lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 29.12.2017, 11:22:56   przez: aaarob
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 170  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(125)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kosmita36
2017-12-30 12:06:30
Ocena: 9(glosow:17)-+
jestem przedsiębiorcą i muszę płacić 300 złotych miesięcznie na naszą ukochaną służbę zdrowia, jestem ciekaw na co idą moje pieniądze. A raz w roku jeden z drugim dadzą po 5 zł na orkiestrę i myślą ze cały sprzęt szpitalny jest kupiony z tych pieniędzy, idea piękna ale kochani nie dajmy się zwariować ta zbiórka to jest tylko mala kropelka w morzu potrzeb naszej służby zdrowia

Azazelazazel
2018-01-09 06:21:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja mogę podpisać takie oświadczenie

Azazelazazel
2018-01-09 06:21:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja mogę podpisać takie oświadczenie

pitek599
2018-01-01 17:12:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dla wszystkich przeciwnikowi PiS I całego lewactwa. Ja niżej podpisany zrzekam się z zasiłku 500 + i jednocześnie deklaruje o dobrowolne obciążenie mojego rachunku bankowego kwota ××××× na rzecz Mateusza Kijowskiego ..

tokarz
2018-01-02 16:08:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
1. 500+ jest z MOICH podatków. 2. nie znam kijowskiego więc nie mam obowiązku płacić mu cokolwiek 3. Jesteś zyebanym pisstrollem nie mającym pojęcia o ekonomii

pitek599
2018-01-01 17:05:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dla lewaków i przeciwników rządu. Ja niżej podpisany oświadczam że z względu na moje przekonania polityczne rezygnuje z zasiłku 500+ dla moich dzieci. A tak ze programu mieszkanie + i innych programów rządu PiS

prwd
2017-12-31 23:47:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
To samo proponuje Anty- szczepionkowcom . Niech sami płacą za choroby

leon1989
2017-12-31 15:36:34
Ocena: -3(glosow:5)-+
Kto nie popiera WOŚP jest moim śmiertelnym wrogiem.

leon1989
2017-12-31 00:06:33
Ocena: -2(glosow:6)-+
Wspieram WOŚP i nie wstydzę się tego.

leon1989
2017-12-31 15:35:27
Ocena: -5(glosow:5)-+
Kto go nie popiera jest moim śmiertelnym wrogiem.

puszka666
2017-12-30 23:54:21
Ocena: 1(glosow:7)-+
Przeciwnicy owsiaka zarzucają mu kilka tysięcy ze złotego melona nie widząc ile milionów kościół, caritas i rydzyk wywalają na siebie. Ale piSSlam tak ma

DarkDaro
2017-12-30 23:40:14
Ocena: -6(glosow:8)-+
Jesteś zwolennikiem ofsika? Wypełnij deklarację, że będziesz korzystać wyłącznie ze sprzętu kupionego przez wośp. I żadnego innego!

malgolina
2017-12-31 11:40:54
Ocena: 0(glosow:8)-+
Dlaczego żadnego innego, skoro każdy z nas płaci składki i z nich państwo m.in. kupuje sprzęt dla szpitali?

kroper
2017-12-30 23:39:52
Ocena: -1(glosow:7)-+
Zwolennicy owsika podpisywać że tylko chcecie być leczeni jego sprzętem w jego klinice"JASNA SPRAWA"

riesco
2017-12-30 23:18:11
Ocena: -4(glosow:12)-+
Prawda jest taka, że Owsiak to naciągacz. Wpłacasz do puszki 2zł, a 1zł ląduje do jego kieszeni. Fakt coś tam sprzętu kupił ale za nasze pieniądze, a nawet jakby go nie kupił to państwo by kupiło. A czemu kupuje sprzęt a nie płaci za malowanie itp? Bo jak kupi sprzęt i naklei serduszko to ma reklamę. Już lepiej dać na Caritas bo 99% pieniędzy leci do potrzebujących. A co do obrazka to równie dobrze jak ktoś jest przeciwnikiem PIS-u to niech wyjedzie z tego kraju bo tylko dzięki tej partii to państwo się jeszcze nie rozpadło.

