Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Pozostawię to bez komentarza...
w0295  11-08-26, 09:49 Zgłoś
+ 553 -
Dodano: 2011-08-26, 09:49:18   przez: w0295
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 553  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie drażnij strażnika
  •  Zielona wyspa, dobra zmiana, teraz niebo-dla kogo to
  •  Big News
  •  41 Polaków wyrzuconych z belgijskiego samolotu
Ukryj komentarze(20)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
wijaaa
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-10-04 12:11:33
Aż boję się wpisac "mam 15 lat"

Jessica1213
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-05 17:29:25
WTF? mi wyszło to samo "OMG" Co te dzieci w głowach mają ?

mmmmmmary
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-05 15:38:50
co te dzieci maja w głowie..

snake81
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-05 02:23:42
rzeczyw wyskakuja takie podpowiedzi ale to nic. po kliknieciu w jakis wynik wyskakuja tematy, tam sie dopiero dzieje.. ;/

saszaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-04 23:33:00
;o

Olgaaaa7
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-10-04 22:13:10
zmontowane ;)

Maniek1313
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-05 03:04:13
Jest tak - sprawdziłem z ciekawości. W sumie mnie to nie zdziwiło...

w0295
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-30 21:02:15
Zmontowana to Ty jesteś xD

Lazerox
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-04 22:12:56
Polska ...

W1kt00r
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-04 22:11:23
W wieku 12 lat to ja jeszcze samochodzikami się bawiłem, z klocków Lego budowałem i nawet Muminki ogladac lubiłem! Co za pokolenia się teraz rodzą, google nie kłamie... :(

Kowalski23
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-04 22:08:38
wpiszcie "mam 1 lat" i wyskoczy "mam 1 lat i jestem w ciąży"

Zirrr
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-04 21:56:06
komentarz usunięty przez użytkownika

ruda_alicja
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-04 20:49:25
mi tez to samo wyszlo:)

Dagocz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-04 20:39:37
Najlepsze jest "mam 15 lat" heh serio problem ma :p haha serio :p 12 latkowie :)

proelo997
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-04 18:03:00
Powiem tak "polak potrafi":)

KingofBlend
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-04 16:41:54
jak wpiszesz mam 10 lat to jest w zasadzie to samo

Tensor
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-10-04 13:34:34
To nie magia google. Po prostu wiochą jest cały dzisiejszy polski internet. A pamiętam te czasy kiedy 20 lat temu internet wchodził do polski.

no-face-no-nk
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-04 13:26:34
Nie rozumiem związku tego screena z tematem strony... ale w sumie racja, demotywatory też z demotywatorami nie mają wiele wspólnego.

mebtoom
    Ocena: -7 (glosow:7)
2011-10-04 13:03:19
u mnie nie pokazało jestem gejem heheh bo nie jestem xD

pat1ryk
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-04 12:59:06
Wyskoczy to samo + VAT. Proszę was nie dodawajcie teraz tego samego 13-16 lat

wijaaa
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-10-04 12:11:33
Aż boję się wpisac "mam 15 lat"


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400