-02-28 12:04:52
Ocena: 9(glosow:9)-+
Mój wkład? Niewielki ale takie małe cegiełki to budują. Pracuje w kraju, płace podatki. Zawsze oddaję krew, zawsze dają pieniądze na zbiórkę dla chorych dzieci itd. Niewiele powtórzę raz jeszcze, ale tysiące osób pomagających, miliony pracujących budują nasz kraj :)

nissin
2017-02-28 12:16:40
Ocena: -7(glosow:13)-+
Dziekuje za szczera odpowiedz, widze ze jestes mlody i wiekszosc zycia przed Toba. Spotka Cie wiele zmian i poznasz wielu ludzi. Zmiany moga byc radykalne a ludzie o innych pogladach niz Twoje. Dlatego powinienes byc bardziej otwarty na te zmiany i najpierw je poznac zanim zadecydujesz, czy sa dla Ciebie dobre czy zle. Powtarzasz poglady z prawicowych stron internetowych i bezkrytycznie przyjmujesz je jako swoje, bez przemyslenia. Kazda kultura ma w sobie cos dobrego, poznaj je i wybierz to co jest dobre dla Ciebie.

ravenlord
2017-02-28 12:22:00
Ocena: 4(glosow:8)-+
Nissin, jedyną osobą gadająca bez przemyślenia to jesteś właśnie Ty. Mało Ci dowodów w całej europie? Albo prawda jest prostsza i jesteś po prostu Muslimem :)

ClintEastwood
2017-02-28 12:24:50
Ocena: 4(glosow:6)-+
Nissn, a Ty z czego jesteś dumny? Tak, każda kultura ma w sobie coś dobrego, niestety ma też dużo złego, "mowa nienawiści" nie bierze się znikąd, tak trudno Ci przejrzeć na oczy i zobaczyć co dzieje się np. u naszych zachodnich sąsiadów? Dalej będziesz brnąć w zaparte, że przyjecie kilkunastu tysięcy niewyżytych seksualnie, brutalnych arabów ma sens? Nie nasze wojny, nie nasz problemy. Nie każdy arab jest zły, wiem to, ale akurat duża część nawiedzających Europę taka jest. Tyle. Pozdrawiam.

Taki_Jakis
2017-02-28 12:27:29
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ale ja to rozumiem, życie to pasmo ciągłych zmian. Nie twierdze, że trzeba być na to kompletnie zamkniętym np jeśli chodzi o kulturę to każda nacja, religia wniosła coś nowego i trzeba o tym pamiętać. Każdy ma prawo do swojego zdanie aczkolwiek nie powinno się narzucać swoich racji na siłę. Chodzi o wzajemny szacunek. Taki przykład imigranci. Nie twierdze, że każdy jest zły, są wśród nich osoby które pracują i nie robią problemów, ale trzeba też jasno powiedzieć że są wśród nich osoby które stanowią zagrożenie, nie sposób ich odróżnić. Rozumiem chęć pomocy bo empatia itd jest dobra, ale należy

Taki_Jakis
2017-02-28 12:33:24
Ocena: 2(glosow:4)-+
w pierwszej kolejności zadbać o dobro swoich rodaków. Trzeba pomagać racjonalnie. A nie zapraszać tysiące osób zakładając, że wszystko będzie ok. Coś takiego musi działać na zasadach wzajemnego szacunku, a z tym są problemy. Wiadomo, w kazdym państwie są przestępcy i ich tez należy piętnować (zwłaszcza pedofilii, bo nie ma nic gorszego niż zranienie dziecka). I takie są moje poglądy bo jestem na tyle dorosły by widzieć co się dzieje w Europie, weryfikuje to. Jestem na tyle dorosły by wiedzieć, że chcę by moja rodzina żyła w spokoju bez zadnego zagrozenia, a tacy ludzie takowe sprowadzają

nissin
2017-02-28 12:53:51
Ocena: -7(glosow:9)-+
@Clint - definicja: "Duma (uczucie) - stan zadowolenia z siebie samego z powodu podejmowanych wysiłków czy uzyskanych korzyści. duma neurotyczna - termin stworzony przez Karen Horney na określenie stanu nerwicowego, w którym poczucie dumy jest nieadekwatnie wysokie w stosunku do rzeczywistych osiągnięć." Jestem zadowolony z mojego zycia i skromnych osiagniec. W lato z zeglowania moim jachtem (malym 8,5m), zima jazda na nartach i podrozami do krajow Azjatyckich. Ze spotkan z ciekawymi ludzmi, kultura, moim wspanialym kotem (Norweski lesny kot), przypomina z zachowania psa. Z mojej pra

nissin
2017-02-28 13:01:01
Ocena: -2(glosow:8)-+
@Taki - To co piszesz jest w duzej czesci teoretyczne, nie poznales zadnych "ciapatych" ani ich kultury. Swoje informacje czerpiesz z polskich stron prawicowych. Ja to znam osobiscie i dlatego zwalczam polskie przesady rozprzestrzeniane celowo przez pewne grupy.

Taki_Jakis
2017-02-28 13:11:16
Ocena: 2(glosow:2)-+
A skąd Ty wiesz co ja czytam i kogo spotkałem? Informację biorę nie tylko z naszych gazet i stron, a także zagranicznych i są to takie zwykłe, nie pisze że czasami nie czytam prawicowych bo czytam, ale weryfikuje informację i z lewa i z prawej. Nie zawsze mi to dobrze wychodzi, wyciąganie wniosków, ale próbuje (I każdy popełnia błędy). Np z tym młodym chłopakiem w Szwecji, bodajże z Litwy. Każdy pisze jaki to migrant zły bo zabił, a mało kto wie, że Litwin znęcał się nad nim. Zabójstwo jest złe, znęcanie się jest złe. Ale są inne rozwiązanie niż taka okrutna zemsta.

