lub  Do³±cz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
g³ówna
Dodano: 24.09.2017, 06:52:31   przez: mediama
 Oceñ:  Zag³osuj na TAK!   Zag³osuj na NIE!  | Ocena: 90  Zg³o¶ nadu¿ycie
Ukryj komentarze(90)Dodaj komentarze
Aby dodaæ komentarz musisz siê zalogowaæ
 Najwy¿ej oceniony komentarz:poka¿
irou84
2017-09-24 20:11:19
Ocena: 31(glosow:63)-+
Powiedzia³a to co wiêkszo¶æ my¶li ale boi siê powiedzieæ.

sztefanhunter
2017-09-28 02:04:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
A nie chcia³ przy okazji wzi±æ 75% winy?

jarecki01
2017-09-27 09:11:23
Ocena: -6(glosow:6)-+
Czytaj±c niektóre komentarze przestajê siê dziwiæ dlaczego taka partia jak Pis jest u w³adzy! No bo kto da siê kupiæ za 500 z³, kto nie widzi problemu w tym, ¿e wiêkszo¶æ ministrów to niekompetentni idioci i kto taki potrafi cieszyæ siê ze ¶mierci niewinnego ch³opaka?!... P.S. Jezeli potraficie to zrozumieæ to homoseksualizm jest cech± wrodzon±, a nie nabyt± ignoranci!

jarecki01
2017-09-27 08:57:39
Ocena: -4(glosow:4)-+
Nie rozumiem ludzi, którzy maj± wyimaginowany problem z "lewactwem" na wiocha, a zarazem codziennie spêdzaj± godziny komentuj±c wiêkszo¶æ postów!

kocurxtr
2017-09-26 18:21:19
Ocena: -2(glosow:8)-+
nie przestaje mnie to fascynowaæ prawaki: wyzywacie ludzi od '¿ydowskich ¶mieci' itp, a jednocze¶nie klêkacie przed Jezusem ¯ydem i Maryj± ¯ydówk± ... taka Paranoja Idioty co ?

Wistblade
2017-09-26 23:29:46
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jezus nie by³ ¿ydem... a ja nie jestem katolikiem.

Wistblade
2017-09-26 10:50:06
Ocena: 2(glosow:12)-+
Adrian Zandberg to ¶mieæ, Partia Razem to kolejny antypolski klub przyjació³ ¿ydów i multikulti.

stanley206
2017-09-25 15:30:02
Ocena: 9(glosow:11)-+
Kto ¿eruje na tragedii w sprawie samobójstwa 14-letniego Kacpra? wyborcza.pl - ¦mieræ 14-letniego Kacpra coraz bardziej tajemnicza Cyt. Po powrocie z £asku i Gorczyna mo¿emy stwierdziæ, ¿e nie wiadomo, dlaczego powiesi³ siê 14-letni gimnazjalista Kacper. Choæ internet ju¿ zawyrokowa³: oto ofiara homofobii

waho1
2017-09-25 11:08:10
Ocena: 9(glosow:25)-+
A teraz drodzy lewaccy administratorzy popatrzcie sobie jakie komentarze s± najwy¿ej plusowane. Staracie siê tu wrzucaæ ca³y czas jakie¶ pro-PO-N. i pro-europejskie memy ale zwyk³y szary cz³owiek i tak Was oceni. Nie wstyd Wam ?

kocurxtr
2017-09-26 18:18:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
wiocha stara siê zachowaæ neutralno¶æ (tak najlepiej siê zarabia) nie bacz±c na to, ¿e najwiêcej produkuje sie tu zwolenników Onanistów Na Rowerach (zwanych w skrócie... ); P.S. jestem przeciwinkiem PiSu i przeciwnikiem popierania islamskiego najazdu - w skrócie: przeciwnikiem g³upoty ...

kumanek666
2017-09-25 10:02:44
Ocena: 7(glosow:11)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

suchy61
2017-09-25 11:12:45
Ocena: -2(glosow:12)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

carmamir
2017-09-25 09:58:57
Ocena: 4(glosow:12)-+
Skandaliczny to jest fakt ze pelno niemcow w Polsce smie sie odzywac. Nie podoba sie jednemu z drugim faszystowskiemu lewakowi ? To won do waszych rozpdajacych sie niemiec. Tam macie demokracje pelna geba, gdzie jedna stara baba robi co chce lamiac wszelkie przepisy miedzynarodowe nie mowiac o konstytucji. A wy plujecie smiecie na rzad ktory robi to czego chce wiekszosc (nie bredzcie ile osob nie glosowoalo, itp. bo to jest lewaki demokracja).

