Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
phan  11-08-08, 21:41 Zgłoś
+ 721 -
Dodano: 2011-08-08, 21:41:21   przez: phan
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 721  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  41 Polaków wyrzuconych z belgijskiego samolotu
  •  Logika kobiet.
  •  Ojciec parodiował #8222;seksowne” fotki swojej córki
  •  Opis poniżej ...
Ukryj komentarze(70)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Eumajos
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-23 12:23:41
BYŁEM TAM!!!

blesh1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-25 12:10:05
Pół świata już nabija się z biedronkowego narodu:D

memeo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-06 20:41:16
trzeba dotrzeć do klienta xD

MuaDDiB
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-27 23:16:52
W Bośni i Hercegowinie tak samo.

Eumajos
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-23 12:23:41
BYŁEM TAM!!!

Tigerek8
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-04 17:02:25
ja też ;D

fedg
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-22 23:56:42
Byłem i widziałem :p Ale sprzedawcy są bardzo natrętni i zaczepiali. I zwiewali przed policją razem z murzynami sprzedającymi okulary-podróbki :D

weronika3225
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-22 12:55:21
Tak samo było w Egipsie 'Media market nie dla idiotów' ha

dyncia99
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-22 12:14:10
No to jak ja byłam we włoszech to szedł murzyn z jakimiś torebkami i darł się : Za darmo za darmo .! ( Poszedł dalej i ) Bardzo tanio bardzo tanio .!! Chyba znaja polski .. hmm zaszczyt ;D

sweetgirl1234
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-22 09:29:02
byłam w tunezji tez tam gadaja taniej niż w biedronce ;D

Lucifera
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-21 23:30:30
Ja również byłam. Ci goście bywają straszni, a natrętni są na pewno. Fajnie zwiewają przed policją.

pozdroszyszka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-21 20:58:07
haha, osobne reklamy dla nas.. ej normalnie zaszczyt :D

kate90jang
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-20 22:18:01
W Egipcie dla Polaków najtaniej. =D

sebka32414
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-20 02:10:20
widziałem ten stragan :d w rzymie

jota17
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-18 23:17:42
Nareszcie coś dowcipnego. :D

agusia.xd
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-18 18:31:00
Widziałam, byłam !! ;)

kuula
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-17 23:26:19
w Chorwacji też taką reklamę mają xD .

blaj2000
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-17 21:25:58
mega+ :):):)

tinsel
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-17 21:10:03
To jest wiocha?

Marlens
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-17 17:34:59
Takie napisy są w wielu innych krajach spotykane ;D nie ma to jak biedronka i polscy turyści ;) dobry marketing ;D

amarukochamcie
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-17 14:38:58
Biedronka . . Codziennie Niskie Ceny < 3

Ziomexx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-17 00:01:26
Ja tez bylem w Egipcie i widzialem cos takiego rózne takie rzeczy pisza jeszcze np piszą "Tu kupywal Adam Malysz" i takie tam ... ;d

aminokwasfull
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-08-16 21:18:47
smoluchy pieprzone!!!

milena2461
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-16 19:35:37
haha też to widziałam w egipcie !! :D

miras1812
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-16 15:25:40
Totalna cyganeria :D

Padalec666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-16 14:33:20
Przed wejściem do tej bazyliki, w której wchodzi się po schodach na klęcząco. Widziałem ich rok temu, tyle, ze mieli większą kartkę.

EwiChan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-16 14:09:34
Jak byłam w Włoszech to wiziłam taki napis :D uciecha była :)

Punkowata
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-16 13:48:08
Ja ten tekst słyszałam w Turcji - ludzie chodzili po targu, a oni: TANIEJ NIŻ W BIEDRONCE. Uciecha Polaczków była nie do opisania.

hugodragon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-16 11:59:41
hehe byłem tam, przy samym watykanie to jest ale takiej tabliczki nie widziałem :)

mikemann
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-16 13:33:53
To nie jest przy samym Watykanie. W tle jest Bazylika św. Jana na Lateranie. Natomiast samo stoisko jest obok wejścia na Scala Santa (Święte Schody). Inna część Rzymu.

