Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nie wie o niczym
CiociaDobraRada  11-08-21, 17:20 Zgłoś
+ 787 -
Dodano: 2011-08-21, 17:20:39   przez: CiociaDobraRada
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 787  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wymuszenie
  •  Wiara
  •  Taka prawda
  •  Równość społeczna w/g Morawieckiego
Ukryj komentarze(45)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
CiociaDobraRada
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-08-21 18:17:44
2 sekundy pozniej juz tak

apparition
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-06 13:49:45
fota super! jak ktos nizej pisal, szkoda ze nie zmontowali z ujeciem 2 sekundy po... ;)

Princ
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-02 16:57:48
ja na jej miejscu to bym chyba zabila

joy21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-02 16:54:31
hehe spoko ujecie :)

xPit4x
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-02 15:05:09
uciekaj !

ChomikPL
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-30 20:11:27
Hmmmm, być może nie zagraża jej tylko piwo. Zobaczcie tego gościa na lewo od niej, zaraz będzie "Hefting" xDDD :F

latynka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-29 15:46:31
ciekawe co zrobila pare sekund po...:D

Xardas
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-28 22:25:45
hahahha :D n1 ! ;) Cudowne ujęcie ^^

New-Q
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-28 17:36:56
Epickie ujęcie. :D

loledopotegi
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-28 15:00:18
zero wiochy, ZAJEBISTE ZDJĘCIE ^^

humer
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-28 10:31:07
Gdzie tu wiocha??? Poprostu fotograf miał fuksa, świetne ujęcie!!!

menio1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-28 10:26:07
Szkoda piwa...

colourful
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-28 01:07:16
haha nie chciałąbym być na jej miejscu ; p

Marcus312
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-27 23:44:27
grupowe porażenie mięśni twarzy xD

DjRappo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-27 22:19:09
epicko

klalusia3
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-27 21:18:30
Biedulka....:)

supercarmenka
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-27 21:04:04
a czemu wylądawali na wiocha.pl???uwazam ze na ten portal ta fota nie zasługuje,nie widze tu wiochy..normalne foto uchwycona akcja w fajnym momencie:)

parafianin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-27 20:20:54
Zaiste rewelacja. :D

Rekty
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-27 20:02:30
co ona takiego zrobila, ze jest tak uwielbiana :D?

wandern
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-27 19:42:14
Jaka szkoda,że nie daliście foty "po".Lubię mokre Niewiasty...

Dr.Joint
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-27 18:53:37
Ładnego bonusa ktoś im cisnął hahahahaha a jaka zadowolona:D szkoda że ktoś nie zrobił dodatkowej foty po fakcie:D.Ona jak ona ale rudy przyjął centrale na kask:D

mijamore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-27 18:46:20
czy to szczoch ?

paulina_pu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-27 18:40:22
normalnie jak american pie

Nieuchwytny
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-27 18:02:42
Łahahah , ale łapecie : D

Koper125
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-27 17:11:37
mina tego w niebieskiej koszuli tego obok i rudego + piwo rozwala :)

Schilinghold12345
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-27 16:45:24
fajne zęby

HorizonT
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-27 15:54:31
ale pjanie!! :D hah no to siup :D!

bakaaka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-27 15:54:29
6 boys 1 girl 1 cup

Katherina
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-27 14:12:30
Ten w niebieskiej koszuli, z lewej strony wygrywa - mina rybki wyjętej z wody:D

kolorowe_bambosze
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-27 13:36:13
biedna :D

nana97
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-27 13:32:01
haha dobre... i jeszcze jakie minki wszyscy walnęli xd

scapula
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-27 13:28:44
Fajna fota a nie wiocha.

starysatyr
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-27 13:11:14
gdzie tu wiocha? się zapytam... PS.niezła fota

Tensor
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-08-27 12:59:31
Ten,kto to rzucił ma gwarantowanego liścia

NaprawimyTo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-27 12:44:11
świetne ujęcie. :D

tomek62
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-27 12:34:53
Fajna fotka perfekcyjny moment ! ale to zadna wiocha!

PaniSzatane
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-27 12:13:40
Ona jeszcze nie wie ;)

meggy84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-27 12:09:50
a to się zdziwi ;-)))

Mortis23
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-27 11:27:17
Nie ma to jak zrobić zdjęcie w odpowiednim momencie.

kazoarek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-27 11:16:25
Ona jaszcze nie wie, że za chwilę będzie miss mokrego podkoszulka...

Egghead
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-27 11:16:24
W sumie jednak wiocha - jak można rzucać piciem w schludnie ubraną laskę? No chyba, że to wypadek. BTW koleś w niebieskiej koszuli wie już wszystko ;-)

kaliber018
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-08-27 11:12:33
zajebiste ujęcie ;d ale to nie wiocha

SchwarzLutscher
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-21 22:03:01
Ona jeszcze nie wie ...

CiociaDobraRada
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-08-21 18:17:44
2 sekundy pozniej juz tak

kob190
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-08-21 17:46:44
Ale to nie jest WIOCHA...

ober22
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-08-21 17:23:24
niezla fotka


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400