Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Możesz zostawić depozyt
lowcaglupot  11-08-26, 22:13 Zgłoś
+ 766 -
Dodano: 2011-08-26, 22:13:40   przez: lowcaglupot
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 766  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tak to wygląda.
  •  No tak mniej więcej to wygląda.
  •  Nie drażnij strażnika
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
Ukryj komentarze(29)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
JackCola
    Ocena: 15 (glosow:19)
2011-12-29 11:38:13
Wrzucasz piątaka i masz ssaka ;)

hunterka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-20 21:57:26
wyobraźcie Sobie że nie widać tego " urządzenia " xD i jakiś gościu wygląda tak jak by ściane ruchał xD

twister77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-04 20:57:58
tak sie składa ze jest taki bank spermy.. i jaka tu wiocha ? za głupie spuszczenie sie dostajesz 100zł.. sperma potrzebna jest do sztucznego zapładniania

szalOnyGuffy
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-04 14:03:18
ile cm ma głębokości w pysku ;d ?

ASPL
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-31 12:18:08
Bank spermy - weź kredyt od ręki... :P

asasyn18
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-12-30 19:39:14
tacy debile co z tego korzystaja maja rozsiewac swoje geny??

szatano999
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-30 13:03:23
A z drugiej strony "wary- obciągary"..

mikerozo
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-30 01:05:02
Dobrze że ktoś kto podszedłby do czegoś takiego, nie zasługuję na dostąpienie przedłużania gatunku.

proobora
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-29 21:25:16
nie ma to jak paint ;p

Krewetka1277
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-29 21:12:53
żenada .. -.-"

victos
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-29 21:02:50
Zajebiste. Ale to jednak (arcy)dzieło jakiegoś mistrza photoshopa.

Damian0095
    Ocena: -4 (glosow:12)
2011-12-29 20:37:19
za mały otwor na mojego

drLOUBITCH
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-29 18:50:26
Ładuj do pełna.

gihu83
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-29 18:46:55
Ale brzydal na tej ścianie, ładniejszych zdjęć nie mieli ?

bucefal
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-29 17:45:21
ale z takiego bankomatu już nie wypłacisz ;D

bucefal
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-29 17:44:03
ale z tego bankomatu już nie można wypłacić :D

leon3210
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-29 17:43:53
Fotoshop....

edziuxxx
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-29 15:52:46
przynajmniej mozna bylo sie postarac, pomysl dobry ale wykonanie...

gwiazdka24
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-29 15:05:05
Heh ciekawy pomysł, ale niestety to photoshop xD ;(

hubibubi1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-29 14:54:18
komentarz usunięty przez użytkownika

drdos
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-29 14:00:07
jak by to w Polsce wprowadzili to założę się że po baletach banda tych co by "ruchała" non stop by wsadzała swoje małe kuśki w ten depozyt a później to gadki jakiej to panny na dyskotece nie ruch...

bodzia_piratka13
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-12-29 13:23:18
Takie 2 w 1 - nie dość, że dobry uczynek dla kogoś, to jeszcze przyjemność dla siebie

ShiroX
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-12-29 12:54:43
A ile tam musi być syfu...

golub
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-29 12:52:31
Dobre!

christeros
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-29 12:45:50
Na jakiej wysokości jest taki spermkomat

metinxd1996
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-12-29 12:17:24
no i paco kupywać lalkę za parę stów jak autamata masz za 10

Sajmon84
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-29 17:08:11
Lepiej słowniki "kupywać"

JackCola
    Ocena: 15 (glosow:19)
2011-12-29 11:38:13
Wrzucasz piątaka i masz ssaka ;)

Homo_erectus
    Ocena: 12 (glosow:18)
2011-12-29 11:23:45
jeszcze tego nie bylo... juz widze tych facetow kopulujacych ze sciana

luzak1973
    Ocena: -6 (glosow:10)
2011-12-29 11:18:02
Dla samotnych


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500