Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Exhale  11-08-15, 18:55 Zgłoś
+ 537 -
Dodano: 2011-08-15, 18:55:38   przez: Exhale
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 537  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  No super jesteś koleś, kozak z ciebie.
  •  Doda, Duda i ...
  •  Wymuszenie
  •  Nie drażnij strażnika
Ukryj komentarze(48)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
jestem-max-heh
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-08-15 21:24:32
to różdżka jest! xD ale na tym zdjeciu ona staro wyglądaa..a ile ma tapety na ryju Oo lol

rekinio85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-21 14:53:03
ale zmarchy!!!!!!!!

oliwia3288
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-19 21:30:39
to jest długopis , wsadzał se go do ryjaxd

JacekRutek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-19 00:25:47
nic latwego tylko lans, debilizm i awangarda ktorej nie ptrafi sie nauczyc to jest WŁaśnie Dorota Rabczewska.

iktorn76
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-18 19:40:11
Zawsze wiedziałem że Doda jest paskudna ale to zdjecie mnie tylko w tym utwierdziło

drLOUBITCH
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-17 20:09:49
Doda już sama w sobie jest wiochą.

diviene
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-16 22:14:38
biedny Nergal :(

czapeeczkaax33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-16 20:44:29
` gdzieś na dole przeczytałam , że to kobieta z jajami ... ; DD

amorvincitomnia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-16 19:39:39
to jest długopis ;] . ale i tak masakra ..

ems_iiii
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-16 14:52:33
Wstyd dla kraju .OMG

MonaLiza1720
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-09-16 12:44:24
Żałosna pudernica i tyle ;|

ruda_alicja
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-09-15 22:36:03
pomarszczona i spocona...

Osa923
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-09-15 21:52:38
Pomarszczona jak stara mandarynka....

EmSona
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-15 21:21:58
To jest długopis. :) Fan Dody wręczył jej ten długopis. Potem go zaczęła wsadzać do ust. I przed koncertem w Rydułtowach miała ona odwiedzić Rybnicki Empik, ale odmówili. I właśnie miałam z tego pompę, że nie odwiedzi miasta, w którym mieszkam.:D

PaniSzatane
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-09-15 21:09:41
Staro tu wygląda.

Dzika22
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-09-15 19:41:45
i tu własnie widać że Dorotka nie taka piękna jak w telewizji...

Honza123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-15 19:28:20
jej podobizna... :) naprawdę pasuje ;)

bemolek18
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-15 19:24:44
O prosze Doda już spada na dno w takim razie jak juz jest na WIocha .pl nie to ze wiocha jest zła bo jest zajebista hehehhe

katarzynaszorc
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-09-15 19:24:43
chu* z Wami;D ja i tak ją kocham :D:D

tomek9131
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-15 19:07:36
to doda? ??!! okurna ale brzydka!! moja babcia ma mniej zmarszczek a nic nie używa żadnych kremów xd,tez sie dziwie...

Eye_Of_Angel
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-09-15 18:50:50
Nadaję jej miano pierwszego Plastika Polski. Ale nawet: Królowa Plastików heheh;]

tokudlataja
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-15 17:28:32
ale ZMARCHY ;D

misiakowata
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-15 17:27:38
takiego malego:)

NaciaAngel92
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-15 17:13:09
jaki małpi ryj.... o LOL xD

KOBIETA1986
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-15 16:52:53
Ma 27 lat a wygląda jak stara pudernica.

HiehiehieNA
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-15 16:39:16
długopis z penisem, okropna cera i zeby jak u chomika... cala doda...

olutek135
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-15 16:09:09
To długopis , ale ok...

olllo0009
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-15 16:07:54
Dodzia to zasmarkana K...a.

biala-zima
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-09-15 15:39:44
Muszę Cię zmartwić, to nie fotoszop tylko naga prawda o blacharze.

klarisaa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-15 15:00:02
a co ma nie lizać jak jej tyle radości to sprawia.. :p

aniusieek91
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-15 14:48:01
tak wgl to dlugopis bo ona costam podpisywala a nie rozdzka ... ten wyraz twarzy sprawia ze mam niepohamowana ochote jej przykuHwic

rkeuro
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-15 14:08:39
Pamiątka po Nergalu?

kazikJerzyna
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-15 13:36:14
Mistrzyni wiochy na skale swiatowa we wlasnej osobie:)

biala-zima
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-15 15:36:43
100% racji :D

NmElite
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-15 13:33:07
widac co lubi najbardziej, po Nergalu znajdzie innego do pieszczenia

XSlodkaNaiwnoscX
    Ocena: -7 (glosow:11)
2011-09-15 13:31:45
Jesteście zazdrośni chyba ;/. Dorota, jest Inna, bo pokazuję jaka Jest naprawdę ? Babka o zajebistym charakterze! Baba z Jajami!

Maniek1313
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-15 17:35:58
i to mnie "martwi"... :D

Debilka225
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-09-15 13:02:10
Właśnie , wejdzcie sb na pudelka ; ]. Jaka wiesniara .. ;///////////////////////////////////////////////// nie ma pomyslu na kariere.

asiunia12433
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-15 12:42:23
Dodzia świeci sie jak psu jajca na wiosne...

arcan86
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-15 12:35:18
OO tak Panie i Panowie to jest prawdziwa WIOCHA ! Dodzisko ze sztucznym wackiem na jakimś bacie. Huh.... i jeszcze się cieszy "high eq level" jeden...

Ma3k87
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-15 11:39:23
Widocznie tylko tyle jej wchodzi...

Shee91
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-16 16:44:26
Zabiorę Cie właśnie tam, gdzie Doda robi loda.... hahaha

dem921
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-08-15 21:26:15
dodziara męczylachon

jestem-max-heh
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-08-15 21:24:32
to różdżka jest! xD ale na tym zdjeciu ona staro wyglądaa..a ile ma tapety na ryju Oo lol

Exhale
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-08-15 21:38:36
wejdź na pudelka! tam liże tę ''różdżkę''!

oggy3
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-08-15 20:47:38
Zenada;/

Pinka86
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-08-15 20:10:54
A to nie lizak, a rozdzka ;)

klamet2
    Ocena: 5 (glosow:13)
2011-08-15 19:59:40
stara obciągara:)

kirer2
    Ocena: 4 (glosow:16)
2011-08-15 19:24:53
stary lachociąg...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400