Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Szkoda mi dzisiejszych dzieci.
roxi12r  11-09-01, 19:57 Zgłoś
+ 797 -
Dodano: 2011-09-01, 19:57:40   przez: roxi12r
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 797  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bajki uczą.
  •  WTF!!! Hahaha. No Comment
  •  Ktoś tu ma większe kompleksy
  •  No w sumie jest to logiczne..
Ukryj komentarze(64)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
equakor
    Ocena: 16 (glosow:16)
2011-09-24 12:13:10
Buahahhah jaki muflon .. przeciez on nawet nie wie do czego mu chu* potrzebny ...

DeiVXX
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-03 01:45:32
Pfff co za nadęta imitacja faceta.Myśli że jak jest taki to każda na niego poleci...

piotrekzolw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-30 16:49:56
Powiedzmy że ona ma mózg ale nieużywane narządy zanikają

laki61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-29 23:45:06
jak typek

Pablo6969
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-27 21:44:35
nie no prawdziwy mężczyzna .

bolek725
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-27 20:39:57
syn szatana i motopompy...

nikostg
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-26 22:10:47
Aleee rym fajny ma, nie pogadasz. ; D

K0nrad3k
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-26 21:48:28
mi to wygląda na max 14. Pozdro dla dzieciaka ^^.

mixja2
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-26 21:13:49
hahahahahabhuah bhuahahahahhaha

artur17nww
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-26 00:52:35
Jego stary pękłby z dumy, gdyby kiedyś użył gumy...

orzeszku
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-25 21:12:01
'' SEXI and I known it '' !!!!

uberkat
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-25 19:04:23
chłopcze masz krzywe palce :D

Cynthiane
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-25 18:38:55
Pan dość często tu gościł , właśnie z tą fotką...

netany
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-25 17:08:40
Nie wygląda na 17 lat.

triumphst666
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-09-25 11:38:04
Jedyna laska która z dumy pęka, to jest głupku twoja ręka

martin133
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-25 11:22:08
następny wioch-men widać zdięcie robione rano bo jeszcze asphaltu nie rozwineli. :)

srebrny
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-25 10:53:03
Totalne bezguście ;D

maniekfrut
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-25 10:37:49
kur** wy w to wierzycie a autor tej wiochy mogl to sam zrobic

walimnietojuz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-25 10:35:08
Chyba mamusia za czesto mówiła mu że jest śliczny xD

inulka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-25 10:29:05
on ma może 17 lat .!? hahah... 11 mu daję. nie więcej .

mmalinowaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-25 09:47:03
chyba vifon za te karczycho;D

mojamamasuper
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-25 00:45:47
gosziu co dodal jest git:) a zdjecia tego frajera to ino pod mow i zastrzelic!!!! jakby poszed na policje i jako pierwszy byl przesluchiwany to by wysz\edl i powiedzial

konradcena1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-24 23:32:52
popieram wasika krol popcornu i kukurydzy..

wasik169
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-24 23:30:02
17 to on bedzie mial za jakies 5 lat, a miano powinien mieć boski Alvaro król popcornu i kukurydzy :D

wrona891
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-24 22:08:42
Z niego taki alwaro jak z koziej pupci organy kościelne:D

mipa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-24 21:56:59
jakie ma rączki dziecięce i tłuściutkie

szczeryyy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-24 20:50:51
napewno lat 17.

kalina2093
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-24 20:25:41
O matko ;o Coś mi mówi że ma prędzej lat 13 ;/

bmq4
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-24 20:16:37
W pełni zgadzam się z opisem.

DzikuOdyniec
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-24 19:47:52
Tłusty ryj, do tego te kłaki postawione na zółtka z jaj... Typowy obraz frajera pt. "wieś tańczy i śpiewa". Wrażenie może zrobić jedynie na pannach puszczalskich z prowincji ;/

