Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
monika565  11-09-03, 16:28 Zgłoś
+ 785 -
Dodano: 2011-09-03, 16:28:34   przez: monika565
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 785  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Imprezka na świeżym powietrzu..
  •  Turyści w ataku.
  •  Pijany kierowca i zatrzymanie obywatelskie
  •  Zielona wyspa, dobra zmiana, teraz niebo-dla kogo to
Ukryj komentarze(28)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
skatek
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-10-11 20:17:24
No to teraz żryj wszystko w domu, żeby mama widziała jak brzuch rośnie.

Polopirynka
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-17 22:08:16
to jeszcze tam chu*j ale jak byl odcinek jak babska krew miesiaczkowa do kawy czy hebraty wlewaly facetowi zeby go utrzymac przy sobie to myslalam ze sie porzygam

emillz23
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-16 21:05:24
hahahhaahbuhahahah buhahaha

ZepsutaJuta
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-16 20:11:48
jak ona ma 16 to ja mam wąsy, kurde przecież to baba a nie nastolatka ?!

veni1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-16 23:13:48
Dzisiajsza młodzież dojrzewa znacznie szybciej niż chociażby 30 lat temu. Czytałem że to za sprawą głównie chemicznych substancji dodawanych do żywności, tych wszystkich E230 itd..

spokster
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-15 12:57:08
Jak ona ma 16 lat to ja nie wiem

barbaraaaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-14 19:57:04
ojjj ze tez miala odwaze je dotykac a nie miala zeby matce o ciazy powiedzic... kobieta z dziecka by sie ucieszyla a ta ddla kasy opowiada swoj debilizm

art-b
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-10-12 19:48:50
a ja zbieram kupy ze szkolnej toalety żeby pokazać mamie, że mam biegunkę.

Alcia263
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-12 16:59:11
który to odcinek?

madzialenka1331
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-11 22:41:51
ooo f*ck!

orka73
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-11 22:01:38
a w domu Łubna...

skatek
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-10-11 20:17:24
No to teraz żryj wszystko w domu, żeby mama widziała jak brzuch rośnie.

longcock
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-10-11 17:21:07
program drzyzgi dla niedorozwinietych, co niemaja wlasnego zycia i jaraja sie zmyslonymi problemami obcych ludzi

ela_aax
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-11 16:52:55
fuuu... dziwne pomysł się ludziom w głowach kotłują...

Kadma
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-11 15:10:56
Pomysłowa laska.

Tensor
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-10-11 14:40:11
Ten program jest dla masochistów.

karma133
    Ocena: 2 (glosow:12)
2011-10-11 14:18:19
idioci . oglądałam ten odcinek , ona była w ciąży i tak oszukiwała mamę udając że miesiączkuje -.-

user84
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-12 19:31:51
napisane jest pod zdjęciem, ślepa?

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-11 13:45:01
twórcy i bohaterowie tego programu powinni odpowiadać za to przed sądem. Kto to ogląda????

ziober30
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-10-11 13:08:40
Podpaski się w szkole skończyły - jak żyć Panie Premierze, jak żyć?

vlad27
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-10-11 13:19:56
Krótko. :D

rogalo17
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-11 12:25:20
mam pytanie jak Lis, "Co z tą Polską?"

outlaws13
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-11 13:46:50
to samo co teraz będzie w hotelu sejmowym. Skład rządu kolorowy...

AguchaG
    Ocena: -5 (glosow:11)
2011-10-11 12:09:08
Podrzucala te podpaski bo byla w ciazy i bala sie matce powiedziec ;p pamietam ten docinek.zadna wiocha

black.sheep
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-11 12:01:05
ło ku*wa............ czego to nie wymyslą...

trueogre
    Ocena: 1 (glosow:15)
2011-10-11 11:43:02
Ale gdzie konkretnie je podrzucała, bo chyba nie w kuchni lub w jadalnym ? Ktoś mógłby pomyśleć że to gofr z dżemem...

kwiatpaproci
    Ocena: 7 (glosow:13)
2011-09-03 17:19:42
hehe... brała kase na podpaski i podrzucała zużyte... "czysty" biznes :D Dziewczyny uczcie się.... ^^

ane88Zg
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-10-11 11:40:56
Podrzucała je, bo była w ciąży.

golew
    Ocena: 6 (glosow:10)
2011-09-03 16:32:11
to jest Fuuuuuuuu przez wielkie "F"


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0900