Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
plokijuty  11-08-27, 19:36 Zgłoś
+ 809 -
Dodano: 2011-08-27, 19:36:41   przez: plokijuty
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 809  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Doda, Duda i ...
  •  NAJLEPSZE BURAKI TYLKO Z WIEJSKIEJ
  •  Kobieta przy kości w halloween
  •  WTF!!! Hahaha. No Comment
Ukryj komentarze(38)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kowal_vader89
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-20 12:14:19
jak dla mnie zajebiste zdjęcie :D:D zajebisty kot:D ktoś chyba nie rozumie pojęcia wiocha.

gigomt2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-28 20:05:31
1.kot niema cyców 2. ona niema ogona 3.niema renki na ci...

badswitch
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-26 16:14:20
a trzeci to taki ze na jednym widac kota a na drugim czlowieka :P

jarek-kobieta
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-22 19:21:16
ja mam dwie... łapka z tyłu, obie 'stopy' kota widać, a trzeciego ni ch*ja nie mogę znaleźć xD

j3bus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-22 18:12:45
kot nie ma cycków..

Damian1977
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-22 17:15:28
gdzie tu wiocha kot jak kot zdjęcie naturalne zwierzęta nie pozują jak ludzie

Sjel
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-22 15:38:08
Ha ha :D Widziałąm to zdjęcie i jak dla mnie nie ma w tym wiochu. No co? Hrabiowski kot :D

mika_64
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-22 12:50:16
no fotka dobra, ale jaka w tym wiocha to ja nie wiem.

Zakrecona353
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-22 08:43:42
Nie wiem jak wam, ale mi sie bardziej kot podoba od kobiety.

Madaren
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-21 16:54:01
i gdzie tu wiocha, kot jak kot.

AnonimowyPremier
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-21 16:25:01
Jaworowicz

absurrdalna
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-21 02:50:20
Futro, uszy i brak piersi?

kutax123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-20 23:16:50
draw me like one of your french girls

orka73
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-20 22:09:26
znalazłam podobieństwo- kota:)

blackswan20
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-20 21:13:51
kot nie trzyma sie w kroku :P ale w sumie, to żadna wiochaa

aga2375
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-20 20:00:05
mam takiego kiciula, ale tak się nie rozkłada ;(

zacharianski
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-20 19:21:07
Kot-ET, uciekł ze Strefy 51,po 64 latach przebywania w hibernacji.Jako jedyny przeżył katastrofę w Roswell.Gratka dla Ufologów, na Kongres Ufologiczny do Seulu z nim, a potem na grila.

edwin
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-20 18:44:38
ta na duzym zdjęciu troche bardziej owłosiona

golew
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-20 18:29:23
Hmmm, cyculki małe i tu i tu, brzuszek zaokrąglony w obu przypadkach... Już mam - Kotek jest na tyle przyzwoity, że się tam nigdzie nie drapie :)

littlek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-20 17:34:58
nie ma pokojówki z tyłu

mamoo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-20 17:43:38
ukryta za obrazem -.-

mihalek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-20 17:02:38
za to u góry pewnie jakiś koleś zapłacił miliard dolarów

wpolak
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-20 15:59:57
no to teraz wiadomo skad ta inspiracja:D

blueberry88
    Ocena: -6 (glosow:6)
2011-10-20 15:38:00
yy sorry ale znalazlam wiecej różnic.. cos nie wyszła Ci wiocha..

EMERSION
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-20 14:02:11
Mistrz drugiego planu atakuje nawet arcydzieła

longcock
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-20 13:55:31
roznia sie ulokowaniem i iloscia futra

Tensor
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-10-20 13:37:51
Już piąty obrazek, który w ogóle nie powinien trafić na główną

exiM
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-20 13:32:16
hahahaha...jaka "dziunia" z tego kociaka:D

omen100
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-20 13:14:19
ale slooodki:)))))) piekny:)

Renasia20
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-20 13:11:56
Ten kot jest boski!

marta1986
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-20 13:07:52
I LOVE KOTY

karmell14
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-20 12:42:32
Widze róznice . Kotek nie ma cycków :D

Isuu
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-20 13:08:18
Ta Pani też niezbyt ma. :P

kowal_vader89
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-20 12:14:19
jak dla mnie zajebiste zdjęcie :D:D zajebisty kot:D ktoś chyba nie rozumie pojęcia wiocha.

hipomania
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-20 12:14:03
paint me ike one of yours french girls heh

Isuu
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-20 12:02:16
Nie rozumiem gdzie tu wiocha, po prostu "Nawet najmarniejszy kot jest arcydziełem natury". :D

Adix
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-20 11:55:55
Kot to nie zwierzę, kot to stan umysłu.

krnik
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-20 11:48:24
dobrawdy, wzrok tego futrzaka jest urzekający ;>

KosaSTOPROCENT
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-08-27 21:43:19
kot ma puszystą sierść a ona ogolnie jest puszysta, ona jest na lozku a kot na dywanie, ona jest z innych czasów niż ten kot :D co wygralam bo znalazlam 3 różnice


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400