lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 21.10.2017, 17:06:32   przez: lalecznik
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 90  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(65)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
nikto_otkin
2017-10-23 09:13:45
Ocena: 7(glosow:9)-+
CD2. Teraz szczepionki posiadają KONSERWANTY, które są oparte o związki RTĘCI (TOKSYCZNE DLA ORGANIZMU!!!) oraz związki aluminium (źle oddziałują na układ nerwowy!). Wszystko to tylko i wyłącznie dlatego, aby można było taniej je produkować :) Nie wszędzie na świecie są stosowane obowiązkowe szczepienia i jakoś epidemii nie ma. Za to epidemie występują w rejonach gdzie ludzie są szczepieni - ponieważ są NOSICIELAMI chorób. Przykleiłeś etykietkę ludziom, o których poglądach w większości nie masz pojęcia i hejtujesz. END

Hader
2017-10-26 02:08:03
Ocena: -2(glosow:2)-+
"Administration of thimerosal-containing vaccines to infant rhesus macaques does not result in autism-like behavior or neuropathology" polecam poczytać, a kto nie pomaju po angielki to artykuł na gazecie, co w googlu można znaleźć pod nazwą "Antyszczepionkowcy sfinansowali badanie, które pokazało, jak bardzo się mylili". Badanie nowe, konkretne i potwierdzające że ruch antyszczepionkowy bazuje na zdyskredytowanej i fałszywej wiedzy "amerykańskich naukowców".

Hader
2017-10-26 02:05:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Hader
2017-10-26 02:03:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

hansje
2017-10-23 17:56:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gurool
2017-10-23 11:06:32
Ocena: -2(glosow:6)-+
Proponuje do szczepień obowiązkowych dla małych dzieci dołączyć WZW typu C, HIV, HCV, syfili, dżumę, pipokoki, ebolę a nawet i motabę.

tomassii
2017-10-23 12:41:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
zacznij od swoich.

pakermaster
2017-10-23 10:58:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

sumka18
2017-10-23 09:38:02
Ocena: -1(glosow:9)-+
Ruch anty-szczepionkowy należy popierać i jednocześnie szczepić się na wszystkie choroby to spowoduje że wszyscy debile którzy są za głupi na dowody naukowe dokonają samounicestwienia taka selekcja naturalna naszych czasów.

informatyk26
2017-10-23 12:11:25
Ocena: 1(glosow:5)-+
Popieram, kiedyś najgłupsze osobniki zjadłby po prostu tygrys szablozębny, brak mechanizmów selekcji powoduje niestety że głupota się rozprzestrzenia.

Vultus
2017-10-23 09:33:13
Ocena: 4(glosow:6)-+
Nie jestem ani za ani przeciw. Ale nurtuje mnie jedno ważne pytanie. Skoro różne wyniki pokazują skuteczność to czemu nikt nie podaje nazwisk rodzin które to testowały? Przecież często podaja korporacje medyczne że przetestowano na 300 dzieciach i wyniki potwierdzają skutecznośc.. Skoro 300 rodzin się zgodziło na test skoro jest wszystko OK to gdzie nazwiska? Co tu ukrywać? Przecież byście mieli 300 chodzących reklam.

HenryKipper
2017-10-23 09:02:53
Ocena: 2(glosow:6)-+
ttaaaaa, bo czegos nie rozumiem, to moze gieniuś autor wyjasni. skoro ktos jest zaszczepiony, a ktos inny nie, to jaki problem dla zaszczepionego? przeciez sczepionka chroni go przez zakazeniem, wiec czego sie boi? bo chyba nie, ze sie zarazi? prawda? a co do dziecka, ktore zmarlo po "ospa party" a to inne chore dzieci nie poumieraly? tylko to jedno? no szok, normalnie szok.

Liberte
2017-10-23 16:42:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
HenryKiper ja ci wytłumaczę. Wiesz czym jest zdolność mutacji? Wirus, który nie ma ośrodka rozwoju ginie nie mutuje, natomiast dając mu pole do rozwoju zakażeń pozwalamy na powstawanie mutacji, które z czasem mogą i okazują się lekoodporne i to jest zagrożenie. Ile zgonów Ciebie by przekonało? 2, 5 1000 czy milion? Durny rodzic zabrał dziecko na ospa party, nie dbając o konsekwencje, nie sprawdzając aktualnego stanu odporności dziecka czy kondycji organizmu jeśli to nie jest debilizm to co?

