Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Prawdziwy tron.
kazikJerzyna  11-09-14, 21:25 Zgłoś
+ 659 -
Dodano: 2011-09-14, 21:25:48   przez: kazikJerzyna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 659  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Poprzedni dziadek do orzechów służył 30 lat
  •  PROSTO
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
  •  Nie jestem homofobem.
Ukryj komentarze(48)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
magda_5_45
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-09-28 13:33:01
Nie chciałabym byc na miejscu tego komu wyleci papier

agula78
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-18 14:25:47
zaje....y pomysl gratulacje!!!!!!!!!!!!

Kamasutras
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-04 22:35:44
Kurcze sam bym se taki tron postawił.

BerenikaW
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-04 15:12:12
zawsze można się wyrzygać do bidetu a kibelek całkiem w cipkę :)

ZepsutaJuta
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-04 11:14:55
Współczuje pijanemu któremu sie zachce haha, pewnie niezle się potłuc można ;)

janciownik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-04 10:28:23
jak tu się wyrzygać po dobrej balecie ...

kielas123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-03 22:50:18
hahaha jak tron dla króla hahaha xD no szczam :D

nalesniczek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-03 22:46:33
ej miałam podobny jak byłam we Włoszech !

Dead1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-03 22:43:48
a Ja to opisze tak "Prawdziwy Tron"

krytykpl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-03 22:43:38
super-tron królewski hmm,a może i cesarski?

ciufas
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-02 12:02:51
I tu można powiedzieć że "idę na tron" :D

eloeloeloelo11
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-01 09:06:48
podoba mi się! bez dyskusji!

madz90
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-30 22:43:54
Zajebisty ;D

loool50
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-30 20:39:08
w tym momencie słowa "wasza wysokość" nabierają nowego znaczenia

razorblade
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-29 22:10:23
wstyd się przyznać, ale chciałbym taki hahaha (btw. mam tokena: hfsrac)

Ircia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-29 19:07:48
Ale ekstra!!!

Pablo6969
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-09-29 18:33:51
a wdrap się tam po imprezie ...

myszax
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-29 12:53:02
ta a jak wstanie z tronu to przypiździ głową w sufit

Camille28
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-29 12:40:34
Nieźle xd :D:D:D:D

Camille28
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-29 12:40:15
nieźle xd :D:D:D

frankfuterka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-28 22:40:04
nie jest to kibelek z jednej z krakowskich knajpek przy rynku...?

Diakkon1950
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-03 23:01:00
Tak chyba masz Racje :) bo też skądś kojarzę :D (albo był bardzo podobny)

Czarna_Raca
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-04 08:42:04
ale jestes tepa!!! i w tym kibelku w jednej z krakowskich knajpek jest rowniez prysznic??? aha!!! po wypiciu kawy w tej otorz knajpce mozesz isc na krolewski tron jak i rowniez wziac prysznic???? to jest domowa toaleta! chyba kazdy zauwazyl!!!

Welliton
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-28 21:50:28
Zajebisty

TOMMEK1784
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-28 21:35:56
ON JEST TAK WYSOKO BO POD SPODEM ZBIERA SIE SZAMBO

Meneliusz
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-09-28 20:24:42
a ten pisuar co to ma być ? dyskryminacja , ten kibel to na pewno pomysł jakiejś baby. facet by się tak sam nie urządził ale cóż są równi i "równiejsi"

peles233
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-28 19:23:24
Zebym przyszedl nje&any do domu to nie rzygałbym u siebie poszedlbym do sasiada

Anis
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-28 19:20:13
A gdzie berło?

zeebee
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-28 19:06:13
Wolnoć Tomku w swoim domku

o.boska
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-28 18:07:37
wyniesiony na piedestał ;p

trynyti
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-28 17:26:34
zabić się można ...

qkinr
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-09-28 16:52:17
Tak jak człowiek zasiądzie czuje się wielki, i wie ze to doniosła chwila :D

AaiperWiocha
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-28 15:30:02
Fajne.Lecz lepiej nie bądz pijany gdy masz w domu takie coś i chcesz się wylać lub zrobić kupkę ;D

sohee
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-28 15:11:24
Nie chciałabym się na nim załatwiać po pijaku...

ems_iiii
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-28 14:57:32
Ludzka głupota nie zna granic : pp

olo_pop
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-28 14:39:05
Ta weź się tam załatw następnie papier do reki i ci tak wylatuje ten papier z reki albo go zapomnisz z dołu wziąć i kicaj tam z zdjętymi spodniami i gaciami na kostkach z za przeproszeniem obsraną dupą

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-28 14:30:07
Każdy władca powinien z góry spoglądać na swych poddanych

qw34rt
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-09-28 14:27:07
znajac pomyslowosc naszych budowlancow jest to pewnie publiczna toaleta dla osob niepelnosprawnych;D

Mlynoss
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-28 14:04:02
Tron - wersja hard

magda_5_45
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-09-28 13:33:01
Nie chciałabym byc na miejscu tego komu wyleci papier

rkeuro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-28 13:22:36
Fajne.

Tensor
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-28 13:12:03
Przecież to już było z 5 razy na głównej

wild.at.heart
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-28 13:03:08
gra o tron rozpoczeta!

KingofBlend
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-28 13:02:06
jak kogoś mocno przyciśnie, to ja współczuje się tam wdrapywać

benito69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-28 13:01:35
Bełty... A jak się wylać po pijaku?!?!?!

tashunkewitko
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-28 11:59:19
Pewnie to u jakiegoś arcybiskupa

kiziamizia
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-15 13:56:46
no tak ale jak tam po pijaku puscić bełty?:DDD

Maniek1313
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-28 17:42:50
Może dolecą? :-D

klaudunia886
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-14 21:56:05
tron ;d


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300