Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
"Ja z Michałkiem na plaży w Sopocie ;D"
adzia12395  11-08-07, 15:24 Zgłoś
+ 527 -
Dodano: 2011-08-07, 15:24:23   przez: adzia12395
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 527  Zgłoś nadużycie
2
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Popieram całkowicie.
  •  A jeśli tak, to spoko ...
  •  Jaki ten świat mały...
  •  Jak powinna wyglądać pupa w legginsach
Ukryj komentarze(156)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
chaszu4
    Ocena: 9 (glosow:11)
2011-09-12 23:01:33
ktory to Michał??

uleczka5555
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-13 22:16:59
To nie Michałek, to Bartek Wrona;D

staffek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-02 21:22:50
BLIZNIAKI??

noemimi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-06 23:15:15
...a ja jej szczerze współczuję! P.S. tu trzeba kilo wosku pincetę!

iiiiii6
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-13 15:32:35
który to Michał .. xD hahaha to po prawej to facet czy dziewczyna ??

KtosTakiJakis
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-02 14:55:43
gruuubooo :D Michałka znam mojej byłej klasy :D A ta laska ma puszcze nad oczami hahha

kinia2509
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-29 04:01:38
No no no fajny ten Michałek nawet, on jest zbyt ładny zeby sie przy niej marnować xD ta laska jest przypomina do Stefana z tego serialu "Pamiętniki Wampirów" ;p

Czarna7315
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-28 18:07:55
jeżeli ten w czapeczce to michałek to niczego sobie ;]

matez5
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-23 14:00:31
Michał to ten w czapce a tą drugą niestety znam ; ]]

malinkaa1992
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-20 10:56:23
fujj..

BerenikaW
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-15 19:31:03
fajne wydmy :P

kanga
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-15 12:03:28
a który to Michałek?

lady1984
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-15 11:03:02
Taki fajny chłopak z takim kaszalotem.... laska odwiedź kosmetyczkę!!!!!

LubiePlackix3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-10 13:44:52
Taa, bardzo fajny.

dziunia27
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-14 19:28:31
ale zajebisty pasztet

AirSoft
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-13 21:55:00
Krzaczaste brwi xD

Dzastinka88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-13 21:45:26
Żal mi takich dziewczyn....

orzezeek9
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-13 21:33:33
gdzie tu wiocha ....

chaszu4
    Ocena: 9 (glosow:11)
2011-09-12 23:01:33
ktory to Michał??

kyna834
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-13 21:20:02
eeeheheheh dokładnie xD

artimorfront
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-09-11 19:17:28
fajny spojler na czole

Adrianeqq
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-13 23:43:48
Dobrze napisane xD Spojler ... dobre ! Wielki PLUS xD

odwalsieodemnie
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-10 23:53:29
"ja z Michałkiem na plaży w Sopocie" to tekst tego kolegi w białej czapce tak?

Wioch666
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-11 22:54:21
hehehe dokładnie

ponton
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-10 21:37:11
Jaaaaaaaaaaaaa !!!!!!! umarłem normalnie

olfak
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-10 20:52:20
monobrew

alka26
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-10 20:31:14
grunt, to dystans do siebie)))))

lekkomyslna
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-10 19:55:52
jednobrewna ;]

EmilkaKwiatuszek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-10 17:28:50
to dziewczyna? niemożliwe ;o

jakub09115
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-10 15:40:19
to pewnie jego stara

Mooooordeczka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-10 14:28:35
mozna i tak:) buuhaha

Zoknik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-10 12:06:18
one wyglada jak Paul Wesley o_O

lukasz890723
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-10 11:37:51
ku*wa który to michał?! -

orzeszekk
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-10 11:24:48
brwi by sobie wyrwała chociaż ;P biedny chłopk ..

wqe21
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-10 00:25:05
Ciężko "To" opisać ;////

Scylla
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-09-09 23:56:38
K*rwa.. cyklop?

Pulsarka
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-09-09 23:27:21
nie wiem, gdzie tu wiocha... zwykła fotka z wakacji

Budapest_Noir
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-09 22:39:16
Ta laska przypomina mi Pattinsona...

walek666
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-09 21:07:24
Tytuł foty"w akcie desperacji" :-D

Gandolina
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-09 21:07:09
taki przystojniak z takim paszczurem

zabijasty
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-09-09 21:04:45
komentarz usunięty przez moderatora

Tipa
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-09 20:29:48
ma sie rozumiec ze michałek to ten po prawej

Wmorde11
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-09 20:12:19
jak to jego panna, to apeluje : chłopie marnujesz się :(

jakitaki80
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-09 20:05:55
aj tam...WĄSIK na czole,no taka sie urodziła niunia KRZAKOOKA :)

EwixD
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-09 16:56:41
sexi brwi! ;D

kawalek111
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-09-09 15:20:15
zal komentowac

bama1990
    Ocena: 6 (glosow:10)
2011-09-09 14:55:41
Wygląda jak ED z tej kreskówki:D

djarq
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-09 14:30:35
Ich Dwóch zamiast Ich Dwoje

adas483
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-09-09 10:32:31
yyyy który to Michał?? :P

winczacho
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-09 09:47:27
niezła brewka

Yorg
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-09-09 09:30:59
Hahaa ! Chodzilem z nia do klasy rok temu. Mowilismy na nią BATMAN !!!!!!!!!

