Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Juz z plecakiem prezentów się zbiera do ciebie
Rinzler  11-08-13, 22:12 Zgłoś
+ 336 -
Dodano: 2011-08-13, 22:12:30   przez: Rinzler
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 336  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pijany kierowca i zatrzymanie obywatelskie
  •  No tak mniej więcej to wygląda.
  •  Tak bardzo chciał
  •  Rzuciła się na niego, więc ją szybko uspokoił
Ukryj komentarze(24)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
MINTOR
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-10-13 12:26:01
Myślę, ze ten gościu nie nosi tych ciuchów z wyboru, tylko dlatego, ze to jedyne co ma.

Keront
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-21 17:10:58
Komentarz nr.1 Liczy, ze dzięki czapce dostanie coś do jedzenia, by spożyć potem w samotności wieczerze wigilijną. Komentarz nr.2 Ćpun w staniku zbierający na kolejną dawkę. Komentarz nr.3 Ubrany w świąteczną czapkę pedalski Callboy w staniku.

maniek_ski
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-15 23:45:02
pierwszy wzorzec szpaka

HakanSzwili
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-15 11:14:01
ale po co mu stanik jest potrzebny ?? a w plecaku to mi się wydaję że ma puszki i butelki :) to jest w Polsce ??

insan3
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-15 07:49:07
Już wiem jak w USA wygląda Mikołaj :)

Niofacz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-14 19:47:01
Prawdziwy S.T.A.L.K.E.R!!!!!!!

darres8
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-14 10:25:11
Największą wiochą jest wyśmiewanie się z biednych.

monterr78
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-14 04:09:24
Jacykow sie chowa...to jest fa fi moda!

ZyklonB
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-13 23:23:04
Mikołaj z biustonoszem - ciekawe, czy podpaskami również nie gardzi?

frania3
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-13 21:15:47
Może nie ma za bardzo w czym przebierać.

Omnomnom
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-13 20:44:13
Hipster lvl 999 : D co wy wiecie o hipsterstwie xD

dziunia1503
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-13 19:44:42
ubrany podobnie jak Edie z Tekkena

Macdrv
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-13 19:12:44
on tak na poważnie?!

Trikitu
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-13 18:21:35
gość jest zajebisty, hahahaha

SzalonyJebaka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-13 16:55:35
przynajmniej nie nosi skarpetek do sandałów

babol19888
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-13 16:45:36
Zagubiony w czasoprzestrzeni lansuje swój styl.

mordi
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-13 15:05:51
I znów mam wątpliwości. To bezdomny czy jednak hipster??

piortbigaj
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-10-13 17:33:20
komentarz usunięty przez moderatora

sarkazm1988
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-13 14:36:30
Dziś prawdziwych Cyganów już nie ma...

MINTOR
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-10-13 12:26:01
Myślę, ze ten gościu nie nosi tych ciuchów z wyboru, tylko dlatego, ze to jedyne co ma.

Made-In-Poland
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-10-13 15:00:25
A ja myślę, że to po prostu zwykły pedał.

Ania141991
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-13 22:38:18
made in poland - a ja wiem że jesteś totalnym kretynem.

MrNayebany
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-13 11:42:27
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-13 11:54:54
Nie pogniewałbym się, gdybyś używał takiego fajnego, malutkiego znaczka.O proszę - ","

Czupur82
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-13 11:27:27
...ten to raczej 'Śnięty' Mikołaj


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300