Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
dr_dr90  11-08-11, 17:28 Zgłoś
+ 503 -
Dodano: 2011-08-11, 17:28:44   przez: dr_dr90
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 503  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
  •  Kto normalny chodzi w zimę w chodakach ?
  •  Kiciuś.
  •  Kościół to zacofanie?
Ukryj komentarze(96)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
powerage
    Ocena: 9 (glosow:11)
2011-08-11 17:38:47
to już jest przegięcie.. strasznie mnie drażnią wyzwiska typu 'ty downie'

Szpryca
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-30 12:55:52
Haha co za zbieg okoliczności . Znam te "downy" hahah

danielowaty
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-17 19:13:24
haha ty na wiocha hehe dobrze ci tak :P:P pozdro i masz racje down to ty jestes:D:D

apparition
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-07 11:37:36
nic dodać nic ująć: WIOCHA!

bogdanos21
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-08-24 21:24:16
Nie obrażaj ludzi z downem..

lilitte
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-24 14:55:41
co to w ogóle jest ? O.O

szadyxyz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-24 12:03:15
Boże... widzisz a nie grzmisz...

ulenka1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-24 09:53:05
Koleżanka (ta duuuża) chyba za dużo sterydów nabrała,chyba zapomniała,że ma ćwiczyć-ciekawe jak ten down to spali;D widać,że sterydy-nawet broda już rośnie;D

tymonek01
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-08-23 16:04:39
tym downem po lewej bym sie nawet zaopiekował

zakrzixx
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-23 14:45:44
W CALACH to się odległość mierzy ;]

slonko68
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-23 13:18:31
powtarzam : szkoda że to choroba wrodzona, gdyby się mogły zarazić to nie kpiłyby z niej. dno i dwa metry mułu.

rozpruwa3
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-23 12:24:40
Bez powodu by tego nie zrobiły ;D

arek321
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-23 12:09:25
ta po prawej zwiększa mase

szajbaxd
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-23 11:27:17
jak kto lubi xd

wiga137
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-23 10:11:34
DEBILKI PO PROSTU ANIE ŻADNE DAWNY!!!!

Stokrotka166
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-08-23 09:40:11
jak mozna z siebie robic takie posmiewisko, moze one naprawde maja downa...

misjonarka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-23 13:40:18
Wygoogluj sobie co oznacza DOWN a potem bredź jak potłuczona.

admintociul
    Ocena: -5 (glosow:9)
2011-08-22 23:54:19
Zajebiste dupaki czy mają ciasne piczki?

buahaha99
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-22 23:30:49
prawdziwa wieś , oby tak siebie zobaczyly w tym oto miejscu. z tej choroby nie nalezy sie smiac i wypisywac ją sobie na czole. idiotki, skoro im sie nie nudzilo to ja nie wiem co by bylo jakby sie nudzilo... moze by to sobie wytatuowały .zdjecie zasluguje jak najbardziej na głowną :)

W1kt00r
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-22 23:26:28
Ups, dopiero zauważyłem napisy na czołach! Tak więc zdjęcie jest jednak głupie. Inna sprawa, że "down" funkcjonuje jako wyzwisko a nie powinno, ze względu na fakt, że jest to paskudny typ niepełnosprawności umysłowej. Shit. :|

hrabipotem
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-22 23:08:39
Idiotki!

teszwioha
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-22 23:06:00
po co im te patyczki na oczach?

agulec1985
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-08-22 23:29:13
żeby nie mogły nas zobaczyć

kardacz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-22 22:16:19
to nie objawa down tylko zmiana orientacj

Doniczki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-22 22:12:24
Hahaa.

oberdupen
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-08-22 21:59:22
0:13 słychać strzały !!!!!!!!!!!!!!!!1

Karol93
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-23 08:44:32
To tylko Komorowski strzelił kolejną gafę.

michalck1981
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-08-22 21:49:56
zespół downa ma inne objawy... trzeba mieć poważną dysfunkcję mózgu (jak widocznie autor tej wiochy), żeby mylić tę chorobę, ze zwyczajnym kretynizmem. Czy dr_dr90 wie co znaczy dysfunkcja? Może wstaw tu swoje zdjęcie, będziemy mieli niezły ubaw, i całe mnóstwo zabawnych komentarzy...