Anonim300
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-16 10:56:53
I gdzie tu jest wiocha? Sam byłem i widziałem - skoro są polacy, to może coś kupią?

nowator1000
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-16 09:57:32
Gdzie tu widzisz wioche?

totamto
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-16 00:53:56
ładne okna

elemelek1103
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-16 00:52:07
Beznadzieja:)

benia667
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-08-15 23:47:17
w lidlu jest taniej :PP

BieberFever
    Ocena: -6 (glosow:6)
2011-08-15 23:12:14
Było już ,ale dam plusa bo nie wiedziałam o co chodzi ;)

Meliskaaaa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-15 22:58:40
Też tam byłam i też ich widziałam

Jabycola
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-08-15 22:09:32
w biedronce nie ma pamiątek, ani kartek chyba, że coś mnie ominęło

pierzchalanata
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-08-15 22:09:23
byłam w rzymie miesiąc temu i ich widziałam !!!!!!! konałam ze śmiechu =DD

FrugoLover
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-15 21:55:47
Haha.... no ciekawe ...; P Widać, że te targ prowadzi Polak ... :DD Polacy rządzą

BlondziaczQ
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-08-15 21:48:03
Byłam w Rzymie w czwartek i powiem szczerze ze widziałam coś podobnego ale nie pisało nic o biedronce, jeżeli bym to zobaczyła na wlasne oczy to turlaabym sie na ziemi chyba godzine czasu hahaha

Sabu
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-16 18:34:00
ruchnąłbym cię.

Nie_dla_idiotow
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-15 21:19:00
dobra reklama to podstawa;)

malalupm
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-15 20:57:27
hah dobre :) Podoba mi się.

Vixenwsrh
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-15 20:39:55
W biedronce taniej!;D Nie kupuj u rumuna bo on chce na piwo albo na wódke!xD

donar
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-15 19:55:40
kupuj u rumuna ; D

epickoo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-15 18:52:51
W Egipcie dużo takich. Większość handlarzy w Egipcie nawija po polsku.;)

Tolek19
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-15 18:51:45
Ja bym kupił coś żeby mieli na wódkę i piwo .

darecki24
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-15 18:48:34
Nie rozumiem dlaczego to zdjęcie trafiło na Wiochę??? W Egipcie też widziałem takie teksty na witrynach i uważam, że jest to spoko.

iloverockandroll
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-15 18:39:25
Ja tam pocztówki kupowałam xD "za darmo, jeden euro"- murzyn

lukas007
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-08-15 18:36:53
Już teraz nie wiem czy dać kciuk w góre czy w dół Jakbym dał w górę to by znaczyło że uważam że to wiocha ale tak nie jest więc chyba powinienem dać kciuk w dół Co myślicie?

jadziuniaxxl
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-08-15 21:24:08
myślimy,że jesteś niezdecydowany:))))

Darcy
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-15 18:05:04
Haha ale to dobry pomysł ;D

buahaha99
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-08-15 17:19:06
mam zniszke na te wszystkie gadzety :D

Tangarth
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-08-16 00:07:55
słownik też chyba u nich kupiłeś;p

Miskaaa1
    Ocena: -7 (glosow:7)
2011-08-15 15:17:21
jejku w egipcie i turcji tez tak pisalo to nie jest wiocha...

opos1988
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-15 14:53:30
wycieczka majowa. On miał na imie Mo'Nique czy jakoś tak.

buahaha99
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-08-15 14:03:14
'bylam tam, mieszkam tam' a ja rucham teego murzyna!

kamilqaaa2
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-08-15 15:42:37
i jak?

Hania-chan
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-15 13:24:03
Włochy xD Wczoraj koleżanki pokazywała mi to samo zdj. tylko ta karteczka była na gazetach tam z boku xD

Mairead
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-15 20:38:26
Dokładniej chyba okolice Watykanu. Tam Polaków najwięcej.

kirer2
    Ocena: -14 (glosow:14)
2011-08-15 13:19:20
bo tam tylko Polacy już jeżdżą...a brudasy się cieszą ze głupie polaczki...

KosaSTOPROCENT
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-15 13:10:55
haha to śmigamy na wyprzedaż :D

pan.radoslaf
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-08-15 12:43:35
W Tunezji też tak jest + wszyscy znają tekst "dobra cena"

alfa04
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-15 12:41:29
też tam byłam ze znajomymi i nam ten pomysł bardzo sie spodobał , przynajmniej coś przyciągającego uwagę;)

kooperacjaa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-15 12:33:37
To im polscy turyści wymyślają, w Egipcie to samo jest.

Tensor
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-15 12:27:32
Widze tu nawet ciekawe upominki

asdfmovie
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-08-15 12:25:08
haha ! Byłam w tym Miejscu we Włoszech i Ten koleś do mnie przybił i zaczął coś mówić że ,,Tanio tanio w biedronce'' ;D Ale Kartki nie było ; ((

buuush
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-15 12:28:03
też tam byłam ;D

amidamaru_koks
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-15 12:23:11
Dobry chwyt reklamowy ;D

surowymlody
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-08-15 12:08:08
a czemu to jest wiocha? Fajny pomysł na polskich turystów :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400