Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
thanks  11-08-10, 19:37 Zgłoś
+ 488 -
Dodano: 2011-08-10, 19:37:44   przez: thanks
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 488  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Popieram całkowicie.
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
  •  Taka prawda
  •  Co to będzie
Ukryj komentarze(41)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
mrfictionrockz
    Ocena: 13 (glosow:17)
2011-09-04 11:23:26
nie ma to jak zapodać kard z gejowskiego porno i dodać na naszą klasę/wiochę

Panna-Monika3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-30 16:02:44
zdjecie mowi " bierz mnie " ;D

treq92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-06 00:38:36
gdzieś już to kiedyś widziałem xPPP

kasia66625
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-07 22:04:30
Kolega mu pewnie zjd. robił ;D no cóż gejostwo sie rozprzestrzenia. i Ten rozkrok. ;D

Espan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-07 19:01:09
Gładziutki jak ta lala. No może coś tam na łydkach widać, ale tu się zgodzę, że zahacza o pornografię z nieletnimi w tle. NK lubi spać.

breezevenus
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-06 00:10:49
różki rozkłada...czyli młody gej:P

Darcy
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-09-05 15:32:52
Majty kiepskie, ale chłopak ładny ;p

tameless
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-05 04:04:03
a moze to... stolec?

EatYou
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-09-04 19:32:37
Irytując dzieci na dole piszą, bo gdyby była to dziewczyna to bym wam już ślina ciekła i sypały by się komentarze typu "ruchałbym" c;

DirtyJoker
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-09-04 18:57:06
Chlopak mysli ze jest dziunia.. pomylil sie, na kastrata mi wyglada ;/

jay.c
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-04 19:23:13
kastrat może nie, ale jak na dziunia lat 12 to zaszalał ;P

bobas18
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-09-04 18:56:31
Czy ja wiem czy ma byc z czego dumny;D

TheKakauko
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-09-04 17:52:05
Haah xD ładne ma nogi xD

architekcik
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-09-04 17:20:30
przecież to dzieciak to jak ma golic nogi jak on nie ma jeszcze zarostu panie czujecka, dla mnie to podchodzi pod pornografie dziecięcą, wstydu nie masz ze takie fotki dodajesz!!

rudaxxxmarta
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-09-04 17:06:22
Jest dumny ze swojego pindola noo

czujelucka
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-09-04 17:06:13
gej jak nic ma ogolone nogi xd

krewiflaki
    Ocena: 3 (glosow:11)
2011-09-04 16:59:17
Biorąc pod uwagę jego pozę zdjęcie robił jego chłopak albo ksiądz

jarusza
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-04 16:33:24
gacie po tacie

Tajniaczka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-04 16:01:06
Wyrąbisty deseń na majtach hehe

anula11
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-04 15:58:48
a rodzice widzieli fotkę synka?

rkeuro
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-04 15:34:12
Chce sprzedać wersalkę na allegro.Reklama dżwignią handlu.

konradt52
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-09-04 15:33:24
ma kaloryfer... nada się do bycia na dole

zjemCieidioto
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-09-04 15:30:54
Fajne panele. xD

Kathleenn
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-09-04 15:29:40
aseksualny typ;x

IzekxD
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-04 15:28:19
Ładna ściana :)

wejwilku
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-09-04 14:59:59
Ja PIer** jakie gajty xDDD :PP

nihaal
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-04 14:59:25
coś mi się wydaje, że on chyba rodzi

malpa007
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-09-04 14:46:11
a czy on ma 18 lat ? ;)))

drLOUBITCH
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-09-04 14:10:22
Stylowa wersalka.

paullla17
    Ocena: 9 (glosow:13)
2011-09-04 13:59:10
jak dla mnie foto ściągnięte z gej stronki. żenada

masti1986
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-09-04 17:04:07
Zgadzam się tylko nie wiem co wstawiający chciał osiągnąć...

longcock
    Ocena: -2 (glosow:10)
2011-09-04 13:01:42
chyba uposledzony i mama strzelila mu fotke przed zmiana bielizny

blebleble11
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-09-04 12:53:26
chyba brud i to jest kur.. prawdziwa ludzka głupota ;]

Bumbella
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-04 12:51:34
Ja tak wogóle nie widzę tej "Najlepszej strony"

NoOne
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-04 12:36:16
to wlosy mu wystaja czy taki brud ? ;D

rotten111
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-09-04 12:21:54
on goli uda o_O ?

kacper854
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-04 11:53:31
ale majciochy ;///

Liberte
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-09-04 11:39:00
Pasuje tutaj

jawcio
    Ocena: 6 (glosow:10)
2011-09-04 15:30:38
masz ostro zjechane gosciu, obawiam sie ze juz nikt Ci nie jest w stanie pomoc.

mrfictionrockz
    Ocena: 13 (glosow:17)
2011-09-04 11:23:26
nie ma to jak zapodać kard z gejowskiego porno i dodać na naszą klasę/wiochę

cpaj
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-08-10 22:33:10
Mega . ; D

Artemis
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-08-10 21:34:50
Powiem szczerze, zatkało mnie...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400