aaarob
2017-12-31 08:55:09
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ja pieldole!Nie wiem co bierzesz ,ale lepiej bierz połowę

malgolina
2017-12-31 11:46:33
Ocena: 0(glosow:8)-+
Riesco, to państwo istnieje nieco dłużej niż od wyboru PiS. Przetrwało gorsze czasy i jakoś się nie rozpadło. PiS nie jest zbawcą, to tylko kolejna partia, która dorwała się do wielkiego kęsa tortu.

luiza26
2017-12-31 12:15:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

luiza26
2017-12-31 12:17:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
Riesco widocznie żadne Twoje dziecko nie było w inkubatorze lub nie bylo przypięte do pompy co podaje chemię ... I k*rwa nie pie*dol głupot bo mam na takie wypowiedzi uczulenie!!!Panstwo by kupilo?Ty widzę na innej planecie zyjesz!Lepiej dac na Caritas hehe A wiesz co oni robią z tą kasą i tymi ubraniami co je zbieraja?Dzięki Pisowskim Państwo się nie rozpadło... teraz do dowaliles ;)

luiza26
2017-12-30 22:22:42
Ocena: 0(glosow:10)-+
I tak właśnie powinno być... Jestem za Owsiakiem i za tym co robi ... ;)

bingo73
2017-12-30 20:21:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
Miałoby jakiś sens, gdyby WOŚP nie było organizowane również z podatków. Inna sprawa, że serduszek jest bardzo dużo i to na sprzęcie, do którego WOŚP nie dołożył złotówki.

malgolina
2017-12-31 11:50:20
Ocena: -4(glosow:4)-+
Z naszych podatków organizowany jest również cały kościół, czy to jest bardziej sensowne od zakupu sprzętu dla szpitali?

caleanka
2017-12-30 19:28:22
Ocena: 0(glosow:10)-+
Kazda zlotowka na WOSP to mniej na tace, okupanta watykanskiego...

kamil-1
2017-12-31 00:38:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
Rozmowa na temat WOŚP a ten o Watykanie, współczuję ci fanatyku...

kundta
2017-12-30 19:12:50
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie jestem przeciwny WOŚP, ale jestem przeciwny pewnym formom jej organizacji. Sytuacja z pewnej instytucji publicznej rządzonej przez PO. Kierowca tejże instytucji, w wolnym czasie (niedziela) samochodem służbowym przejechał 200 km żeby zabrać pewnego "celebrytę. Potem wrócił z nim to 200 km żeby owy celebryta mógł się pokazać na rynku pewnego miasta z kierownikiem wspomnianej instytucji. Po dwóch godzinach namawiania do wrzucania pieniążków do puszek, celebryta został zabrany na obiad za publiczne pieniądze, odwieziony 200km. Oczywiście kierowca musiał wrócić. Gdzie sens, gdzie logika.

luka1987qq
2017-12-30 19:12:19
Ocena: 3(glosow:5)-+
Owsik resortowe dziecko syn milicjanta ulubieniec komuny a wy mu kasę dajecie

aaarob
2017-12-31 08:57:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Masz rację, lepiej wysłać Rydzykowi

kundta
2017-12-30 19:10:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

maciejos78
2017-12-30 17:31:58
Ocena: 3(glosow:7)-+
Oczywiście, a wy podpiszcie, że macie być leczeni tylko i wyłącznie sprzętem "owsiakowym".

maciejos78
2017-12-30 19:11:15
Ocena: 3(glosow:5)-+
Zresztą, na ten sprzęt "owsiakowy" wszyscy się złożyliśmy, tzn. samorządy sfinansowały i zorganizowały zbiórkę i dały fanty bez pytania nas o zdanie czy tego chcemy czy nie.

aaarob
2017-12-31 08:58:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dobrze ,że PiS cię pyta jak miliony Rydzykowi wysyła

Ahmed.nr1
2017-12-30 16:40:09
Ocena: 4(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

aaarob
2017-12-30 16:41:42
Ocena: 1(glosow:9)-+
Daj na Rydzyka, on pewnie lodów nie kręci...

