Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
No i się życzenie spełniło
Rog4lik  11-08-01, 10:32 Zgłoś
+ 934 -
Dodano: 2011-08-01, 10:32:09   przez: Rog4lik
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 934  Zgłoś nadużycie
11
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zielona wyspa, dobra zmiana, teraz niebo-dla kogo to
  •  Tymczasem w Suwałkach.
  •  Pijany kierowca i zatrzymanie obywatelskie
  •  Afront
Ukryj komentarze(139)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
czarodzieju123
    Ocena: 18 (glosow:20)
2012-01-11 11:59:43
Kolega chciał poszpanować angielskim w tytule, jednakże nie wie tego, iż "wanna" oznacza "want to". Toteż "to" występujące po "wanna" jest niepotrzebne.

Carbon24TV
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-14 18:19:49
To pewnie dziecko bill gatesa ...

Calla
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-13 23:39:42
a pozniej beda apele w telewizji "Ktokolwiek widzial ,Ktokolwiek wie" bo dziecko porwa dla okupu .. Ludzie ,zacznijcie myslec bo taki brak wyobrazni skonczy sie tragedia !!

beellee
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-13 21:40:00
Podpis tego zdjęcia też zasługuje na wiochę :D

Nanami-san
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-13 21:25:53
Jaki fajny dzidziuś :3

Jonasz29
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-13 09:08:02
To kasa z przed denominacji :D

shpont22
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-12 22:54:49
on może śmiało powiedzieć że śpi na pieniądzach

Zaktan10
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-12 21:17:18
widać że to dziecko Billa Gatesa

Adrian221
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-12 21:08:57
Ciekawe ile to drukował..

bohun93
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-12 20:40:58
od spania na kasie wolę dziewczynę w łóżku

Kiwaq
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-12 19:35:25
Algieria waluta.na spodzie banknoty o nominale 200 a na wierzchu 100 dinarow No i trochę euro na wierzchu

Calla
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-14 00:04:44
euro i funty

Kiwaq
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-09 22:07:28
A gdzie te funty.spedzilem pare tygodni tam i znam walutę kraju mojej zony

kaeser
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-11 02:11:17
Ja samym dole rosyjskie ruble hehe

misiek1209
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-12 19:20:40
mały śpi na ksie - dosłownie, fajnie ma :) z chęcią bym się zamieniła hehe

poster83
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-12 18:56:48
Becikowe :)

Pokakakao
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-12 16:41:23
fajnie miec 1 banknot nominał 500 Euro , w jednym papierku 2250 zł przy dzisiejszym kursie 4.45 ....

elo3000
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-12 11:31:13
czy nie widzicie ze na górze jest parę euro rozrzucone a pod spodem w tych plikach jest inna waluta zazwyczaj bez wartościowa łatwo was nabrać ;)

Calla
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-14 00:06:53
na gorze euro,reszta funty..i nawet jesli jest to tylko kilka banknotow na wierzchu to miec,a nie miec robi roznice ..

Anioekl_z_Rogami
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-12 09:44:28
Niezłe becikowe ;)

plokijuty
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-12 09:16:46
to zdjęcie już było

Apophis2012
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-12 05:53:30
Stos makulatury i pare euro na górze dla szpanu z notesa wyrwanych..eh biedne dziecko jeszcze nieswiadome głupoty starych:/

crazybread
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-12 02:14:39
I wanna to you to go and take English lessons.

desto
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-11 23:14:44
Inflacyjny pieniądz. W Niemczech po pierwszej wojnie taniej było nim napalić niż opał za niego kupić...

braciszek_87
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-11 22:56:53
Ta kasa druk ma z jednej strony i tylko "banknot" na wierzchu. A reszta to pocięte gazety ":-). Ale widok fajny

Imper3838
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 22:23:46
Spać na pieniądzach nabiera nowego znaczenia

Slepecci
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-11 22:19:43
Po udanym skoku na bank:) Pięknie to wyglada:P

mick1973
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-11 22:11:11
A ja się z groszem nie liczę i od małego leje na kasę.

