Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
dupozjad66  11-08-31, 12:46 Zgłoś
+ 913 -
Dodano: 2011-08-31, 12:46:08   przez: dupozjad66
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 913  Zgłoś nadużycie
10
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wiara
  •  41 Polaków wyrzuconych z belgijskiego samolotu
  •  Woreczek niezbędny, ubogacenie
  •  Ktoś tu ma większe kompleksy
Ukryj komentarze(86)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
dino450
    Ocena: 10 (glosow:14)
2011-09-05 15:02:49
Napisal prawde. Polsat wali w kulki z ludzmi

krzysztof1945
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-22 15:52:08
Obelgi spłyną po firmie jak woda po gęsi. Polsat jest odporny. Przedsiębiorstwo pana Solorza ignoruje wszelkie reklamacje i działa na zasadzie - przeczekać burze, klient się zniechęci , a my i tak naślemy na niego windykatorów. Na Polsat nie ma innego sposobu jak tylko trzymać się od niego z dala.

ozgii
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-08 14:06:06
A dziekuje ,dziekuje :)

malika2121
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-07 12:12:22
wreszcie ktoś im pojechał równo:) brawo

magma2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-21 03:05:13
Kolejny szczery Polak :)

rafek_hon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-16 22:10:51
chyba was troche ponosi z tymi komentami... a co do cyfrowego polsatu to troche nie bardzo ogarniaja wszystko!Znam to z wlasnego doswiadczenia! Pozdrawiam wszsytkich :P

tineth
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-09-08 15:11:02
Taaa...nie ma to jak wstawiać dla lansu list którego się nigdy nie wysłało tylko po to, żeby ludzie zobaczyli twoje imię i nazwisko i myśleli, że jesteś taki mocny.

reklamawww7
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-17 20:54:56
dokładnie...mocny na papierze - a list w szufladzie leży :-P

ozgii
    Ocena: -11 (glosow:11)
2011-09-08 11:30:09
A wy co popieracie jego zdanie walcie sie z całym szacunkiem na pysk i zgłoscie sie do rzecznika praw konsumenta. A On z was ma niezły ubaw po godzinach pracy, zresztą tak jak Ja i całe grono moich kolegów! Debilizm w tym narodzie trzeba wytępić! Pozdrawiam Bez Szacunku Pracownik CYFROWEGO POLSATU

ozgii
    Ocena: -7 (glosow:7)
2011-09-08 11:25:48
Siedzi ciągle przed tv i marudzi jak to mu nie jest źle. Weź sie koleś ogarnij i napisz cos jak człowiek inteligentny a nie jak prostak, Mylisz pojęcia, dekoder pewnie sam do dupy wkładałeś i teraz gdy sie zabrudził to ci najzwyczajniej niedziała. To nie jest wina Cyfrowego Polsatu.

ozgii
    Ocena: -7 (glosow:7)
2011-09-08 11:23:14
procedur to ssijcie.... Cp to pożądna i solidna firma która ciągle sie rozwija, a nie stoi w miejscu jak cała reszta korporacji. Ludzie którzy piszą takie listy są zwyczajnymi prostakami pewnie bez 4 zębów i ich IQ nie przekracza poziomu IQ leniwca.

ozgii
    Ocena: -6 (glosow:10)
2011-09-08 11:21:12
Witam wszystkich niezadowolonych klientów CP. Jesteście jedną wielką bandą Idio+tów, która szczerzy zęby w internecie, a gdy pzrychodzicie do punktów to nawet wysłowić sie nie umiecie. Ciągle tylko: eee... yyyy... no bo wie pan. Nie kur... Niewiem! I jeśli nie potraficie sie dostosować do wymogów i

kalusia511
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-07 14:25:17
Należało się.. !:) Pozdrawiam autora listu.. Hmm ciekawe,czy otrzymał jakąś odpowiedź.. ?:D

ocia11
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-06 22:44:37
Zasługują na taki list. Cyfrowy Polsat to nic innego, jak wielki bałagan. Nie dość, że pracownicy nie mają zielonego pojęcia, opłacanie nic dla nich nie znaczy, bo i tak blokują programy nie wiadomo dlaczego, to jeszcze ich oferty zmieniają się co 24h. Naprawdę ktoś musi się za nich wziąć.

kromkruak
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-06 20:17:46
Dupozjad66 jesteś wielki

maris4545
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-06 20:14:47
to sie nazywa konstruktywna krytyka ;d osobiscie uwazam to za super pismo do tych oszustow . ;d

BlackCherry
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-06 19:34:11
djblue12 i fanta20062 a co niby do cholery konsultanci mają z tym wspólnego?!? Popracujcie sobie trochę na infolinii i zobaczycie jak tam jest słodko!!!