Ahmed.nr1
2017-12-30 16:52:43
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

piotrbigaj
2017-12-30 18:57:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
A nie można nie dawać ani jednemu ani drugiemu tylko własnym wnukom. Coraz częściej ripostą na ''nie daje owsikowi'' jest ''pewnie, lepiej rydzykowi''... Zwróć uwagę komuś kto się wciąż śmieje to cię zapyta czy lepiej by było płakać?...

damsie5
2017-12-30 20:39:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
A może to moja sprawa komu daje swoje pieniądze. Jak ktoś woli dać na spasionego księdza to jego sprawa.

lubeeelskie
2017-12-30 16:02:33
Ocena: -2(glosow:8)-+
Podobny druczek trzeba by wprowadzić dla lewaków i ludzi nie głosujących na PiS, skoro nie głosowali na PiS, to niech nie pobierają 500+. Debilne wstawki niedorozwiniętych umysłowo.

aaarob
2017-12-30 16:40:19
Ocena: 3(glosow:5)-+
PiS daje 500+ ze swoich, czy z naszych?

lubeeelskie
2017-12-30 17:04:20
Ocena: 0(glosow:8)-+
Owsiak daje ze swoich, czy z naszych?

aaarob
2017-12-30 17:48:24
Ocena: 0(glosow:8)-+
Rządowi PiS dajesz podatki dobrowolnie?

damsie5
2017-12-30 20:36:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
Zaorałeś go aaarob@ haha.

lubeeelskie
2017-12-30 22:26:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
A Patologii Obywatelskiej dawałem dobrowolnie?

riesco
2017-12-30 23:26:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
aaarob tyko że gdyby nie PIS to twoje podatki zostałyby przejedzone przez PO a teraz są mądrze wykorzystane.

aaarob
2017-12-31 09:02:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
Riesco,masz na myśli te 70 baniek dla Rydzyka,czy 90 tyś miesięcznie dla Pani Sadurskiej?

damsie5
2018-01-01 22:55:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
O obstawie miesięcznic nie wspomnę.

Morcin1982
2017-12-30 15:57:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nissin
2017-12-30 13:10:46
Ocena: -3(glosow:9)-+
Nie dziwie sie @kosmito ze nie rozumiesz...Pewnie z elektoratu PiSu. Pewnie byly komuch, teraz katol...

cyb155
2017-12-30 15:52:45
Ocena: 2(glosow:4)-+
No co za zje.b zawsze tylko koćiół i pis jedyne argumenty nawet nie potrafi parówa pojąć, że ktoś może mieć inne zdanie nie będąc pisowcem ani fanatykiem religijnym .Jak ktoś ma kał zamiast mózgu to nie wytłumaczysz kretynowi.

katermoten
2017-12-30 12:51:10
Ocena: 2(glosow:8)-+
Kiedyś jak nie dostaniecie się z NFZ za wasze składki a prywatnie następnego dnia będziecie mieć badania na sprzęcie z WOŚP to zmienicie może zdanie. Zobaczcie sobie jaki jest koszt tej całej orkiestry dla miast w których "gra" ile osób ciężko pracuje przy tym jako wolontariusze a ile na koniec zbiera, zupełnie ekonomicznie nieuzasadniona akcja która wykorzystując tyle pieniędzy z podatków daje z hukiem parę milionów na sprzęt do którego często ciężko się dopchać nie dopłacając.

damsie5
2017-12-30 20:47:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Na tym polega dobroczynność, to chyba jest jasne dla katolika no chyba że nim nie jesteś . Mnie martwi jedno nie to co dzieje się z pieniędzmi z WOŚP tylko to że za cenę zniszczenia Owsiaka poświęca się to co w tej orkiestrze najważniejsze czyli empatię chęć pomagania innym i ludzką życzliwość i to że tworzymy wtedy wspólnotę to jest najgorsze w tej całej nagonce na WOŚP.

