Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Niech wiedzą , że jest gotowa na 2 dziecko !
JackCola  11-08-05, 13:48 Zgłoś
+ 622 -
Dodano: 2011-08-05, 13:48:06   przez: JackCola
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 622  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zielona wyspa, dobra zmiana, teraz niebo-dla kogo to
  •  Nie wolno
  •  Zamówił komputer przez internat
  •  Dziewczyny efektownie zakończyły imprezę
Ukryj komentarze(29)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
rene30
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-09-07 00:18:57
nastapiło wietrzenie...A ja potem sie dziwie ze wychodze na dwór i mam alergie.

the_demi
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-07 23:20:47
byloby smieszne, gdyby nie prawidlowosc: (sklonnosc do zdjec z dzieckiem ale bez majtek = nastepne dziecko) + nastepne dzieci = oplaty spoleczne z naszych podatkow. ci co zarabiaja, mysla o przyszlosci, a ci co nie mysla, dostaja od rzadu dofinansowanie.

blazejoloss
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-07 16:28:13
podaj link do tego zdjęcia ; D gg : 19419480

apparition
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-09-07 10:16:41
chce sobie zaszaleć, zrobić fotę z gołą piczą? OK, ale dlaczego to od razu na net pchać? Dziecko podrośnie, będzie sobie szukało po necie jakiejś golizny i znając prawa Murphiego trafi na tą fotę! I co! WIOCHA, wstyd i PATOLOGIA!

Bacior69
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-07 06:42:31
Zachowujecie sie jak swieta inkwizycja! Spalić ją! Na stos! moim zdaniem chce to daje zdjecie do netu, chcesz ogladasz lub nie, wejdzcie na strony parafialne tam nic was niezaskoczy, chyba , że wasze zdjecie z katechetą.

rene30
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-09-07 00:18:57
nastapiło wietrzenie...A ja potem sie dziwie ze wychodze na dwór i mam alergie.

grog
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-09-06 22:20:34
skad w was tyle nienawisci?

torebeczka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-06 21:49:33
Współczuje dziecku głupiej matki!

gienia1900
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-06 21:36:47
nie wierzę, by z dzidziusiem na spacerze spacerowała z gołą pi.......ą, nie wierzę... przecież ludzie nie są aż takimi ćwierćmózgami :-/

piotrbigaj
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-09-06 20:33:29
A moze to zdjecie robil jej facet i ojciec dziecka. Nikt nie patrzy. Kazdy sobie moze pozwolic na odrobine szalenstwa.

Aicha
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-09-06 21:47:47
Ale jakoś to zdjęcie do neta trafiło...jak już się coś robi "szalonego" to trzeba z lekka uważać... trochę hamulca w dupie...

kwiatpaproci
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-06 19:21:40
sie ma picze.... się pokazuje.. a co...

saszaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-06 19:17:57
podzielam Belial66626 patologia! a później w opiece płaczą, że ich nie stać na życie! najpierw baba niech się sobą zajmie! a dopiero później dzieckiem!

Belial66626
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-06 19:15:29
Opieka społeczna powinna zająć się tym półmózgiem,a nie utrzymują patologie z kasy podatników!Kopa w tą głupią dupe i do roboty!

KarmeloVaXx
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-06 18:04:14
zostaje!

PaniSzatane
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-06 17:34:34
Zastanawiam się co w przyszłości powie swojemu dzieci jeśli znajdzie to zdjęcie na internecie.

B.rabbit
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-06 16:59:37
tępak

LOCO87
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-06 15:26:14
komary zwabia..

Belial66626
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-06 19:05:54
Raczej muchy...

Nickollo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-06 15:02:29
BABOO ogarnij sie... i kup se majtasy:P

rkeuro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-06 15:00:06
Zbyt czarne owłosienie

drLOUBITCH
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-06 14:45:55
Droga pani okolice intymne należy myć, a nie tylko wietrzyć.

Cecylka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-06 14:45:44
świetna figura i wysoka dziewczyna, co z tego jak głupia...

malpa007
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-06 14:34:08
chyba ma pindola ;)

malpa007
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-06 14:32:58
nie ma lekarstwa na glupote..

Tensora_zona
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-09-06 14:14:41
A to ja na spacerku z dzieckiem co mam z sąsiadem, tylko nie mówcie nic tensiorkowi.

Marcus312
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-06 13:26:32
"Tatuś! Tatuś! Taś taś taś"

jedras666
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-05 16:32:59
a ja myślę, że czasie porodu wyszło nie tylko dziecko ale także i jej mózg;/

molka733
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-05 15:20:40
Powiedziałabym ,iż pusta nie tylko macica, w głowie jedynie echo ostało;)

zo.mo
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-08-05 14:35:21
nie dawno urodzila, macica pusta-trza zwabic jakiegos reproduktora.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500