Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
SzalonaFariatka  11-08-09, 21:16 Zgłoś
+ 454 -
Dodano: 2011-08-09, 21:16:42   przez: SzalonaFariatka
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 454  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  To skandal!!! Jak drogi mogą komukolwiek służyć?
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  WTF!!! Hahaha. No Comment
  •  Nie wolno
Ukryj komentarze(206)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Kirsikka
    Ocena: 11 (glosow:13)
2011-08-21 16:56:25
Gdybyś chociaż miał czym. :3

arbuzik15
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-28 18:06:31
Golił ją po ciemniaku !!

cellarka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-01 03:42:01
To sie nazywa Cyberpunk. I nic w tym zlego. To nie Zachodnia wiocha, tylko nasze zacofanie.

duska91
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-30 01:41:33
i kolejny dowód na to, że wszystko co w tym kraju jest oryginalne i niespotykane dla większości ludzi będzie chore, "bez komentarza" itd :]

eyva
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-28 18:28:11
Nie wiem jak wy... Ale ruchałabym (;

fredyyyyy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-27 22:13:01
Jest Zajebista!!!!!...Ma Swoj styl i Tyle:)

magdaruda666
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-27 19:45:08
A co tototototototo jest?

CrissCross
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 00:07:18
A slelelelelelepa jesteś?

Czarna_Raca
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-27 19:16:30
hahahah ale wiocha!!!!!

Aveeee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-27 18:15:31
troszke jednak przesadziła... rozumiem wiele rzeczy ale mi się nie podoba jej wygląd

Ystine
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-28 22:20:46
Tobie nie musi się podobać, wystarczy, że jej się podoba.

Janisia
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-27 17:26:19
git malina jak dla mnie...nie wiem ocb z tą wiochą

KeroK111
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-27 18:16:15
pewnie o to, że wygląda jak nie wygląd

Janisia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-02 12:17:05
hehehehehe nie zgodze się z Tobą ale koment dobry :D

MlodyJunak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-26 19:45:22
A mi się podoba!

illuminatus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-26 12:33:10
Bardzo fajna fryzurka, to że ktoś ma własny, odmienny styl, to jeszcze nie jest wiocha, jeśli wygląda to całkiem fajnie, tak jak w tym przypadku. Na wiochę na pewno wrzuciła kolejna zazdrosna laska. xD

rawrrcorre
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-08-25 16:48:58
Ja was ludzie nie rozumie,. Ma taki styl i jej w tym dobrze, to dlaczego ma się z tym nie pokazywać publicznie ? Ma przyjaciół i oni ją doceniją. Więc zastanówcie się co wy tu wg. wstawiacie =.=

bananoweyo
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-08-25 01:45:06
widac admin ma problem ze soba, juz ktorys raz widze a raczej nie widze wiochy tylko uprzedzenie admina do osob na zdjeciach. Wdg mnie 0 wiochy, brawo za oryginalnosc

Belto
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-08-24 20:14:16
ooo "łysa z warkoczem " hehe nie no muszę przyznać że bardzo jej ta fryzurka pasuje, bądźmy szczerzy nie każdy ma twarz do której takowa fryzura by pasowała, a i wiochy tu żadnej nie widzę ( poza komentarzami), choć sam z wiochy jestem :P nawet bardzo mi się jej fryz podoba ;)

Okayi
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-08-24 04:09:31
Nie widzę waszego problemu. Wygląda bardzo oryginalnie i jeżeli jej się tak podoba, nikomu nic do tego.

sadzonyony
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-24 02:01:04
pająk, pajak znowu usiadł i nie wysiadł

TolekBanan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-23 22:24:07
izabellaczaja1 no raczej większość w dużych miastach jest po studiach, również większość w dużych miastach jest obytwa z 'innością', istnieje coś takiego jak większa tolerancja, zapraszamy do Warszawy, tam kazdy wyglada inaczej i nikogo juz nic tam nie dziwi.

magdaruda666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-27 19:46:32
I tu sie mylisz! wydaje Ci sie ,że ich tam nic nie dziwi...

izabellaczaja1
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-23 21:17:56
Kur... czemu z wioski kurde teki mieszczuch wielki jesteś??!!!! przeciętniaki ale wymyślił a z miasta to co wszyscy po studiach??!!!

lifelover88
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-08-23 16:29:37
lamusy z wioski się bulwersują, bo całe zycie byli przeciętniakami i jako przeciętniacy zdechną. laska mi sie nie podoba, ale nie widze tu żadnej wiochy ani obciachu. tylko kretyni tu widzą jakaś wiochę. ciemniaki w dresikach.