kosmita36
2017-12-30 12:06:30
Ocena: 9(glosow:17)-+
jestem przedsiębiorcą i muszę płacić 300 złotych miesięcznie na naszą ukochaną służbę zdrowia, jestem ciekaw na co idą moje pieniądze. A raz w roku jeden z drugim dadzą po 5 zł na orkiestrę i myślą ze cały sprzęt szpitalny jest kupiony z tych pieniędzy, idea piękna ale kochani nie dajmy się zwariować ta zbiórka to jest tylko mala kropelka w morzu potrzeb naszej służby zdrowia

nissin
2017-12-30 12:45:17
Ocena: -4(glosow:14)-+
Daj na tace "szeleszczac"...Bedziesz zyl wiecznie...

nissin
2017-12-30 12:47:54
Ocena: 0(glosow:8)-+
Oglupianie polskiego narodu przez Watykan nie zna granic...Czy Polakow mozna jeszcze bardziej oglupic?

kosmita36
2017-12-30 12:57:13
Ocena: 5(glosow:9)-+
nissi umiesz czytać ze zrozumieniem bo chyba ja czegoś nie rozumiem

egon785
2017-12-30 13:24:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

egon785
2017-12-30 13:26:38
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

caleanka
2017-12-30 15:25:02
Ocena: -3(glosow:3)-+
@egon - Podziwiam Twoja katolicka kulture osobista..."Prawdziwy bialy Polak"

cyb155
2017-12-30 15:47:49
Ocena: 2(glosow:4)-+
A gdzie do chooja złamasy je.bane kosmita napisał coś o kościele ??! Jesteście przewrażliwieni na punkcie kościoła bo pewnie ksiądz was gwałcił za młodu i teraz wylewacie swoje żale .

riesco
2018-01-04 01:37:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
a ja wolę dać na caritas niż złodziejowi który połowę wydaje na jakiś koncert

hotjonash
2017-12-30 11:45:48
Ocena: 3(glosow:13)-+
Wystarczy mi to za co zapłacę sam. Owsik niech się buja.

nissin
2017-12-30 11:42:15
Ocena: -4(glosow:12)-+
Wystarczy sie modlic i dawac na tace, "szeleszczac"...

psx85
2017-12-30 11:30:52
Ocena: 2(glosow:4)-+
Marzę o czasach,kiedy wyposażenie szpitali nie będzie zależne od łaski obywatela.

globus0024
2017-12-30 10:50:22
Ocena: 3(glosow:11)-+
bawią mnie coraz bardziej takie memy. WOŚP zaczynał w czasach kiedy w naszych szpitalach było naprawdę kiepsko ze sprzętem. Dzisiaj niestety (dla WOŚP) wygląda to trochę inaczej. Mieszkam w powiatowym mieście gdzie mieści się powiatowy szpital. Mimo tego że nie jest to jakaś klinika a po prostu Szpital Powiatowy to jest nieźle wyposażony. Takie drogie urządzenia jak choćby rezonans magnetyczny jest na miejscu i nie wydaje mi się żeby przeciętny Kowalski odczuł to że nagle brakuje sprzętu od WOŚP.

globus0024
2017-12-30 11:01:16
Ocena: 4(glosow:12)-+
Biorąc pod uwagę że zeszły rok był rekordowy i zebrano 105mln zł to na pomoc przeznaczono ok 60 mln... a jedno urządzenie do rezonansu kosztuje ok 7,5 mln... Jednak Owsiak raczej nie kupuje takich urządzeń a raczej tańsze inwestycje... wiadomo... łatwiej ukryć przekręt kupując 1000 inkubatorów rozrzuconych po całej Polsce niż 6 urządzeń do rezonansu... Zwykle wrzucałem do puszek WOŚP... do momentu jak zobaczyłem jak Owsiak się pulta i wpada w nerwa za każdym razem kiedy ktoś wspomina o rozliczeniu wydatków fundacji

globus0024
2017-12-30 11:14:40
Ocena: 9(glosow:11)-+
w 2016 roku WOŚP zebrał 72 mln czyli oficjalnie na pomoc przeznaczono 42 mln. Choć uważam że te 60% które wykazała kontrola jest mocno wyśrubowane przez armię księgowych i prawników WOŚPu... Moja sąsiadk pracuje w tym powiatowym szpitalu i śmiała się że 10 lat temu dostali od WOŚP 3 inkubatory... od tej pory na SORze wisi tabliczka: "w tym szpitalu znajduje się sprzęt zakupiony przez WOŚP"

