lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Czemu jeden jest git a drugi im wadzi ...
główna
Dodano: 04.05.2017, 22:05:17   przez: Peterz
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 145  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(43)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Irvis30
2017-05-04 23:26:22
Ocena: 7(glosow:15)-+
Ojej boli dupsko, że "najwiekszy zbrodniarz" w historii, którego tak modelujecie z prawicą jest tylko małym harcerzykiem w krótkich spodenkach przy czołowych idolach komuny ?

greek10
2017-05-09 22:31:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jak by Hitler zabił 6mil Żydów, to by teraz nie było żydów... Koszerni mają specjalnie kreatywną księgowość ... + 50% ;)

lodazajeansy
2017-05-09 17:07:42
Ocena: 2(glosow:4)-+
Hitler był politykiem z prawicy. W 1932r jego partia prawie się rozpadła i wtedy z pomocą przyszła katolicka Partia Centrum która mianowała Hitlera kanclerzem. W gazetach z tego okresu mówiono wtedy o zjednoczeniu prawicy nie lewicy. Gdyby nie katole hitler nie dostałby się do władzy.

stoney
2017-05-09 16:21:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zwycięzcy piszą historię, a historią dalszych sąsiadów się nie przejmujemy.

overconscious
2017-05-08 23:48:24
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

stoney
2017-05-10 11:43:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
Podobnie jest z Holokaustem- powszechnie o nim wiadomo na całym świecie. O eksterminacji Romów czy Polaków już się tak często nie mówi, choć charakter ludobójstwa był podobny.

zLewus
2017-05-08 20:49:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zLewus
2017-05-08 20:49:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
autorze zdecyduj się ..Mao to idol lewaków czy nie wiedzą kim on jest?:D

zLewus
2017-05-08 20:46:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
pokaż mi chociaż jedną osobę która pochwala poczynania Stalina i nie mówię tu o ruskich weteranach oszołomach

prawyprawilny
2017-05-08 18:03:13
Ocena: -2(glosow:2)-+
Zydzi to wiedza jak sie ustawic, manipulanci..

payperday
2017-05-08 17:32:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Sealtiel
2017-05-08 18:54:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bossnr1
2017-05-08 17:05:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Sealtiel
2017-05-08 18:57:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

DkNG
2017-05-08 15:35:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
to któryś z nich jest według kogoś "git"?

katermoten
2017-05-08 15:33:49
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ludzie od początku robili sobie takie rzeczy że mało kto ma nerwy to oglądać, jak teraz oglądamy średniowieczne narzędzia tortur to tylko jako ciekawostka spychamy fakt ich używania na drugi plan, polowanie na czarownice to bardziej taka opowieść jak fakt dla większości, inkwizycja to do filmu bardziej jak do historii a rdzenni amerykanie to przegrali w scrabble swoją ziemię. Prawda jest taka że Hitler jest uważany za jakiegoś szczególnie zwyrodniałego dlatego że jest to lepiej udokumentowane i że przegrał, historii nie piszą przegrani. Żeby nie było, nie popieram Hitlera.

alebajer
2017-05-08 14:31:13
Ocena: 3(glosow:5)-+
Pamietajmy tez, ze gdyby to Stalin pierwszy napadł Hitlera, to juz 70 lat mielibyśmy Europę bez granic... a dokładniej wielki kołchoz

steve6
2017-05-05 11:42:18
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lodazajeansy
2017-05-09 16:57:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
a w rodzinie wszyscy zdrowi?

kawalrafala
2017-05-05 08:49:35
Ocena: 2(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tomassii
2017-05-08 12:45:18
Ocena: 3(glosow:3)-+
za koszulki z che, powinien byc ch.j w du.e i dzida w plecy. albo won na kube!

maxicoveri
2017-05-04 23:18:44
Ocena: -5(glosow:15)-+
dołącz do tej listy wszystkich papieży!

gajcy
2017-05-04 23:56:53
Ocena: -2(glosow:8)-+
cienias jesteś dzieciaku:)

arachnea
2017-05-05 10:41:47
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lodazajeansy
2017-05-09 17:04:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
KK to największy faszystowski zbrodniczy reżim. Nikt tak dobrze nie dogadywał sie z włoskimi faszystami jak Papież Pius XI który podpisał traktaty laterańskie. To samo chciał zrobić z nazistami podpisując konkordat w zamian ze neutralność wobec polityki hitlera. Dopiero gdy okazało się że hitler złamał wszystkie punkty konkordatu Pius napisał 14 marca 1937 roku encyklikę potępiającą nazizm. Więcej pisać nie trzeba kto zna historię ten wie jaka jest prawda o KK

ambroszpp
2017-05-04 23:16:00
Ocena: -1(glosow:9)-+
Za niedługo się i jeszcze okaże, że i Pinochet był lewakiem.