marazzzz
2017-10-23 06:36:48
Ocena: 0(glosow:10)-+
Szczepionki to zło, szczepionki są bee, to wszystko spisek żeby wyciągnąć pieniądze, bla, bla, bla...Potem biegną tacy na SOR z dzieckiem rozpalonym do ponad 40 st. wielce zdziwieni że herbata z miodem i ziółka od babci nie pomagają.

pernas
2017-10-23 00:57:57
Ocena: -1(glosow:9)-+
Nie chcesz nie szczep, podpisz coś w stylu aneksu do umowy z NFZ. Za choroby które zaatakowały moje dzieci w wyniku odmowy przyjęcia szczepionki ponoszę sam (rodzic)

Azarievicz
2017-10-22 23:19:07
Ocena: -3(glosow:9)-+
Proponuję żeby autor sie dokształcił

KotSchrodingera
2017-10-22 23:14:43
Ocena: 1(glosow:11)-+
Pamiętam przypadek rodziny antyszczepionkowców. Nie zaszczepili dziecka, bo uznawali "naturalne" nabywanie odporności. W jego ramach zostawili roczne niemowlę na "ospa party", by zaraziło się ospą od dziecka znajomych i tak nabyło odporność. Dziecko zmarło w męczarniach na ospę. Inny przypadek: nieszczepiona dziewczynka zachorowała na szkarlatynę. Doznała powikłań (szczepionki chronią przed nimi). Uszkodzenia mózgu były tak wielkie, że zapadła w śpiączkę. Nie wiem, czy żyje. Głupcy ryzykują życie własnych dzieci w imię swoich porąbanych idei, chociaż już dawno obaliła je hi

KotSchrodingera
2017-10-22 23:16:25
Ocena: 0(glosow:6)-+
historia ludzkości.

messcal
2017-10-24 17:14:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
ile BAYER ci płaci za to straszenie???

KotSchrodingera
2017-10-22 23:05:14
Ocena: 3(glosow:9)-+
Epidemie na przestrzeni dziejów dziesiątkowały ludzkość. Podczas jednej z nich w samych tylko Chinach umierało milion osób rocznie. W sumie 20 milionów. W UK co 5 osoba. Ogółem na świecie 1/3 ludności została zabita przez chorobę tylko z powodu JEDNEJ epidemii. Na starym cmentarzu widziałam grób rodzinny, a tam 8 dzieci w wieku od roku do 14 lat. To kiedyś była norma. Takie epidemie się skończyły dzięki szczepionkom. Ale zawsze znajdą się głupcy, którzy chcą powrotu takich czasów. Chcą śmierci i cierpienia innych w imię swoich durnych opinii

nikto_otkin
2017-10-23 09:05:14
Ocena: 6(glosow:8)-+
To sprawdź kiedy występowały te epidemie. Sprawdź jaki standard higieny osobistej wtedy istniał oraz jaki poziom i czy w ogóle istniało coś takiego jak patogeneza. Sprawdź jak często i na jakim poziomie występowały niedobory żywności oraz czy w ogóle wiedzieli co to takiego poprawne odżywianie. Sprawdź także jak popularne były środki farmakologiczne, jak np. penicylina :) Jak już to wszystko sprawdzisz to zobacz jak na przełomie XVIII-XXw. kształtowała się zapadalność i śmiertelność chorób. CDN.

nikto_otkin
2017-10-23 09:10:13
Ocena: 0(glosow:4)-+
CD1. proponuję np. zapoznać się z "Trends in Infectious Disease Mortality in the United States During the 20th Century" autorstwa Gregory L. Armstrong. To nie szczepionki są tym "zbawiennym lekarstwem" tylko znacznie lepsze warunki życia oraz wiedza o chorobach. Szczepionki, wspomagają ten stan rzeczy, ale NIE SĄ PRZYCZYNĄ POZBYCIA się większości chorób zakaźnych. Teraz należy się zastanowić nad ilością i jakością tychże szczepionek. Kiedyś były zupełnie inaczej produkowane i stosowano je w znacznie mniejszej ilości i to głównie w grupach ryzyka. CDN.