I-szyNos_wPL
2017-12-30 10:39:28
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damsie5
2017-12-30 20:51:44
Ocena: -1(glosow:1)-+
Idź się wysrać bo gówno przez ciebie przemawia. Poyep.

cyb155
2017-12-30 10:19:35
Ocena: 3(glosow:7)-+
Niech zniosą składki żebym nie musiał płacić na NFZ i podpisałbym . Ubezpieczę się w prywatnej klinice i taniej mnie wyjdzie i lepsza opieka i okazuje się ,że w prywatnej to nawet sprzęt mają. Jakby sprywatyzować służbę zdrowia to okazałoby się, że WOŚP nie jest potrzebny.

Bhyryvoba
2017-12-30 10:23:19
Ocena: 5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

globus0024
2017-12-30 11:20:01
Ocena: 6(glosow:6)-+
pogadaj z kimś kto zna realia prywatnych ubezpieczeń w USA... to się dowiesz jak jest cudownie... teraz nikt z tego nie robi problemu bo chodzi o zciągnięcie klienta ale gdyby zabrakło ZUSu to byś np. usłyszał że nikt Cie nie ubezpieczy bo masz nadwagę... albo masz cukrzycę od dziecka i będąc pełnoletnim nikt nie będzie Cie chciał ubezpieczyć... dowiedz się też jak to tam wygląda w przypadku już ubezpieczonych... Karetka Cię przywozi do szpitala i nikt Ci nie pomoże dopóki ubezpieczyciel nie potwierdzi że za to zapłaci...

cyb155
2017-12-30 15:44:26
Ocena: -1(glosow:1)-+
No w zusie będziesz czekał kilka lat powodzenia bo i tak zawsze muszę płacić prywatnie za lekarza bo z nfz nie idzie się dopchać prędzej zdechniesz niż cię wyleczą. Wychodzi na to ,że płacę 2 razy . Nie ma ideałów ,ale ja jednak jestem za prywatną służbą zdrowia .

bingo73
2017-12-30 20:04:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
płacisz, bo lekarz od Cienie to wyciąga.Są szpitale, gdzie nie musisz dawać łapówki. no i najważniejsze - płacisz nie za leczenie, ale za "ominięcie kolejki", która w większości przepadków jest generowana sztucznie. i jeszcze jedno - kolejki są na niektóre zabiegi, to fakt. Jak się poszuka, to udzie to też załatwić w innym szpitalu szybciej. ALe w przypadku zagrożenia życia nie ma kolejek. I masz operacje i leczenie natychmiast i za darmo, które w np. USA sporo osób ubezpieczonych by nawet nie miało.

Dwadziesciacali
2017-12-29 23:11:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
2017-12-29 23:37:23
Ocena: -2(glosow:4)-+
Tylko on się odwołał i sąd drugiej instancji przyznał mu racje, ze jego księgi może zobaczyć tylko biegły sądowy, a nie każdy na sprawie.

tokarz
2017-12-29 23:37:48
Ocena: -3(glosow:5)-+
o, kolejny pisstroll :D wskaż fundację co się rzetelniej rozlicza ze zbiórek ... konkrety trolliku:D

Krzysztofd55
2017-12-29 17:26:53
Ocena: 16(glosow:34)-+
komentarz usunięty przez moderatora

luka1987qq
2017-12-29 16:38:48
Ocena: 2(glosow:18)-+
Powinno być napisane "Ja oraz................ sprzętem zakupionym przez WOŚP(owsiaka) od szwagra,kolegi,rodziny bez przetargu po zawyżonej cenie żeby hajs się zgadzał !!!!

koreperytor12
2017-12-29 15:54:52
Ocena: 3(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sagem3
2017-12-30 14:20:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damsie5
2017-12-30 20:54:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
sagem3@ qrwa są pewne granice.

