lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
128 urodziny Hitlera-obejrzyjcie "Superwizjer"
główna
Dodano: 21.01.2018, 10:44:12   przez: koreperytor12
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 71  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(84)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
krzychoo33
2018-01-23 10:38:15
Ocena: 9(glosow:17)-+
Masz rację, ale nie zmienia to faktu, że tego typu zapędy należy piętnować i hamować, a już na pewno nie można dawać na to przyzwolenia.

ralf100
2018-02-11 20:06:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
a gdybyś nie był durniem z PO to nie wykorzystywał byś bandy poje....o do atakowania PIS

pitol26
2018-01-28 16:15:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
Świętować 128 urodziny gościa,który od 73 lat nie żyje, na to mogła wpaść tylko totalna opozycja, bo jak żyję jeszcze nie świętowałem urodzin nie żyjącej osoby :))))) Nie stać was na nic więcej?

pitol26
2018-01-28 16:10:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
Faktycznie!!! Afera na skale miedzynarodową!!! Znowu jacyś nieudolni dziennikarze z TVN zrobili prowokację, żaby tylko ferment siać. Mam nadzieje że PIS zrobi z wami porządek raz na zawsze. Dlaczego się nie rozpisujecie o neonazistach w Brandenburgi,co palą Polskie samochody,i robią marsze przez miasto???? Żeby był w Polsce tylko TVN to pewnie cały czas bylibyśmy zieloną wyspą. To co robicie jest po prostu żałosne !!!!

cwaniak116
2018-01-28 14:56:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ja piernicze. Grupa ludzi prywatnie obchodzi sobie urodziny Hitlera! Podobno każdy jest wolnym człowiekiem. Nie rozumiem tej nagonki na nich. Skoro uważają Hitlera za bohatera to ich prywatna sprawa. Jeśli robią to prywatnie to co ? Pozamykac ich za przekonania? Albo ktoś zabija sobie na tym polityczne zyski. Obłęd!.

masterpolska
2018-01-25 18:24:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ta swastyka z pryncypałek hahahaha.

globus0024
2018-01-25 14:06:02
Ocena: 1(glosow:5)-+
Przestałem wierzyć w te durne fotki z faszystami jak na jednym z nich zobaczyłem kolesia który był ze mną na roczniku na studiach... na studiach był zagorzałym fanatykiem Nowoczesnej z Rysiem na czele... i jakoś trudno mi uwierzyć że nagle tak skrajnie zmienił poglądy

Rafer29
2018-01-25 01:23:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mruczus29
2018-01-24 19:42:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
mogę się mylić, ale mi to wygląda na tanią produkcję pewnej stacji, która słynie z mocno przekłamanych i pociętych materiałów.

tomash0376
2018-01-24 15:24:01
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

luka1987qq
2018-01-24 00:28:23
Ocena: -1(glosow:5)-+
no proszę członkowie PISU na zdjęciu

stanley206
2018-01-24 10:26:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
Byli członkami stowarzyszenia "Duma i Nowoczesność", więc... .Czy w twojej rodzinie występowały problemy natury psychicznej, gdyż po twoim kom. ... .

ozjasz_szechter
2018-01-23 23:41:51
Ocena: 2(glosow:4)-+
5ciu ludkow pali swastyke i w to środowisko "wniknal" TVN, czyli grupa nam sie kurczy do 4 ludzi (przy założeniu ze był 1 z TVN). Od razu sie przypomina jak pani Kopacz z HGW zamalowywaly "rasistowskie" napisy,ktorych dzien wcześniej nie bylo.

ozjasz_szechter
2018-01-23 23:35:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
No od groma tych "neonazistow", razem 5ciu? Toz to jakas brunatna fala.

