Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
batonik1216  11-08-17, 16:15 Zgłoś
+ 481 -
Dodano: 2011-08-17, 16:15:15   przez: batonik1216
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 481  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pamiętaj słowa matki
  •  Wyjaśniona poza
  •  Powrót do domu w poniedziałek rano
  •  Dzisiejsza Rzeczywistość
Ukryj komentarze(25)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
xxtotoroxx
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-09-18 12:11:16
czy mi się wydaje czy to 36(wiek) zostało "poprawione" z 26

ruda0809
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-18 00:00:59
Założę się że ta "Pani" nawet nie wie, że ktoś taki istnieje i że to są jego słowa...

romet500
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-25 21:35:17
Chyba ma tylko jedne stringi ;d

Bunny257
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-20 20:07:49
Kurt Cobain się w grobie przewraca...

LOCO87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-20 10:30:01
czyści rowy na swoim miejscu są...

oolik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-19 20:57:01
a majtek ona nie zmienia? BO na dwoch fotkach ma te same stringacze ;D

patuszka9655
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-19 17:55:50
Niech pod cycki te stringi podciągnie a spodnie do kolan i bedzie perfect haha nie no ja pierdziele co się z ludźmi dzieje xD i to ma niby być seksi?? Wiocha perfect:P

zer0space
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-19 16:10:25
Nigdy nie będziesz....szanowana

Pani_Kidding
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-19 12:24:17
Ja nie rozumiem co to zdjęcie robi na tym portalu... Biedna dziewoja, ma za niski stan w spodniach a majtusie za wysokie :( Pewnie jej się werżnęły... auć

czarna24zg
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-18 23:34:20
ciekawe czy Pani posiada partnera życiowego... jeśli nie to ja się nie dziwię ... ;)

longcock
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-18 22:02:20
przy takim plaskodupiu to nawet szafka z kwiatkiem wydaje sie byc bardziej seksowna

HDdhjfgnd
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-18 18:17:03
W ogóle ten cytat mnie zaszokował... no na fankę Nirvany to ona mi nie wygląda...

trix12
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-18 18:05:36
Ona chyba nie rozumie, co Kurt miał na myśli, kiedy to mówił. Jak można tak zbeszcześcić genialny cytat... Ogólnie, jakaś pusta ta kobieta

wiocha129
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-18 18:02:51
najkrutrzy kawal o gejah ten tego ^^^^^

pompa_hahaha
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-18 17:53:56
wszystko to samo , tylko koszulki zmienia do foty xd

asasyn2
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-18 16:47:31
komentarz usunięty przez moderatora

asasyn2
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-18 16:45:00
komentarz usunięty przez moderatora

nydia
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-18 16:04:15
i jeszcze parafrazuje Kurta.. Nie chce już żyć na tym świecie!

StupidityKiller
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-18 14:54:26
dziwek się nie kocha. dziwki się rucha.

Jimmi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-18 14:19:49
Na pewno by ją kochali za to, że jest zwykłą K_rwą...

Blondii2705
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-18 14:01:44
widze ze ta laska nie zmienia bielizny

areyoutalkingtome
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-18 15:03:29
haha dokładnie, jedna para majtek na całe życie : (

tensora_synek
    Ocena: -6 (glosow:8)
2011-09-18 12:17:00
Tensora syn do mamy. Mamo mamo babcia ma małże. Pokaż mi gdzie. Chodź to pokaże. W pokoju śpi naga babcia z rozłożonymi nogami. Synu to nie małża. Nie !? A smakuje jak małża.

xxtotoroxx
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-09-18 12:11:16
czy mi się wydaje czy to 36(wiek) zostało "poprawione" z 26

darietka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-18 13:25:26
raczej, że poprawione- laska nawet nie wygląda na 36. Na głupią to i owszem

imbir30
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-17 16:49:13
dupa i cycki głównymi bohaterami...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300