Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Potrafi zwalić każde zdjęcie
hyksu  11-09-15, 21:24 Zgłoś
+ 583 -
Dodano: 2011-09-15, 21:24:07   przez: hyksu
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 583  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  W rosyjskim tańcu na lodzie
  •  W temacie
  •  Wykopki
  •  Patrzcie, śmigłowce wojskowe lecą nad miastem
Ukryj komentarze(106)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kachaam
    Ocena: 11 (glosow:11)
2011-09-27 12:57:00
a moze po prostu ktos celowo zrobil sobie taka fotke, zeby ponabijac sie z tego biednego chlopaka? wg mnie to wyglada na jakas chorobe...

behring
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-01 10:36:36
a wiochą to jest tylko to że takie zdjęcie dodałaś ! odrobinę współczucia !

behring
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-01 10:35:47
ciekawe czy tobie kretynko by było miło jakbyś była taka chora jak ten chłopak i tobie by ktoś tak zrobił jak ty jemu !? idiotka ! według mnie zero szacunku do innych !

mccnex
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-15 09:08:48
kur*a, nienawidzę jak się ludzie nabijają z niepełnosprawnych albo chorych. żałosne. opis fotki kompletnie nietrafiony - widać, że to puste dziewczę lansuje się na tle chłopaka. i to jest wiocha przez duże "W". co za ludzie :|

Levisher
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-10 18:29:35
Co za idiotka ;/ ahh te gimki;/

WeaFerzi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-09 20:36:09
Ten człowiek jest chory , to widać. Jesteś nienormalna ! lecz sie.! usuń to lepiej ! JESTEŚ ZAŁOZNY/A. : >

owad123
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-04 16:58:06
to nie jest wgl śmieszne on jest chory widać to wyrażnie ... żal mi tego kto to zdjęcie dodał ... (hyksu)

Lolek1992
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-03 21:47:04
Belzebub jak się patrzy;)

godneptun
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-03 20:30:59
co za ch.j dodał ten obrazek? przecież wyraźnie widać, że laska zrobiła sobie z nim zdjęcie, na dodatek żenujące.ślepy ku.wa jesteś czy co?

piotreczek1971
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-03 13:34:16
Proszę was ,teraz to wy robicie z siebie idiotów ,zdejmijcie te zdjęcie,wstyd mi że podpisałem się swoim nazwiskiem klikając lubię to dla Wiochy.pl

RafikZiom
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-03 12:34:14
Co za idiotka, brak słów.

looggin
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-02 19:47:10
niektóre zdjęcia mnie zadziwiają.. no fajnie śmiejesz się z chorych ludzi no i co jeszcze !!!!! sadze ze to zdjecie sie nadaje na wioche ale podpis ''mistrz drugiego planu....'' no ku*wa... prosze...

Miyahuha
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-10-02 14:51:03
Mistrz drugiego planu mówi: "Ja to bym zjadł batona czekoladowego..."

PokazMito
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-02 02:01:52
Nawet maskę zdążył założyć. :P

suzi996
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-30 23:26:49
Ja tej lasce też bym wyje*** wszystkie zęby a temu kto to dodał tak we** żeby sie nie pozbierał,Jak można sie śmiać z chorego biednego człowiek,sorry ale to nie powinno trafic na wioche !!

czarny169
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-30 20:18:33
Po pierwsze to widać że to jest FOTOMONTAŻ a po drugie a po drugie ten kto to wstawił na wioche ma naj;;;bane jak cyganka w tobołku (nie obrażając cyganów)

milofb
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-29 23:03:09
wyglada jak wklejka

grzebyczek123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-29 22:23:59
a miasto zrobić fotkę i też będziesz miał główną

grzebyczek123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-29 22:23:31
jak można dodać takie zdjęcie? Czy radość z tego że jest na głównej jest warta ukazywania czyjegoś cierpienia. To chory człowiek ! To mogłeś być ty ! jedna pomyłka w kodzie genetycznym i srał byś pod siebie - lasce z fotki zęby bym wybiła - a tobie polecam wsadzić palec w dup* banana w ryja wyjść n

doppleganger
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-29 21:30:01
ale smut!!!

romeo1234
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-29 21:18:53
Ktoś musi być debilem a może ten koleś jest chory nie pomyślałeś o tym zanim coś dodasz to pomyśl.Ciekawe jak by się poczuł autor zdjęcia który byłby "Mistrzem drugiego planu".Taki ludziom trzeba współczuć jak on.