Piotrek266
2018-01-23 23:26:00
Ocena: 5(glosow:5)-+
Gdyby w Polsce były tylko media lewackie to już mielibyśmy "ubogacanie kulturowe" jak w krajach Europy Zachodniej czy też w Skandynawii.

scorpion1974
2018-01-23 22:55:50
Ocena: 4(glosow:6)-+
W każdym społeczeństwie znajdą się tacy idioci. I w każdym znajdą się pajace robiący z takich kwiatków problem społeczny. Gdyby art.240 par.1 kk zawierał ten czyn, to dziś jedni debile i drudzy z tvn mogliby usiąść. Byłoby po problemie. Ech, szkoda.

stanley206
2018-01-24 10:31:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tylko zmanipulowany m.in. przez TVN motłoch tego nie rozumie

scorpion1974
2018-01-23 22:35:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
Gdyby lewackie media były rzetelne, ten materiał zobaczylibyśmy już dawno, a zwyrole byliby już ukarani.

doman800
2018-01-23 22:35:44
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

stanley206
2018-01-24 10:17:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
TVN ośmieszało i ośmiesza inteligencje swoich widzów.

maciejos78
2018-01-23 20:36:53
Ocena: 3(glosow:9)-+
Urodziny Hitlera w styczniu, to tylko mogły wyreżyserować tęgie umysły TjeFałJenu.

egon68
2018-01-23 20:41:29
Ocena: -4(glosow:12)-+
Wszyscy wiedzą że hitler urodził się w kwietniu,nie szukaj sensacji pisowski prostaku

stanley206
2018-01-24 10:19:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
Sądzę egon, że mało osób wie, że Hitler ur. się 20 kwietnia

maciejos78
2018-01-24 20:38:33
Ocena: 1(glosow:3)-+
Aha... czyli materiał nagrano jakieś 8 miesięcy wcześniej. Przez 8 miesięcy TVN wiedział o przestępstwie ale tego n ie zgłosił na policję. Na to jest paragraf.

stanley206
2018-01-23 18:55:33
Ocena: 3(glosow:11)-+
Adolf Hitler ur. 20 kwietnia 1889r. Tvn24:" Dziennikarze "Superwizjera", nie ujawniając swojej tożsamości, kontaktowali się między innymi z członkami Dumy i Nowoczesności. W maju 2017 roku Mateusz S., zaprosił ich na imprezę - obchody 128. urodzin Adolfa Hitlera." "Po emisji archiwalnego filmiku w Polsce nagle "odradza się neonazizm" i o tyle dziwna ta inkarnacja, że w Polsce neonazizm nigdy się nie narodził. Co gorsze dziennikarze TVN24 od pół roku wiedzieli, że jacyś idioci chowają się po lasach i urządzają urodziny Hitlerowi i nic z tym nie zrobili.

stanley206
2018-01-23 18:59:13
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie powiadomili stosownych organów, co było ich obywatelskim obowiązkiem. Nie zaalarmowali społeczeństwa, jakie niecne rzeczy dzieją się w kniejach pod Wodzisławiem Śląskim. Wreszcie TVN24 pozwolił, aby przez ponad pół roku neonazizm się rozwijał i przerzutami zarażał zdrową tkankę społeczną. Jakby nie patrzeć, wszystkie okoliczności i przesłanki wskazują na to, że sami reporterzy albo władze TVN-u zdecydowały się chronić neonazistów przed wymiarem sprawiedliwości i tym samym narażono Polaków na przestępcze działania grupy niezrównoważonych osobników.

stanley206
2018-01-23 19:01:05
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ze wszystkich stron słyszę, że trzeba się z neonazistami surowo rozprawić. Bardzo słuszny postulat, ale co zrobić z ludźmi działającymi wbrew prawu i dającymi ochronę przestępcom? Od lewa do prawa padają opinie, że podobne "uroczystości" i ideologie są śmiertelnym zagrożeniem dla obywateli i nie ma miejsca dla żadnej pobłażliwości. Też zgoda, jednak równie istotne, jak surowa kara jest natychmiastowe działanie, no i tutaj TVN zrobił wszystko, aby kara przesunęła się w czasie. Po własnym zaniechaniu, szanowne redaktorki i redaktorzy TVN wykrzyczeli,