TolekBanan
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-08-23 16:19:39
polowa z was to kreatury zyjace w malych miasteczkach/ wioskach. Pojedzcie do Warszawy, Londynu, Sztokholmu, Tokio tam to jest norma. Polowa z was nawet murzyna na oczy nie widziala, a jak juz widziala, to kisiel w gaciach mieliscie. Nauczcie sie Polaczki, ze kazdy zyje jak chce. ZERO WIOCHY!

blackmery
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-08-23 11:06:29
Jeżeli ktoś w głębi serca wierzy że jest psem lub innym zwierzakiem i przemienia swój wygląd i zachowanie na podobne, oznacza to że ma ubytki w głowie i powinien się leczyć i nauczyć żyć podobnie do swojej grupy "ludzi" jesteśmy jednym gatunkiem podobnie do siebie wyglądającym.

jacekrugby7
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-08-23 10:38:44
kretynka zabiłbym ja

lifelover88
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-23 16:31:25
siebie zabij prostaku. ty byś nigy nie mial jaj żeby się czymś wyróżniać w tłumie. wyglądasz tak samo jak reszta, myślisz tak samo jak reszta i jestes dokładnie taki sam jak reszta. zero indywidualizmu własnych pogladów.

Lemur-666
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-08-22 23:16:35
Mi sie ona podoba ;3

Floryda
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-08-22 17:33:45
Jest kim chce być !

gienia1900
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-22 17:00:54
a ludzie ciągle mnie zadziwiają

gienia1900
    Ocena: 4 (glosow:10)
2011-08-22 17:00:17
i znowu problem z wyglądem? ojejku, BABCIOM I DZIADKOM MOHEROWYM WSTĘP WZBRONIONY, a podobno każdy dąży do MAKE PEACE NOT WAR, ŻENUJĄCE komentarze, nauczcie się być tolerancyjni dla wyglądających inaczej, niby dzieci neo, a oburzają się na łysą główkę z dredo-pejsami, tyle lat już żyję a ludzie cią

PaniSzatane
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-22 15:04:59
Czy to nie jest czasami Pani Heartcore ?

HDdhjfgnd
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-22 16:12:26
Wydaje mi się, że nie... ale ja tam pewności nie mam.

PaniSzatane
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-23 22:16:39
a co niby miałam brać ?

HDdhjfgnd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-24 20:14:23
A to nie do Ciebie. ^^ Usunęli komentarz, do którego to napisałam.. widocznie był poniżej poziomu.

HDdhjfgnd
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-08-22 14:13:06
A Ty brałeś? :3

HDdhjfgnd
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-08-22 13:02:18
To ja powiem tak... a raczej napisze. :3 Dziewczyna na zdjęciu nie boi się być sobą i robić tak ekstremalnych fryzur. Bardzo dobrze. O to chodzi. Nie bać się być sobą.

HDdhjfgnd
    Ocena: 5 (glosow:11)
2011-08-22 13:02:31
Niektórzy z was nawet nie zdają sobie sprawy z tego ile jest osób, które fascynują się takimi subkulturami, ale nie mają odwagi, by zmienić tak swój wygląd. Np. ja kiedyś. :3 Jednak pewnego pięknego dnia pomyślałam, że mam w głębokim poważaniu co myślą o mnie ludzie i powolutku zaczęłam zmieniać swó

HDdhjfgnd
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-08-22 13:03:01
swój wygląd. :3 *

HDdhjfgnd
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-08-22 13:07:25
I dodam jeszcze, że czuję się ze sobą bardzo dobrze, mimo że niektórzy ludzie dziwnie na mnie patrzą, albo nawet krzyczą 'wypier*dalaj, nie chcemy tu kur*a dziwaków!'. :3 Ba, nawet czuję, że jestem na wyższym poziomie inteligencji, kiedy tak do mnie krzyczą. :3

KrUcHy
    Ocena: 4 (glosow:10)
2011-08-22 13:25:45
a ty co? książkę piszesz ? zdecydowanie to nie jest portal dla ciebie... tu śmiejemy się z wpadek ludzi a nie rozmawiamy o kulturze racji. ale akurat tu nie ma wiochy, autorka tej foty czyli szalonaf dała ciała... taki widok np w uk to norma a widziałem jeszcze gorsze osoby...

HDdhjfgnd
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-22 14:13:31
Wybacz. :3

rednecksslayer
    Ocena: 4 (glosow:12)
2011-08-22 12:51:07
o co wam chodzi z tą wiochą? ten kto to dodał w wielkim szoku bo u niego/niej na wiosce to takich nie ma...

KrUcHy
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-22 13:27:33
zgadzam się.