nikto_otkin
2017-10-23 09:13:45
Ocena: 7(glosow:9)-+
CD2. Teraz szczepionki posiadają KONSERWANTY, które są oparte o związki RTĘCI (TOKSYCZNE DLA ORGANIZMU!!!) oraz związki aluminium (źle oddziałują na układ nerwowy!). Wszystko to tylko i wyłącznie dlatego, aby można było taniej je produkować :) Nie wszędzie na świecie są stosowane obowiązkowe szczepienia i jakoś epidemii nie ma. Za to epidemie występują w rejonach gdzie ludzie są szczepieni - ponieważ są NOSICIELAMI chorób. Przykleiłeś etykietkę ludziom, o których poglądach w większości nie masz pojęcia i hejtujesz. END

Liberte
2017-10-23 16:48:47
Ocena: 1(glosow:3)-+
nikto_otkin Wyeliminuj szczepionki, zdegraduj poszczepienną odporność do zera i sprawdź czy stan higieny wystarczy by powstrzymać epidemie. Odpowiem ci od razu, nie nie wystarczy bo choroby rozprzestrzeniające się drogą kropelkową potrzebują jednego pacjenta 0 i nie ważne jak często się będziesz mył, dbał o czystość jedzenia itp jeśli w otoczeniu pojawi się patogen zachorujesz. Nie podawaj źródeł nieweryfikowalnych i związanych jedynie z jedną opcją bo to nie jest rzetelnośc tylko zaklinanie prawdy na własną modłę.

Liberte
2017-10-23 16:53:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jeszce jedno związki rtęci w szczepionkach, mówisz o tiomersalu. Wiesz zapewne że od 1999 roku ilość tego środka uległa ograniczeniom dwa masz prawo wybrać preparat którym będziesz szczepiony to wybierz taki bez tego związku to proste.

messcal
2017-10-24 17:21:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
@Liberte idź do lekarza i zapytaj się o skład szczepionki???...zapytaj się czy istnieje w polsce powikłanie poszczepienne??? i ile ich odnotowano???...jest specjalny formularz ,w którym jest napisane że lekarz bierze pełną odpowiedzialność za negatywne skutki poszczepienne-można pobrać w necie-ilu lekarzy ci to podpisze???

Liberte
2017-10-26 02:17:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
messcal skoro lekarz nie zna składu szczepionki to zmień lekarza. Ja szczepiąc żądałem konkretnego preparatu i taki właśnie dostałem. Co do formularza odpowiedź jest oczywista żaden bo to wykracza poza zakres jego odpowiedzialności.

Asteroth
2017-10-22 22:22:35
Ocena: -3(glosow:11)-+
Przerazajace jest ze tylu debili przylacza sie do tego nurtu antyszczepionkowego i o ile oni sami moga wyzdychac - im szybciej tym lepiej, to troche szkoda dzieci ktore tacy kretyni skazuja na niepotrzebne cierpienie i ryzyko smierci.

nikto_otkin
2017-10-23 09:19:41
Ocena: 3(glosow:7)-+
Odzywasz się a nawet nie masz pojęcie o czym piszesz :) To nie jest ruch antyszczepionkowy, bo tak nazwali go użyteczni idioci, którzy święcie ufają firmą farmaceutycznym. Tu chodzi o przejrzystość procedur, zmianę składu szczepionek głównie w obszarze substancji dodatkowych jak thimerosal i związki aluminium, które są dodawane tylko aby szczepionki miały ważność kilkanaście miesięcy i było JESZCZE TANIEJ JE PRODUKOWAĆ, a jak zaszkodzi to jednemu na kilka lub kilkanaście tysięcy dzieci ... kogo to obchodzi, kasa się zgadza!

tomassii
2017-10-23 12:43:02
Ocena: -2(glosow:2)-+
a ile jest rteci i aluminium w szczepionce?

nikto_otkin
2017-10-23 14:29:14
Ocena: -1(glosow:3)-+
@tomassli - o 100% za dużo :) Sprawdź sobie czym jest Tiomersal, Thimerosal czy Thiomersal. Są one stosowane w szczepionkach. Maksymalna dozwolona dawka to około 5microgramów, w szczepionkach (np. M-M-Rvax stosowany w Polsce zawierał thimerosal >25microgramów!). Sprawdź także inne toksyczne związki zawarte w szczepionkach, które uznane są za toksyczne lub szkodliwe a mimo to ... są stosowane w szczepionkach!

nikto_otkin
2017-10-23 14:49:09
Ocena: -1(glosow:3)-+
Zapomniałem dodać, że 5microgramów to dawka rtęci dla dorosłego człowieka, a te 25 mikrogramów to rtęć w związku organicznym, co jest znacznie bardziej niebezpieczne niż czysta rtęć!