stanley206
2018-01-23 19:02:56
Ocena: 1(glosow:5)-+
że z tym wszystkim niezwłocznie należy zrobić porządek, zanim się Polska zamieni w III Rzeszę. Przedziwny brak konsekwencji, logiki oraz fałszywie pojęta troska o demokrację i przestrzeganie konwencji europejskich. Cóż TVN-owi stanęło na przeszkodzie, jakie motywacje i kalkulacje stacji towarzyszyły? Nie potrafię na te pytania odpowiedzieć, ale mam nadziej, że prokuratura po pierwsze takie same lub bardzo podobne pytania TVN-owi zada, a po drugie wobec dziennikarzy TVN24 wyciągnie odpowiednie konsekwencje.

stanley206
2018-01-23 19:04:13
Ocena: 0(glosow:4)-+
Póki co fakty po faktach są takie, że leśni neonaziści znaleźli schronienie w TVN i takie haniebne działania nie mogą pozostać bezkarne.

daro012
2018-01-23 21:19:30
Ocena: 1(glosow:3)-+
Głupiś chłopie jak mój prawy but.

damsie5
2018-01-23 21:19:37
Ocena: 2(glosow:4)-+
stanley@ jakby policja działała jak jak ty tego wymagasz od tvn tołapaliby plotki a nie grube ryby co ty myślisz ze chodziło im o jakiś debili z lasu przy portrecie hitlera z tortem w barwach swastyki ,nie chcieli to powiązać z bardziej znanymi osobistościami, a ciekawe czy by im się udało gdyby od razu zgłosili to do prokuratury. Ty wogóle wiesz co to znaczy prowadzić śledztwo????

stanley206
2018-01-23 21:37:39
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ja tylko damsie5 OŚMIESZYŁEM TVN, która przez 9 miesięcy ukrywała "groźnych" neonazistów. DOPIERO po 9 miesiącach wywołała sztuczne zagrożenie. TVN to coś takiego ( wiocha.pl/1441331,Dziennikarz-przeszedl-szkolenie-ale )

stanley206
2018-01-23 21:39:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
To twój lewy but daro012 jest mądry?

koreperytor12
2018-01-24 08:59:20
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

stanley206
2018-01-24 10:12:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
Z twoich pytań emerycie można wywnioskować, że najwyższa pora wreszcie zacząć SAMEMU myśleć. Po upublicznieniu tego nagrania odpowiednie służby zareagowały właściwie. 1)Czemu, mimo takiego "zagrożenia" przez 5 idiotów TVN upublicznił nagranie DOPIERO po 9 miesiącach, a obecnie OCZERNIA PL: "Czy w Polsce jest "moda" na nazizm?"? 2) "Oto fragment opinii służbowej o Mazgule: "W okresie stanu wojennego wzorowo realizował stawiane przed nim zadania. W pełni popiera ideę socjalistycznej odnowy i akceptuje konieczność wprowadzenia stanu wojennego".

stanley206
2018-01-24 10:15:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
"A sam stan wojenny? Czy oprócz tego, że byli ludzie internowani, to - oczywiście, nie powiem, były tam jakieś bijatyki, były tam jakieś ścieżki zdrowia - ale generalnie rzecz biorąc najczęściej jednak dochowano jakiejś kultury w tym całym zdarzeniu. Ja przeżyłem już stan wojenny, byłem dorosłym oficerem i nie pamiętam, żeby na ulicach działy się jakieś dziwne rzeczy, jakieś szczególne prześladowania i tak dalej" - mówił pułkownik Adam Mazguła do esbeków zebranych przed Sejmem." Jeszcze żyją świadkowie... . Jak to oceniasz i ludzi, którzy go popierają? Co na to TVN?

koreperytor12
2018-01-24 11:11:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

stanley206
2018-01-24 11:20:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie odp. na moje pytania. "rodzącego się faszyzmu" - stowarzyszenie było zarejestrowane w 2011r. 23 stycznia 2014 r. "DiN" otrzymała status organizacji pożytku publicznego. "Formalnie to sąd rejestrowy ma obowiązek sprawdzić, czy jakiś podmiot działając przez 2 lata zasługuje na status OPP. Ale łowca nazistów, specjalista od budki pod ambasadą Rosji, "Idziemy po was!" Sienkiewicz miał prawie rok, by wyśledzić nazizm w Dumie i Nowoczesności. Nie wyśledził." Kiedy PIS doszedł do władzy to nagle stali się neonazistami?

stanley206
2018-01-24 11:21:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
"Tak tylko zapytam, czy telewizyjnych reporterów, jak innych obywateli, nie dotyczy obowiązek niezwłocznego powiadomienia prokuratury o popełnieniu przestępstwa. Niezwłocznie."

