Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
BiGoSxD  11-09-04, 01:02 Zgłoś
+ 514 -
Dodano: 2011-09-04, 01:02:28   przez: BiGoSxD
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 514  Zgłoś nadużycie
4
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  No super jesteś koleś, kozak z ciebie.
  •  Doda, Duda i ...
  •  41 Polaków wyrzuconych z belgijskiego samolotu
  •  Dziewczyny efektownie zakończyły imprezę
Ukryj komentarze(29)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
pandino
    Ocena: 9 (glosow:13)
2011-09-04 03:08:17
Policja powinna wprowadzić akcję "JC" i każdego delikwenta "JP", którego np okradną, a który zgłosi się z tym na Policję traktować przemiłym stwierdzeniem "J... Cię".

doomguard
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-06 21:23:19
Panowie policjanci.Zamiast siedzieć w necie może byście czasem coś zrobili.A nie jak trzech sie pobije to posiłki z Radomia wzywacie...

doman800
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-22 20:00:20
komentarz usunięty przez użytkownika

Romuald
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-20 10:37:52
JP na 15 % bo mama się o tym dowie ; P

kiler1991
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-19 23:20:01
taa kur.. teraz jp 100% a jak zajebia ci rower to na straz pozarna bedziesz dzwonil????

radomki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-19 19:27:02
JP krzyczycie ,ale i tak do Policji traficie

rav1984
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-18 20:10:16
to pewnie twój mózg czesio

dzieci_proboszcza
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-17 20:17:15
co za palant...

tomash3003
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-17 19:21:14
Po ortografii, interpunkcji, sposobie rozumowania widać że to zaniedbane dziecko potrzebujące pomocy pedagoga szkolnego i psychologa (także dla rodziców-opiekunów)...

justysss84
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-17 15:21:27
teraz JP a za pare lat jak nie będzie wiedział co ze swoim życiem zrobić będzie składał dokumenty do Policji! jak większość takich smarkaczy. Idiota...

radzziej
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-17 09:59:00
pewnie miał plac odśnieżyć a że to burak to sobie głupie fotki robi.

PanEf
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-16 23:09:31
w dupach wam się poprzewracało! :D

zurka4
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-16 22:31:46
Ciekawe jak szybko zwiewał po tym jak zrobił zdjęcie ???

illuminatus
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-16 22:04:52
Powinna być prawnie dopuszczona możliwość odstrzału takich osób przez myśliwych. Albo przez zatroskanych obywateli. :>

Ouuuu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-16 21:44:22
No 3 w 1... Jedyna taka okazja :D Więcej nie może się pojawić taki rzadki gatunek idioty :D

Liberte
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-16 21:13:22
Nooo szał ale zakozaczył.... Bycia takim idiotą nie można udawać on ma wrodzony talent.

proeli
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-09-16 18:00:08
Weź lepiej idź do Biedronki połóż głowę na wadze i przyciśnij burak O_o

BlackWidow18
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-16 17:37:54
Ta, "pseudo" facet jp. A w oczy pewnie by policji tego nie powiedział .

ja3103
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-16 17:12:34
pojeb moim zdaniem. i to jest wiocha.

damianppc
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-16 13:38:03
a co ma do tego fur?, mnie też czasem strzyka w kolanie wtf ;D

Falka81
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-16 14:20:57
Chyba się chciał pochwalić, że karoserię wgniótł... Skąd się ci ludzie biorą :(

messsi
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-16 13:00:51
Pewnie jak by miał kłopoty to pierwszy spierdzieli na komende

paczek89
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-16 12:51:07
Nawet Jelenia na Wiocha.pl... Masakra...

dadrl2
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-16 12:21:23
Jelenia Góra?:)

bridgend
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-05 02:20:24
Radiowozy gotowe do interwencji.

KrolewnaSmieszka
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-09-04 08:50:39
A on robi? :D Wskoczył na wóz dokładnie patrząc czy nikt nie widzi zrobił sobie fotkę i myśli że błyszczy..

pandino
    Ocena: 9 (glosow:13)
2011-09-04 03:08:17
Policja powinna wprowadzić akcję "JC" i każdego delikwenta "JP", którego np okradną, a który zgłosi się z tym na Policję traktować przemiłym stwierdzeniem "J... Cię".

Cezar2010
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-09-04 02:01:50
spoko spoko :D dawać na główną. Któregoś dnia panowie z Komendy zapukają i koleżka będzie miał problem za dewastacje mienia ;) hehe

ginter
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-17 01:53:17
oj będą kłopociki, będą

szefie
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-04 01:54:40
muj bo moja - jak wnioskuję


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0200