Asteroth
2017-10-23 18:14:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
No i kto śmie pakować dzieci w aluminium i umieszczać je setki metrów nad ziemią razem z wieloma litrami latwopalnej substancji?! A no tak... zaprojektowali to ludzie którzy cała lata studiowali i zbierali doświadczenie w tej dziedzinie. Przez takich jak wy wycofano tanie szczepionki dla krajów 3 świata gdzie jedna butelka starczala na wielu ludzi

naYa666
2017-10-22 22:15:00
Ocena: 3(glosow:9)-+
ale ten mem jest debilny!! skoro moje nie jest szczepione a twoje jest to jak to jest mozliwe je moje nie jest chore a twoje jest?!koorwa no debile az szkopda slow!!

Arek2429
2017-10-22 21:50:12
Ocena: -2(glosow:18)-+
i znowu lewactwo robi propagandę że szczepionki są takie piękne a kase za to dostają i to nie małą

tomassii
2017-10-22 22:50:44
Ocena: 1(glosow:5)-+
sam jestes lewakiem baranie, uwierzysz w kazdy bzdet, oby byl antysystemowy. tumanie!

tomassii
2017-10-22 20:26:21
Ocena: -6(glosow:18)-+
Do mlotow- facet ktory powiazal szczepienia z autyzmem stracil uprawnienia i przyznal ze manipulowal badaniami i informacjami. Ale tak jak w przypadku plaskiej ziemi debilizm wtorny postepuje.

KotSchrodingera
2017-10-22 22:59:53
Ocena: 1(glosow:9)-+
Na dodatek ten gość pobierał krew "do badań" ośmioletnim kolegom swojego syna na jego własnych urodzinach i bez wiedzy ani zgody ich rodziców. A antyszczepionkowcy wierzą takiej kreaturze. Ciekawe, jakby reagowali, gdyby się przypadkiem dowiedzieli, że wysłali dziecko na urodziny do kolegi, a tam jego ojczulek wbijał im igły w ciało i pobierał krew. Dla mnie ten gościu jest świrem. Na dodatek po tej całej sprawie wpłynęła mu kupa kasy na konto od...firmy farmaceutycznej

portky
2017-10-23 04:48:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

nikto_otkin
2017-10-23 09:35:06
Ocena: 4(glosow:4)-+
A możesz podać konkretne źródło tej informacji ... czy powtarzasz tylko brednie, puszczane w net bez weryfikacji danych? "In February 2015, he publicly repeated his denials and refused to back down from his assertions,even though—as stated by a British Administrative Court Justice in a related decision—"There is now no respectable body of opinion which supports (Dr Wakefield's) hypothesis, that MMR vaccine and autism/enterocolitis are causally linked". Także uwagi ad-personam są nie na miejscu, nawet sąd nie jest w stanie publicznie orzec, że się myli :)

pakermaster
2017-10-23 11:00:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Do młota który opowiada brednie - Wakefield nawet słowem nie wspomniał, że szczepienia mają związek z Autyzmem tylko z chorobami jelit.

tomassii
2017-10-23 14:44:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
czyli w 1998 w pismie Lancet bodajze nie sugerowal z innymi "naukowcami" poszczepionkowej regresji w zachowaniu dzieci?

tomassii
2017-10-23 14:45:31
Ocena: -1(glosow:1)-+
ps. m. in. autyzmu?

Oliolo
2017-10-22 18:56:02
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maxicoveri
2017-10-22 19:48:59
Ocena: -3(glosow:9)-+
i masz rację!ale dramat sie zaczyna wtedy gdy zachoruje dziecko a szpital nie chce przyjąć takiego dzieciaka bo nie ma karty szczepień!na miejscu lekarzy też bym tak zrobił i bym nie przyjmował bo jeśli będzie dziecko zarażone dźuma bo byli gdzieś w dżungli czy Afryce na wakacjach to dlaczego ma zarażać innych współpacjentów taką czy inną chorobą!sytuacja ekstremalna ale dzieciaczki nieszczepione są nosicielami ospy,odry,szkarlatyny,gruźlicy itp!