Peterz
2017-05-04 23:19:52
Ocena: 1(glosow:9)-+
Jak poczytasz trochę książek to zapewne świat będzie dla ciebie wielkim zaskoczeniem. :D

maxicoveri
2017-05-04 23:36:31
Ocena: 0(glosow:12)-+
a z ryngrafem do Pinocheta lecieli najwieksze lawaki prawicowy Wołek i z zchn Kamiński...ech te prawackie lewaki...

gajcy
2017-05-04 23:53:02
Ocena: -2(glosow:8)-+
Od początku ustanowiona przez niego junta rozpoczęła brutalne represje opozycji[2]. Według różnych źródeł zabito od 1,2 tys. do 3,2 tys. osób, 80 tys. internowano, a 30 tys. poddano torturom, wśród tych osób znalazły się kobiety i dzieci[3][4]. no i mówisz ze ten facet był straszny w porównaniu z lewicowymi demokratami:)

ambroszpp
2017-05-05 07:13:52
Ocena: 1(glosow:5)-+
gajcy ale przecież zwyrodnialcy są tylko po syntonie lewactwa. I zapytaj się tych torturowanych i rodzin zabitych czy są zadowoleni, że to Pinochet ich torturował i zabijał, a nie Stalin. No i jakbyś doczytał synku to szacunku są z pierwszych dni. Po 18 dni od obalenia prezydenta Allende prze juntę Pinocheta liczba cywilnych ofiar wyniosła "zaledwie" 15 000 na kraj niespełna 18 milionowe.

piotrek_12346
2017-05-04 22:20:17
Ocena: -7(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Peterz
2017-05-04 22:33:03
Ocena: -1(glosow:7)-+
Co "chłopczyku" prawda w oczka kole ?:D

Irvis30
2017-05-04 23:26:22
Ocena: 7(glosow:15)-+
Ojej boli dupsko, że "najwiekszy zbrodniarz" w historii, którego tak modelujecie z prawicą jest tylko małym harcerzykiem w krótkich spodenkach przy czołowych idolach komuny ?

ambroszpp
2017-05-05 07:25:45
Ocena: 2(glosow:8)-+
Może Hitler i jego ziomki mili w nazwie socjalizm, ale z lewicowymi poglądami guzik mieli wspólnego. Inna sprawa, że to nie lewactwo świętuje co roku urodziny Hitlera, nie robi sobie fotek na tle swastyk i flag Kriegsmarine itp. Nie lewactwo jest za segregacją rasową, nie wznosi rączek w Hitlerowski pozdrowieniu, nie gloryfikuje poczynań Hitlera, Himmlera i innych.

Irvis30
2017-05-05 07:47:17
Ocena: 2(glosow:4)-+
ambroszpp w takim razie wedle twoich słów Piłsudskiego też nie nazwiesz osoba o pogladach lewicowych...wszak wywodził się wprawdzie z PPSu ale podziekował im wybierając dwa słowa "Naród" i "Niepodległość". Jak to miło, że udupiłeś kolejny idiotyczny przykład lewusków tego portalu, że przecież wielki Piłsudski to lewak. No ale lecimy dalej. Fakt lewactwo świętuje tylko w mauzoleum Lenina albo rocznicę smierci Stalina. Ewentualnie śmiga pod czerwonymi sztandarami z sierpem i młotem. Lewactwo nie jest za segregacją rasową? A tu byś się zdziwił.

Irvis30
2017-05-05 07:50:22
Ocena: 4(glosow:4)-+
Czym jest bowiem wymieszanie jednej narodowości ze swoją tradycja, historią i kulturą tak, żeby to wszystko zniknęło na rzecz jakiegoś multikulturowego pierdolnika bez tradycji, historii i tejże kultury? Tym samym tylko odwróconym o 180 stopni. Dalej. Heil nie jest Hitlerowskim pozdrowieniem...paradoksalnie Heilowano kiedyś fladze USA w czasie hymnu i po przyjęciu (dobry symbol pokazu i siły bo ładnie wyglądał) tegoż przez Niemców i Włochów zaprzestano bo się kojarzył z wrogiem.

