Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Zazdrościcie długości ?? xD
GalaxxyPL  11-08-17, 16:59 Zgłoś
+ 713 -
Dodano: 2011-08-17, 16:59:16   przez: GalaxxyPL
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 713  Zgłoś nadużycie
3
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  No super jesteś koleś, kozak z ciebie.
  •  Toruń przeprasza.
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
Ukryj komentarze(28)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
krisss0049
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-08-24 20:03:42
ch*wa nazwa

GalaxxyPL
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-20 19:43:32
ukradłeś mi to złodzieju, ja miałem dodać to zdjęcie na wioche. Thomas

szejk874
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-31 19:16:15
szkoda ze bez foty ;)

Qvazar
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-31 09:20:30
ja to w fim'ie (fakty i mity)widziałem i to też taka wioska jest w poksce

kaiser
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-30 18:36:59
To na Wegrzech.Jedna z moich znajomych ma zdjecie na Facebook`u z pobytu w tamtych okolicach.Na jej drogowzkazie stoi NAGYKUTAS.

piotrbigaj
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-28 19:57:47
Zdjecie robione na Wegrzech, czyta sie Kutasz co znaczy kompan, asystent. Dla nich to nic smiesznego. Moze po wegiersku Krakow znaczy fiut i oni tez sie z nas smieja. Nie wiadomo...

Bede_Wkurwial
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-28 04:10:38
a myslalem ze to pokazuja gdzie dzielnicowy mieszka :D

Juzioxd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-26 18:30:43
Taaakkk,!;D

xev1n
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-08-26 14:36:57
Oczywiście nie pomyśleliście o tym że dawniej kutas nie był wulgaryzmem, tylko oznaczał ozdobę. Można to zauważyć chociażby w Panu Tadeuszu cyt. "Woźny pas mu odwiązał, pas słucki, pas lity, Przy którym świecą gęste kutasy jak kity."

ZwierzakWT
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-25 22:23:38
-Synu jakie najbliższe miasto ? -Kutas mamo. -Jak ty się wyrażasz !

Hiyar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-25 12:24:08
Jak 2 lata temu jechałem z rodzicami do Serbii na odwiedziny do cioci to były miasta z nazwami śmietnik, kupa, itp. to chyba Austria była z tymi dziwnymi miastami ale nie pamiętam

Wioch666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-24 23:53:04
kalectwo

krisss0049
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-08-24 20:03:42
ch*wa nazwa

klamet2
    Ocena: -5 (glosow:9)
2011-08-24 19:55:47
ale k*utas,wsadziłbym se go w dupe :D

stokrotna
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-30 16:41:39
Moi drodzy,uważam że niektórzy powinni mieć zakaz wypowiadania się, powinno się im cofnąć jakoś (nie wiem może hipnoza) umiejętność pisania i czytania, bo swoim poziomem intelektualnym, obrażają wszystkich cywilizowanych ludzi, gdyż są do nich zaliczani. P.S.: To co napisałeś jest żałosne.

Rolka11
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-24 17:51:51
hehe xd mocne..

longcock
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-24 17:15:03
na wegrzech rozne dziwne rzeczy wystepuja

niezwykla232
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-24 16:31:10
Zajebiste ;d

WHOS
    Ocena: -4 (glosow:8)
2011-08-24 16:11:08
Można tak nazwać lecz nie w Polsce, a idąc tokiem rozumowania niektórych "userów" mieszkańca tego miasta można nazwać chu..m Pozdrowienia

tashunkewitko
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-08-24 15:39:26
Zacznijmy od tego, że "kutas" to stara nazwa ozdoby na szyję konia

devilosss
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-08-24 13:58:00
Pytanie na teście : Jak nazywa się mieszkaniec Kutasa?? odp: Kutasianin??

dadrl2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-24 13:36:03
Ale czemu wiocha?!

redneck2011
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-24 13:31:57
Węgry.

zo.mo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-24 13:08:50
jak ktos ma chcice na bolca to przynamniej wie gdzie szukac.

pikowanadama
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-08-24 13:07:50
i tam powinni wysylac te niewyrzyte malolatki

HenioO
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-08-24 12:44:41
- Gdzie mieszkasz ?? - W kutasie.

fallingstars
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-17 20:24:52
Długi, długi xD

Seb3a
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-08-17 17:49:39
Węgry :D

szpoku
    Ocena: 5 (glosow:11)
2011-08-17 17:21:55
długi ten kutas aż 200 metrów xD


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400