haribo99
2017-10-22 18:19:58
Ocena: 1(glosow:19)-+
Tolek, a czytales kiedys ulotki szczepionek? Czy lykasz co ci kolejni ministrowie zdrowia wciskaja? Wiesz, ze jest masa przypadkow zachorowan np. na autyzm (o czym informuja ulotki dodawane do szczepionek). Dlaczego w Polsce nie Radzio podpisal papier, ze nie mozna skarzyc firm farmaceutycznych, gdy po szczepieniu twoje dziecko zachoruje? Nie odpisales tez po co w szczepionkach jest aluminium i rtec (oficjalna wersje znam, a ty?). Zeby zabawniej bylo - termometry rteciowe zostaly wycofane, bo UE uwaza je za "grozne", ale juz zapodawanie rteci bezposrednio do organizmu jest spoko? A m

haribo99
2017-10-22 18:22:13
Ocena: -1(glosow:13)-+
moze powiesz mi jak to jest, ze za dzieciaka przechodzilo sie swinke, rozyczke i ospe a teraz trzeba szczepic, bo... umrzesz? 😂 a juz wiekszej bzdury jak mutowanie bakterii przez nieszczepienie w zyciu nie slyszalem. Kiedys pewna pani doktor sie wypowiadala jak wyglada to "uodparnianie" na przykladzie szczepionek na grype. Dzisiaj sie szczepisz, bakterie aby przezyc musza zmutowac. Takie sprytne te bakteryjki. Efekt? Szczepiona podawana ci dzisiaj jest na szczep zeszloroczny, bo aktualny juz dawno zmutowal. Na koniec jak jestes zaszczepiony to ci powinno wisiec czy sasiad

haribo99
2017-10-22 18:23:34
Ocena: 0(glosow:6)-+
jest czy nie, przeciez ty masz "tarcze".

maxicoveri
2017-10-22 18:34:47
Ocena: -3(glosow:15)-+
haribo na tenemat termometrów...chyba się nasłuchałeś głupstw,coś skumałeś i wyszły ci takie głupoty,że az oczy bolą od czytania!!!termometr rtęciowy kuwa zostały wycofane ze względu na szkodliwość nie to że go trzymesz pod pachą jelopie tylko dlatego że:w razie rozbicia opary rtęci są trujące a dwa ze względu na utylizację...tak więc nie pisz głupot bo pisiory wierzą że ze szczepionki można zachorowac na autyzm!a przyjmuje się, że za autyzm odpowiadają czynniki genetyczne, rozwojowe, infekcyjne i w mniejszej mierze ciąża...

KotSchrodingera
2017-10-22 22:52:35
Ocena: -1(glosow:5)-+
@haribo. Przeszedłeś ospę itp i przeżyłeś oraz nie masz blizn na ciele po ospie, gdyż byłeś szczepiony. A co do wirusa grypy (grypę powoduje wirus, nie bakteria), to fakt, mutuje co roku, ale nie dlatego, że tworzone są szczepionki, tylko po prostu ten rodzaj wirusa cechuje się wysoką mutagennością. Wirus wirusowi nierówny, podobnie, jak wróbel jest inny od bociana, choć oba rodzaje zwierząt to ptaki. Co do podawania szczepionek na wirus zeszłoroczny, to nie tak do końca - prace nad szczepionką na grypę trwają kilka miesięcy, nie ponad rok. Jest wiele wirusów grypy, najczęściej wywołuje chorob

KotSchrodingera
2017-10-22 22:56:11
Ocena: -3(glosow:3)-+
cd choroby tylko kilka z nich i na nie jest tworzona szczepionka. Swoją drogą skoro już tak mocno negatywnie się wyrażasz o szczepionkach, to mógłbyś zdobyć chociaż najbardziej podstawowe informacje - przez to, że nie wiedziałeś nawet, że grypę wywołuje wirus, nie bakteria, sam siebie zdyskwalifikowałeś.

Genialon
2017-10-22 23:22:03
Ocena: 3(glosow:3)-+
@Maksio z 18.34: "przyjmuje się" czy "aksjomatem jest, że..."? L- w tym drugim wypadku wiadomo wszystko, a w pierwszym, jak byłeś łaskaw napisać oba poglądy są równoprawne, będąc opartymi na wierze, nie na wiedzy. Dlaczego mam wierzyć akurat aptekarzom? Jeszcze jedno: moje dzieci są oczywiście szczepione. I kamyczek do ogródka czcicieli św. Biurokracego: dlaczego skuteczne szczepuonki zintegrowane nie są refundowane, "darmowe" są natomiast bezwartościowe, starego typu, i to od lat co najmniej kilkunastu?