Beestiaqq
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-08-22 21:35:06
...z taką różnicą ,że osoby dotknięte tą straszliwą chorobą są bardzo sympatyczne i inteligentne w odróżnieniu od "normalnych" nastolatek ...

brooklyn-sky
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-08-22 21:15:54
w pierwszej chwili myślałam że broda dziewczyny po lewo jest prawdziwa

michalck1981
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-08-22 21:51:22
po lewo?? czy to coś od polewania, czy od lewej strony, ale wtedy może wypadałoby napisać po lewej...

menio1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-22 21:11:01
Z początku myslałem że ta cenzura jest juz oryginalnie , w sensie że coś sobie położyły :D

michalck1981
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-22 21:52:19
to gratuluję myślenia...

Patrycja6969
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-22 20:50:34
lol ..

Betka96
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-22 20:41:48
downy to za mało p[owiedziane jak można chwalić się na nbk że ma się napis taki głupi na czole?

Betka96
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-22 20:41:34
downy to za mało p[owiedziane jak można chwalić się na nbk że ma się napis taki głupi na czole?

mathia11
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-22 20:18:47
to co dopiero jak im sie nudzi haha

mrfictionrockz
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-08-22 19:55:23
można mieć gówno zamiast mózgu? można!

KONSERWANT
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-08-22 19:50:57
Jak wam się nudziło to lepiej poczytać książkę, albo znaczenie słowa "down". Tępe , rozpuszczone bachory.

hrabipotem
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-22 23:07:26
Nie wiem czy one potrafią czytać, pisanie im słabo wychodzi.

W1kt00r
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-22 19:45:29
Obrazek jest ewidentnie dla jaj robiony, więc... pewnego rodzaju głupstwo było jego celem. :) Jeśli już coś obciachowego - przeczytajcie podpis do zdjęcia: widzieliście kiedyś słowo "w cale"? Hahaha, niszczy! :D

wiochasieszerzy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-23 10:33:59
daj spokój z tłumaczeniem, że coś było dla żartu. Bo w ten sposób każdy kretyn się wycwani, że 'wcale nie miał tego na myśli' -.-'

Karol93
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-08-22 19:29:07
Obrażanie ludzi chorych na ''Downa'' jest żałosne, autor podpisując to zdjęcie nie wykazał się większą inteligencją niż kretynki zamieszczanie na zdjęciu. Obrazek fajny więc powstrzymam się od dania łapki w dół lub górę.

drLOUBITCH
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-22 19:25:25
Idiotki i tyle.

Basileus_Jebaka
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-08-22 19:39:45
Fajnie że byś nie ruchał

Maverrick
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-22 19:22:04
W cale !

TensorToCwel
    Ocena: -8 (glosow:8)
2011-08-22 18:55:31
Tensora corka oraz rzona

agulec1985
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-08-22 20:17:00
a Tyś to chyba podstawówki nie skończył. "Żona" tuku a nie "rzona". Gamonie są wśród nas

michalck1981
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-22 21:55:27
chyba tłuku?? ale co do zasady zgadzam się ;)

michalck1981
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-22 21:58:32
chyba "tłuku"? ale co do zasady zgadzam się... rzona... co to jest... biedronce są słowniki języka polskiego za 8 zł sztuka, polecam:)

agulec1985
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-22 21:59:02
tłuk, tuk, tłok jeden ciul ale gamoń

misjonarka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-22 18:31:43
No cóż,wypisywać sobie na czole zespół wad,których nie chciałby nikt...żałosne. Przykro patrzeć na te ...nie wiem jak nazwać te dziewczyny.Żal,że nie mają nic do zaprezentowania światu,poza tymi wygłupami,które mogą świadczyć tylko o tym,że oleju w głowie zero.

RysMysPys
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-22 17:52:33
P.S. albo i jedno i drugie co gorsze :D

RysMysPys
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-22 17:51:52
dlaczego każda fajna dupa( tak wydaje się po tym zdjęciu) musi mieć przy sobie ogromnego bazyla albo nie mieć nic w głowie ?

Karol93
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-22 19:30:20
Musi mieć przy sobie bazyla żeby był kontrast i żeby wypaść jeszcze ładniej.

lutek69
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-08-22 17:23:54
jeszcze 1 pkt za ortografie "w cale" :P

LysyChui
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-08-22 17:19:27
Siostry Maćka z klanu

oberdupen
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-22 17:11:39
:* koFFam was :*

Swingers
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-22 16:42:38
obcy są wśród nas

klamet2
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-08-22 16:31:44
oddał bym cieplutki mocz na te głupie suki,a potem bym dał tej z napisem do buzi by obciągla i na włosy spóscił,a potem by na jej głowie tarmosił sobie chja :D

lachezis
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-22 16:29:08
tylko pogratulować skoro zrobiły to gdy im się nie nudziło...

mathia11
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-08-22 16:26:05
ta po prawej z 90kg waży :)

KaMoL
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-08-22 18:11:56
A ty masz blond włosy ^^

oberdupen
    Ocena: -4 (glosow:8)
2011-08-22 18:20:29
Idziesz ze mną w dupę ciemną? Na ruchanie ?