DkNG
2017-09-25 11:42:43
Ocena: -3(glosow:3)-+
aha czyli niemiecka demokracja jest z³a ale polska w której rz±dzi pis jest dobra... rozwiniesz t± my¶l?

Oliolo
2017-09-25 18:12:27
Ocena: 5(glosow:5)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

jarecki01
2017-09-27 09:00:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oliolo- Twoja wiedza na temat demokracji w Niemczech mnie powali³a! Ciekawy jestem z jakiej broszurki j± czerpiesz?...

adamcmdj70
2017-09-25 09:43:28
Ocena: 4(glosow:20)-+
Popieram wypowied¿ Pani Paw³owicz. Brawo !!!! Prawda !!!!!!

spokojny
2017-09-25 09:20:25
Ocena: -6(glosow:16)-+
Têpa trollownia pisuarowa broni g³upiej lochy tym samym pokazuj± jaki poziom reprezentujecie ho³oto.Jakim bezmózgiem trzeba byæ aby bredziæ ¿e indoktrynacja kogo¶ mo¿e zmieniæ orientacjê seksualn±. Wy pisuarowe bezmózgi zatrzymali¶cie siê na etapie rozwoju intelektualnego capa.

carmamir
2017-09-25 09:57:07
Ocena: 3(glosow:13)-+
Tylko intelektualny lewacki cap moze myslec ze nagle tyle gejow jest dlatego ze maja taka orientacje. Jakbys wiedzial minimum o psychologii i rozwoju dziecka, to bys nie pisal takich lewackich bredni. Ale czego oczekiwac po malpach powtarzajacych wyciete brednie typu ze sa drugim sortem (co tyczylo sie grupy europoslow, ale sciek lewacki zaraz podlapal wyrwane z kontekstu zdanie bo zbyt leniwi zeby sprawdzic co faktycznie zostalo powiedziane).

suchy61
2017-09-25 11:14:22
Ocena: -5(glosow:11)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

kawalrafala
2017-09-25 15:46:05
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

suchy61
2017-09-26 10:17:10
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

Ktokolwiek1992
2017-09-25 09:13:36
Ocena: 3(glosow:11)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

Ktokolwiek1992
2017-09-25 09:16:00
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

kumanek666
2017-09-25 11:23:48
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

vacarius
2017-09-25 08:09:53
Ocena: -4(glosow:10)-+
Id±æ dalej logik± paw³owicz. Muzu³manie gwa³c±cy eruopejiki nie s± winni tylko sk±po ubranie dziewczyny.

carmamir
2017-09-25 09:55:26
Ocena: 1(glosow:11)-+
Bzdura. Mysl lewacki scieku zanim cos napiszesz. Twoje porownanie jest kompletnie nietrafione i nielogiczne.

roman1982
2017-09-25 17:36:40
Ocena: 3(glosow:3)-+
I tu siê z Tob± zgodzê ale tylko w pierwszej czê¶ci,oni nie s± winni,oni s± tak wychowani lub ukszta³towani,winni s± wy³±cznie ludzie którzy to byd³o tu wpu¶cili.Jak wpu¶cisz lisa do kurnika to kto bêdzie winny ¿e ze¿re kury???

Oliolo
2017-09-25 07:59:19
Ocena: 1(glosow:17)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

globus0024
2017-09-25 07:40:01
Ocena: 4(glosow:12)-+
No có¿... Pani Paw³owicz napisa³a prawdê! Lewacy my¶l± ¿e jak bêd± "reklamowaæ" homoseksualizm to wszyscy to zaakceptuj±, a prawda jest taka ¿e im bardziej promuj± takie rzeczy, tym wiêksze szykany kieruj± na takich ludzi. Bo parê lat temu nikomu nie przeszkadza³o ¿e ¿yli w¶ród nas homoseksuali¶ci, teraz ju¿ w sumie musz± siê ukrywaæ. A wyobra¼cie sobie co bêdzie gdyby wprowadzono u nas prawo dopuszczaj±ce adopcje dzieci przez pary homoseksualne? musieli by oni mieszkaæ na osiedlach chronionych przez armiê policjantów!!

krakiw
2017-09-25 07:37:49
Ocena: 3(glosow:9)-+
Powiedzmy sobie jasno to jest ¿erowania na ¶mierci ch³opaka ,lewacka akcja polityczna oparta na nieszczê¶ciu rodziny i ¶mierci dziecka.

