Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
...tylko ciekawe z jakiej bajki
Niezapominajek  11-09-01, 14:34 Zgłoś
+ 1241 -
Dodano: 2011-09-01, 14:34:07   przez: Niezapominajek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1241  Zgłoś nadużycie
2
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  W rosyjskim tańcu na lodzie
  •  Ojciec parodiował #8222;seksowne” fotki swojej córki
  •  No w sumie jest to logiczne..
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
Ukryj komentarze(94)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
vincvega
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-09-07 15:05:14
hahahahaha, jaka podpierdolka :) 13:21 dorzucił zdjęcie, 14:28 napisał komentarz 14:34 na wiosce.. Główna jest? jest! Myślę, ża autor od pocżatku do końca stowrzył "białego księcia".. masakra...

marark
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-07 10:22:14
syn białej damy i młynarza z pacanowa

czarnulkaaaaaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-10 10:42:18
rumaka brak :D

magma2000
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-21 02:50:38
Fantastisch kitsch... Das ist alles ich kann sage... Co za dureń... dobrze, że seksnk teraz wymyślili... białem półmózgi rządzą!

kanga
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-15 12:08:27
biały to miał być rumak,ale zakrył:(

Kermit
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-11 23:39:21
komentarz wiadomo kto dodał na nk (Niezapominajek).

usbbus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-10 23:01:27
Ja cie :D dobre :D biały książe ciekawe gdzie jest jego królestwo ?

alka26
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-10 20:42:08
cos mi wyglada, ze autor przykleil glowe swojego wroga w fotoshopie- jakies dziwna smuga pod glową

pannanaturalna
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-10 01:33:57
w moim mniemaniu facet wygląda jak Pinhead z Hellraisera :P

Domienik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-08 23:55:40
On ma gowno zamiast mozgu

aggxD
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-08 16:48:28
Albo trzyma ręce zeby pozory robić ze go wgl ma...

LooLita97
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-08 14:26:03
` MAŁY książę chyba ;PP w garści sie mieści ;//

Anemonek
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-08 11:10:49
główną może i zaliczy ale nic poza tym ;D

kirer2
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-09-08 10:57:25
wujek Fester z "rodziny adamsow"

zawulon
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-08 09:27:38
nawet na przedramionach ma biala opalenizne xD

redneck2011
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-08 02:48:52
Syn młynarza.Blady jak papier!

wprim
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-08 00:38:08
niekwestionowany mistrz!!!

Gulek
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-08 00:35:43
Jak Fester z Adamsów :PP

kujke
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-09-08 00:02:28
dziewczyny, czas porzucić marzenia o księciu na białym koniu, teraz w modzie tylko biały książę :P

krzysjarzyna1
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-09-07 22:58:26
Zordon uciekł ze słoika i zdjęcia na nk daje :P

fifle1980
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-09-07 22:05:04
jej,bez okurarów nie da rady!!! blady,że aż po oczach daje. faktycznie zgodze sie z piszącymi adam's family maczała w tym rąsie:P

patryktos
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-09-07 21:58:02
Moim zdaniem autor wstawki wkleił zdjecie, nastepnie podrobił oba opisy. Jak dobrze sie przyjrzec widac zamazane niebieskie tło przy literach. Ściema!!!

jerryhoo
    Ocena: -6 (glosow:8)
2011-09-07 21:48:01
To Sylas z Kodu Leonarda da Vinci

danae
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-09-07 21:46:32
Wujek Fester Addams

tosca
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-09-07 21:25:45
jeśli taki książe przyjedzie na białym koniu w środku nocy to zawał gotowy

rrafall123
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-09-07 21:20:03
prawie się ze ścianą zlewa :P

koszka86
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-09-07 21:16:52
idzie się wystraszyć

LIVE24
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-09-07 21:10:39
Podobny do Kane z WWE

ruda_alicja
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-09-07 21:06:06
to albinos...tylko po co pokazal takie zdjecie na nk...

