Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Marianusz  11-08-21, 00:15 Zgłoś
+ 1058 -
Dodano: 2011-08-21, 00:15:30   przez: Marianusz
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1058  Zgłoś nadużycie
4
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Laski takie są fajną mam choinkę?"
  •  Dzisiejsza Rzeczywistość
  •  Logika kobiet.
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
Ukryj komentarze(54)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Keijiro
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-01-11 12:38:37
pierwsze skojarzenie bunia z gumisiów ale czemu :D

Ptysio19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-02 15:39:25
Mi to go nawet szkoda... Walka z osobowością:/

skarbunio1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-19 22:04:06
a ja sie pytam jak on sie wcisnal w te spodnie!?

kra_kre_mija
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-13 15:02:38
jacież nie mogę... patologia na ulicy... on/ona czeka na klientów? haha, to tylko im zrobi dobrze... dobrze, że to nie jest ten kraj w którym ona żyję bo by nas zabiła tym wielkim bebochem...

cellarka
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-12 23:30:30
NO! I'm too sexy for you!

Zaktan10
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-12 21:18:36
Fail

filozofiaaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-12 20:53:40
Mam tylko jedno pytanie. Czy to mężczyzna czy kobieta ?

crazyloop777
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-19 19:08:04
Przyłączam się do pytania.

Apophis2012
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-12 05:59:47
I co zataczamy koło??Widze że fotki krążą a wszystkie wiesniaki tak zawzięcie obserwują ze nie widzą powtórek.żal

glabella
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-12 02:42:52
niezła foczka . lubie ruchnąć kobiety w ciązy. Z łóżka jej bym nie wyrzucił

bartek50
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-12 01:31:34
Talia osy

wiochmenek99
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 22:23:08
Stringi mają podobno w tyłek sie wżynac a nie w boczki.

CzarnaMysz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 21:56:34
Na pewno ON Ewą nie był...

bubugaga
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 21:53:26
Real life Randy Lahey.

k4jusi4
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-11 21:40:31
i w takich właśnie przypadkach dla dobra ogółu popieram operacje plastyczne...

Izusia2009
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-11 21:24:38
Patrząc na twarz to bardziej facet Ale po ubiorze to już sama nie wiem ;D

kiepskiferdek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-11 20:59:51
jestem bardzo wyrozumiały ale proszę powiedzcie kto go zrobił to go pomszczę .

kendzierzawyy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 20:40:52
Mięsien piwny :D

kukiz244
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-01-11 20:25:03
Czemu mi on przypomina Hugo Z Polsatu ?????

przemox500
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 19:48:07
Po Sylwestrze ..

damiano1990
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-11 19:44:38
I się bluzka w praniu zeszła xD

drLOUBITCH
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 19:00:17
Zastanawia mnie czy ktoś "ruchałby".

kirer2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 18:50:58
ewa czy edward??

scandaliks
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 18:28:15
GRINCZ świąt nie będzie

Volcer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 17:36:52
sprytnie sie to zmieściło w te spodnie :D

kometa100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 17:08:20
Wygląda jakby składała się z dwóch zupełnie nie pasujących do siebie części.Pomimo tego brzuszysko i string trza było wywalić-no ale chyba to jej zawód...

Tommny
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-11 16:57:06
Talk to the hand ;D

krystian2004
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 16:50:04
Ale stara lampucera :-)

KitKat6164
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 16:30:27
beznadziejny opis ale cóż . przynajmniej zdjęcie na wioche sie nadaje

malolat21
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-11 16:20:12
Jeden z nielicznych troli bagiennych :)

budowniczy135
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 15:57:55
To jest Ewa po ponad 2000 lat :) Trochę jej się przytyło

xapet12345
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 15:53:49
ja na prawdę jadłem jak to zobaczyłem :/

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 15:21:07
komentarz usunięty przez użytkownika

pawcio818
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-11 15:00:39
to nie ja przytyłam z delmom

boy92
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-11 14:53:49
na fotka na 100% nie pochodzi z nk :-/

magdapet
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 14:51:36
paskudztwo o masakra

malenkax3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 14:04:46
a wlsanie ze bylas tylko sie roztylas hahahahhahahahaahhaa

maroomega
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 13:36:09
To nie ja byłam Ewą.. OOOOOOOOOO NA PEWNO..........

Fallen_Angel90
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 13:31:50
Ale dał radę spodnie na dupsko założyć, niestety brzuch się nie zmieścił ;p

Daisy2012
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 13:26:33
cudny brzusio...

KosaSTOPROCENT
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-11 13:14:03
ona Ewe zjadła !!

Corsair
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-11 12:47:32
ten szajs nie pochodzi z NK, fota jest na ponad 500-set stronach żenada wstawiający

Keijiro
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-01-11 12:38:37
pierwsze skojarzenie bunia z gumisiów ale czemu :D

wolf777
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-01-11 12:37:58
Witaj brzusiu, żegnaj siusiu

TheKrzychuj
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-11 12:36:01
ale w spodnie prawie się zmieścił ^^

Klyteek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 12:30:49
mm ;P brałby ;D omg

trilho
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 12:25:44
takie striny to wyzwanie

bakalu
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-11 12:21:33
Ewą na pewno nie, bo to jest Adam. Adam Obleśny.

saviola1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 11:32:49
z zaskoczenia na Hitlera?

matkaZP
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 11:31:47
mięsien piwny =)

rusofil
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 11:30:57
To już jest przegięcie.

lukaplast
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 11:16:48
"Talk to my hand..." Zaraz zaraz... chop ma stringi. PrzeKoń.

PrzemyslawBe
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-11 11:07:10
lato idzie - dziewczyny pokazują brzuszki... :)

zkjsdnvfsdiv
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-11 11:04:52
to jest żigolak ;]

karoo
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-11 11:34:08
Nie, nie..."żigolaki" dostają dużo kasy...to jest męska prostytutka z ostatniego ogniwa łańcucha pokarmowego:)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500