Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nie ma to jak poprosić własne dziecko o sweet fotke...wiocha!!!
kuki114  11-09-02, 12:11 Zgłoś
+ 834 -
Dodano: 2011-09-02, 12:11:56   przez: kuki114
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 834  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Z cyklu szalone pomysły polityków
  •  O, pojawił sie pierwszy klient.
  •  Zamówił komputer przez internat
  •  41 Polaków wyrzuconych z belgijskiego samolotu
Ukryj komentarze(47)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
SpanishMacho
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-10-22 20:53:42
Moim zdaniem to jest jej siostra a nie matka. Kto sie zgadza?

Mariusz0909
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-23 21:31:06
Zależy od gustu, ale jeżeli miałbym oceniać jej urodę to jest nawet ładna. Też myślę, że to siostry. Starsza według mnie, ma z 22 lata, a ta mała ma z 11.

onomato
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-13 00:44:15
jakie ciało mm

domi522
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-09 11:46:10
to jest raczej siostra

KubiX66
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-31 00:57:19
BYłO!!!!

julcia18
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-28 23:05:51
popieram inny że to siostra a nie mamuśka.....

PieknaNieznajoma
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-28 21:32:32
To chyba jej siostra ... popieram : laluchna19

MALPA23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-28 00:57:36
Laluchna19 daj gg i nie rob scen bo to nie Media Markt :) a mamuska ze zdjecia niczego sobie :)

Laluchna19
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-25 08:15:54
juz ku...rwa wiecie ze to jest córka i mama a moze siostra badz kolezanka jeju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sami czasami jestescie wiocha.pl

kamilak95
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-24 21:40:53
Haahahahahha Fail.......Ale ładna jest lol

zeebee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-23 18:46:56
Siostra, ciotka, koleżanka to nie łaska??

shekill
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-24 19:32:09
dokładnie.

kasiqq555
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-23 18:29:57
piekna kobieta

majeczka26
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-23 16:30:37
Sorki,ale jak już się jest Matką to co ? Tylko Beret założyć i worek pokutny i bronić krzyża? Bardzo zgrabna Kobieta

AgisLamibi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-23 15:56:45
. o ścianę ją ; D

mctio
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-23 13:11:33
Mamuska od najmlodszych lat szkoli córeczke na jej nastepczynie. NIech mala wie jak sie szmacic w przyszlosci ;)

Sandra_ZBO
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-23 12:41:27
nie ogarniam takich ludzi bez kitu...

ameliamaaszyska
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-23 08:59:47
Zdjęcie może i nie brzydkie ale psychika tego dziecka na tym ucierpi...

hempgru91
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-23 08:57:34
ładne foto :)

vilectro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-23 01:53:13
Wiocha czy też nie, ale ta murzynka jest nawet całkiem ładna. I na tym kończą się zalety tego zdjęcia.

lolo88888888
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-22 23:51:21
to ameryka, to nie wiocha...

zimnyy90
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-22 21:53:06
idealna czarnulka :D

longcock
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-22 21:41:34
mala rozumie to doskonale, ze najlepiej zarabia sie cialem

SpanishMacho
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-10-22 20:53:42
Moim zdaniem to jest jej siostra a nie matka. Kto sie zgadza?

sprai
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-22 20:26:48
Skrzyżowanie murzynka i wielkanocnej babki... z pieprzem... Tylko dlaczego w kiblu zamiast w jadalni?

mix22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-22 19:32:29
a skąd ta pewność że to ,,własne dziecko,,

drLOUBITCH
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-22 19:16:27
Fotka zrobiona przed wyjściem do pracy.

kirer2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-22 19:10:41
dzieciak sie cieszy bo bedzie nowy tata...

ramirez33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-22 18:05:33
komentarz usunięty przez moderatora

swider_Skc
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-22 17:22:26
jak siostry dokładnie

perwersiara
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-22 16:53:51
jak dla mnie, to wygląda na siostry..

SweetChocolate
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-22 16:32:15
"Dobry" przykład dziecku daje.

wychowana
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-22 15:50:43
:O

BlueMikiS
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-22 15:30:18
Może to siostra?

kuki114
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-22 15:05:13
no nie kur** Twoja stara

rusofil
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-22 14:02:55
Na miejscu tego dziecka uciekałabym z domu.

chemical_girl
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-22 13:46:50
Biedne jest to dziecko,że ma taką głupią matkę;/

TopczeS
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-22 13:14:48
takie małe elo, znasz ją, że sądzisz że to matka z córką? jak dla mnie to mogą być siostry... dzieci zobaczą na necie zdjęcie, odrazu chcą wioche na głównej zrobić...

machero26
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-22 13:11:21
ale laska masakra nie moge sie napatrzec mniam

malutkakasia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-23 12:39:04
Chcesz to Ci podam fajnä stronke porno he he he tam dopiero nie bedziesz mögl sie napatrzec.

Kanuuuu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-22 12:12:04
Weźcie pod uwage też, że to nie musi być jej mama.. :P Opiekunka, siostra .. tak jak mówią niżej. Ja mam brata 12 lat młodszego odemnie ;P Jak ide z nim gdzieś wygląda to jakby to było moje dziecko xD

wwecpunek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-22 12:06:39
głupota nie zna granic

TooNii
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-22 11:46:03
no fajne fajne -,-

PrzygodyMerlina
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-10-22 11:44:11
uwaga minusujcie wiochę masanetto, spamuje on tym po całej stronie, łapki w dół dla wiochy masanetto !

bezgranic
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-10-22 11:43:43
ja wyglądam podobnie .nie mam takiej karnacji i jestem troszke chudsza. chcialabym miec dziecko i niby dlaczego nie mogł/a mi robic takich zdjec ? ? hellllow to jest normalne zdjecie..

Tensor
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-22 14:18:51
"chcialabym miec dziecko" - mogę Ci pomóc w realizacji tego planu

LuktariS
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-02 17:47:52
No właśnie... Gdzie masz napisane że to jej matka? Może jest tak jak powiedziała Natalia00077, że to są siostry? =.=

Natalia00077
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-09-02 15:23:15
Skąd wiecie,że to jej córka ? Może to siostry . -,-


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300