MadFox1922
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-11 21:29:12
czy tylko ja przeczytałem ''I wanna'' z myślą o miejscu do mycia się xD

Izusia2009
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-11 21:22:57
Pewnie ma nadzianych rodziców ;D Szczęściarz ;]

patrolek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 21:21:13
Ciężko by to było wszystko policzyć.

bucior2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 20:36:54
A może to jest dziecko do adopcji.Biorę z dobrodziejstwem inwentarza znaczy łącznie z posłaniem

yggdrasil
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-11 20:25:43
to się nazywa "spać na pieniądzach"

gallaxy
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-11 20:25:19
Teraz sobie kupi fabryke bobowity

hektor1983
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-01-11 20:21:13
na moje oko około 5 mln euro i 2 kg w pieluszce :)

beatasz84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 20:10:46
super ciekawe z kad tyle kasy? oszczednosci zycia,wygrana czy moze bank obrabowali. dajcie troche!!

peterradi
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-11 19:58:40
ciekawe co na to słynny "rołli" co ma juz tylko jeden zegarek gacie i pomarańcze

kyzcors
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-11 19:24:02
dobrze że ma pampersa:)

OlekPecuch
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-11 19:09:01
Jest tu tylko kilka wolnych papierkow euro :p reszta to dinary algierskie, oficjalna waluta Algerii. Na codzien widze takie kupki i nie robi to tak wielkiego wrazenia wiedzac ze 1euro=140 dinarow (srednio)

mic191
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 19:07:16
Tak bogaty że śpi na pieniądzach

piotrek2011m
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 19:07:07
Zaraz im Kasia na kasie zesra się

xgregor15
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 18:53:09
Tato ... kupa

adas0606
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-11 18:46:54
i od małeg ustawiony do konca zycia :) taki to poszaleje nie co to my biedaki :(>>>>

wampiX
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 18:42:44
Bąbel już wie, co znaczy spać na forsie;)

oroseba
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 18:35:29
Bardziej dla mnie wiocha jest jakosc jezyka :D

air_jordan_show
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-11 18:14:29
ale kasiory, tego zdjęcia nie robił golas

cheatdb
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 18:06:50
NAN

Solarowy_Pietrek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-11 17:53:06
To zdjecie nie ma nic wspólnego z wiocha... Poprostu sweet...

kra_kre_mija
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 17:51:17
a ciekawe skąd tyle kaski...

Saxegaard
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-11 18:16:15
to w workach foliowych to chusteczki higieniczne z motywem euro mozna je kupic po funcie za paczke sa do wyboru rozne waluty.

Czupur82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 17:21:35
...jeżeli prawdziwe pieniądze z obiegu, to od razu poszedłbym małego porządnie wykąpać i podać rutinoscorbin ;>

emil878
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 17:09:38
Już wiem z kąt Bill Gates ma tyle kasy ;)

WiochFace
    Ocena: 11 (glosow:11)
2012-01-11 17:15:39
a wiesz z " kąt " mieć słownik?? jak wiesz to biegnij tam...

sebek110974
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-11 18:27:00
"skontowni"

Tommny
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 16:55:23
Z Monopoly się nie liczy...

kinia91
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-11 16:51:07
ten to dopiero "śpi na kasie":p

sielik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-11 16:48:52
też mam drukarke, ale jeszcze nie mam dziecka ;P

LolaPysznaKola
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-11 16:46:11
To przecież nowe łóżeczko dla dziecka. :)

damaJ
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-12 18:35:57
ja tez chce takie ;)

NalA
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-11 16:36:42
ciekawe co dziecko powie za 20 lat na to

LolaPysznaKola
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-11 16:48:48
Jak to co? Powie, że był milionerem w dzieciństwie, a teraz nawet pracy nie ma. :]

orgia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 16:27:57
młody kolego podziel się proszę :D:D:D

klaudynkaa89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 16:22:42
to teraz już wiemy czemu jest kryzys w UE ;) taki mały a już zrobił chaos :D

WiochFace
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-11 16:08:49
a tak ogólnie dla spostrzegawczych...na górze jest tylko kilka banknotów euro a reszta to jakieś stare banknoty 1000 złotowe albo waluta lokalna upadłej republiki konga ;D

sznitek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-11 16:03:39
I wanna to be?

jemik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 16:01:49
każdy by chciał poleżeć na kasie

WiochFace
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-11 16:04:05
ja bym tam wolał wydawać no ale każdy lubi co innego...

Isarico
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-11 16:59:48
Ja bym wolał na jakiejś ładnej Kasi.

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-11 15:57:51
Po co wy wszyscy gdybacie nad tą fotką? Odnieść się do tego co widać a nie zgadywać. jest tu tylko kilka normalnych komentarzy. Dziwię sie że jeszcze nikt nie napisał że matka pracuje w banku i ukradła kasę do zrobienia fotki i szpanu.

owad12
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-01-11 16:02:10
Pewnie matka pracuje w banku i ukradła kasę dla zrobienia fotki;)

WiochFace
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-01-11 16:02:27
matka pracuje w banku i ukradła kasę do zrobienia fotki i szpanu.