masllak
2017-09-25 06:44:48
Ocena: 6(glosow:12)-+
Popieram t± pani±, dobrze napisa³a. Gdyby ten ca³y gender nie obnosi³ siê z t± swoj± ideologi±, media nie nag³a¶nia³y, m³odym ludziom nie miesza³o by siê w g³owach. ch³opak pewnie by ¿y³, zosta³ by kim chcia³. a tak tylko szczucie i napuszczanie mediów jednych na drugich. chore to wszystko jak mo¿na s³uchac i czytaæ takiego zandberga., kim jest ten cz³owiek, sk±d siê wzi±³ itd, oraz inne ciekawe postaci ze ¶wiata lewicowego-liberalneo, dla mnie to ¿adne auterytety.promocja na ¶mierci nastolatka, to jest dopiero wsyd i hañba i bydlactwo. ale fakt szkoda m³odego, ¶weæ panie nad jego dusz±>>

krzychu2301
2017-09-25 03:05:28
Ocena: 12(glosow:20)-+
no niestety czerwona ho³oto, Pani Paw³owicz ma absolutn± racjê. lewacki knur - zandberg powinien wróciæ do podstawówki na lekcje czytania ze zrozumieniem.

ramzesx
2017-09-25 00:06:23
Ocena: 10(glosow:16)-+
Trudno siê nie zgodziæ z Paw³owicz. Gdyby nie to usilne propagowanie dewiacji jako czego¶ normalnego, nie by³oby tyle zboczeñ i zboczeñców.

Sermis
2017-09-25 03:01:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

kawalrafala
2017-09-24 23:59:23
Ocena: 4(glosow:16)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

Arakiel666
2017-09-25 01:03:42
Ocena: -4(glosow:10)-+
Z niej taka pani jak z Ciebie inteligent.

maciejos78
2017-09-24 23:23:57
Ocena: 11(glosow:17)-+
Co ciê tak ubod³o Zandergu, proletariuszu po najdro¿szych, prywatnych szko³ach? Nies³usznie K.Paw³owicz napisa³a, ¿e namawianie do obnoszenia siê z w³asn± intymno¶ci± w szko³ach jest nie jest OK? W szko³ach, gdzie jest siê wytykanym za niefirmowe buty, spodnie po bracie, czy smartfon poprzedniej generacji? W szko³ach, gdzie nastolatki przezywaj± burze hormonów? Tak siê koñcz± wszystkie lewackie eksperymenty - ludzk± tragedi±.

anubisgd
2017-09-24 22:30:03
Ocena: -9(glosow:15)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

Idiot-Hunter
2017-09-24 23:02:38
Ocena: 9(glosow:15)-+
No ale czy ona nie powiedzia³a prawdy?

Poljot
2017-09-29 23:49:58
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ciebie nale¿a³oby zastrzeliæ, debili nale¿y eliminowaæ.

lamparcica
2017-09-24 22:15:58
Ocena: -4(glosow:12)-+
No dobra...co mi tam...zap³acê temu kto jej przetrzepie ten tary rozlaz³y wór :)mo¿e milsza bêdzie.

lamparcica
2017-09-24 22:17:20
Ocena: -3(glosow:5)-+
stary*

tebarek
2017-09-25 09:19:43
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie wydaje mi siê ze znajdzie siê a¿ taki desperat

orionzx
2017-09-24 21:41:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
ac4maw

dingle
2017-09-24 21:34:21
Ocena: 1(glosow:21)-+
Powtórzê bo lewactwo usuwa wpisy w imiê wolno¶ci s³owa. Codziennie tysi±ce dzieci jest mordowanych w ³onach matek i nikogo to nie wzrusza. Wystarczy ¿e jeden zboczeniec siê powiesi i ju¿ wszyscy dostaj± do g³owy.