Kejzi
    Ocena: 5 (glosow:11)
2011-08-22 12:40:15
Nie przesadzacie trochę? Laska jak najbardziej normalna. Nie ma dzióbka, ani to skwarek, tylko własny styl. Zdecydowanie dużo korzystniej niż blond skwarki. Widać, że wiocha schodzi na wiochę...

mahika
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-08-22 12:13:08
bardzo fajna laska, nie boi się byc sobą przynajmniej. Fajnie że są ludzie którzy nie chcą byc "normalni" czyli tak jak reszta szarej masy. Brawo :)

JoKeR_666
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-22 11:44:55
sexy lala OMG

ddddddddj
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-08-22 11:03:53
Inna subkultura.. Oczywiście każdemu przeszkadza. Ale osoby której dodają takie komentarze jak; " Boże !! A ja myślałam że UFO na ziemie napadło i sweet fotkę sobie zrobiło :D " to oni są najpiękniejsi na świecie ...

LOCO87
    Ocena: -8 (glosow:12)
2011-08-22 10:46:46
matka ja pewnie do domu nie wpuszcza teraz

Jucha14xD
    Ocena: -9 (glosow:13)
2011-08-22 10:44:01
Boże !! A ja myślałam że UFO na ziemie napadło i sweet fotkę sobie zrobiło :D

Patrycja6969
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-22 08:47:53
lol Kazdy ma inny styl..!!

Jesss
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-08-22 08:43:08
szczerze mówiąc na pierwszy rzut oka się wystraszyłam, ale jej życie...

aducha27
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-08-22 07:45:21
jaka w tym wiocha? to po prostu jest jej styl! zwalony admin wstawia ścierwa na główną!

pigbull
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-08-22 07:31:38
to nie zemsta fryzjera to proba wyleczenia sie z kompleksow poprzez nabijanie sie z innosci...wiocha dla ciebie szalonafariatko,schudnij moze...i sie umyj bo nawet twoj post wali gownnem

ssj4fazi
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-22 06:38:47
wszyscy gola sobie boki a zostawiaja srodek, widac u niej jest odwrotnie :P

tymonek01
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-23 16:19:19
właśnie

constantin666
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-08-22 03:47:08
Albo zemsta albo strzygł ją Ray Charles

CrissCross
    Ocena: 2 (glosow:10)
2011-08-22 02:28:38
Dla mnie fyrzura normalna . Nie jest jakaś specjalnie idiotyczna . Każdy ma swoje poglądy .

Basileus_Jebaka
    Ocena: -10 (glosow:14)
2011-08-22 00:21:05
Ruchałbym i śpiewał pieśni cerkiewne. Dupą.

agulec1985
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-08-22 20:09:23
dupą to Ty możesz gazy puszczać

Kirsikka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-22 23:51:32
Albo klocki stawiać. -.-

Arturek7544
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-08-22 00:18:11
ruchałbym az by wióry z dupy leciały xD

tfojstary
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-08-22 00:16:03
to się nazywa modna fryzurka :D

agulec1985
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-08-22 00:10:00
większą wiochę to tu robią inni pisząc takie głupoty i jednocześnie odbiegają od tematu

sexybinka
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-08-22 00:02:18
Ta fryzura jest super i ten makijaż też mi się podoba.

KONSERWANT
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-21 23:47:07
Co wy gadacie, baczki ma zaczepiste :D Wizerunkiem wzorowała się chyba na shreku, Cruelli De Mon, Marilynie Mansonie i kto wie jeszcze na kim xD

obiekt
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-21 23:26:26
wydaje mi się, że wszystko jest "w porzo" poza tą idiotycznie niefortunną bluzeczką w zeberkę i pejsami

paulinkaa24
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-21 23:13:35
nie no fajnie że laska ma swój styl:) tylko ja osobiście bym dredy na całości se zrobiła i najlepiej w kilku kolorach:) takie moje małe marzenie:)

TopSecret92
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-08-21 23:13:17
ok szacunek powinien byc ale bez przesady. to nie jest kobieta. tak kobiety nie wygladaja :)

Rudol
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-21 23:08:07
nie znoszę jak jakiś pseudoartysta mówi mi jak mam się ubierać i czesać,a inny wrzuca to na tę stronę, twierdząc,że wie lepiej, co jest dla mnie dobre...szacunek dla innych

IrisBang
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-21 23:03:12
ahh te dredziory xd ;D fajny styl, ale brwi to przegięcie ...

Angel16
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-08-21 22:53:27
hmm, kurde ludzie, to jest jest styl, a nie wiesz, ona chce tak wyglądać, nie potrzebne są wasze żałosne komentarze, bo to też człowiek !! to co robi ze swoimi włosami to jest jej sprawa nie wasza, a wiec nie ma żadnej wiochy. !! WIOCHA schodzi na psy.

Angel16
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-21 22:55:10
to jest jej styl, nie wasz *

BiskupPro
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-08-21 22:45:41
Jakieś patyczaki jej z głowy wyłażą. Albo gałęzie. A moze głupota? Sam nie wiem...