Asteroth
2017-10-22 23:55:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
@Genialon - chcesz powiedziec, ze szczepionka na polio, gruzlice, wzw czy ksztusiec sa bezwartosciowe?

nikto_otkin
2017-10-23 10:14:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
@maxi- a ty masz problem z czytaniem i rozumieniem. Nigdzie nie napisał, że szkodliwość miała polegać na kontakcie z termometrami :D ale właśnie z RTĘCIĄ w nich zawartą, oczywiście tylko jeśli się popsują. Co do utylizacji ...hm, to tylko potłuczone, ale tam już i tak wszystko wyciekło! Za to, jak się nie potłuką to służą i 40-50 lat bez problemu! To właśnie rtęć jest szkodliwa a najbardziej jeśli jest związkiem organicznym. Czysta rtęć nie jest wchłaniana tak przez organizm, ale związki rtęci to już bardzo poważny problem!

haribo99
2017-10-22 18:18:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

haribo99
2017-10-22 18:15:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

thyr
2017-10-21 18:19:19
Ocena: -6(glosow:16)-+
Lalecznik płacą ci za te szczepionki jak kulawemu za ubera ?

maxicoveri
2017-10-21 18:06:26
Ocena: 2(glosow:18)-+
w poznanskim ileś ta przypadków odry,śląsk i opolskie...wirusowe zapelenie wątroby,nieliczne przypadki grużlicy,mazowsze zapalenie opon mózgowych,szkarlatyna...japer.ole 21 wiek...dalej niech nie szczepią Brajanków i Jejsiki

ukaszszulta
2017-10-21 21:03:25
Ocena: 0(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

TheTolekBB
2017-10-22 11:57:53
Ocena: 6(glosow:26)-+
do ukaszszulta: dowody naukowe o skuteczności szczepionki dostarczył pan Louis Pasteur już w 1885 roku.... nie martw się dzieciaczku w którejś tam klasie podstawówki będą cię o tym uczyć bodaj na Biologii.....

andy73
2017-10-22 18:15:05
Ocena: 3(glosow:9)-+
do ukaszszulta: w przyrodzie nie ma rzeczy idealnych. Tak jak szczepionki nie są idealne i nie ma zupełnej próżni. Gdyby ideał występował to nie byłoby problemu z perpetum mobile. Podejrzewam, że dzienne wdychanie powietrza w dużym mieście zawiera więcej substancji o których piszesz niż jest w tej szczepionce. Ryzyko zawsze istnieje. Gdyby ktoś wiedział, że się przewróci to by usiadł.

Vultus
2017-10-23 10:02:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
Maxi a więc tak, szczepi się przeciw ZOP od 1 roku, niemowlę nie miało roku i nie mogło być szczepione. Odra w Poznaniu? Szkoda że nie dodałeś że to dotyczy społeczności Romskiej. Wirusowe zapalenie Wątroby na śląsku? Zapomniałeś dodać że to dotyczy odmiany przenoszona tzw. drogą fekalno- oralną, przy braku zachowania higieny osobistej. Szczepić bo ktoś rąk nie chce myć? Albo wali "anal" i "oral"? Nie jestem przeciw szczepieniom, ale zastanawia mnie dlaczego ktoś ma płacić za szczepienie? Niech najpierw będzie za darmo to możesz krytykować innych że nie szczepili.

ukaszszulta
2017-10-23 10:07:13
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hatson
2017-10-23 18:01:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
ukaszszulta: Czy nie jest wystarczajacym dowodem to, ze choroby, ktore wybijaly kiedys w pien cale miasta, teraz praktycznie nie istnieja w krajach rozwinietych ? Dzieki idiota, ktorzy wymyslaja teorie spiskowe, te choroby wracaja i juz za kilkanascie lat, moga zagrozic rowniez tym, ktorzy sie szczepia.

caleanka
2017-10-21 17:53:15
Ocena: -4(glosow:20)-+
Teraz modlitwa zastepuje szczepionki w Polsce Rydzyka i PiSu...

haribo99
2017-10-22 18:17:27
Ocena: -3(glosow:9)-+
Ta, nie zeby dupek, ktory podpisal przymus szczepien byl z pisu... a zreszta jego poprzednicy wcale lepsi nie byli...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Nosił wilk razy kilka...
  •  Opinia o Jarosławie Kaczyńskim,
  •  Czapki z głów! Bardzo mądra i szczera mowa.
główna
Dodano: 23.06.2018, 08:19:34   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 31Skomentuj (31) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0