Panna.Zagadka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-06 18:52:23
Sama miałam ochotę im takie coś wysłać. Szkoda, że się powstrzymałam... XD Trafny dobór słów. A ten przekaz emocji ^ ^ U mnie ma 5+

AnonimowyPremier
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-06 18:45:16
Miałem podobny problem tylko z allegro(dużo kupuje/sprzedaje). Zablokowali mi konto mimo jego opłacania. Mało tego, wynajęli firmę windykacyjną bym zapłacił raz jeszcze (co niestety zrobiłem)i nadal miałem zabl. Wrzucałem na mistrzów mój list do biura obsługi klienta, ale nie spotkał się z uznaniem.

WYROCZNIA
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-06 15:12:51
mistrz ciętej riposty;)

kicu777
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-06 13:37:18
Zgadzam się ;)

fanta20062
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-06 13:07:01
Biedny facet nerwy całkiem puściły. W sumie, to się nie dziwie. Na jego miejscu osobiście poszła bym wsadzić konsultantowi dekoder w d... Pisemko pełne fantazji :)

vashthestampede
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-06 12:38:21
wiocha tor aczej cyfrowy polsat a nie to sluszne calkiem pismo.

djblue12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-06 12:19:03
kicek_x jesteś zwykłym śmieciem i zapewne konsultantem ktory sobie wlasnie wsadza wtyczke w dupee

leje21
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-06 11:59:08
popieram typa ... znam ten bol place kur*** za cyfre + umowa jeszcze 1.5 roku a nnie moge odbierac programow bo jakies drzewo zakluca sygnal na infolini odsylana do salonu gdzie zostala podpisana umowa w salonie mowia ze dzwonic do centrali to do chu*** o co tu chodzi ?

kicek_x
    Ocena: -13 (glosow:13)
2011-09-06 11:46:22
Po tak pięknej przemowie jaką złożył na piśmie Pan K.K. doszedłem do wniosku, że człowiek jest słaby psychicznie, a na dodatek cham i prostak, który nie ma pojęcia nic o pracy na stanowisku konsultanta-jakby to byla ich wina. Ps taki pseudo konsultant wklada go sobie do dupy a ty pozniej do mordy

piotr3q91
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-06 23:10:47
masz naje..ne cioto

OnaJestSzalona8
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-06 11:35:30
rozumiem go ^^ i doceniam... ludzie, którzy się cackają, nigdy nie będą mieli tego, co chcą mieć :) tak już jest na tym świecie, trzeba być asertywnym i mieć swoje zdanie, bo inaczej się po prostu zginie...

martyna08067
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-06 11:32:25
Facet stracił już cierpliwośc i uważał pewnie,że kulturalnie już nic nie da:)

emil666
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-06 10:46:21
hehe ja sie zgadzam i prosze autora o podeslanie paru egzemplarzy bo do pracodawcy tez sie przyda:)

bobonk
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-06 10:00:06
Jestem z Ciebie dumny :) Wiktor Kosecki

BlackCherry
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-06 09:53:21
niestety taka prawda, tak właśnie dzieje się w CP i dlatego dużo pracujących tam konsultantów tam nie wytrzymuję ponieważ są bezradni na ludzkie problemy które ciągną się miesiącami...

Helter-Skelter
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-06 09:33:11
Nie wiecie czy koleś pisze usługowo takie teksty? Parę instytucji by się znalazło.

jebacdziunie
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-06 09:19:39
dobry koleś xD SZACUN!

harry70
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-06 08:54:30
Gościu jest wielki i ciągle rośnie,brawo.

saszaa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-06 08:19:09
prosto i na temat ! w tym kraju inaczej to się po prostu nie da ! Gratuluję Panu odwagi !! ;DDD

redneck2011
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-06 00:38:58
Miałem podobny problem ze szmaciarzami i nasłali na mnie "Kruka" , ale Rzeczniczka spowodowała , że patałachy-mi kasę zwracali a nie ja im.Współczuję!Z dala od takich usług!

Pulsarka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-06 00:17:52
to nie wiocha.. to życie... sama nie raz chciałam podobne pisemko wysłać do kilku instytucji :)

gomsqo87
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-05 22:59:05
leć z nimi !! banda złodziei!!

blondi780
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-05 22:52:01
Za pewne na początku starał się załatwić wszystko na spokojnie, ale widocznie ignorowali go więc chyba miał prawo się wkurzyć... swoją drogą też miałam do czynienia z CP u siebie w domu i z tego co pamiętam też wiecznie były z nim same problemy;/

gieie
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-05 22:16:34
A ja mam neta u operatora od neta TV sat u operatora sat Tel GSN u operatora GSM C Polsat mam głęboko w d.. Tanio piszecie w CP, no pewnie a może tylko proporcjonalnie do oferty. Ta za 15 pln jest np w 100 % z kanałów które nie mają zapisu płatne w koncesjach. Ktoś was robi w ....