visa2406
2017-12-29 15:35:34
Ocena: 1(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

globus0024
2017-12-30 11:04:21
Ocena: 3(glosow:9)-+
Tylko nikt Cie nie zmusza do dawania plebanowi... a spróbuj być osobą publiczną i wprost odmów wrzucenia do puszki WOŚPu to na drugi dzień będziesz na pierwszej stronie w Fakcie i SE

psx85
2017-12-30 11:29:00
Ocena: 0(glosow:4)-+
globus0024 - dokładnie

talryb
2017-12-30 13:02:54
Ocena: -2(glosow:6)-+
globus0024 spróbuj PUBLICZNIE powiedzieć, że nie dasz "co łaska (nie mniej niż 100) księdzu na kolędzie, albo (będąc osoba publiczną) powiedz to, co myślisz - "Rydzyk jest pazerny i nic Mu nie dam" - gratuluję determinacji w myślach samobójczych ;)))

damsie5
2017-12-30 21:01:41
Ocena: -1(glosow:1)-+
talryb-dokładnie

globus0024
2017-12-31 11:59:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
Talryb... nie znam przypadku że kogoś zlinczowano za to że nie dał plebanowi np. Na kolędzie... mało tego... zawsze masz prawo nie otworzyć drzwi plebanowi... nikt tego nie nagrywa i nikt tego nie wrzuci na wiochę... a jeśli gość ze skarbonką podchodzi do osoby publicznej to ona jest zmuszona wrzucić bo nie wiadomo czy 5 lewaków za rogiem tego nie nagrywa... i jutro będzie we wszystkich lewackich mediach... ot taka różnica... niby to dobrowolna akcja ale pamiętam wiele przypadków ludzi którzy nie chcieli wrzucić... robiono z nich tych najgorszych... więc gdzie tu dobrowolność...

damsie5
2018-01-01 22:59:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
globus0024 Chętnie obejrzę te nagrania dasz jakiś przykład ?

mw71
2017-12-29 14:15:40
Ocena: 0(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mirekkerim
2017-12-29 15:55:28
Ocena: 6(glosow:12)-+
a Ty skąd z księżyca spadłeś nie wiesz jak wygląda nasza służba zdrowia ,jaki ma sprzęt itp każda pomoc jest potrzebna

GuruPiczka
2017-12-29 18:11:43
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

m_a_c_i_e_k_85
2017-12-29 14:09:01
Ocena: 7(glosow:17)-+
Jak by to WOŚP wyposażała wszystkie szpitale i karetki w Polsce...

Dominick
2017-12-29 13:41:25
Ocena: 1(glosow:25)-+
więcej na Owsiaka, WIĘCEJ !!!!! a on się z Was wszystkich śmieje i każe po rękach całować ... jedyni którzy nic nie dostają z koryta Orkiestry to wolontariusze chodzący z puszkami ... zapytajcie ile z każdej darowanej złotówki idzie na rzeczywistą pomoc ( zakup sprzętu ) może wtedy otworzą się Wam oczy

aaarob
2017-12-29 13:45:16
Ocena: 4(glosow:14)-+
więcej na Rydzyka,WIĘCEJ!!!@

Dominick
2017-12-29 13:55:00
Ocena: 6(glosow:12)-+
@aaarob jak chcesz to płać i na Rydzyka... twoja kasa - twój wybór kto cię za nią wali

mirekkerim
2017-12-29 16:00:20
Ocena: 1(glosow:7)-+
dokładnie dowiedz się najpierw ile idzie na rzeczywistą pomoc z takiej Orkiesty ,a ile idzie z takiego Caritasu wtedy dopiero otworzą ci się oczy zachoruj ciężko ,wtedy zobaczysz ile nowego sprzętu jest w szpitalach a potem możesz coś pisać na temat

Jarewa
2017-12-29 20:12:20
Ocena: 3(glosow:7)-+
No to zobacz gdzie idzie kasa z caritasu uprzedzam ze to zaledwie ułamek procent z tego co powinno byc.