SzalonaFariatka
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-08-21 22:45:08
Fajnie sie bawicie chłopcy?:D na moim profilku?:D

jebusek
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-08-21 22:42:33
Popieram aż bym ruchnął.

overbreaker
    Ocena: -8 (glosow:8)
2011-08-21 22:38:36
Jechałbym analnie to dziewcze,do momentu aż by sie popłakała

Basileus_Jebaka
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-08-22 01:03:05
Będę Cię ruchał tak długo aż porzucisz Nicejskie Credo na rzecz Wschodniej Ortodoksji.

grrry39
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-08-21 22:33:36
Chyba szykuję się nowy odcinek Zmierzchu jak widać:D haha

sweetwiochmenka
    Ocena: 4 (glosow:10)
2011-08-21 22:28:49
yyy... taki ma styl i się tego nie wstydzi...? jedyna wiocha jaką tu widzę to nietolerancja autora.

jebusek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-21 22:26:43
Ależ tu się gówno porobiło na tej stronie. Aż mi jest głupio. Takiego gówna to ja nie jem!!! Dobranoc!!

kikusia23
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-08-21 22:26:24
Co te dziewczyny maja w głowie,bo na głowie już nie wiele zostało:!!!Okropieństwo

drLOUBITCH
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-08-21 22:22:32
Pomijając fakt, że kobita wygląda koszmarnie ja również wiochy tu nie widzę. Ma swój indywidualny styl i spoko. Ale żeby robić wiochę z czegoś co na to nie zasługuje to jest wiocha, ot co.

brooklyn-sky
    Ocena: 3 (glosow:13)
2011-08-21 21:29:55
Nie widzę tu żadnej wiochy, to styl tej Pani, wiochą jest osoba, która wstawiła to zdjęcie

Mruczasta
    Ocena: 7 (glosow:13)
2011-08-21 21:16:42
powiem tak... brak mi słów co do komentarzy.... jedyne co mi sie nasuwa na myśl o tym co tu wstawił to ktos zakompleksiony, nie tolerancyjny i nie widzący nic poza czubkiem własnego nosa bo niestety klepki mu przeszkadzają... a ci skomentowali to zdjecie krytycznie też nie są o wiele lepsi...

Polen
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-08-21 21:52:04
Ktoś ma własne zdanie i to jest oznaką kompleksów? Jeśli jej nie obraża, to jak najbardziej może krytykować to zdjęcie. o; Dla mnie jest to wiocha i tyle. :)

EmoNatalia
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-08-21 21:10:38
I to właśnie o takich ludziach jak ta dziewczyna można spostrzec brak mózgu.

kokos234
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-08-21 21:05:24
Oj ruchałbym , ruchał

idril92
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-08-21 21:46:28
Dokładnie....podszył się pod osobę, która pisała normalne, obiektywne komentarze. Ale jak zwykle ktoś musi kogoś obsmarować i pisać bezsensowne komentarze. Tym razem jest nim TensorR

idril92
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-21 21:04:43
Tylko po drodze nie rozjedź Szarika ;) Oj Tensor, Tensor...Co to z Ciebie wyrosło. Naprawdę przemyśl tę kastrację. Martwię się o ciebie. Twoja "energia" i popęd doprowadzi cię niedługo do zawału. Zobaczysz.

Kakuszke
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-08-21 20:50:47
Tensor myślałem,że chociaż ty jesteś normalny ale też ci sie to znudzilo co nie / i musisz teraz trolowac

Onry
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-08-21 21:00:31
I ja się dołączam do tej orgii, chcę ostro ssać bata klansmanowi!!!

marjannaa
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-08-21 21:33:45
Weź se walnij w łeb byle porzadnie! widać żal ci d...ściska, że aż biedku się musisż pod Tensora podszywać hahaha....ŻAAl!!!!

lukaszmaster
    Ocena: -9 (glosow:9)
2011-08-21 20:27:59
Ruchnalbym, z moja 25 cm maczuga wchodze przez ubrania.

marjannaa
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-08-21 21:34:23
UWAGA! ten koles to troll!!!! I złodziej nicków!! podszywa się pod Tensora!!!!!

Tensorr
    Ocena: -8 (glosow:14)
2011-08-21 20:27:47
DAJCIE MI BANA TYLKO SIE NIE POMYLCIE ZBANUJCIE PROFIL TENSOR BEZ DWOCH R BO TO JEST ORGINAL

idril92
    Ocena: -1 (glosow:11)
2011-08-21 20:31:09
Wiesz w ogóle co piszesz? Tak absurdalnych wypowiedzi już dawno nie czytałam. Ale skoro jesteś fetyszystą i jara Cię nekrofilia to odczep się chociaż od Jana Pawła II, człowieka, który był wspaniałą osobą.

idril92
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-21 20:52:42
To do dzieła! Myślisz, że Twoja kastracja byłaby skuteczna? No wiesz poziom hormonów obniżyłby się, a Ty stałbyś się "zrównoważonym" człowiekiem.