WiochFace
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-01-11 16:03:27
Owad napisałaś to 17 sekund przede mną!!! wredota!!! ;D

owad12
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-11 16:04:55
Refleks to się zwie ;)

WiochFace
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-11 16:06:00
taa taki refleks haha ;D zapomniałaś napisać "i szpanu" ;D

owad12
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-11 16:07:55
Nie zapomniałam, tylko "nie leży" mi to słowo, mało eleganckie, że tak powiem ;)

WiochFace
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-11 16:09:50
ja ja ja jasne ;D po prostu zapomniałaś i już ;p miało być tak napisane jak out napisał ;D

owad12
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-11 16:12:25
Nie wymagaj jasności umysłu z racji mego wieku:D

WiochFace
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 16:14:46
właśnie wiek Cię zobowiązuje :)

kazikZ1959
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-11 15:52:59
To na czym parkuje malec , ma taką samą wartość jak to, co w garści trzyma !

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-11 15:43:16
Podczas wielkiej inflacji w Zimbabwe, ludzie chodzili z taką ilością makulatury na drobne zakupy.Taka ciekawostka

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-11 15:59:12
Dobre, w drugą stronę napiszę że kiedyś dziadek mojej żony brał kredyt na dom a splacił go sprzedają dwie świnie:). W Polsce

Kaczogrod758
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-11 15:42:33
Ten majątek to chyba w Jenach jest bo Euro jest tylko na wierzchu :D

RypuCypu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 15:31:27
Wspaniały widok ;D ;D

suchy192
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 15:17:45
Widać że do tego dziecka mikołaj zagościł ;d

scheller
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-11 15:06:15
Adpotuje dziecko + to co pod spodem :)

bleusolei
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-11 14:50:42
Google tłumacz ?

el_Gato89
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-11 14:32:24
chciałbym takie łóżko... z tym że proporcjonalne do mojego wzrostu:)

i_Lolek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-11 14:30:44
bez względu na to czy pieniądze są prawdziwe czy nie. ktoś kto to zrobił jest idiotą. a czy można być bogatym idiotą ? można, ale to nie trwa długo.

Trixy90
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-01-11 15:11:14
czym sie oburzasz? fotka jest zrobiona dla smiechu ;] wiec odpusc. ;]

emo_love5
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-11 14:30:12
Pewnie te na wierzchu są prawdziwe a tych co nie widać sztuczne :p

manyman
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 14:19:44
ja tam bym chciał takie łóżko;d

Malutki88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 14:11:57
Wszystko fajnie .. ale jak by ta kasa była nowa.. a tak patrząc to są chyba stare złotówki.. lub inne stare waluty .I tylko kilka Euro rzucone na górze;) Wiec nie wiem czego zazdrości ..

judyta09
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-01-11 14:08:15
Czemu wiocha? :D Rozkoszne dziecko, piekna gora pieniedzy. ;) Nie widze zadnej wiochy.

lenka84
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-11 14:03:12
Tak wygląda łóżeczko z marzeń i snów;)

omen100
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-01-11 13:38:45
Zalosna fota. Tak wlasnie chwala sie najgorsze lumpy,ktore sie dorobily. Czlowiek pochodzacy z bogatego domu nigdy nie zrobi czegos takiego.

malenkax3
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-11 14:15:19
zgadzam sie z toba , udaja ze maja nie wiadomo ile kasy a w rzeczywistosci nie maja nic

lukaplast
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-11 14:48:15
Są jeszcze banany. Też ci się nie pochwali gotówą, a kupiłby cię z butami. Za to ciuchów za 6 wypłat i każdy musi poznać cenę, a jak w ręku trzyma appla to chwyta za sam dół żeby jabłuszko było widoczne z daleka.

Daisy2012
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 13:23:29
rozkoszne dziecko.

wyhylymylybyly
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 13:12:40
Tylko pozazdrościć. : )

nedziak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 13:02:19
mamusia i tatuś chyba okradli bank xDD

Yontek72
    Ocena: 14 (glosow:14)
2012-01-11 12:54:13
Ale się musieli rodacy napracować żeby tyle gazet pociąć.

outlaws13
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-11 12:52:23
i to jest lans na kasę a nie jakieś tygodniówki tu wstawiali i wielkie halo. Zdjęcie 10/10

wciskamto
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 12:51:49
na to wygląda że mały w życiu będzie miał wszystko zapewnione

chudy24
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 12:49:59
to się nazywa spać na forsie:P

Keijiro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 12:37:44
nowego znaczenia nabiera "ty chyba na forsie leżysz"

przemolex159
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-11 12:35:32
ciekawi mnie jak dlugo zajelo im wycinanie tego wszystkiego z gazet...

wolf777
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-11 12:41:14
16 minut

kamillo77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 12:31:04
no faktycznie , wiocha w h*j ...

