Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Może ktoś chętny?
niebieskikoc13  11-08-15, 18:28 Zgłoś
+ 517 -
Dodano: 2011-08-15, 18:28:42   przez: niebieskikoc13
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 517  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Biedna kobieta, woła o pomoc
  •  Co to będzie
  •  Budujesz, Remontujesz... Kombinujesz...
  •  Tak się spieszył
Ukryj komentarze(51)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Mortis23
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-08-21 15:54:27
Poproszę wanilię i ten krowi placek ;D

leolkej
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-30 16:23:20
No i u mnie w mieście też były tyle że "krowie plecki". Wchodzę do lodziarni i tak patrzę i nagle na głos mi się wyrwało: "krowie placki?!" to kasjerka tylko głupkowato się na mnie spojrzała. Ale nie moja wina że taka beznadziejna nazwa. ;p

Zanetaxdd
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-27 10:32:53
A ktoś był głodny i kartkę poobgryzał .

qbate
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-24 17:31:32
Były już flaki cioci Gosi, jadło drwala na klocu i lody "zdrowa faja Mikołaja" teraz kolej na Krowie Placki.

WtF_WtF
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-23 17:11:19
Dobre są xD

CynicalSmile
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-23 14:24:19
Jadłam. Zajebiste. xD

lukassso
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-23 08:44:49
Dwie gałki krowiego placka poproszę :P

Mikeyaa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-22 23:34:10
Lody ;dd

sebo94
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-22 18:10:33
haha u mnie też w sklepie takie były !!!! publicznie je spiałem a kasjerka zaczęła się drzeć że ile ja mam lat i to w ogóle nie jest śmieszne :) następnego dnia już tego nie było :P

Mania888
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-22 13:23:57
haha, no ale jak widać już ktoś je zjadł, widać, że trochę nabrano łyżką ;d

malutkakasia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-22 10:36:36
Ludzie nia majä juz jak nazywac lodöw...masakra!

Basileus_Jebaka
    Ocena: -6 (glosow:6)
2011-08-22 00:27:48
Ruchałbym te lody. Dupą.

anulcia00
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-22 00:07:34
To nie są krowie placki tylko krowie plecki.... Ktoś źle przeczytał oryginalną nazwę i nazwał po swojemu.

obiekt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-21 23:55:47
dużo węglowodanów

bajcur
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-21 21:56:42
dobre placek o smaku guwna

KosaSTOPROCENT
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-21 21:52:25
no widocznie ktoś chętny był skoro trochę ubyło :))

bajcur
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-21 21:57:41
no no ciekawe kto babcia

OooJapierdoleooO
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-21 21:42:00
Smacznego! ^^

kokos234
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-08-21 21:07:38
Wsadziłbym tam fajfusa

agulec1985
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-22 00:20:28
musisz jednak wziąść poprawkę że Ci się jeszcze bardziej skurczy Twój "fajfus":)

lukaszmaster
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-21 20:30:09
nie ma wiochy, zjadlbym je a pozniej pospuszczali byscie mie sie do sloika na pozniej

Basileus_Jebaka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-22 00:28:45
Ruchałbym Cię.

drLOUBITCH
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-21 20:24:49
Znam te lody pod inną nazwą - Krowie łaty.

Drozdi233
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-21 19:48:18
Nie ma w tym wiochy -.- Fajna nazwa

nana97
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-21 19:41:30
hahaha :D ja dzisiaj jadłam te lody, też śmiałam się z nazwy, ale to są krowie PLECKI a nie PLACKI ^^

nana97
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-21 19:41:57
a wgl to smaczne są, polecam :)

Basileus_Jebaka
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-08-22 00:29:28
Lepiej je ruchać niż jeść.

estreja123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-21 19:36:02
wczoraj widziałam własnie taki smak i to chodzi nie o krowie placki tylko plecki;P

Mortis23
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-21 18:28:42
Ja kilka lat temu widziałam loda o smaku pokemon :D

golew
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-21 20:38:23
Juz wiemy czym cie matka karmi... To wyjaśnia twoje komentarze :)

Basileus_Jebaka
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-22 00:30:14
Jadłbym je i Cię ruchał.

pabloanddaro
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-21 18:18:27
te lody nazywają się krowie PLECKI a nie placki zielona budka je produkuje na analfafetyzm nie ma rady

lukas007
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-21 18:07:29
Marketing Fajny pomysł i widać że się sprzedaje

darek28081996
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-21 18:00:56
Takie rzeczy to tylko we Wrocławiu

Damazy80
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-21 16:08:13
Gowniana sprawa.

Mortis23
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-08-21 15:54:27
Poproszę wanilię i ten krowi placek ;D

kaskaderka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-21 15:13:16
zawsze mi było głupio poprosić o tego loda...

lokiblond
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-21 14:53:04
od kiedy krowie placki sa biale? xD

miras76
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-21 13:43:56
debile nie widzicie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kubassss2500
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-21 13:20:20
heh ale prawidlowa nazwa tych kuwet to chyba krowie plecki ;p

Tensor
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-21 13:12:02
Nie chce wiedziec jaka nazwe ma smak obok

ziemniak101
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-21 13:49:00
Obstawiam brzoskwiniowy :)

herosiks
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-21 12:26:54
Miało być "Krowie Plecki" tak nazywa to "Zielona Budka" ale widać ktoś uznał, że "Krowie placki" będzie bardziej gustowne :P dla lodów. Hehe Jak widać jednak ktoś się skusił, bo parę gałek poszło :D Smacznego i pozdro :)

morfix74123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-21 23:17:08
Potwierdzam, nazwa tych lodów produkowanych przez ZB to "Krowie Plecki" Z pozdrowieniami od lodziarza :D

herosiks
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-22 01:31:24
Dzięki za pozdro od "Lodziarza" cokolwiek to określenie oznacza :D :P

kunia1998
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-21 12:26:17
hehe ; P U nas w miescie tez jest ten lód ale nazwywa sie "Krowie plecki" ; )

anqsa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-21 12:24:00
niewiemm czy zauważyliście ale te "krowie placki" są napoczęte...

piotrbigaj
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-21 12:10:24
Chwytliwa nazwa.

DanceOfDeath
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-21 12:05:21
nie no, smak spoko. brakuje jeszcze "kurzych odchodów" ...

mucek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-15 22:43:04
pewnie miało byc łatki

prometeush_83
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-15 20:47:21
ooo nie :) obrzydliwe

alejajaxd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-15 18:33:25
mniam. ;DD


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400