BlackButler
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-24 19:24:10
Ehh....czemu takie dzieci jeszcze zyja. . . -.-

grzes321
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-09-24 19:20:26
niech sprobuje rymu z dresem adidasa to doloze mu 4 pasek gratisssss

mmalinowaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-25 09:39:05
załóż prędko adidasa, a opieprzy Ci kutasa ;D

mipa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-24 17:13:40
dziecko pragnie być zauważone -taki wniosek z tego

durexii
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-24 16:45:06
hahahah napewno kiedyś mu urośnie:p i za pierwszą wypłatę kupi dres... i spełnią się jego marzenia xD

wiochowidz
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-24 16:39:18
przepróchniałe drewno często pęka, nie załamuj się

pala813
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-24 16:35:53
chetne i tak sie znajda:) i jezszce faktycznie beda sie jarac ze ich niewiadomo kto dyma patrzac na dzisiajsze malolaty bedzie ich nawet sporo teraz inaczej postrzega sie sex itp dla mnie to niedopuszczalne co sie dzieje i strach dzieci miec

kober8
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-24 16:22:58
wiek 17 lat płec mężczyzna hahahahahahah no tu to go poniosło

bananyZkopca
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-24 15:34:06
demon nie facet :D

TylkoNa10Minut
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-24 14:56:58
obilbym mu ryja

scapula
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-09-24 14:15:48
Gówniarz i tyle . Tylko wojsko takim .

OnaJestSzalona8
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-24 14:05:16
haha ale musicie przyznać, że świetny tekst z tą pumą hahaha

Baniaa9
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-24 13:58:08
Zabawny chłopiec ;DD

perry_platypus
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-24 13:30:13
nie no, sam seks, nie pogadadz

natusix
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-24 13:28:43
czasy sie zmieniaja... teraz seksiaki ruchaja bez sciagania dresow ciekawe jak ...

Taka_Malutka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-24 16:11:17
To antykoncepcja :D

Muciosek
    Ocena: 12 (glosow:12)
2011-09-24 13:25:50
Każda laska pęka z dumy, to normalne, bo jest z gumy.

mmalinowaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-25 09:44:30
i nie ważne czy jest blond, czy ruda - bo to przecież tylko guma:D

Tensor
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-24 12:36:42
Taki ogier a nr telefonu ukrył

equakor
    Ocena: 16 (glosow:16)
2011-09-24 12:13:10
Buahahhah jaki muflon .. przeciez on nawet nie wie do czego mu chu* potrzebny ...

oversize
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-24 12:59:20
hahahahaha sam bym lepiej tego nie skomentował :D

piotrbigaj
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-24 19:43:08
wie, do sikania.

mmalinowaa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-25 09:48:43
chyba vifon, za te karczycho:D

longcock
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-24 12:05:45
jakby przyszlo co do czego to by sobie z siusiaka w twarz strzelil pan sexiak

cocoo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-24 11:54:35
no tak chłopak z terenów nisko zurbanizowanych..

kausn
    Ocena: -8 (glosow:10)
2011-09-07 16:40:24
To jest konto fikcyjne idioci. ; d Zrobił sobie konto fikcyjne, dodał taką nazwę, taki wiek i ma postać Biebera, tylko Rl, dodał. ; d

Liberte
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-09-24 12:21:19
Co faktu nie zmienia że idealnie pasuje do miana idioty

glupidziuniek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-02 10:47:28
Brak kontroli rodziców! ŻENADA a nie WIOCHA!

malutkakasia
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-09-01 23:05:12
jak on ma 17lat to ja mam 50! on jeszcze nie wie po co ma wacka a takie rzeczy pisze,,,

BlackHare
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-24 16:01:55
Wiesz to, że tak wygląda wcale nie oznacza, że nie może mieć 17 lat. Ja mam 22 a wyglądam jak 16-17 latek. W sumie na starość będzie ok, ale teraz kupowanie fajek / alkoholu to koszmar. Wszędzie targam ze sobą dowód :/

wwecpunek
    Ocena: -8 (glosow:8)
2011-09-01 20:45:09
on i 17 lat?? Dobry żart ile on lasek zaliczył?? W sensie tych z drewna lasek czy w sensie dziewczyn i jeszcze dziewczyn w realu czy w marzeniach. drewnianych lasek pewnie zero zaliczył nawet taka by go nie chciała a realnych lasek pewnie też zero a w marzeniach to pewnie każda jest gotowa i będzi

ohnedich
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-09-24 11:53:01
Skończyłeś się produkować?

roxi12r
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-01 20:12:49
gówniarz ma możę 12 lat ;)

pawlo2025
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-09-01 20:07:45
podnieca sie jakims napisem... napewno golej laski nie widział:)

natusix
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-24 13:31:40
moze ma siostre ;)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300