Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
W imieniu administracji
kamil18400  11-08-04, 22:53 Zgłoś
+ 428 -
Dodano: 2011-08-04, 22:53:46   przez: kamil18400
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 428  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Powrót do domu po zakupach
  •  Tak się okrada nieświadomego kierowcę
  •  Turyści w ataku.
  •  9-latka zorganizowała zbiórkę dla chorej matki,
Ukryj komentarze(16)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
snickers45
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-08-26 19:46:11
Blokosie nieroby i lenie z TBS-u to mają wysokie mniemanie o swojej czystości.Popatrzcie co mają na ścianach tej klatki,pewnie to też im zrobiła sprzątaczka.Do Korei albo do sprzątania za sobą ,ruszać się ,komuna już do was nie wróci.

doman800
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-28 15:26:53
komentarz usunięty przez użytkownika

bakalu
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-27 15:36:01
Na co drugiej szybie klatki schodowej powinien być taki napis.

padlinka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-27 00:41:27
u nas na klatce taki sam syf..brak sily i nadziei ze bedzie lepiej..wstydze sie zapraszzac gosci-cieciowa raz na rok lub dwa myje okna ktore ciagle sa obsrane przez golebie( przy czym myje byle jak), klatke jak mieszkamy tu 8lat widzialam ze myje moze z 5 razy..jak ktos nie przezyl zycia w gnoju to

gosiaxxx_215
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-02 11:36:17
jak tak sie wstydzisz to sama umyj

ewelina20109
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-08-26 22:31:53
Bez przesady,zero szacunku. Normalnie ubiłabym debila który,to napisał

snickers45
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-08-26 19:46:11
Blokosie nieroby i lenie z TBS-u to mają wysokie mniemanie o swojej czystości.Popatrzcie co mają na ścianach tej klatki,pewnie to też im zrobiła sprzątaczka.Do Korei albo do sprzątania za sobą ,ruszać się ,komuna już do was nie wróci.

drLOUBITCH
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-08-26 19:33:34
Administracja niech się łaskawie zajmie umyciem szybek skoro je zabazgrała. A jak nie to niech też wypier***ala.

Mortis23
    Ocena: 3 (glosow:11)
2011-08-26 17:22:58
Za takie coś powinni go złapać i jemu kazać to zrobić. Może by się wtedy nauczył szacunku do drugiego człowieka.

Darcy
    Ocena: 2 (glosow:12)
2011-08-26 16:57:07
Trochę niefajne, brak szacunku dla sprzątaczki ...

Basileus_Jebaka
    Ocena: -7 (glosow:9)
2011-08-26 16:12:48
Ruchałbym.

Vertion
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-08-26 16:05:54
sykoda tzlko,ye to napisane jest w paincie...wzstarcyz na wzkryzkniki yobacyzc gdyie sa...

Aguska1988
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-26 22:49:37
ctrl+shift bo czytać się nie da

Oliwusia29051
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-26 15:32:34
ale, z was oszuści ! dodałam te zdjęcie , ale wszyscy minus-owali,[wiec usunełam to zdj. ] a tera o . zdjęcie to samo co ja dodała, jest na głównej ! oszuści , i tyle ! a i po było. administrator na wala ;/

Wolfhearth
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-08-26 15:03:11
Do niektórych w inny sposób dotrzeć się nie da

C3P0
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-26 14:59:03
niezła chmówka jednym słowem!

piotrbigaj
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-08-26 13:10:12
Trzeba by tam jeszcze dopisac date, zeby wiadomo bylo jak dlugo kolezanka sie opier**la...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400