trilho
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-11 12:19:34
ja tez bym chcial miec takie dziecinstwo

bjg7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 12:12:46
pozazdrościć, ale nie wiem czy to dobry pomysł, kłaść dziecko na banknotach, które nie przez jedną rękę przeszły, bo na nowe mi nie wyglądają. Nie jestem pazerny i za dwa pliki by mi się przydały, jak ktoś będzie chciał mnie wesprzeć to pisać, podam nr konta;PPP

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-11 12:51:18
a nie brzydził byś się dotykać pieniedzy króre inni mieli

i_Lolek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-11 14:25:11
jak mu przeleją na konto, to sobie kartę wyrobi zbliżeniową. to nawet jej nie będzie musiał do czytnika wkładać

bjg7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 20:14:06
i Lolek ma rację ;)

eret
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-11 12:05:04
najmłodszy "wieśniak" szpanujący sianem :) hehe ale przynajmniej ilość kasy odpowiednia do tego :)

czarodzieju123
    Ocena: 18 (glosow:20)
2012-01-11 11:59:43
Kolega chciał poszpanować angielskim w tytule, jednakże nie wie tego, iż "wanna" oznacza "want to". Toteż "to" występujące po "wanna" jest niepotrzebne.

wsiowyglupek
    Ocena: 11 (glosow:11)
2012-01-11 12:05:03
Ciekawe ile dostaniesz minusów (bo pewnie będą jakieś), chociaż masz rację. Ale ludzie często robią ten błąd przy wanna, gonna itd. Na szczęście nie widziałem jeszcze "kinda of", ale myślę, że możliwe, że to tylko kwestia czasu :P

Volcer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 17:18:52
może chłopak sie jąka jak pisze skąd wiesz, skąd wiesz xD.

wampiX
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 18:41:57
Hahaha, mimo błędnego wpisu, swoje osiągnął, jego absurd na głównej;)

mietek24111
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-11 11:59:01
ciekawe czy wygodnie się na tym śpij, mówią że jest kryzys a tu taki mały a ma więcej kasy niż sam waży

happy_mala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 11:30:08
kiedy ja sie tylu dorobie ;/

Tensor
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-01-11 11:48:09
Jak się ze mną ożenisz.

Yoda
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-11 12:23:47
Dorobisz się jak w Polsce będzie kilkuset procentowa inflacja i będziesz nosiła kasę w 20 litrowych workach, a stać Cię będzie co najwyżej na bułkę. W Polsce było tak w 20 leciu międzywojennym :).

wsiowyglupek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-11 13:01:36
@Yoda: Ja ostatnio byłem w skansenie w Sanoku. Tam na poczcie jest wywieszona tabliczka do przeliczeń - chyba jakoś właśnie z początku XX w. - i było porównanie złotówek do marek niemieckich. To, jeśli dobrze pamiętam, 1000 marek to było 1800000000 (słownie: miliard osiemset tysięcy) złotych.

happy_mala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 17:13:57
Tensor hehe dobre dobre ;) ale w zyciu chcialabym cos osiagąc sama :D chodz watpie w to ze mi sie kiedys uda :)

replay24
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-11 11:25:11
no i powiedzenie "spać na pieniądzach" nabrało realnego znaczenia

Tensor
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-11 11:28:54
Znalazło swoje zastosowanie w praktyce.

MsCarmen
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-01-11 11:21:32
Uwaga do tytułu - skrót "wanna" oznacza "want to", także nie musisz już pisać "to" (-;

i_Lolek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 14:35:16
a może on z tych piniendzy chciał wanne zrobić a nike łóżko.

bubatraker96
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 11:16:51
kilka euro na wierzchu leży a reszta to wRuble albo inne tanie badziestwo

szupakabras20
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-11 11:15:19
Ciekawe jak by tak na rzadko popuściło :D :D :D

akins
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-11 11:07:59
To dziecko nie jest polskie, bo polskie nie jest takie brzydkie i takie bogate.

hickeyek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-11 11:04:04
przejac tyle erło :D to sie nazywa byc w czepku urodzonym

nissja123
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-16 04:59:57
a gdzie tu wiocha?

dyndyndyn
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-11 17:35:20
jego starzy zapraszają wszystkich złodziei w mieście :D

zo.mo
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-08-01 19:40:51
w tym wieku to by na superchlonne pampersy wszystko przeznaczyl.:D

tojestmojnick
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-08-01 16:16:32
żal mi du.pe ściska :D

kupaxD
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-01 15:36:46
fajna fota xD

major765
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-08-01 14:23:19
okup xd

krzysiek025kk
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-08-01 10:51:44
zarobiony :)

agaxpp
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-01 10:46:05
Hahahahha! xDD


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700