TommyAtommy
2017-09-24 21:37:33
Ocena: 0(glosow:14)-+
Nie wiem czemu wi±¿esz to z lewactwem, skoro w 99% skrobi± w Polsce katoliczki, a ten m³ody gej skrobaæ by pewnie nie musia³.

angelliam0
2017-09-24 21:57:25
Ocena: 2(glosow:8)-+
TommyAtommy by³bym wdziêczny za ¼ród³o twoich fascynuj±cych wie¶ci

tebarek
2017-09-25 09:22:25
Ocena: 1(glosow:5)-+
And¿el stañ ty³em do lustra a zobaczysz lustro

angelliam0
2017-10-18 00:05:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tebarek do czego¶ to ku*wa powiedzia³

nanditos
2017-09-24 21:30:52
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jak sobie swoje zrobi to wtedy niech cudze ocenia.

nanditos
2017-09-24 21:26:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

TommyAtommy
2017-09-24 21:20:12
Ocena: -10(glosow:14)-+
W ostatnim czasie w Szkocji odkryto kolejne miejsce, w którym katolickie zakonnice glodzily, zaniedbywany i maltretowa³y setki dzieci,doprowadzajac je do ¶mierci. Bydlackie katolickie warto¶ci, którym ho³duje Krystyna Paw³owicz znowu okaza³y siê najgorszym goovnem ¶wiata zachodniego.

angelliam0
2017-09-24 21:59:05
Ocena: 2(glosow:10)-+
Fascynuj±ce jest to co piszesz...A mo¿esz podaæ ¼ród³o tych ekscytuj±cych opowie¶ci, bo ja mieszkam na sta³e w Szkocji i nie s³ysza³em o tym.

buczo108
2017-09-24 22:03:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
W tej szkocji pod radomiem?

TommyAtommy
2017-09-24 22:05:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

TommyAtommy
2017-09-24 22:10:34
Ocena: 0(glosow:10)-+
Moderator nie puszcza linków, wiêc wystarczy ¿e wpiszesz frazê Hundreds of Scottish orphanage children allegedly buried I znajdziesz mnóstwo ¼róde³. Ca³e UK a¿ hucza³o. Taki z ciebie mieszkaniec Szkocji jak nie przymierzaj±c z koziej...

angelliam0
2017-10-18 00:03:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
TommyAtommy Ca³e UK hucza³o? No jako¶ do mnie nie dosz³o. Ale mniejsza z tym, bo bestialstwo jakim siê wykaza³y te zakonnice(co jeszcze nie zosta³o udowodnione) nie wynika z ¿adnych katolickich warto¶ci. "Czcij ojca swego i matkê swoj±" " Nie zabijaj" "Nie cudzo³ó¿" "Nie kradnij" "Kochaj bli¼niego swego jak siebie samego" To jest namiastka katolickich warto¶ci, i pos³uchaj mnie Je*any kretynie inaczej nie powiem za tekst "Bydlackie katolickie warto¶ci" dosta³by¶ w pysk a¿ by¶ siê kopytami nakry³. Nie masz pojêcia o czym mówisz nie wyg

angelliam0
2017-10-18 00:07:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
buczo108 Nie wiem jakie ty miejsca odwiedzasz, ale nie s±dzê by¶ da³ radê gdziekolwiek ze swojej wioski wyjechaæ, bo a¿ takiego d³ugiego ³añcucha ze swojej budy to Ty nie masz.

siukny
2017-09-24 21:03:48
Ocena: 7(glosow:13)-+
Do Was chyba nie dociera, ¿e przemoc jest w ka¿dym filmie, w ka¿dej grze wideo i wszêdzie doko³a. Debilne dzieciaki z jeszcze bardziej debilnymi rodzicami zaczynaj± uwa¿aæ to za sposób do zaistnienia w debilnym ¶wiecie. Niestety prawda jest okrutna a lewaki jak zwykle przekrêcaj± prawde. Paw³owicz mimo ¿e jest debilem to powiedzia³a prawdê. Ale wy debilne lewaki macie zbyt wyprane mózgi ¿eby to zrozumieæ

mix22
2017-09-24 20:23:44
Ocena: 12(glosow:14)-+
Co by nie mówiæ jest w tym trochê prawdy, tylko nie ka¿dy zrozumie co chcia³a przekazaæ i zaraz atakuje

martin987
2017-09-24 21:56:42
Ocena: -7(glosow:11)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

irou84
2017-09-24 20:11:19
Ocena: 31(glosow:63)-+
Powiedzia³a to co wiêkszo¶æ my¶li ale boi siê powiedzieæ.

