Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Dziunia też chce być słodka
giermol  11-08-09, 22:47 Zgłoś
+ 508 -
Dodano: 2011-08-09, 22:47:55   przez: giermol
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 508  Zgłoś nadużycie
4
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Siekierezada w wersji hard
  •  Wykopki
  •  Co to będzie
  •  W rosyjskim tańcu na lodzie
Ukryj komentarze(32)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
velhanka
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-08-15 12:23:14
Raczej dupa rdzewieje.....

b.bernus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-29 15:37:38
Dla mnie zajebista.

b.bernus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-29 15:36:55
Dla mnie zajebista

dominia105
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-17 17:17:33
chyba w dupie 45 lat

kasiaSii
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-17 12:34:49
bez komentarza ; O

imbir30
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-16 22:08:19
no kobieta lubi siebie

lol_xD
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-16 19:17:12
wciongło jej majty ioooooooo

Sabu
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-16 17:30:39
Ruchnąłbym.

obena
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-16 13:18:16
Ta pani ma więcej niż 45...to zapewne. Wygląda ..nieestetycznie , nieapetycznie ech..no wiocha :)Grube uda, pomarszczony fragment pupy - fuj ... I nawet słynne już biale kozaczki nie odwróca od tego uwagi ...

nadia262
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-16 11:09:04
trochę sobie tych latek odjęła na fotka.pl !!!!!!

Yoda
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-16 08:41:00
Gdzie wiocha? Patrz, jaki obrzydliwy baleron w białych kozaczkach. Widać sivvo18 jarają Cię takie stare MILFy. Byłbyś dobrym żigolakiem dla takich starych rur :)

sivvo18
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-08-16 01:48:52
A TERAZ POWIEDZ MI GDZIE TU WIOCHA ZE KOBIETA W WIEKU 45 DOBRZE CHCE WYGLADA I SE LAT ODJAC ..........BO NIE ROZUMIE ?? NAPEWNO MASZ 20 LAT I MARZYC BEDZIESZ ZEBY WYGLADAC TAK JAK ONA W TYM WIEKU

giermol
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-16 10:18:53
Wyglądać dobrze, a wyglądać tandetnie to dwie różne sprawy. Odejmuje sobie lat?? Wg mnie to się osmiesza próbując robic z siebie na siłę 18latkę. Kobieta nie ma wyczucia dobrego smaku. Gdyby moja matka się tak ubrała byłoby mi cholernie wstyd. Ale przechodząc do meritum, to chyba rzeczywiście jest c

giermol
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-16 10:20:50
coś w tym co napisał Yoda. Lubisz starsze Panie. No trudno są gusta i guściki.

totamto
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-16 00:57:20
ładny obrus

patulinkaa22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-16 00:48:18
nie chciałabym mieć takiej babci ; p

FrugoLover
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-15 22:05:21
Pasuje do piosenki Wuwunia- Kozak Biały .. :DD

Zirrr
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-15 21:51:18
komentarz usunięty przez użytkownika

Nie_dla_idiotow
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-15 21:18:26
Nie ma co sie dziwic nastolatka, skoro taki przyklad maja....

normablum
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-15 21:14:57
co za facet toto sponsoruje ? Żal mi gościa !

kasiek111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-15 15:51:14
Gdzie z dupskiem na ławę?! Chociaż... jak w bajce o Iławie: jak nie ma łóżka to i ława dobra.

AGUARES
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-15 15:06:13
tzn jak ?? 40 juz nie moga czy jak ?

giermol
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-15 15:38:36
Wszystko w granicach dobrego smaku powinno być

LOCO87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-15 14:36:15
swedzi brocha.. choop na misji w iraku a jej trza bolca generała

malpiryj
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-15 14:13:34
Daję plusa za komentarz do zdjęcia ;D w końcu coś kreatywnego :P

kirer2
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-15 13:38:29
z racji wieku to już "trzeszcząca 40cha"

koszu024
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-15 13:35:50
hahaha :P podoba mi się ten opis: "głowa siwieje, dupa szaleje" :D w końcu jakiś dobrany do sytuacji :D

velhanka
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-08-15 12:23:14
Raczej dupa rdzewieje.....

klansman
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-08-15 12:04:57
Ruchadełko DrLOUBITCH'a.

drLOUBITCH
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-08-15 12:36:56
Ładną masz mamusię. Moje gratulacje.

longcock
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-15 12:02:03
dzieci pewnie juz dawno wykasowaly jej numer telefonu

slonko68
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-10 10:43:06
dakota przeszła tuning :) brawo .

Ordon
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-10 00:09:04
Niemieckie "Wunderwaffe".


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300