oberdupen
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-21 20:53:23
Zaraz zwale kloka ze śmiechu hahah

marjannaa
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-08-21 21:36:11
TO JEST ZWYKLY TROLL!!!!! CHCE TENSOROWI NAPSUC KONTO!!!! Tylko jest na tyle głupi, że zrobił to w tak prymitywny sposób haha....ciekae czy choć OHAP skonczyłeś?

jebusek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-21 22:38:44
Przecież on nie żyje ty idioto. Jedyny autorytet w Polsce jaki był a ty byś ruchał? Ruchaj tych wszystkich idiotów w polityce a nie jego. Debil. Ruchnąłbym cię za to!!

oberdupen
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-08-21 19:51:48
Ha,wiedziałem ty stary ch***, poznałem po głosie :V

oberdupen
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-08-21 20:44:08
Twoja stara jest tak gruba, że zakłada pasek bumerangiem.

oberdupen
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-21 20:56:27
Pedał!

Tensorr
    Ocena: -5 (glosow:9)
2011-08-21 21:02:31
pedal to twoj stary tylko pomylil twojom starom z innym gejem twoja stara to niemka mugl SIE PONYLIC SUKO

oberdupen
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-21 21:08:37
Spi**rzaj, dziadu

wampiX
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-08-21 21:52:17
Wulgarne niewychowane dzieci-wypad z portalu, nie zaśmiecać wyzwiskami, spotkajcie się, dajcie sobie w mordę i załatwione

longcock
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-08-21 19:46:30
oj biecactwo mama cie nie kochala ? a teraz zrobisz wszystko zeby zwrocic na siebie uwage? oj biedne te nowoczesne dziwolagi, malo kto wie jak krucha i gowniana psychike maja

LikeYou
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-08-21 19:44:36
Własny styl własnym stylem, ale ona chyba przegieła (oczywiście chodzi o fryzurę).

oberdupen
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-08-21 18:58:12
A teraz opowiem kawał: Przychodzi baba do lekarza....

oberdupen
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-08-21 19:10:16
Bogdan ? To ty ?

oberdupen
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-08-21 19:53:37
Gadaj z dupą to Cię osra.

Tensorr
    Ocena: -5 (glosow:9)
2011-08-21 20:31:21
masz bata w buzi rydzolek weic ssij

oberdupen
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-21 18:57:33
... ze spermą w ręce i mówi- Panie w pale się nie mieści!

jotek19
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-08-21 18:56:41
osz ty w dupe ! masakra , ale fryzurka . chyba że jej się podoba ;D xd

paulinkaa24
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-08-21 18:30:14
klansman a ty przepuszczasz komukolwiek "ruchanie" ?? czy wszystko co się rusza byś ruchnął?haha a swoją drogą to hmm dziwnie wygląda:)chyba łyso jej:)

ShiroX
    Ocena: 7 (glosow:15)
2011-08-21 18:30:03
Ja tu widzę przedstawicielkę subkultury goth/cyber goth więc nie wiem, gdzie tu wiocha. Wiocha to twoja niewiedza o subkulturach.

autopsja
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-08-21 18:43:17
bardzo dobrze napisane!

longcock
    Ocena: -8 (glosow:12)
2011-08-21 19:44:45
o subkulturach wiem jedno, ze sa to zalosni ludzie podejmujacy desperackie akcje aby zwrocic na siebie uwage, jak wygladasz w ten sposob widocznie masz kompleksy i psychike dziecka, przykro mi psychologia cie nie oklamie

golew
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-21 20:14:53
Hmm, ale jak można być indywidualistą i jednocześnie należeć do tak popularnej subkultury? Albo się jest indywidualistą z własnym stylem, albo się naśladuje subkulturę...LOL

obiekt
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-08-21 23:33:56
macie widać znikomą wiedzę o tych sprawach więc się nie wypowiadajcie. sądzę, iż temat subkultura a indywidualizm przerasta wasze intelektualne możliwości. laska ze zdjęcia powinna być wyśmiana za ten ciuch, który ma na sobie.

ShiroX
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-23 21:03:23
longcock - Ludzie należący do subkultur to ludzie wyróżniający się, oryginalni. Mają sposób na siebie, na swój wygląd. Bez nich świat byłby nudny. Jesteśmy ludźmi, jest XXI wiek i powinniśmy wyrażać siebie m.in. przez wygląd. Przykro mi, ale nie ma wytłumaczenia dla twojej nietolerancji i głupoty.

kitikatek
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-08-21 18:16:18
klansman przecież ty już ją bzyknąłeś niby czemu nie ma brwi i włosów ? (dawać minuski miśki :*)

Dreamseller
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-08-21 18:14:14
Jeżeli jej to się podoba, to mi nic do tego:) Każdy ma swój styl.

bashanti
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-08-21 18:05:36
Ma swój styl. Jednym się to podoba, innym nie. Jak dla mnie żadna wiocha, z wiekiem jej to minie. ;)

klansman
    Ocena: -8 (glosow:14)
2011-08-21 17:40:09
Fajnia dziunia, ruchałbym ( . )( . )

Kirsikka
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-08-21 19:56:05
A niewyżyte 14-letnie koniotrzepy siedzą nawet tutaj. -.-

wampiX
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-08-21 21:49:02
Kirskka-sto procent racji. Młodociani heblarze beli- wypier*alać!