cozakraj7
2017-09-24 20:01:05
Ocena: 9(glosow:17)-+
Z jednej strony bardzo prostackie (jak zwykle) s³ownictwo Paw³owicz, ale z drugiej pod tym skrywa siê wiele racji. Kiedy¶ dziecko to by³o dziecko. Ogl±da³o kozio³ka mato³ka, gra³o w pi³kê, czasem siê pobi³o, ale wszystko w granicach rozs±dku. W dobie mass mediów ³atwo jest sterowaæ doros³ym cz³owiekiem, a co dopiero dzieæmi? W telewizji jest mocny nacisk na promowanie LGBT, gender, homoseksualizmu. Nawet w zwyk³ych bajkach dostrzega siê wiele elementów poprawno¶ci politycznej. Potem dziecko wchodzi do internetu, który na ogó³ z tego og³upiania medialnego robi '¶mieszki'. Wszystkie dzieci mog±

cozakraj7
2017-09-24 20:17:20
Ocena: 8(glosow:8)-+
w tym wszystkim czuæ siê zagubione. Dzieci powinny byæ dzieæmi, a wciskanie im na si³ê informacji o dwóch ojcach, wielu p³ciach czy homoseksualizmie czêsto, a nawet bardzo czêsto koñczy siê odwrotnym skutkiem. Ten m³ody ch³opak przekona³ siê o tym, ¿e m³odzie¿ w Polsce jeszcze nie jest za bardzo tolerancyjna i z takim wpychaniem im na si³ê tych ideologii szybko siê nie stanie.

DkNG
2017-09-24 20:40:01
Ocena: -7(glosow:11)-+
m±dra wypowied¼... powiedz czy twoim zdaniem lepiej jednak jako¶ zachêcaæ do tolerancji czy trzymaæ siê tego jak¿e dzi¶ popularnego my¶lenia ¿e wszystko co jest inne czy nienormalne nale¿y wytykaæ i prze¶ladowaæ? bo widzisz, jak taki prze¶miewca us³yszy "hehe i dobrze tak peda³owi" to bêdzie my¶la³ ¿e zrobi³ dobrze a przecie¿ nie zrobi³ dobrze... aha no i nie zgadzam siê z terminem "wpychanie ideologii na si³ê" bo to akurat domena ko¶cio³a który uparcie zawsze rozdziela³ ludzi na "naszych" i "tamtych" a teraz za przyjêcie jego nauk mo¿na dostaæ 5 w szkol

cozakraj7
2017-09-24 21:30:54
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jestem za stopniowym wprowadzaniem tolerancji w¶ród dzieci i trzeba robiæ to z g³ow±. Ludzie to te¿ ssaki, a ssak jak czego¶ nie zna i wyczuwa w tym zagro¿enie to albo ucieka, albo atakuje. Taka lawina informacji jak± 'czêstowane' s± dzieci to zdecydowanie za du¿o. Pamiêtajmy równie¿, ¿e pod p³aszczykiem LGBT o swoje prawa zaczynaj± walczyæ... zwi±zki kazirodcze, czy pedofile co jest absolutnie niedopuszczalne. Jestem z natury konserwatyst±, ale zdroworozs±dkowym. Skoro kto¶ chce zawrzeæ ¶lub w USC, czyli dokonaæ czynu formalnoprawnego dajmy mu to zrobiæ nawet jak s± to osoby tej samej p³ci.

pla8er
2017-09-24 19:09:28
Ocena: 2(glosow:24)-+
Autorowi co¶ siê pojeb... Tym wpisem trafia w samo sedno no ale lewacto gotowe zaprzeczyæ tego , ze Ziemia jest okr±g³a byle tylko dowie¶æ swoich racji...

tomi2000
2017-09-24 19:39:42
Ocena: -4(glosow:8)-+
Nastêpny k#rwa

enter69
2017-09-24 19:05:35
Ocena: -8(glosow:16)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

dingle
2017-09-24 18:50:21
Ocena: 1(glosow:17)-+
Co roku miliony dzieci s± wyskrobywane z ³on matek w imiê lewackiej wolno¶ci i nikogo to nie rusza. Tu jedeno pedaliszcze siê piwiesi³o i wszystkim odbija.

