Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
karolaah  11-08-08, 13:51 Zgłoś
+ 304 -
Dodano: 2011-08-08, 13:51:31   przez: karolaah
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 304  Zgłoś nadużycie
105
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pomysł na biznes
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
  •  Poprzedni dziadek do orzechów służył 30 lat
  •  Bez komentarza
Ukryj komentarze(14)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
leviticus_1
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-03-16 13:28:47
Admin usuwa niewygodne dla siebie absurdy - świadczące że sam jest wieśniakiem. Wrzuciłem dowód, że większość postów jest chamsko kopiowana z innych serwisów. Zakryłem wszystkie loga mogąca naruszyć prawa autorskie!!! wsydzisz się swoich poczynań?

losbanditos
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-17 11:10:34
lepiej na date luknijcie ;)

andziazag
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-17 10:01:04
Takie rzeczy dzieją się nie dlatego że ktoś zrobił byka tylko dlatego że sklepy dla ułatwienia ściągają cenniki z internetu. ot cała filozofia ;)

a1ednak
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-17 01:28:18
wow,no nie wierzę!!!! kieóbasa !!! ale wiocha na maxa!!! ale czad !!! ja pierdykam!!!! absurd nad absurdy!!! wooooow !!! ale czad!!!!!!

bourgeois
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-03-16 20:50:11
Zwykla literowka (tym bardziej, ze ó jest na klasiaturze obok ł) a wy sie podniecacie jakby wam ktos do kieszeni nasral

demon1988
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-03-16 20:48:04
hehe no to pokazali klase- pozdro lubartowianin

jabialy
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-03-16 18:30:24
cygany spod Luxa 14 i taką kieóbasę zjedzą (kumający wiedzą ock)

kriss92
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-03-16 14:00:57
coś co drukuje naklejki nie ma polskich znaków proste,ale taki osioł na wioche musi wrzucić żeby sie dowartośćiować!

leviticus_1
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-03-16 13:28:47
Admin usuwa niewygodne dla siebie absurdy - świadczące że sam jest wieśniakiem. Wrzuciłem dowód, że większość postów jest chamsko kopiowana z innych serwisów. Zakryłem wszystkie loga mogąca naruszyć prawa autorskie!!! wsydzisz się swoich poczynań?

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-16 13:22:31
Karolaah Kiełbase szynkową wcinasz ??? NIe szkoda wątroby ?

leviticus_1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-03-16 12:40:06
Czizas... po prostu system nie ma polskich znaków diakrytycznych więc zastępuje je takimi dziwolągami...A jeżeli to jest nawet zwykła literówka to nie jest temat na wiochę...

amelkaxyz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-16 12:08:47
Może system nie miał polskich znaków i nie było Ł i to ó to Ł zastępcze. Adamo ma rację, sensacja miesiąca.

Adamo
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-03-16 11:42:31
Zwykła literówka, "o"jest nad"l" więc po co się tak podniecać? Chyba, że w Lubartowie to jest sensacja miesiąca:)

NIKO28
    Ocena: -7 (glosow:7)
2013-03-16 10:24:15
Hahahaha... o ku***a, ale zajefajna fota, hahahaha... uśmiałem się, hahaha... jak narazie najlepsza fota na Wiosce, hahaha... KIEÓBASA! hahaha... a niech to dunder świśnie!!!

zyzy33
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-03-16 10:09:13
I to jest tak dobre, że zasługuje na główną? Czasem wydaje mi się, że admin nie istnieje. Napisano tylko algorytm, który wrzuca losowe wiochy na główną.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300