Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
ewawaza  11-09-07, 12:12 Zgłoś
+ 851 -
Dodano: 2011-09-07, 12:12:26   przez: ewawaza
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 851  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kopciuszek tuz po północy
  •  Powrót do domu w poniedziałek rano
  •  Powrót do domu po zakupach
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
Ukryj komentarze(90)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
klansman
    Ocena: 9 (glosow:11)
2011-09-12 13:08:04
To znaczy która część dzika jest chroniona ?

karniak91
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-28 20:20:01
tez myslalem ze wiatrowka ale albo osleplem albo naciagu nie ma bo nie widze ewentualnie to wiatrowka 5,5 przewiercona na 5,56 czyli na naboje do kbksu a tym moze by sie jakos dalo ;d chociaz w dzika pewnie by duzo amunicji poszlo

Marek-irl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-30 23:58:30
komentarz usunięty przez użytkownika

Don_Destro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-22 14:26:52
wiatrówką dzika?? to hardcore

Avalone
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-19 22:12:21
egzekutorzy ojca dyrektora

POLIDER
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-19 17:22:52
pingwin z bronią koniec świata

maciektofik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-18 17:52:34
To będzie biba u Rydzyka :)

salata29
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-18 17:41:39
oj tam, oj tam.

bonczo2801
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-17 22:21:17
Kościół uczy NIE ZABIJAJ

zer0space
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-16 16:13:07
"Synu jak nie pójdziesz do kościółka to Cię znajdziemy" Katolicka Grupa Uderzeniowa

imaginationx3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-15 22:45:43
uuu, dzika na obiad upolowały xD

johny1990
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-15 15:21:37
siostra wielokrotnie przełożona xD

xev1n
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-16 01:52:53
o ku**a stary nie znałem tego haha :D

kreator15
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-15 08:44:50
killer sisters

gemini133
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-15 00:36:28
zawsze mi mama powtarzała że zakonnice pecha przynoszą...

LiMeo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-15 00:26:17
aniołki czarliego ;)

AKGlukasz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-14 21:21:31
to od Rydzyka...

dygus1922
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-14 13:06:17
Hehe dobre :0 muszą z czegoś żyć ^^

konsument666
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-14 09:27:57
ruchałbym

salata29
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-18 17:43:21
żenada. chyba, że dzika.

elmatt17
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-14 01:30:46
nie chciałbym ich spotkać w ciemnym zaułku w nocy...

tymonek01
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-13 22:54:13
o kuźwwa

Fusi0n
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-13 20:55:17
wiatrowki sa mocne ale nie bez przesadyzmu :P pieska ptaszka ubic mozna ale nie dzika by sie tylko wkur.... bardziej :P

ReplayxD11
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-13 16:21:26
z wiatrówki to można w kiblu muche ubić ;p hahaha

Inoue
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-13 14:59:17
Z tej wiatrówki na pewno tego dzika nie ubiła.

karolina55
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-09-13 12:26:47
chyba nigdy nie słyszały o ś. Franciszku i miłości i szacunku do zwierząt. zabieraj to kopyto z niego.

tashunkewitko
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-13 10:37:27
Rury bardaszane, na nie swoich emeryturkach można się bawić..

andrzej_kania1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-13 08:48:19
wiatrowka celowaly w oko a dzik sam sie zabil o drzewo:)

Tangarth
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-12 23:50:24
heh... 5 przykazanie raczej nie dotyczy tego co jesz. Nie przesadzaj!

martak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-12 22:52:23
eh to katolickie milosierdzie

candycane1988
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-12 21:33:50
człowiek strzela Pan Bóg kule nosi...

panTys1000ntc
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-12 21:26:57
nie trzyma sie nogi na strzelonym zwierzu z szacunku do zwierza

Gabinka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-12 21:06:03
No coo ? Że zakonnice to nie potradią ? hahahhaa A tak poważnie to WTF religia chyba tego nie nakazuje ! Albo ktoś im głupot naoopowiadał ... A może jednak sweet foteczka na nk ? Pzdr

NalA
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-12 20:28:04
to zaraz do ateistów będą strzelać

pat1500
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-12 20:05:47
A myślałem że zobaczyć siostrę zkoną za kierownicom to dziwna rzecz...

zajcew26
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-12 21:30:06
" Uczcie sie koncówkuw a bendziecie mieli piondkuf jak mrówkuf " < Masakra >

Sylvestros
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-09-12 20:03:52
ta nakarmiły go trutką na szczury a teraz wielkie bohaterki z wiatrówką

Liberte
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-09-12 20:37:51
Biorąc po uwagę masę dzika to tej trutki to ze trzy taczki było.... jak one przekonały go żeby tyle zeżarł???? Czary

enceexd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-12 19:39:07
haha . xd

P410
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-12 19:28:50
Tia umie ustrzelić wiatrówką . Ja słyszałem że można też zastrzelić z lodówki ale niewielu to się udało...

Delmuska
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-12 19:23:50
A gdzie przykazanie NIE ZABIJAJ?!

Kaczogrod758
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-09-12 21:01:54
Leży na trawniku

maniekxyz
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-09-12 18:32:54
to tylko wiatrówka ludzie :) tym to może wróbla ustrzelić xD

malawika
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-12 18:46:55
Tiiaaaa... Z wiatróweczki.