Expert1994
2018-01-23 17:48:15
Ocena: 3(glosow:3)-+
Bo to nie ma co nagłaśniać i robić z tego sensacji tylko od razu zarzuty postawić i przeprowadzić śledztwo kto za tym stoi, bo to wstyd nie do opisania. Jeśli ktoś bierze w tym udział jest skończonym idiota lub wynajętym przez kogoś i też idiotą.

mikojan321
2018-01-23 17:07:17
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

J-23_znowu_nadaje
2018-01-23 16:18:53
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szatano999
2018-01-23 14:09:22
Ocena: 2(glosow:10)-+
ONR- Onanistyczno- Naturystyczny Ruch...

stanley206
2018-01-24 10:33:44
Ocena: -1(glosow:1)-+
Byli członkami stowarzyszenia "Duma i Nowoczesność", więc...

koreperytor12
2018-01-23 14:05:52
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

xxx454
2018-01-23 13:47:51
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pawelwiktor15
2018-01-23 15:05:20
Ocena: 2(glosow:2)-+
Może nie.

adammmaster
2018-01-23 11:46:36
Ocena: -3(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pawelwiktor15
2018-01-23 15:06:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
Przyjdzie czas że wy sami będziecie sie podpalać.

I-szyNos_wPL
2018-01-23 11:35:35
Ocena: -7(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
2018-01-23 10:36:32
Ocena: -6(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

koreperytor12
2018-01-23 13:28:15
Ocena: 1(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

doman800
2018-01-23 22:39:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bierut1
2018-01-23 10:35:33
Ocena: 4(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

krzychoo33
2018-01-23 10:38:15
Ocena: 9(glosow:17)-+
Masz rację, ale nie zmienia to faktu, że tego typu zapędy należy piętnować i hamować, a już na pewno nie można dawać na to przyzwolenia.

koreperytor12
2018-01-23 13:58:56
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bierut1
2018-01-23 15:15:56
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

davidstar
2018-01-23 10:29:31
Ocena: 0(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pawelwiktor15
2018-01-23 15:09:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
Przełącz czasami swoj telewizor na coś innego niż tvpis to sie dowiesz prawdy.

damsie5
2018-01-23 21:27:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
dawid@ a reszta reportażu gdzie pokazane były imprezy i gdzie banda łysoli odbijali się od siebie w rytm muzyki bynajmiej nie nie disco polo, i co tam też było tylko 5 osób , a 3 z nich te dziennikarzyny z PEDAŁENU?

doman800
2018-01-23 22:38:16
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

krzychoo33
2018-01-23 10:15:16
Ocena: 6(glosow:8)-+
Media właśnie podały, że są już pierwsze zatrzymania w tej sprawie. "U jednego z uczestników neonazistowskiej imprezy znaleziono w domu broń, a u dwóch amunicję. W trakcie przeszukań prokuratorzy odkryli też przedmioty i publikacje o symbolice nazistowskiej."

krzychoo33
2018-01-23 10:17:09
Ocena: 3(glosow:5)-+
"W domach uczestników spotkania ku czci Adolfa Hitlera prokuratorzy znaleźli flagi, odznaki, naszywki i publikacje o symbolice nazistowskiej, a także amunicję i broń."

Salis1609
2018-01-23 13:56:53
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

krzychoo33
2018-01-23 14:14:47
Ocena: 3(glosow:5)-+
I na pewo ten teatrzyk jest też ustawką TVNu, nie? Skąd się tacy debile biorą...?