ToRnADo147
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-07 21:03:09
Czy on pracuje jako personalny w młynie?

hycelius
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-09-07 20:37:10
OGRY DO MNIE !!!

chlodny_klecha
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-07 20:33:54
książe William zgolił włosy

Lizak1986
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-07 20:31:14
Komentarz dodany 14:28 a na wiochę wpadł 14:34...przypadek????

darkestrella
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-09-07 20:26:05
lada dupa ;D

AnonimowaxD
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-07 20:12:03
Mały książę - tak nazywa swoje przyrodzenie... No z pewnością duże nie jest a wygląda to tak jakby go wcale nie miał...

paniczprecel
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-07 20:06:18
po jakiego ch. wstawiać takie zdjęcia? ku uciesze innym. Dziękujemy

wjbn111
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-09-07 20:00:07
ja pierdola jeszcze zeby on jakos wygladal a tu japa niewydarzona

xxx22433
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-09-07 19:47:39
Sam autor napisał ten komentarz, więc nie ma się czym zachwycać :d

Wiesniakznetu
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-09-07 19:44:12
Duży plus za komentarz. Wiocha zaliczona

jay.c
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-09-07 19:39:53
OMG, ciekawe czy pałe też ma w kolorze reszty ;D

p.fajny
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-07 19:25:45
baiły książe straszniejszy niż biała dama xD

kamilaa400
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-09-07 18:29:05
o rzesz ! XD

WrednaMalpa87
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-09-07 18:07:08
Albinos

piotr84b
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-07 18:01:00
Młynarz czy co?!

kalajestemskarbie
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-09-07 17:59:59
O Em Gie . 0.o

siwaXD
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-09-07 17:59:05
:O masakra :D

BoRRo
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-09-07 17:41:25
Przecież to Zordon z Power Rangers!!;]

Dzika22
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-09-07 17:31:59
Przesadził z solarium xDDD ajć... ;D

Liberte
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-09-07 16:57:01
Ostrzegali go.... i ma główna.... zastanawiam się co popycha ludzi do takich czynów???

Rudol
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-09-07 16:55:51
Myślałam,że to wujek Fester z rodziny Adamsów

powolniak83
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-07 16:39:38
człowiek mąka

cocoo
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-09-07 16:38:47
a wiec buka istnieje naprawdę!!

nadia262
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-07 16:31:10
fuuu okropny albinos...

QQQ1000
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-09-07 15:54:53
Swoją drogą to warto by pogratulować panu "zaliczenia" głownej :)

DagaR
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-09-07 15:38:31
no i zaliczył.:)

xpsychical
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-09-07 15:30:49
przecież on w ogóle nie wygląda ... :x

klansman
    Ocena: -6 (glosow:12)
2011-09-07 15:26:39
Blady nie blady do ruchania dobry.

MoniQ
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-07 15:19:02
Bałwan jest? jest no to przygotowania do świąt ruszyły pełną para :D

pogromca_mitow
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-07 15:08:45
hehe juz wiem skad mieli aktorów w tym filmach " wzgorza maja oczy" albo "zly skret" :D

vincvega
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-09-07 15:05:14
hahahahaha, jaka podpierdolka :) 13:21 dorzucił zdjęcie, 14:28 napisał komentarz 14:34 na wiosce.. Główna jest? jest! Myślę, ża autor od pocżatku do końca stowrzył "białego księcia".. masakra...

sebus86
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-09-07 15:04:15
Biły książę ale z małym kucykiem hahahaha

Tramper
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-09-07 15:03:19
bajki?chyba chciałeś powiedzieć horroru

pierozek27
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-09-07 15:03:07
nie za dużo tych kochanków ...mało masz w du pie H ui?

Konan456
    Ocena: -8 (glosow:8)
2011-09-07 14:59:19
komentarz usunięty przez użytkownika

Wittek96
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-09-07 16:49:26
Być może dodał sam ten komentarz, ale wiocha jest. Nie kumam jak można na nk takie zdjęcie wrzucić...