Swingers
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-23 12:08:44
i co z tego że ma blond włosy?

napinator
    Ocena: -5 (glosow:9)
2011-08-22 16:08:56
RUCHNĄŁBYM

lola9785zlosnica
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-08-22 15:55:44
Ja pierdziele rzeczywiście downy. Jakkie pojeby są na tym świecie

Sabu
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-08-22 15:44:34
czemu to trafiło na główną down to jest w pewnym sensie obraza dla ludzi z taką chorobą

nana97
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-22 15:29:54
One mi wyglądają na kogoś, kto padł ofiarą żartu po imprezie hehe no ale że ktoś sam tak sobie napisał i wstawił fotę na nk no to już dziwne xD

wiki2342
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-22 15:08:14
Do twarzy im ; ))

MaAszaaxd
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-22 14:45:50
OMG !! to jest choree !!

Seb3a
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-22 16:22:38
może jednak cojones ? poligloto

coldin
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-08-22 14:31:35
oby w przyszlosci jakos matki nigdy nie musialy przekonac sie co znacza slowa na ich czole.. chociaz lepiej zeby nikt ich genow nie otrzymal

coldin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-22 14:32:35
jako matki*

Ngauruhoe
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-08-22 14:35:26
Wiesz, może wtedy by się ocknęły i zdały sobie sprawę jakie są głupie. Dla mnie przezywanie kogoś w ten sposób jest po prostu okazaniem żenująco niskiego poziomu.

agnieszka15
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-22 14:16:01
ciekawe jak reprezentują się rodzice tych dziewczyn, skoro 50% genów mamy po rodzicach ... ; )

Patti18
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-22 13:59:21
co za żal:)

OooJapierdoleooO
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-08-22 13:38:23
Widać że z wioski...

mario654
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-08-22 13:33:43
Widać że laski maja jakas komodere podlaczana do modemu 64kb/s plus aparat z nokii 3510i i lasnuja sie w necie... W woli scislosci, to po prawej nie musialo sie upodabniac na downa bo to choroba a ona i tak bez Tego juz wyglada zle... Zal wiocha i w ogole.... (wtf) to motto ich znajomych....

DanceOfDeath
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-22 13:23:53
czasami wstydzę się tego, że jestem człowiekiem, bo jak ktoś z mojego gatunku zachowuje się tak jak te 2 dziwaczki to brak słów.

Adix
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-08-22 13:23:05
Nie rozumiem dlaczego nazwa choroby stała się przezwiskiem... Razi mnie też to ,,w cale" -.-

malutkakasia
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-22 12:45:06
i jeszcze sie tym depy chwalä...wiocha.

Basileus_Jebaka
    Ocena: -9 (glosow:9)
2011-08-22 12:40:41
Ruchałbym obie.

OooJapierdoleooO
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-22 13:36:47
A ty jak zawsze tylko o jednym piszesz xD

Divix
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-08-22 12:32:10
Zakład psychiatryczny "Kaczyński" zaprasza codziennie w godzina od 7 do 18 ;)

Karol93
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-22 19:33:44
''Kaczyński'' zaprasza, bo u ''Tuska'' już pełno.

knaustychy
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-22 12:13:54
Ja je znam ! Mieszkają w Tychach ! ;D

ziemniak101
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-08-22 12:08:15
"W CALE"? A...

mahika
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-08-22 12:02:20
nie obrażajcie osób z chorobą Downa.

piter112
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-11 20:58:37
zapomniałes ocenzuroać nazwiska

dr_dr90
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-11 21:42:03
wiem ale chyba już się tego nie da odkręcić ;)

Tensor
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-22 12:15:20
Administrator sie tym zajął

cancera
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-08-11 20:42:28
Szybko trzeba je złapać do pokebola bo nam uciekną

OooJapierdoleooO
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-22 13:35:40
Złapmy je wszystkie! ^^

Xardaska
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-11 19:50:22
z tym down'em na czole to już chyba troszkę przesadziły,ale jeśli daje to im jakąś satysfakcję,to cóż,ich sprawa :)

slonko68
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-11 17:55:01
szkoda że to choroba wrodzona, gdyby się mogły zarazić to nie kpiłyby z niej. dno i dwa metry mułu.

powerage
    Ocena: 9 (glosow:11)
2011-08-11 17:38:47
to już jest przegięcie.. strasznie mnie drażnią wyzwiska typu 'ty downie'


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500