Panhrabia
2017-12-29 13:30:04
Ocena: -1(glosow:15)-+
A każdemu przeciwnikowi Pis-uarów podsunąć deklaracje ze nie weżmie 500 + .Co za barany

aaarob
2017-12-29 13:41:12
Ocena: 0(glosow:8)-+
Niby 500+ PiS daje ze swoich?

mirekkerim
2017-12-29 16:02:01
Ocena: 4(glosow:4)-+
a co ma jedno do drugiego

Krzysztofd55
2017-12-29 17:25:31
Ocena: 3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

egon785
2017-12-30 10:16:34
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

HenryKipper
2017-12-30 11:09:33
Ocena: 3(glosow:5)-+
@egon785 seriooo???? bez Owsika by nie istniala? jak Ci sie wydaje, jaki roczny budzet ma sluzba zdrowia I nawet te 105 mln Owsika to to jest procent czy promil, czy jeszcze mniej w calosci?? a za etaty do obslugi sprzetu kupionego prez fundacje, to placi Owsik czy Panstwo z podatkow? a za miejsce, w ktorym stoja, bo nie stoja pod chmurka, to placi Owsik czy Panstwo z podatkow? warto czasem pomyslec, nim sie cos durnego palnie.

egon785
2017-12-30 11:38:35
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mlodypisto
2017-12-29 13:14:12
Ocena: 3(glosow:7)-+
te dane wystarczą żeby wziąć na kogoś kredyt przez internet, nie wypełniajcie żadnych głupich oświadczeń

segal226
2017-12-29 12:37:09
Ocena: 1(glosow:17)-+
I to jest cała prawda o przeciwnikach WOŚP, są przeciwni do czasu aż ich Brajanek w szpitalu nie wyląduje, bo wtedy Owsiaka po nogach całują że "jego" sprzęt ich dziecko ratuje. Wtedy to nawet Pisuary dziekują...

luka1987qq
2017-12-29 17:00:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
Sprzęt? a ja myślałem że lekarze życie ratują!

segal226
2017-12-29 20:06:04
Ocena: 6(glosow:8)-+
luka1987 no sory zapomniałem tylu mamy w kraju lekarzy zdolnych sama modlitwą rekami swoimi i umiejętnościami życie ratujących że dobrze że sprzętu nie potrzebują. Te operacje bez narzędzi, te diagnozy "na macanego" bez sprzętu, Ci lekaże (a raczej lekarki) "donoszące" wcześniaki. Sory masz racje to lekarze którzy nie potrzebują inkubatorów i innego wyposażenia szpitali, w sumie NFZ im tego nie zapewnia i patrz jak dają rade bez tej całej sterty Owsiakowego sprzętu :)

luka1987qq
2017-12-29 20:29:30
Ocena: -4(glosow:8)-+
haahahha i co sadzić że gdyby nie owsik to by tego sprzętu nie było? byłby i to kupiony taniej. a dlaczego były by organizowane przetargi na sprzęt człowieku mamy 2017 prawie 2018. Owsik kupuje sprzęt od znajomych z lewymi spółkami bez przetargów byle by hajs się zgadzał na jego koncie od prowizji. przez to niema konkurencji na rynku tak jak w innych krajach.

marcinek235
2017-12-29 23:39:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
To Owsiak tak zmonopolizował rynek zakupów sprzętu, ze szpitale nie mogą się przebić.

segal226
2017-12-30 12:13:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

segal226
2017-12-30 12:15:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
Widzę że Moderator z Pisuaru pisze :) Aż tak niewygodna prawdę napisałem?

segal226
2017-12-30 12:22:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
luka1987qq a niech kupuje skąd chce. Nie było i długo nie będzie w tym kraju rządu, partii, ugrupowania,instytucji charytatywnej która zrobiła by tyle dla polskiej służby zdrowia i obywateli. Przekonasz się o tym jak w szpitalu usłyszysz "nie możemy pomóc bo sprzętu nie ma ,ale jest w szpitalu innym ,tam mają od Owsiaka tylko to 200km+ i dziecko może nie przeżyć podróży". Ciekawe czy tez byś ,bedąc w takiej sytuacji dalej psioczył na Owsiaka czy na NFZ że prze ich "brak środków na zakup sprzętu" twoje dziecko lub ktos bliski może umrzec.