Freelance
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-09 08:48:20
Nie jest za gorąco ??

tumapek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-09 08:39:46
Nie zgodzę się z Tobą - nie chodzi o to, żeby kobiety miały cienkie paseczki nad oczami, ale jedna brew to przesada. Taka Brooke Shields też miała kiedyś spore brwi, ale były one dwie!

Patyczakr123
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-09 07:42:21
Ktory to "Michalek" ?

Seb3a
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-09-09 01:37:09
klasyczna monobrew :D pęseta, acz "piceta" nadal poprawnie :)

brunetka92
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-09 01:17:17
no przydałaby się tu ta pinceta, oj przydała :P

snake81
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-09 01:10:50
moja pierwsza mysl to susan boyle..

Savannah
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-09-09 00:34:36
Jak ona jest bardziej męska od niego xDDD

Czeljos
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-09 00:29:54
te... laska, kontroluj swoje brwi bo ci się w oczy wrastają

bellainka
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-09-09 00:18:54
michalek z debilkiem

wiocha129
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-09-08 23:49:08
siostra Rocka Lee + 10 do odwagi za nie podazanie za stadem kobiet wyrywajacych wszystkie brwi i malowanie sobie " ladniejszych" kredka

Nicola00007
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-09 17:05:15
Rock Lee miał dwie brwi a nie jedną.

goshha8
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-08 23:28:12
aaa monobrew ;d

pan.radoslaf
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-08 23:01:53
.....a który to Michał ;p

Aicha
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-08 22:55:12
Nie wiem dlaczego takie zdjęcie się tu znalazło...każdy jest inny. Jeszcze 20 lat temu takie coś na nikim nie zrobiłoby wrażenia...cóż...natura...,znów popadamy w skrajności, może ona sama sobie się podoba.

monikashell
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-09 08:56:42
dokładnie , ten serwis zaczyna być coraz bardziej chamski i największą wiochę to pokazują osoby umieszczające zdjęcia. co chcecie od dziewczyny ma taką urodę a nie inną, wiochy nie reprezentuje bynajmniej. no ale widać też tu poziom umysłowy i wiekowy użytkowników skoro takie zdjęcie dali na główną.

DonyLony
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-09-08 22:52:29
znam ta typiare, jest ode mnie z osiedla! ; d wszyyyyscy maja z niej pompe ; dd

amanea
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-08 22:50:43
Jakieś dziwne to zdjęcie, ale jeśli prawdziwe to serio mogła by isc do kosmetyczki 7 zł to kosztuje tylko...

ZimowaKaczuszka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-08 22:43:30
;O.............................. BIEDNY CHŁOPAK.!

asdfghgu026
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-08 22:25:25
Ja nie wiem co z Wami troche tolerancji...ze Ci dwaj goscie zrobili sobie razem zdjecie nie znaczy ze sa w "bok". A moze to jego brat?!

Kaczogrod758
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-09 21:53:09
Twój brat też ma cycki O.o?

myszaak
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-13 21:30:46
To jest dziewczyna NIE chłopak. Nie każdy musi być idealny. Niektórzy nie powinni w ogóle wypowiadać się, bo tylko świadczy to o niskim poziomie inteligencji...

tandel
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-08 22:19:59
Szczerze współczuję Michałkowi :-)

longcock
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-08 22:11:28
mi sie wydaje czy wąs tez jej sie sypie?

Kaczogrod758
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-08 22:11:23
Eeeeee jednobrewy :D

Krasnal5
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-08 21:17:58
A który to Michałek?

tom3k
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-08 21:17:49
Czemu 2 facetów sobie fotkę strzela?! :D

LubiePlackix3
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-08 21:03:49
*pęseta

czapla
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-08 20:47:46
Ostatnio "ją" na ulicy mijałam xd

Nicola00007
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-09 17:06:15
lol

djuss90
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-08 20:41:15
Ed, Edd 'n' Eddy xD

Falka81
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-09-08 20:39:14
Takie brwi mają ludzie stworzeni do pracy fizycznej, żeby im pot oczu nie zalewał :)

kicia1203
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-09-08 20:13:56
*penseta :D

ivette09
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-08 20:13:21
o k*uwa ! Co za brwi. . aaaa !!!