Krasnal5
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-21 17:39:55
I kosmetyczki

harry70
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-08-21 17:34:50
to dowód do czego prowadzi kobieca próżnośc.zrobic z siebie straszydło byle się wyróżniac.

golew
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-21 20:21:20
nie jestem feministą, ale nie zgodzę się, ze próżność dotyczy tylko kobiet. Tak czy siak rzeczywiście, wiele osób staje się oryginalne żeby zwracać na siebie uwagę, tylko potem zatraca poczucie estetyki, i jedynie odstrasza ludzi

DirtyJoker
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-21 17:18:43
Kazdy ma wlasny styl, oraz chce by orginalny ,nie uwazam tego za wioche ;p , coz fakt faktem ,ze w normalnych (dlugich) wlosach wygladala by o wiele lepiej.

Mxixm
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-21 16:47:59
Krzywe Brwi . xddd

Tensorr
    Ocena: -10 (glosow:12)
2011-08-21 16:52:38
twojej starej

Tensorr
    Ocena: -17 (glosow:17)
2011-08-21 16:38:22
Ruchałbym

Kirsikka
    Ocena: 11 (glosow:13)
2011-08-21 16:56:25
Gdybyś chociaż miał czym. :3

lolitaaxd
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-21 16:28:13
brwi ma kredką rysowane..

wampiX
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-21 21:44:02
Odkrycie

hrabipotem
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-21 15:55:04
Dziewczyna podobna jest do aktorki Moniki Fronczek, przynajmniej mi się od razu z nią skojarzyła

czosnek20
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-08-21 15:41:59
"bez komentarza" to też komentarz

darkestrella
    Ocena: -4 (glosow:10)
2011-08-21 15:38:55
to żeś się dziewczyno spaskudziła ;)

blackmery
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-21 15:29:09
gdyby dziewczyny byly lyse i bez makijazu prawie niczym nie roznilyby sie z twarzy od chlopakow...

artchy212
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-08-21 15:19:39
Ale ma zgredy na głowie.

liska_love
    Ocena: -4 (glosow:10)
2011-08-21 15:09:29
lol jaka debilkaaa.. ;///

Recon84
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-08-21 14:45:33
no kurde, przecież tylko grzywkę sobie za mocno przycięła i ot już wielka wiocha :]

Shelley
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-08-21 14:41:51
No i będę mieć koszmary...

wampiX
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-21 21:43:01
To nie zasypiaj

overbreaker
    Ocena: -15 (glosow:23)
2011-08-21 14:25:29
Zapakowałbym jej do ust jak na katolika przystało...

overbreaker
    Ocena: -4 (glosow:10)
2011-08-21 16:52:00
Religie to ty masz kolo dupy

Sabu
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-08-21 19:38:34
nie obrażaj religii jeżeli jesteś nie wierzący to się nie wypowiadaj

bbb1155
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-21 14:22:52
Ludzie czasami poprostu przesadzają..

rudolfa77
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-08-21 14:35:27
A z głową wszystko w porządku?

rudolfa77
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-08-21 14:42:05
Masz rację, moje pytanie było retoryczne :)

Wejlon
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-08-21 14:55:40
Widać wiocha kolejny portal na którym pełno od 9latków..

blackmery
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-08-21 15:32:23
Gdy się rejestrowałeś, tekst "Zostałeś oficjalnym wieśniakiem" brałeś zbyt poważnie :)

zelki1987
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-21 18:48:38
Ogarnij się człowieku.! Naucz się pisać.! Nie masz co robić.? To wyjdź stąd do koleżanki, a ona cię nazywa "Jaki miotły!!", "Jesteś głupi i obleśny" albo "Spadaj pedale i śmieszny jesteś".

wampiX
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-21 21:41:40
Cyber_ Turek-Wypad stąd popaprańcu!Zaśmiecasz portal

Stiwen
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-08-21 14:12:57
Hardcorowa fryzurka :>

dewiantka
    Ocena: 3 (glosow:15)
2011-08-21 14:11:45
To chyba jej styl a nie wiocha?