Irvis30
2017-05-05 07:55:44
Ocena: 1(glosow:3)-+
I ostatnia sprawa Kriegsmarine. Gdzie jak gdzie faszyzm był widoczny ale w marynarce III Rzeszy najmniej. Erich Raeder marynarkę trzymał od polityki i zbrodni najdalej jak tylko mógł do tego stopnia, że nawet wkurzało to Hitlera. Dlatego wymieniono go na Karla Donitza, który...paradoksalnie wcale nie był większym wrzodem na dupie Hitlera ze swoimi poglądami zwłaszcza w kwestii niszczenia choćby statków cywilnych.

ambroszpp
2017-05-05 09:15:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
Pierwsze słyszę o tym świętowaniu w mauzoleum Lenina i rocznicę śmierci Stalina, choć niby lewak jestem. Z drugiej strony chyba dobrze, że ludzie się cieszą jak zły człowiek poszedł do piachu. Widzę, że nie rozumiesz tego co to jest multikulturalizm. Tu przecież nie chodzi o niszczenie jakieś tradycji i historii. Chodzi o to, żeby żyć i dać innym żyć. Jakoś UK nie straciła swojej tożsamości i kultur, pomimo że imigrantów z setek krajów jest tam tysiące. I widzę że nie widzisz nic złego, w robieniu sobie zdjęć i gloryfikowaniu hitleryzmu. No i rzeczywiście Kriegsmarine była super szczególnie ja

ambroszpp
2017-05-05 09:17:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
...jak zatapiała statki pasażerskie. I jak co niektóry Polacy zaczynają mówić, że swastyka to nic złego, bo to stary znak, zawłaszczony przez Hitlera. Niemieckie wojska nie był faszystowskie, więc też OK. Heilowano jest OK. Bo kiedyś Heilowano fladze USA w czasie hymnu (dobry symbol pokazu i siły bo ładnie wyglądał). To nie dziwi mnie, że w Niemczech pojawia się trend, na wybielanie Niemców za poczynania w II WŚ i zawalanie to na Nazistów.

Irvis30
2017-05-05 16:50:05
Ocena: 0(glosow:4)-+
a ile to statków cywilnych zatopiła Kreigsmarine? Pomijajac te zatopienia w wyniku błędów nawigacyjnych i złego rozpoznania w trudnych warunkach? Na wojnie nie ma czasu na zastanawianie się czy okręt we mgle to statek cywilny bez sygnałów czy może utrzymujący cisze niszczyciel i wiele takich sytuacji własnie dotyczyło jednostek cywilnych. Plus przypominam, że statki pułapki to wcale nie jest niemiecki pomysł. Plus przypominam również zakaz naczelnego dowództwa (któremu sprzeciwiał się Donitz) o niebraniu i nie ratowaniu obsad zatapianych przez Uboty okrętów.

Irvis30
2017-05-05 16:55:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ludzie bywają zli i tyle. Bywają też ci dobrzy i normalni. Wojna tego nie zmienia a w niemieckiej armii miałeś zarówno zbrodniarzy jak i prostych i honorowych ludzi, którym nie było wcale fajnie musieć wykonywać różne rozkazy sprzeczne z ich moralnymi zasadami. Dwa symbolika. Symbol jest zły? Czy ludzie, którzy się nim posługują? No właśnie. Podobnie jak z bronią palną. Zły jest sam pistolet czy idiota, który w szale lata z nim np po twoim domu strzelając do twojej rodziny? Gdyby się czepiać każdego symbolu czy znaku uzywanego przez taki czy inny rezim na świecie to miejsca by w ciupach zabra

Irvis30
2017-05-05 16:56:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
No i multikulti...tak amroszpp ja wiem co to jest multikulti. I wszystko fajnie gdyby było tak jak mówisz. Tak niestety nie jest. To już temat na bardzo długa dyskusję z wieloma przykładami ale w skrócie powiem, że gdyby tego słowa nie wypaczono...gdyby nie wciskano na siłę i gdyby pomyślano przy tym...byłoby ok. Nie jest.

cozakraj7
2017-05-08 10:47:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ambroszpp, bo sama swastyka to nic złego. Jest Ona symbolem szczęścia i pomyślności występujący w różnych kulturach na całym świecie od tysięcy lat. Co innego swastyka neofaszystowska, która splugawiła ten piękny symbol. Jednak czemu przez wybryki jednego 'państwa wybranego' mają cierpieć wszyscy buddyści i hindusi? To nie swastyka jest zła, tylko ludzie, którzy próbowali ją sobie przywłaszczyć.

predi888
2017-05-04 22:15:55
Ocena: 1(glosow:5)-+
No ale to przecież Hitler... ;)

doody
2017-05-05 17:05:18
Ocena: 0(glosow:8)-+
...był przedstawicielem skrajnej prawicy...

miszatka
2017-05-08 19:53:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
I chciał oszukać cały świat, zakładając NarodowoSOCJALISTYCZNĄ Niemiecką Partię Robotników :)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Czapki z głów! Bardzo mądra i szczera mowa.
  •  Dla kolegi pytam ...
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Pokaz buty i pogardy.Koleś jest od dobrych 8 lat
Czyli „Włączę awaryjne i pójdę po gofra”.
główna
Dodano: 10.06.2018, 12:54:35   przez: torna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 102Skomentuj (33) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0