Cheezus
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-09-07 14:58:45
Gombas

A_Chuj_Cie_To
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-09-07 14:43:47
Hahaha.. I proroctwo się spełniło.. ;]

maroo29
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-09-07 14:38:53
prorok

ilikethis
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-07 14:33:36
Trafnie ktoś przepowiedział...

Tensora_Kochanka
    Ocena: -8 (glosow:10)
2011-09-07 14:33:17
Co tutaj robi mój kochanek

kujawiak01
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-09-07 14:26:49
jaki kraj takie yeti

golew
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-07 14:23:47
Pewnie jest fanem filmu pt."Stożkogłowi" :D

breezevenus
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-09-07 13:57:50
to główną zaliczył...teraz czas żeby kiedyś zaliczył dziewczynę..

MaestroS
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-09-07 13:57:38
Ładnie to tak zaznaczać własne komentarze? Ładnie to tak?

Katia-87
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-09-07 13:52:11
księcia udaje a wygląda jak zombi...

gibeck
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-09-07 13:41:51
Hehe. Syn młynarza xD

jarusza
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-09-07 13:40:29
rozmyty jakis , blee ale kazda potwora znajdzie amatora

jarusza
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-09-07 13:39:17
rozmyty jakis i taki bleee ale każda potwora znajdzie amatora

KONSERWANT
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-09-07 13:33:27
Masz rację, autor dopisał mu komenta i od razu na wiochę. Może myślał, że ludzie się nie zorientują ;]

retsyM
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-09-07 13:20:00
Najpierw ostrzegamy kolegę w komentarzu, że jego zdjęcie może trafić na wiochę i 6 minut później sami wrzucamy tam skrina. Biały książe już pewnie usuwa Cie ze znajomych ;]

nadia262
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-07 16:32:22
hehehe dokładnie xd

drLOUBITCH
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-09-07 13:17:55
Żeby jeszcze to co pokazuje było estetyczne i miłe dla oka. Ale nie jest. Wzbudza niesmak i obrzydzenie.

brudaseq
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-07 13:09:15
on jest albinosem ludzie !

nadia262
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-07 16:33:51
Wiemy !! pytanie brzmi po co to ukazuję na światło dzienne

klaudia273
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-07 13:01:56
Lord Voldemort

El_Diablo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-07 13:01:46
No i zaliczył główną xD

jauzytkownik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-07 12:51:37
Po fryzurze można stwierdzić, że ze Shreka.... :D

kazikZ1959
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-07 12:50:01
A słowo ciałem się stało.

mayu
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-09-07 12:24:51
Najbardziej mnie intryguje co tacy ludzie wrzucając takie zdjęcia próbują osiągnąć? Ni to śmieszne ni zabawne... raczej bym powiedziała żenujące x.x

apparition
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-07 12:21:39
lol! a wiocha jest :)

sajrus23
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-09-02 09:31:24
jemu matka poprostu za malolata krede wkladala do plecaka zamiast kanapek

krowil
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-01 17:02:08
Voldemort

a1976
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-09-01 14:51:00
Jakim to trzeba być idiotą żeby mając takie ciało poazywać je w sieci? Lato chyba pod ziemią spędził.

jagna92
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-07 12:25:18
wiocha jest bo trzeba być debilem żeby w ogóle się nago pokazywać w necie. co do skóry to się nie zgodzę, bo nie każdy może się pięknie opalić.. własnie szczególnie tacy bladzi mają większą szansę np poparzenie i lepiej żeby unikali słońca. albo wcale słońce nie łapie. wiem coś o tym niestety.

biala-zima
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-07 12:39:04
Racja. Nie każdy może się opalać. A blady wcale nie oznacza brzydki, tak samo opalony nie oznacza ładny. Ale z pokazywaniem się nago owy książę przesadził.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600