Swingers
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-08-21 13:58:49
Niegrzecza ma racje

Vedat
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-08-21 13:54:17
Wow. Jakaż tolerancja względem odmienności. "Ma swój styl", "odważna", "normalna", "spoko", "nie można oceniać osoby na podstawie zdjęcia". Jestem pod wielkim wrażeniem. Zastanawia mnie tylko jedno. Dlaczego nie jesteście tak tolerancyjne wobec tlenionych, solarkowych blondynek? cdn.

mmmalaga
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-08-21 13:59:53
tak sie sklada ze sama chodze na solarium. Nie mam nic do blondynek, bardzo lubie platynowy blad. Nie mam nic do różu. A i jestem brunetka wiec nie mowcie ze sama pewnie mam platyne na glowie i bronie samej siebie. Otoz nie - kazdy ma prawo wygladac jak chce

Vedat
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-08-21 14:00:45
Zarzucacie tzw. "plastikom" nienaturalność... A czy ta dziewczyna wygląda naturalnie? Niech każdy nosi się tak jak lubi. I nie ważne czy są to dredy, tlenione blond pasemka, glany, różowe ciuszki, ćwieki czy cera rodem z solarium.

mmmalaga
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-21 14:05:28
Bardzo prosze bez uogolnien. Poczytaj kilka moich komentarzy a potem oceniaj. Bez przesady - przeciez nie bede wyszydzac kogos bo sie opalil albo zmienil fryzure. Nie te czasy zeby kazdy musial do samego konca byc taki sam jak byl w dziecinstwie, mowie o kolorze wlosow, karnacji, czy nawet jakiejs o

mmmalaga
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-21 14:06:31
operacji plastycznej. Ma kase - chce cos zmienic, chce miec inny kolor wlosow czy ubraz sie w taki a nie inny kolor - OK! Nic mi do tego

mmmalaga
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-21 14:07:58
o matko co ja napisalam! hehehe "PLATYNOWY BLOND" heh bo zaraz poleca gromy :)

Vedat
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-08-21 14:14:57
Rzeczywiście, przepraszam Cię w takim razie. Nie miałem na myśli konkretnej osoby tylko ogólną tendencję jaką można zauważyć na tym portalu. Oczywiście, nie można mówić że to dotyczy wszystkich.

blackmery
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-08-21 15:36:22
pół nagie solarki w platynowych włosach nadal są kobiece.... a to coś wygląda jak pomalowany chłopak

nana97
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-21 19:31:51
wiesz Vedat, nawet się z Tobą zgodzę... też często się zastanawiałam nad tym aspektem tolerancji, i faktycznie masz rację. Większość "tolerancyjnych" osób tak naprawdę toleruje to, co im się podświadomie (lub świadomie) podoba. ja osobiście staram się nie myśleć stereotypami :)

longcock
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-21 19:58:30
krotka pilka: tolerancja z punktu logicznego nie istnieje, ktokolwiek lansuje ta idee powinien sprawdzic czy nie cierpi na debilizm z medycznego punktu widzenia

nana97
    Ocena: 2 (glosow:18)
2011-08-21 13:53:37
Ludzie! Zastanówcie się, zanim wkleicie coś na wiochę. To, że ktoś ma swój styl jest aż tak kompromitujące??? Raczej to WASZE myślenia jest. Nawet nie zdajecie sobie sprawy, jak bardzo krzywdzące jest, gdy ktoś śmieje się z drugiej osoby, nic o niej nie wiedząc, a kierując się wyłącznie jej wyglądem

nana97
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-08-21 19:36:25
wiem, że Polska to nietolerancyjny kraj :( ale jakie ma to znaczenie? przecież to i tak nie wyklucza słuszności mojej wypowiedzi. To, że się przyjęło, że Polska jest nietolerancyjna, nie znaczy, że to jest ok, i można ot tak śmiać się z innych... to że lubi być inna, to prawda, na pewno tak jest,

nana97
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-08-21 19:39:16
gdyby nie lubiła, to by tak nie wyglądała. ta dziewczyna jest odważna. ja też ubieram się "po swojemu" i jestem przygotowana na natarczywe spojrzenia czy różne komentarze pod moim adresem. ale przyzwyczaiłam się. po prostu przez strój wyrażam siebie, i lubię się wyróżniać :)

wampiX
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-08-21 21:37:42
blackmery- Uwierz mi, że istnieją osoby, dla których ta dziewczyna nie jest szpetna:)i nie wygląda tak, bo pragnie niemiłych komentarzy-jest sobą. Po prostu

Glexab
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-08-21 13:24:26
Co to? xD

Betka96
    Ocena: -3 (glosow:15)
2011-08-21 13:14:13
okropnie wygląda ja się przestraszyłam włączając wiochę:P

artur9822
    Ocena: -5 (glosow:15)
2011-08-21 13:12:05
ścięła włosy -spoko zrobiła dready- spoko ale takie coś - yyy................ nie skomętuje ; /

HDdhjfgnd
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-08-21 16:59:55
No, ty lepiej nie KomĘtuj.