pawdjdj
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-05 22:02:13
ja mam w C.P tv i neta ale takich problemów nie mam :)

stecbud
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-09-05 21:34:56
I jeszcze jedno ktora sieć TV da Wam tyle kanałów za taka cenę chodzi mi o abonament za 39.90 i pełno HD w tej cenie ???? Pozdrawiam Mariusz

stecbud
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-09-05 21:32:40
PS nie jestem pracownikiem CP itp ja mam już z nimi 3 umowe i place na czas jak cos sie dzieje zawsze konsultant pomoze a czasem jak ktos wiele nie wie z konsultantow moze byc przyczyna ze jest 1 dzien w pracy. kazdy z Was pierwszy dzien w pracy byl orlem i wszytko wiedział ?? nie wydaje mi sie !!

suchy_uk
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-09-05 21:28:59
Ta jasne ... kolejne dziecko chce zablyszczec ...

noel7
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-05 21:06:02
pracowałam przez rok jako konsultantka telefoniczna i wiem, że najlepszą ofertę ma N-ka, o CP szkoda gadać, a Cyfra nie życzy sobie żeby dopowiadać wszystko (jak klient nie zapyta) i często wychodzi na to że płaci 100- 150 zł więcej.

DreamPrincess
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-05 20:57:41
Ja napiszę krótko. Podobało mi się bardzo :D i pośmiałam się :D. A to jest najważniejsze :D. Ode mnie brawa za Inwencję :).

Kaczogrod758
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-05 20:30:23
A Ruta siedzi i zawija kasę w sreberka

tashunkewitko
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-09-05 20:22:33
Sram na Polscat, TVN, a najbardziej na liżące dupę klerowi TVP

Sokol1231
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-09-05 20:20:18
Miałem taką samą sytuację co Pan Krzysiek. Cyfrowy polsat to złodzieje i nic więcej...

Bachus81
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-05 20:09:57
tak operatorzy robią z ludzi wałów , myślą że jak mają wielu klientów to już im wolno wszystko

cocoo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-05 19:40:12
To Przypomina mi historię, w której UPC kazało podpisać umowę na kablówkę by móc korzystać z internetu. Dobra reklama dla cyfrowego Polsatu

Cynthiane
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-09-05 19:41:58
Antyreklama . ;d

cocoo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-05 22:55:59
no co ty Cynthiane, nie znasz pojęcia ironia?

Budda8223113
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-05 19:36:18
BRAWO!! Panie Krzysztofie !

drLOUBITCH
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-09-05 18:54:11
I bardzo słusznie, przynajmniej napisał prawdę. Niekompetencja i oszustwo są wszędzie. Ja osobiście też stykam się z podobnymi przypadkami ( internet blueconnect z T-mobile, chłam totalny, nie polecam, zmarnowane pieniądze ). A załatwić coś z tymi konsultantami - tragedia, banda niekompetentnych jeł

drLOUBITCH
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-05 18:56:03
...jełopów, którzy jedyne co potrafią to posługiwać się wyuczonymi zdaniami a jak człowiek ma jakiś problem to nie potrafią pomóc. Taka prawda.

polarisso
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-09-05 17:05:18
to się nazywa odwaga :)

AnoukNL
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-09-05 16:54:40
Z przed 5 lat, ciekawe czy doczekal sie tych programów :D

Leila0
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-09-05 16:53:35
Skoro w ch*ja leca to ch*jowa skarge dostali - proste :)

xMalwax
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-09-05 16:45:51
Jakiż ten Pan elokwentny w swej urozmaiconej wypowiedzi :D

Lord87
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-05 16:32:18
Cyfra + jest lepsza w kwestii relacji z klientem :)

bodex20
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-09-05 16:16:32
Hej!! Polsat Ma ponad 2/3 rynku telewizji cyfrowej. Jeżeli komuś nie zdoła od razu pomóc to jest to wywołane masą klientów.. Ja po opłaceniu miałem podobną sytuację, przez 2 tyg nie odbierały kanały aż MIŁY konsultant poradził abym zostawił włączony dekoder na 30 min na kanale info i ...magia!było o

bodex20
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-09-05 16:19:35
...było ok (miałem na myśli)

Artemis
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-09-05 17:26:31
To, że wśród 300 studentów z łapanki z ulicy(tak, to są ci profesjonalni konsultanci) był jakiś kompetentny to gratulacje. Notabene mogłeś tego "cudu" dokonać sam przez internet bądź telefonicznie bez rozmowy z konsultantem :)

WiochaDS
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-09-05 16:00:21
Gościu poleciał po całości:)

micro008
    Ocena: 8 (glosow:12)
2011-09-05 15:51:08
kolejna porcja chu*ow do dupy hahaha gosciu jest dobry

kamoO94
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-09-05 15:20:29
z poważaniem ale bez szacunku xD