Patkaa6
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-08 19:56:50
chłopak ujdzie.. ale jeej wystarczyłaby penseta czy coś i od razu by inaczej wyglądała..

BS_WPR
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-08 19:54:08
właśnie ciekawe .... hahaha

kozi87
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-08 19:52:51
ciekawe który to Michał :p

OmadziuleczkaO
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-08 19:49:50
nie dość, że jednobrwiowa to do tego jeszcze jednooka:P haha

Lammm
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-09-08 19:43:53
komentarz usunięty przez użytkownika

kizia_mizia86
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-08 19:38:46
Michałek niczego sobie hehe i do tego panna nikt heh

klaudiaczarli
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-08 19:25:20
chłopak - niczego sobie , ale ma końskie zeby xD a dziewczyna moglaby se ogolic brew, żeby byl chociaż przedzialek xD

Sawq3
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-08 19:17:33
Pinceta? u mnie się mówi penseta;D a tak wgl nie kazdy jest piękny :P

graveyard
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-08 23:04:13
Moze nie kazdy jest piekny, ale zadbac o siebie moze kazdy.

drLOUBITCH
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-08 19:13:13
Ciekawe kto jest tym Michałkiem.

Patek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-08 19:07:10
chłopak jest ladnyy .. ale ta dziewczynna marass . .; d

malyna25
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-08 18:48:58
hahah ale ma sztachety nad oczami ;d

ssj4fazi
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-08 18:44:22
ooo mewa xD

cyfix
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-08 18:33:25
who is who!? ja się pytam! :D

rokiczaaa
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-08 17:45:48
niestety takie brwi to koszmar dla osoby, która je nosi... i nie ma możliwości z nimi wygrać... trzeba codziennie wojować żeby jako tako wyglądały i to się do końca życia niestety ciągnie...

m1entus
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-08 18:30:06
nie koniecznie, idziesz na zabieg laserowy i z głowy..

gondor
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-08 17:42:35
to jest żona EDa z Edków :D

Edycka2
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-08 17:32:35
uroczy chłopcy dobrze, że sobie wyjechali odpocząć do sopotu

sarsaparilla
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-08 17:14:44
Cleo po kuracji

p.fajny
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-08 17:08:13
biedny Michałek xd

kinderjajko
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-09-08 16:47:04
Ja pie*olę, jacy Wy jesteście ograniczeni momentami -.-

Kejzi
    Ocena: -4 (glosow:8)
2011-09-08 17:08:43
Popieram. Nie ma na to wpływu. Jasne można wyrywać te włosy, ale musiałaby dziewczyna chyba codziennie się męczyć z tym

aggxD
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-08 16:45:45
Człowiek jedna brew oO

Mortis23
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-09-08 16:42:39
Ona wygląda jak by była połączona z dwóch głównych bohaterów Zmierzchu (tą parę) w jedną osobę.

Aldaron87
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-09-08 15:55:50
Może to jej brat albo kolega?

coldin
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-08 15:52:26
niech ktos jej zrobi przysluge i napisze pozew o rozwod dla tych brwi :|

dren
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-09-08 15:37:43
Który z nich to Michał?

kubzab1
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-09-08 15:23:03
Znam tą laske :D Ten chłopak ma podobno problemy z rozróźnieniem płci , jest homo i nie widzi :D

lololo22
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-09-08 15:20:35
Czemu michał ma złączone brwi >?

TwiggyRamirez
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-08 15:01:46
bandama na czole :DD

nadia262
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-08 14:51:55
PINCETA heheh to się ubawiłam...Pęseta adzia12395

zjemcinoge
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-09-08 14:47:40
który to Michał?

Malenka1888
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-09-08 14:46:14
przez chwilę zastanawiałam się czy to nie facet w sumie.. nadal nie mam pewnosci hahah

iwona32175
    Ocena: -6 (glosow:6)
2011-09-08 14:42:52
brwi mogła by sobie wydepilować, kto teraz ma takie brwi!

golew
    Ocena: -7 (glosow:7)
2011-09-08 14:37:53
no Michała już znamy, a ten w czapce z daszkiem to jak się nazywa?...Ehh nie wiem jak teraz, ale rok temu to kupowałem pęsetkę za 2.50 zł w Intermarche bodajże.. Jesli juz ja stac na wakacje nad morzem, to na taki sprzęt tym bardziej...