Salis1609
2018-01-23 14:43:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

krzychoo33
2018-01-23 14:50:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jasne, i dadzą się jeszcze za to zamknąć, bo TVN im kazał. Co jeszcze "mądrego" powiesz?

Salis1609
2018-01-23 15:16:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

krzychoo33
2018-01-23 15:29:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
A masz pewność, że nie pójdą? A teraz pytam serio, jak według Ciebie taka ustawka miałaby się odbyć i kto miałby brać w tym udział? Cały czas nad tym myślę i jak bym nie kombinował, tak nic nie trzyma się kupy.

Salis1609
2018-01-23 23:01:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

krzychoo33
2018-01-24 10:29:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Buahahaha...To ma być jakiś dowód na Twoje przypuszczenia? Proszę Cię... Widziałeś reportaż? Nadal uważasz, że to wszystko ustawka?

Salis1609
2018-01-24 11:25:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

krzychoo33
2018-01-24 13:09:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Chłopie, zastanów się trochę. Dzisiaj zatrzymano kolejne dwie osoby i mówią, że zapowiadają kolejne zatrzymania. Tatuaże ze swastykami i "SS" też im TVN kazał zrobić? Czy namalowali je do filmu? Koncerty nazistowskie też grał TVN? Materiał nagrany czarno na białym, ale grupa trolli cały czas ich broni. I tu są trzy wersje które pewnie przyszły z samej centrali. 1. Wcale nie czcili Hitlera, tylko machali sobie ręką coś mrucząc pod nosem 2. Byli w lesie, a że tam nie ma ludzi, to nie propagowali symboli nazistowskich. 3. To wszystko, to ustawka TVN.

krzychoo33
2018-01-24 13:11:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jeżeli punkty pod demotem są dla Ciebie wyznacznikiem prawdy, to gratuluję! :D Niestety, dalszej polemiki z Tobą nie mam zamiaru prowadzić, bo i oczym mam gadać z kimś, kto czerpie "wiedzę" z demotów?

unrealista
2018-01-22 09:28:20
Ocena: -1(glosow:19)-+
W sumie racja: "Gdyby w Polsce były tylko media przekazujące prawdę, takiego materiału nigdy byśmy nie zobaczyli"!

koreperytor12
2018-01-22 08:39:22
Ocena: 2(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Salis1609
2018-01-21 10:48:58
Ocena: 1(glosow:25)-+
komentarz usunięty przez moderatora

predi888
2018-01-21 10:56:37
Ocena: 0(glosow:26)-+
po ostatnim "pastowanym kabanie" i podrzucaniu butelek jestem w stanie w to uwierzyć

Salis1609
2018-01-21 10:59:42
Ocena: 1(glosow:31)-+
komentarz usunięty przez moderatora

koreperytor12
2018-01-21 14:16:46
Ocena: -5(glosow:25)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Salis1609
2018-01-21 14:46:37
Ocena: 1(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

koreperytor12
2018-01-21 16:57:48
Ocena: -2(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Salis1609
2018-01-21 17:15:37
Ocena: 1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

krzychoo33
2018-01-23 10:09:13
Ocena: 6(glosow:10)-+
Sami zainscenizowali, ale prokuratura się tym zajęła. Nawet Jaki, po zapoznaniu się z materiałem powiedział, że należy jak najszybciej rozwiązać to ugrupowanie. Zresztą wszyscy z PiSu wypowiadają się w taki sam sposób. I tylko trolle piszą, że to prowokacja TVNu.

matys601
2018-01-23 10:20:14
Ocena: 5(glosow:7)-+
trolle albo idioci, choć w tym przypadku jedno nie musi przeczyć drugiemu.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bolesna prawda
  •  Same quot;komplementy" dla pRezydenta Dudy...
  •  Nosił wilk razy kilka...
  •  George Carlin, z dedykacją dla Rezydenta @AndrzejDuda
Też człowiek
główna
Dodano: 15.06.2018, 20:40:44   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 283Skomentuj (41) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0