Liberte
    Ocena: -8 (glosow:10)
2011-09-05 15:05:55
STAREEEEE

dino450
    Ocena: 10 (glosow:14)
2011-09-05 15:02:49
Napisal prawde. Polsat wali w kulki z ludzmi

meggy84
    Ocena: 4 (glosow:10)
2011-09-05 15:02:29
BRAWO :-) KAŻDY POWINIEN ICH TAK PODSUMOWAC ;-) - BEZNADZIEJNA FIRMA , SZKODA GADAC ;-(

ulenka1
    Ocena: 5 (glosow:11)
2011-09-05 14:42:44
Hahahahahaah dobitnie sformułowana ta skarga:D mrs.Krzysztof Kosecki jest mistrzem świata w pisaniu skarg!! Sama bym tego lepiej nie ujęła:)

damianes123
    Ocena: 10 (glosow:14)
2011-09-05 14:36:59
Do mnie dzwonili ze mam nie zapłacony rachunek a płace na pół roku do przodu . Wyłączyli mi telewizje . A jak doszli ze zapłaciłem to nawet przepraszam nie usłyszałem.

kornelia75
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-09-05 14:17:50
Wild25 a moze jeszcze napisz jak robicie w wała klientów i nie odbieracie poczty, żeby dowalić kary? Miałam juz taką sytuację i użerałam się z tą telewizją zanim rozwiązałam umowę jak ze stonką.

KubiX66
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-09-05 14:10:59
Brawo !!! Właśnie coś takiego sam bym napisał ale nie miałem odwagi nigdy. CP robi się żałosny... Oni jak idioci dzwonią tylko po to żeby przypomnieć, że trzeba zapłacić za następny miesiąc. W tym roku już kończy się umowa. Uff... Dla tego pana co pisał list WIELKI + . Z poważaniem i Szacunkiem :)

RevanlLegoras
    Ocena: 8 (glosow:12)
2011-09-05 13:54:24
"Z poważaniem ale bez szacunku" :D

Artemis
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-09-05 13:50:19
Ogólnie cenowo Polsat przoduje(jak na razie, eNka wprowadza pakiet za 40 wiec CP może się ugryźć)O jakości szkoda gadać. Ogólnopolskie firmy to szajs wyzyskujący klienta, pracowałam w punkcie CP,wiem co się dzieje w innych tv,różnych operatorach kom. Generalnie to jest totalny syf

tiksmiks
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-09-05 13:41:04
Nowa reklama N-ki za ponad 120 zł i bez żadnego kontaktu. Polsat wcale nie jest taki zły :)

Tensor
    Ocena: 4 (glosow:12)
2011-09-05 13:37:26
Cyfrowy Polsat był kiedyś bardzo dobry (3-4 lata temu)A teraz już mając sporo klientów i w ogóle ich nie szanują. A o telewizji Polsat nawet nie wspomnę.

Tensor
    Ocena: 4 (glosow:10)
2011-09-05 13:38:41
Chociaż patrząc na datę zdziwilem się.

Seboth
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-09-05 13:22:45
Zdziwiłem się że ich przy okazji nie opiepszył za reklamy na polsacie;)

sylwek78
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-05 13:15:46
ano to wspólnego, że polsat cyfrowy to totalna wiocha. Miałem już telewizję cyfrową u każdego (N, cyfra) i najgorszy pakiet za podobne pieniądze mam w polsacie (ok. 45 zł). Badziewie totalne.

recruit
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-09-05 16:57:35
mam najwyższy pakiet Polsat za 99 PLN, maja najlepsza ofertę ! najpierw dostałem 6 miesięcy za darmo, potem odnowiłem umowę i dostałem 12 miesięcy za 39 PLN i dopiero po tym czasie wraca do pełnej stawki. Czyli od roku mam pełen pakiet z 38 HD i VOD cały czas i zapłaciłem łącznie 230 PLN na rok !!!

Nico1970
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-02 10:24:33
Ale Polsat Cyfrowy jest faktycznie do dupy we wszystkich kategoriach programowych

wild25
    Ocena: -12 (glosow:26)
2011-08-31 12:59:18
wiesniak pewnie nie mial ustawionej dobrze anteny a ma pretensje ze nie ma programow oj duzo sie takich klientow mmialem

invie
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-09-05 13:29:28
W takim razie większośc ich klientów ma źle ustawioną antenę;| Daj spokój, gościu, prawda jest taka, że robią ludzi w chu*a. Jak klient się spóźnia o jeden dzień z wpłatą, to szybko się odzywają, gnoje, ale kiedy chodzi o prawa klienta... Szkoda gadać.

rosjan
    Ocena: -1 (glosow:23)
2011-08-31 12:49:50
Co to ma wspólnego z tym portalem?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500