bingo73
2017-12-30 20:18:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
zejdz na ziemię. Owsiak kupił sprzęt. to fakt. Owsiak robi zajebiste imprezy - to jego najważniejszy atut. Owsiak nie jest ani jedyną, ani największą fundacją, ale najbardziej medialną. WOŚP istnieje tylko dzięki wolnotariuszą oraz bardzo dużemy wsparciu instytucji, które są utrzymywane z podatków. WOŚP więcej kosztuje niż daje. Tylko, że nikt by tych pieniędzy nie dał bezpośrednio do fundacji bez tej całej imprezy. kwota zbierana przez WOŚP to kropla w stosunku do tego co daje NFZ. Owiak zebrał 105 mln. NFZ wydał 74 mld. 1000 razy więcej. Czujesz różnicę? Nie jestem przeciwniekim WOŚP.

bigmarkus
2017-12-29 12:22:24
Ocena: 1(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez moderatora

egon785
2017-12-30 10:22:42
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damsie5
2017-12-30 21:00:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
egon785 przeżyjesz za 2100 w Warszawie ,tak tyle dostają rezydenci ile klecha zarabia nie wiem.

amenhotep
2017-12-29 11:50:58
Ocena: 2(glosow:8)-+
...i wówczas potwierdzą swoją niechęć, swój sprzeciw przeciwko WOŚP...

nycticorax
2017-12-29 11:50:26
Ocena: 0(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nycticorax
2017-12-29 11:51:37
Ocena: 0(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pibi80
2017-12-29 12:21:20
Ocena: 2(glosow:18)-+
Chyba sobie kpisz, że NFZ jest finansowany w dużej mierze ze składek bydła pisowskiego. Wasze składki z trudem wystarczają na pokrycie kosztów cyrku smoleńskiego, ochrony szeregowego posła i haracz dla watykańskiego agenta.

zwm667
2017-12-29 13:06:09
Ocena: 2(glosow:6)-+
nyc... to jeszcze tylko zapewnij mi by nie ściągali składek z mojej wypłaty, a prywatnym ubezpieczeniem będę mógł ci faka pokazywać jak grzecznie będziesz stał w kolejce po 3-20 lat do specjalisty a ja głupi szary żuczek będę od ręki przykmowany...

tokarz
2017-12-29 13:09:51
Ocena: 1(glosow:5)-+
nyc ciekawe rzeczy macie w tych skryptach, tytani intelektu :D :D :D a tak w temacie to za rządów piss kolejka do specjalisty gdzie jeżdżę z córką wydłużyła się z 4 miesięcy (3 i pół roku temu) do 12 miesięcy obecnie . ł

tokarz
2017-12-29 13:15:33
Ocena: 2(glosow:6)-+
nyc wyborcy piss w wiekszości są beneficjentami MOPSów oraz 500+ na każde z dzieci więc niby skąd oni odprowadzają składki, geniuszu???

aaarob
2017-12-29 13:28:47
Ocena: 0(glosow:10)-+
Nyc ty naprawdę jesteś zdrowo pieldolnięty.Dawno nikt tu takich bredni nie wypisywał.Pomijam już fakt, że ktoś ci daje za te brednie plusy.

koreperytor12
2017-12-29 15:52:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Nightcrawler39
2017-12-29 20:18:19
Ocena: 2(glosow:6)-+
nycticorax do jakiego szamana się udałeś że tak cię po...o w tej kaczej główce .
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Typowa kobieta
  •  Opinia o Jarosławie Kaczyńskim,
  •  Nerwy i strach sprawiły, że Jaki
  •  Eliza Michalik, jeńców nie bierze.
Załadunek ciężarówki jeszcze nigdy nie poszedł tak źle
główna
Dodano: 07.07.2018, 17:35:04   przez: Nightcrawler39
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 81Skomentuj (9) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0