Bima69
    Ocena: 2 (glosow:28)
2011-08-21 13:10:26
szacunek !!! Dobrze wygląda, nie wiem jaka tu wiocha. Zgadzam sie z "mmmalaga" i tyle :)

mmmalaga
    Ocena: 8 (glosow:20)
2011-08-21 13:20:22
Dzieki Bima69, Cieszę się że nie jestem sama :)

hrabipotem
    Ocena: 2 (glosow:10)
2011-08-21 15:44:08
Zgadzam się z wami.Przykre jest to, że ludzie potrafią zwymyślać innego czlowieka tylko dlatego, że nie jest przeciętny...ale wiadomo inność rodzi złość W tym kraju chyba nigdy nie nauczymy się tolerancji, w Japonii na tą dziewczynę nawet nikt nie zwróciłby szczególnej uwagi - Ale tu jest Polska!!!

HDdhjfgnd
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-08-21 17:05:44
Już was lubię. :3

Myszon
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-08-21 17:44:08
Zgadzam sie z Wami :)))

mmmalaga
    Ocena: 7 (glosow:35)
2011-08-21 12:43:18
Ludzie Kochani, trochę tolerancji. To jest osoba, która nie obawia się pokazać swojej osobowości, charakteru i poglądów. Goth po prostu. Ja nie mam na tyle odwagi zeby na tyle uzewnętrznić to ze jestem gothem. Takie osobowości należy podziwiać a nie wyśmiewać

Tensor
    Ocena: 0 (glosow:24)
2011-08-21 12:55:30
Kiedyś nie było takich "poglądów" ponieważ ludzie byli normalni,nikt tego nie potrzebował. Teraz to ludzie potrafią tylko narzekać jak to im w życiu ciężko i robić z siebie nie wiadomo kogo.

mmmalaga
    Ocena: 9 (glosow:15)
2011-08-21 13:21:47
Tensor, kiedys tez palono ludzi na stosie za "krzywe spojrzenie"

Tensor
    Ocena: 2 (glosow:14)
2011-08-21 13:48:47
Tak masz racje,nie powinienem ingerowac w "styl" innych,jednakże nie popieram tego

mmmalaga
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-08-21 14:02:22
kazdy ma pnie ma prawo do wlasnego zdania :) I do wyrażania siebie, byle nie krytykowac kogos bezpodstawnie. Tyle ode mnie :) Pozdrawiam

beata912333
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-08-21 12:33:38
genialne

TensorToCwel
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-08-21 12:29:37
Tensora stara, drLOUBITCH'a siostra

Tensor
    Ocena: 9 (glosow:17)
2011-08-21 12:56:40
Czasami zastanawiam się jakim cudem udaje ci się pokonać tak dla Ciebie trudną przeszkodę jaką jest token

gwrs89
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-08-21 12:29:19
Ale ma pejsy

wampiX
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-21 21:30:27
Chyba żal dupę ściska;)

leito69
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-08-21 12:21:25
haha dobrze powiedziane .;d

Avesdel
    Ocena: -5 (glosow:9)
2011-08-21 12:07:44
Wygląda jak ta wiedźma z nowego Conana.

KeroK111
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-08-21 12:00:03
tong po w dredach

xDirtyPonyx
    Ocena: 6 (glosow:20)
2011-08-21 11:58:49
Wow. Goth . Tak uwaga , to jest GOTH . normalny ,madry czlowiek -.- uczcie się dzieci.-.-

HDdhjfgnd
    Ocena: 0 (glosow:16)
2011-08-21 12:22:29
Dokładnie.

gwrs89
    Ocena: -13 (glosow:21)
2011-08-21 13:23:58
Sorry, ale każdy plastik wygląda 10 razy inteligentniej od tego zakompleksionego potwora. Aż mi się rzygać chcę jak patrze na to zdjęcie

Karol93
    Ocena: -2 (glosow:12)
2011-08-21 15:41:48
Moim zdaniem taki cudak wcale nie wygląda lepiej niż jakaś Barbie z toną pudru na twarzy .

HDdhjfgnd
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-08-21 16:58:09
Hahaha, rozśmieszyliście mnie. :3

kfas77
    Ocena: 4 (glosow:14)
2011-08-12 13:02:46
normalna

mebtoom
    Ocena: -5 (glosow:11)
2011-08-10 03:47:49
i tak wiocha

dzepetto79
    Ocena: -14 (glosow:14)
2011-08-09 21:37:48
nie wiem czym sie tu podniecac! Fotomontaż

antysztuczne94
    Ocena: -7 (glosow:15)
2011-08-09 21:28:44
OMG :D Wiocha na 6+ :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600