ClintEastwood
2017-02-28 13:24:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ClintEastwood
2017-02-28 13:27:51
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nissin - foreign . pl / upadek-szwecji / , a tu Twoja piękna, multikulturalna, utopijna Szwecja.

nissin
2017-02-28 13:47:25
Ocena: -4(glosow:6)-+
@clint - jest jeszcze wiele ultrprawicowych stron, majacych na celu szezenie propagandy nienawisci. Sam sie dziwie jak ja tu przezylem ponad 30 lat i dalej jestem szczesliwy. Mam znajomych z Iranu, Syrii, Afganistanu, Kurdystanu, Iraku i z kazdym mam dobre relacje, nikt mnie nie nawraca na swoja religie ani kulture. Przyznaje ze sa miejsca gdzie mieszka socjalna swolocz, podobnie jak w Polsce i wlasnie o tym informuja prawacy na wiocha, dajac falszywy obraz. Obecnie Szwecja ma najnizsze bezrobocie i najlepsza ekonomie w Europie.

ClintEastwood
2017-02-28 14:04:02
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ale to te prawicowe portale zmuszają arabów do zamachów w zachodniej Europie, czy kłamią o zamachach, bo nie rozumiem? W jakim szwedzkim mieście mieszkasz? Nie słyszysz o tym, co dzieje się na przykład w Malmo?

gordonthompson
2017-02-28 20:27:08
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nissin,miej swoje poglądy,ale przestań w końcu pier.dolić głupoty.Przewodniczący szwedzkiego związku kierowców ambulansów,Gordon Grattidge,powiedział ostatnio w wywiadzie,że ratownicy medyczni muszą jeździć w kamizelkach kuloodpornych i kaskach,gdy jadą do dzielnic opanowanych przez pokojowych muslimów.No litości. Clint,on jest niereformowalny,brudasy wysadzą autobus,to on powie,że pasażerom z tego ich prawactwa same rączki poodpadały.

ravenlord
2017-02-28 11:29:04
Ocena: 7(glosow:9)-+
Walić muslimów, tak samo mocno jak oni w dupie chca walić nas. Proste i logicznie, ale nie dla lewackich szogunów, którzy by chcieli popełnić seppuku z powodu jednego wrogiego brudasa z bliskiego wschodu.

nissin
2017-02-28 11:54:53
Ocena: -6(glosow:12)-+
Czy spotkales juz jakiegos muslima i chcial Cie walic w...? Logiczny Prawaku!

diamondvp
2017-02-28 12:00:47
Ocena: 7(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nissin
2017-02-28 12:32:49
Ocena: -7(glosow:9)-+
@diamondvp - W odroznieniu od Ciebie ja zyje od przeszlo 30 lat w tej "zachodniej Europie", konkretnie Szwecji. Kraj liczacy 10 milionow, ma przeszlo 20% cudzoziemcow ze wszystkich krajow swiata. Spotykam ich codziennie przy kazdej okazji. Jako urzednikow, lekarzy, ekspedientow, kierowcow autobusow...Nigdy nikt nie namawial mnie na swoja religie czy zwyczaje. Ja i nikt ze znajomych nie ucierpial z powodu kontaktu z cudzoziemcami. Natomiast spotkalem nacjonalistow demonstrujacych swoja wyzszosc z powodu urodzenia. Na szczescie nie wielu.

Irvis30
2017-02-28 14:36:51
Ocena: 2(glosow:8)-+
nissin tak spotkałem już wielu brudasów, którzy chcieli mnie np okraść albo rzucali się do mnie z byle gównianego powodu. We Francji, w Anglii i nie potrzeba mi było do tego "przeszło 30 lat". Wystarczył rok. Znam wielu ludzi, którzy ucierpieli przez nich i są naocznymi świadkami wymuszanych zmian w otoczeniu w którym kiedyś nie było brudasów i ich żałosnego prawa. I co? Ty masz swoje doświadczenia ja mam swoje. To znaczy, że ty masz rację a ja jestem "naziolkiem" i nie mam? A może mamy obaj?

ClintEastwood
2017-02-28 14:42:30
Ocena: 5(glosow:7)-+
Nissin ma rację, Ty Irvis nie masz. Jesteś tylko bezrobotnym katolikiem bijącym żonę i dzieci, siedzącym na prawicowych portalach na swojej wsi, gdzie murzyna widzi się tylko w TV, jeśli ją posiadasz, no teraz już tak, bo jesteś beneficjentem 500+,a jeśli tak nawet nie jest to Twoje tłumaczenia i tak nie mają sensu, bo tak jest. Tyle.

Irvis30
2017-02-28 14:46:14
Ocena: 4(glosow:6)-+
I dlatego rozmowa z tym umysłowym idiotą jest bez sensu. Przecież jak nie popieram jego idei to koniecznie musi być tak jak napisałeś Clint. Ot cała historia. Nie każdy muslim jest zły to fakt niezaprzeczalny i nigdy nie mówiłem, że każdy to terrorysta albo morderca czy gwałciciel. Znam osobiscie dziewczynę, która na luzie się dostosowała do Polski i tak jest "ciapata". Leje ją za to? Nie. Jest fajną osobą. A przeciez już ją według tego durnia powinien gazować z 50 razy.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  To katotalib. Czy spodziewaliśmy się czegoś innego?
  •  Opinia o Jarosławie Kaczyńskim,
główna
Dodano: 18.06.2018, 22:21:43   przez: karen12
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 240Skomentuj (23) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0