SirNajmen
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-12 18:29:30
Wymodliły się o zdobycz xD

piotrbigaj
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-12 18:21:58
zakonnica tez czlowiek, tez moze czasami isc na polowanko.

yulbeano
    Ocena: 8 (glosow:12)
2011-09-12 18:04:27
Mam alerię na katolicką sektę

yulbeano
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-09-12 18:05:03
alergię*

grog
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-09-12 19:34:35
ja mam i to i to

Rudol
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-12 17:46:35
...w imię zasad, skur**synu...!

jarusza
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-12 17:39:27
na starość im odwaliło chyba , żeby niewinne zwierzątko zabijać dla zabawy

mariola21
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-14 19:40:37
skąd wiesz, że dla zabawy? może ma takie hobby i co z tego? zakonnica też człowiek! jak ktoś zabija w młodości zwierzaki to ok, ale jak starsze to już "odwaliło"? zastanów się co piszesz...

spiro
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-12 17:23:23
człowiek strzela, pan Bóg kule nosi ;))))

wiedxma
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-12 17:15:06
sucze!

magda095
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-12 17:11:05
A niby takie dobre ...

grog
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-12 19:36:10
no nie wiem czy dobre, podobno dlugo sie gotuja

kajtek_pz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-12 16:55:59
tą wiatrówką to mogłaby go jedynie po tyłku podrapać :D

OnaJeztSzalona8
    Ocena: -5 (glosow:9)
2011-09-12 16:54:07
ruchalabym i je i dzika

Turlessdanielek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-12 17:37:15
Wszystko bys ruchała...w tym sęk że jesteś jesteś płci żeńskiej i niemasz czym ruchać ... ruchać to mogą ciebie a nie ty

Turlessdanielek
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-12 16:50:57
To pingwiny są drapieżnikami... hehehe

rider77
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-12 16:17:34
"Dziki w Polsce są pod ochroną częściową" i pingwiny też

radzizdo
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-12 15:38:31
z tej wiatrówki to mogła co najwyżej ustrzelić gołębia a nie dzika ;]

koksik88
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-12 15:26:37
Pingwin zabił dzika ;)

PaVoolon
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-12 15:17:45
Armia Rydzyka kolejny raz dała o sobie znać ;]

rkeuro
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-12 15:07:37
Bo na tace mało dał

Liberte
    Ocena: 4 (glosow:10)
2011-09-12 15:00:12
Obóz kondycyjny pod Toruniem specgrupa "Aureola" z 2 Rydzykowej brygady powietrznodesantowej.... na zdjęciu widać oficerów liniowych:)))

maaniaana
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-12 14:17:18
zawsze wiedziałam że to wredne staruchy,wyszło szydło z worka

mcmajkel
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-12 13:30:46
nie tak ostro, siostro hehahihaha

Wiesiek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-12 13:12:00
bo to był szatan wcielony :P

rekin891
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-09-12 12:51:14
Księga Wyjścia 20,13 'Nie będziesz zabijał.' heh ale co tam przecież lansik dla siostry ważniejszy

jakitaki80
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-12 12:44:40
ha.PINGWINY Z MADAGASKARU...

Tensor
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-09-12 12:42:53
Dziki w Polsce są pod ochroną częściową

klansman
    Ocena: 9 (glosow:11)
2011-09-12 13:08:04
To znaczy która część dzika jest chroniona ?

Tensora_Kochanka
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-09-12 13:42:18
Tensorek lubi peniski dlatego zawsze chce by muzostawiali i sobie gotuje z nich gulasz

jarusza
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-12 17:38:20
gulasz z penisków jadłam jest super tylko peniski trochę drętwe , trzeba troche pożuć

zonazwisa
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-12 12:40:27
Siostrzyczki upolowały sobie "zwirza" hahah- jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma

Marcus312
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-12 12:35:22
"... i bliźniego swego ..."

klansman
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-09-12 12:31:47
Ruchałbym dzika.

bejks
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-12 12:27:09
jeszcze dzisiaj sprawdzę czy w pobliżu nie ma jakiegoś zakonu, dopóki się nie upewnię nie wyjdę z domu. A kiedy jest sezon na pingwiny??

greenhunter
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-08 13:38:33
@AnonimowyPremier pokaż mi to miejsce bo jestem bardzo ciekaw :) a przy okazji jak się nie znasz pierdół nie pisz bo dzika to sobie możesz nawet z gwintowanej co najwyżej podrapać

AnonimowyPremier
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-09-09 00:46:20
W odsłonięty mózg na przykład hehe

maja1709
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-07 20:10:55
z wiatrówki to można muche w kiblu ubić :P

AnonimowyPremier
    Ocena: -8 (glosow:8)
2011-09-08 00:44:36
Ja tam z wiatrówki tupolewa ustrzeliłem(razem z Putinem). A tak na poważnie. Wiatrówką można zabić. Można kupić sprężynówkę gwintowaną o mocy X Juli bez pozwolenia. Człowieka można zabić pstryknięciem(jak się zna miejsce), a co dopiero takie zwierzę!

rapp
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-07 19:10:17
Ustrzelić dzika z wiatrówki to prawdziwa sztuka :D

Gutek_V8
    Ocena: 4 (glosow:10)
2011-09-07 14:58:12
Gratuluję, z wiatrówki. Chyba że padł na zawał jak zobaczył w lesie dzikie pingwiny!!!

slonko68
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-09-12 12:41:57
padł, ale raczej ze śmiechu jak je zobaczył hahahahaa z tą wiatrówką

AnonimowyPremier
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-07 14:39:57
Gdyby to był zwykły myśliwy, sypały by się komentarze dzieciaków i wielkich obrońców praw zwierząt itp. Ale nie, bo to zakonnica...

anabella173
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-09-07 14:20:47
Ja też zawsze unikałam podswiadomie zakonnic....teraz wiem dlaczego:)

BatNaWas
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-12 13:24:08
Ja to nawet świadomie.

glupidziuniek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-07 13:18:38
Szyderczy śmiech...

Dr_Maniek
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-09-07 12:26:16
czyli mój strach przed zakonnicami jest jak najbardziej uzasadniony...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.4300