Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
mondeczek  11-08-16, 23:36 Zgłoś
+ 663 -
Dodano: 2011-08-16, 23:36:47   przez: mondeczek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 663  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Siekierezada w wersji hard
  •  Daj odpisać
  •  Tak się okrada nieświadomego kierowcę
  •  Turyści w ataku.
Ukryj komentarze(65)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Tensor
    Ocena: 11 (glosow:13)
2011-08-22 12:45:35
Podczas stosunku z kobietą staraj się sprawiać jak najlepszą przyjemność a nie ból

Miss6
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-10 16:19:51
Kaczka pieczona xP

apparition
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-07 11:42:11
pakudztwo, obrzydlistwo!

anetaa21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-06 18:23:44
jaki ryj

irrco
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-04 04:27:06
ej ja mam takiego psa!

joy21
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-28 21:46:40
Co za ochyda! Ble..

stilonzks
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-28 20:59:24
porażka ; o takiego ryja jeszcze nie widziałem ; O

kielbik11
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-26 23:23:26
wiedziałem kaczor Donald istnieje

orient24h
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-26 00:19:47
hahaha, masakra:D Inteligencja ;]

MoniQ
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-25 13:54:59
ha ha ha jaka szneka xD

C3P0
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-25 10:23:04
Totalne ZERO!

Belial66626
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-24 23:33:33
Ona naprawdę wierzy w to,że jest taka słit? Jeny! Jaki wstręciuch!

Avenlyn
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-08-24 22:28:17
Ja tam wiochy nie widzę.

NupNup
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-23 23:45:13
Mi to wygląda na mega foch

pyby
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-23 14:22:56
ładne wąsy

asiula1433
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-23 12:25:23
solarny kaczorek .. yy.!

kelunia
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-23 11:45:32
patrzcie i podziwiajcie,najlepsza fotka z jej albumu :)

Stokrotka166
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-23 09:40:47
ale krzywy ryj :/

constantin666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-23 01:59:37
SZCZYM RYJ?!?!

miniatuurka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-23 01:04:49
Jaki pysk ;d

admintociul
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-22 23:52:06
Zajebiste wary obciągary

Paniemoj
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-08-22 23:27:16
SEXUALNA NIEBEZPIECZNA z moja pała w reku bedzie bezpieczna. ps ruchnalbym :)

edd20328
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-22 22:43:56
do paszczu chce ???? :P

Malinkowataa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-22 22:20:03
masakraa ; d .

kxx2
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-08-22 21:50:13
Duck face...

Paradis2
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-22 21:43:19
Żałosna i tyle!!!

KONSERWANT
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-08-22 19:56:17
Pustak myśli, że każdy się ślini na jej widok. Tfu ! Dostałaby w twarz to całą ścianę by otynkowała xD

Mortis23
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-08-22 19:53:00
Kolejny spieczony kurczak...

drLOUBITCH
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-22 19:32:07
Żenada.

haniaa
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-22 19:30:13
Zastanawiam się co ona widzi, patrząc w lustro:)

dinusia1998
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-22 18:51:59
hahah ;d jaki plastkik .. xd

lustfullyA
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-22 17:39:23
szkoda słów..

karej_z_dzekiem
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-22 17:37:46
ło kierwa, ale sexi.

lachezis
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-22 16:30:04
za dużo "Kubusia" wypiła w życiu i karoten zwariował...

szymek27
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-22 16:18:01
Jest pysk ma kolor marchewki

kokoszken
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-22 16:12:14
wiochaaa;D

nana97
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-22 15:40:20
Gdyby ją ubrać w dresy byłoby idealnie, mina pt. "Masz problem?" xdd

ppaszk
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-08-22 15:27:58
a może ma pełne usta..i nie chce żeby się ulało :P

smietana_i_bestia
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-22 14:55:40
Kwa, Kwa ?? No normalnie jak moja dyrektorka z gimnazjum !!

bubby00
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-22 14:03:30
jednym słowem masakra xd

Ludvik
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-08-22 14:01:55
Czyżby córka Jarosława Kaczyńskiego ?

Karol93
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-22 19:37:41
To już szybciej Tuska.

monia9098
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-08-22 13:53:58
Wygłada jak kot srający na pustyni ..

pojutrzee
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-22 19:59:02
Skąd wiesz jak wygląda kot srający na pustyni?

monia9098
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-08-24 12:13:33
Byłam widziałam ;p

kada15
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-22 13:51:51
Bez komntarza ;PP Paskuda

niegrzeczna16
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-22 13:35:39
Ej ty mondeczek jak by przyszło co do czego to jak byś zobaczył taka dziewczynę to by ci stanął i byś potem się spuścił. Nie no oczy ma ładne zgadzam się, ale reszta to nie za bardzo. Jak by nie chodziła na solarium to by była może nawet ładna laska, ale się marnuje.

mondeczek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-22 15:29:43
Jestem kobieta, no ale komu staje to temu staje :P

misiaa10
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-22 12:46:56
spalona kaczuszka z paraliżem twarzy.

Piekna_Bestia
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-22 12:43:22
pomarańcza

DanceOfDeath
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-22 12:11:21
ona mnie obżydza

blebleble11
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-08-22 12:08:56
Noi dodają takie zdj a jak by taka laska do niego podeszła to by się spuścił na jej widok..

Basileus_Jebaka
    Ocena: -12 (glosow:12)
2011-08-22 12:07:26
Ruchałbym bardzo szybko i mocno aż by płakała i prosiła o jeszcze.

Tensor
    Ocena: 11 (glosow:13)
2011-08-22 12:45:35
Podczas stosunku z kobietą staraj się sprawiać jak najlepszą przyjemność a nie ból

Basileus_Jebaka
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-08-22 13:55:36
Płakałaby ze szczęścia, nie z bólu.

KaMoL
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-08-22 18:19:48
A ja płacze z powodu twojej głupoty :)

Basileus_Jebaka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-22 19:42:33
Chodź się ruchać.

KaMoL
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-23 15:14:05
Ok, ale bez wazeliny ^^

p09876
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-22 12:04:30
Bardzo ładne Oczy :]

PepeToJa
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-08-17 15:42:32
ej coś Ci sie do dupy przykleiło......a nie to głowa

OooJapierdoleooO
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-22 13:15:46
:D

tasiorro86
    Ocena: -6 (glosow:8)
2011-08-17 06:23:35
fajna dupcia, mimo krzywej minki i tak bym ją puknął:D

idepozapalki
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-08-17 01:13:33
Witamy na głównej :D

mondeczek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-17 01:30:57
Główna musi byc ! ;)

imbir30
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-08-17 00:55:07
wkurzony lachon...

eeveelinee
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-08-17 00:15:32
Ładna :]


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400