Nibynicacos
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-08 15:57:47
Mieszka w Gdańsku :)

dzums
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-08 14:35:32
to ona ma jaja w tym związku

bokol12
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-09-08 14:29:58
donrze ze wasa ogolila ale mogla przejachac jeszcze po brwi

tomazo69
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-09-08 14:23:02
A który to Michałek ha ha ha

nabita333
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-09-08 14:20:38
nie no nie wierze co paskudne stworzenie qwa !!!!!!!!!!

Bumerang2
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-09-08 14:15:29
jak zapuści brwi to będzie niezły daszek przed słońcem

Klecha
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-08 14:12:53
''jednobrewa''! Ich dzieci będą piękne ;p

dupajagny
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-09-08 14:08:27
to co ona musi miec w majtach ;d

lukassso
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-08 14:02:02
Bejsbolówka i skóra? idealne połączenie ;)

golabek90
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-09-08 14:01:25
Ona chodzi do mojej byłej szkoły ... i powiem ze jej cala klasa tak wyglada ;DDD haha

Adiko69
    Ocena: -15 (glosow:17)
2011-09-08 13:59:29
komentarz usunięty przez użytkownika

Tensor
    Ocena: 5 (glosow:11)
2011-09-08 14:30:45
Po raz pierwszy chyba napisałeś prawdę o sobie

Sheila92
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-09 00:24:38
Spójrz lepiej w lustro i przemyśl lepiej swoją teorię ;P jakby każdy tak myślał to by cie od razu ,,wytępili''

bambus90
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-09-08 13:59:10
haha ale jaja:D dziewczyna ma jednobrew :P

jarusza
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-09-08 13:57:27
córka wilkołaka!!!

zdzichtex
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-09-08 13:56:49
ta panna wygląda jak Stefan z ''Vampire Diaries'' xD

rkeuro
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-09-08 13:30:16
A który to Michałek?

Tensor2
    Ocena: -5 (glosow:9)
2011-09-08 13:28:02
Moja córa na wakacjach.

miCieekxd
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-09-08 13:27:53
kurde , ten typek ładny . . :D ale typiara porażka . . -,-

Agniecha28
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-08 13:26:12
wydepiluj się laska

Alkasyn87N
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-08 13:25:50
Przeciez to 2 kolesi

evelineczka
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-09-08 13:25:02
Powinna wziąć przykład z Michałka i wydepilować sobie brwi tak jak on

night09
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-08 13:19:45
szczena mi opadla... o o o o o o quuuuurwa xD

marol954
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-08 13:13:28
Yyyy.. Ed & Edd a gdzie Edi?? xDDD

pandino
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-08 13:20:27
ten mały w tle to Eddy :)

k8_jj
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-09-08 13:02:27
z tej perspektywy ona wygląda jak stefan salvatore z "pamietniki wampirów" !! no przyjrzyjcie sie !

dejavuu
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-08 12:51:56
ten koleś troche przepomina Paddy'ego Kelly

WiochaKzG
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-08 12:40:34
No własnie, który to Michał?! xd

uruk
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-08-07 20:59:24
dziewczyna z jedną brwią.

kwasimodo33
    Ocena: -4 (glosow:8)
2011-08-07 18:42:34
grrr. kocicaa :D szczerze ona wygląda jak Ed z bajki Ed Edd i Eddy - chodzi mi, że mają takie same brwi :) i brawo dla chłopaka za piękny gust w doborze dziewczyn ;)

Klaudia009
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-08-07 17:28:59
pęseta, pinceta [wym. pęseta] «szczypce o sprężystych ramionach służących do chwytania drobnych przedmiotów»  pęsetka, pincetka wasza głupota mnie przerasta . dwie formy są poprawne .

amorek09
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-08-07 17:26:04
właśnie. ! PĘSETA nie pinceta.! hahahahahhaha.!

Klaudia009
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-08-07 17:25:00
Ja stawiam , że to dwa Michały . xd

MikeN94
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-08-07 16:43:38
który to ??

pompka
    Ocena: 5 (glosow:11)
2011-08-07 16:39:41
a który to Michałek?

Klaudia009
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-07 16:03:45
Pinceta (pęseta, szczypczyki) jest narzędziem o sprężystych ramionach używanym do chwytania przedmiotów, których mały rozmiar utrudnia lub uniemożliwia manipulację za pomocą rąk. Wywodzą się prawdopodobnie od cęgów, szczypiec lub nożyc - jak kleszcze do uchwycenia i trzymania gorących przedmiotów, u

biedrona177-90
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-08-07 15:52:47
jak juz to `PENSETA`

greenhunter
    Ocena: 5 (glosow:11)
2011-09-08 12:57:32
jak już to pęseta:) najpierw zajrzyj to słownika a póxniej poprawiaj bo pinceta jest też poprawnie


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600