Arakiel666
2017-09-24 20:01:43
Ocena: -7(glosow:11)-+
Pedaliszcze to Ty jeste¶.

czerwone_kozaki
2017-10-30 20:49:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
p³yta ci siê zaciê³a?

paraolsztyn
2017-09-24 18:49:22
Ocena: 4(glosow:10)-+
Same polskie nazwiska po lewej stronie....

shoffer12
2017-09-24 18:45:05
Ocena: 7(glosow:15)-+
Hahaha... bo padne!!! Wiêkszo¶æ z komentuj±cych ni hu hu nie rozumie co ta babka napisa³a, ale twardo oburzone dzieci.... Buhahaha

pitek599
2017-09-24 18:34:37
Ocena: 4(glosow:20)-+
Przeciez wiadomo ze w Polsce zaden nastoletni padal sie nie uchowa bo go rówie¶nicy zaszczuja, szkoda ludzkiego ¿ycia ale Pawlowicz ma racje,

pitek599
2017-09-24 18:34:36
Ocena: 3(glosow:5)-+
Przeciez wiadomo ze w Polsce zaden nastoletni padal sie nie uchowa bo go rówie¶nicy zaszczuja, szkoda ludzkiego ¿ycia ale Pawlowicz ma racje,

TommyAtommy
2017-09-24 21:45:00
Ocena: -6(glosow:6)-+
Uchowa, uchowa, nawet gejowski rozwinie. Trzeba tylko do seminarium pój¶æ.

doody
2017-09-24 18:23:14
Ocena: -4(glosow:22)-+
To stworzenie, które trudno nazwaæ kobiet±, za¶mieca polski sejm i polsk± politykê. Czas wywie¼æ to na wysypisko...

mahoney
2017-09-24 21:03:51
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

doody
2017-09-24 22:41:37
Ocena: -2(glosow:4)-+
Tu nie chodzi o tolerancjê tylko o zachowanie niegodne cz³owieka...

Genialon
2017-09-25 01:41:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Twoje zachowanie? Zgadzam siê.

kapitanwitek
2017-09-24 09:24:23
Ocena: 8(glosow:40)-+
Zandberg .... buaaahahahaha - ten to by nas ubogaci³.... Ca³kowicie zgadzam siê ze s³owami pani Paw³owicz. Dlaczego jak my byli¶my dzieæmi, nie spotykali¶my rówie¶ników o sk³onno¶ciach homoseksualnych? Te sk³onno¶ci "wyhodowa³a" obecna chora cywilizacja.

piyoter
2017-09-24 10:33:28
Ocena: -12(glosow:20)-+
Ty jestes ju¿ wystarczaj±co ubogacony, razor... Przez bezdomnych, za rurami ciep³owniczymi.

Fenrisek
2017-09-24 11:24:00
Ocena: 3(glosow:15)-+
Piyotera wspomnienia z dzieciñstwa.

Bru_Net
2017-09-24 18:04:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

Bru_Net
2017-09-24 18:08:01
Ocena: 4(glosow:18)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

mahoney
2017-09-24 21:05:58
Ocena: -3(glosow:11)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

Bru_Net
2017-09-25 09:01:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

thyr
2017-09-24 08:05:56
Ocena: 12(glosow:20)-+
A mia³ ju¿ byæ koniec ¶wiata , a tak trzeba siê bêdzie mêczyæ z tymi wszystkimi politykami z lew± czy prawa którzy udaj± zaniepokojenie drugim cz³owiekiem :)

amblin
2017-09-24 06:59:52
Ocena: -9(glosow:39)-+
przecie¿ wiadomo od dawna ¿e ten byt o nazwie Krystyna jaka¶tam to co¶ na kszta³t ³ajna obdarzona kilkoma ludzkimi cechami dlatego nie rozumiem ekscytacji produktem umys³owej defekacji tego czego¶. Tak na marginesie czy to samo napisze to co¶ kiedy dzieciaki zaszczuj± innego bo by³ gruby rudy nosi³ okulary czy w inny sposób odró¿nia³ siê od otoczenia? Pewnie nie bo to siê politycznie nie da wykorzystaæ.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Taka kreatura 8 lat rz±dzi³a Polsk±
  •  Autor filmiku zarzeka siê, ¿e sprawdzi³ i ¿e to nie jest fejk
  •  Hej, PiS, fajne macie nowe has³o...
  •  Boj± siê, ¿e tu pójd± do pierdla, wiêc tam id± po
g³ówna
Dodano: 14.08.2018, 12:41:42   przez: cooler100
 Oceñ:  Zag³osuj na TAK!   Zag³osuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (69) | Zg³o¶ nadu¿ycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie s± generowane przez u¿ytkowników serwisu i jego w³a¶ciciel nie bierze za nie odpowiedzialno¶ci.
Je¿eli uwa¿asz, ¿e które¶ zdjêcie wykorzystano bez twojej zgody to mo¿esz skorzystaæ z linku "Zg³o¶ nadu¿ycie" który znajduje siê pod ka¿dym zdjêciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0