Monia2801
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-29 20:47:27
taa... faktycznie śmieszne ;/ ;/

kiciaszkova
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-29 16:43:40
fake.

zuzowska
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-29 16:36:51
mysle, ze on jest chory i mu na pewno bedzie przykro jak sie dowie, ze tak wyszlo, jak wyszlo.

fragarakk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-29 15:25:03
Brakujące ogniwo.

TheFresh
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-29 14:29:48
Biedny człowiek, aż go szkoda :(

Patrykos1990
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-29 14:10:26
hahahahha!!!!!!!!!!!!!!!

misiorysio15
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-09-29 14:00:10
MINUS za naśmiewanie się z chorego człowieka. Żałosne

Camille28
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-29 13:37:31
Chory człowiek,najprawdopodobniej cierpi na jakąś chorobe..ale to zabawne...ten kto wstawił to zdjęcie wykazał się debilizmem.

rusofil
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-29 13:04:54
Nie no, ten koles musi byc albo chory albo go fotoszopneli. Nie moze byc prawdziwy.

Karo3331
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-28 21:24:24
Przeciez widac to okiem że ten pan jest chory lub upośledzony tylko idioci i udupy sie z tego śmieją ooo..żeby was kiedys ktoś pokarał za to!!!! Tak nie można i tylko gamonie plusuja to!

whatthefuck13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-28 19:46:14
Jak dla mnie to photoshop. A ta mała też piękna nie jest.

PrzygodyMerlina
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-09-28 18:28:20
żal przecież to nie jest mistrz drugiego planu tylko ta sucz chciała go ośmieszyć robiąc takie zdjęcie i dodając na wiocha, niektórzy przygłupy się nabrali i to plusują ale wszyscy inteligentni to zminusują

pajak914
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-28 18:01:52
przecież On jest chory. tylko swiry się śmieją i plusują . ogarnijcie sie gamonie!!

Grzechotnik
    Ocena: 10 (glosow:12)
2011-09-28 17:16:05
sądzę, że to nie jest śmieszne. on może być chory,a nawet jeżeli nie, to i tak nie należy się z tego śmiać.. trochę mi smutno, że są takie bezmózgi, które będą uważały to za śmieszne.

firefiles
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-09-28 15:42:59
ludzie, jak można się nasmiewać z chorego chłopaka.. To że wygląda tak a nie inaczej jest to tylko choroba.. nic więcej. I nie powinno być na wiocha.pl bo to nie wiocha.. to smutne i straszne. ; /

huj123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-28 15:30:11
Też myślę że on ma jakąś chorobę.

KSENOTIUM
    Ocena: -12 (glosow:14)
2011-09-28 15:25:27
uga buga!!! małpa chce banana?

ober22
    Ocena: -10 (glosow:10)
2011-09-28 13:50:48
kolejny czlowiek kciuk

ikaab
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-09-28 13:50:37
komentarz usunięty przez użytkownika

thoneick
    Ocena: -4 (glosow:8)
2011-09-28 12:30:04
ale ona jest okrutna :D wyśmiewa się z kolesia który za pewne jest chory a sama nie lepiej wygląda !

NmElite
    Ocena: -9 (glosow:11)
2011-09-28 11:52:13
ale PSKUDNY

blueeyesshe
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-09-28 10:33:28
i takie gówna trafiają na główną, a perełki nieraz giną w poczekalni

BlackAngel4708
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-09-28 09:20:59
Jak dla mnie nic śmiesznego nie ma ... !!!!!!!!!!!!!!!! Powinni Ciebie samą tu wstawić to bym się śmiała przynajmniej z twojej OHYDNEJ GĘBY !!!! A nie ośmieszać jakiegoś faceta !!!!

Mermaid
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-28 08:09:53
Żaden chory, po prostu facet, który siedzi nachylony, bo zapewne czyta gazetę w pociągu. Ta twarz jest doklejona, wyraźnie widać naturalne włosy tego człowieka a patrząc na ucho można zauważyć, jak ktoś nieumiejętnie posługuje się programem graficznym.

sjarra
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-28 02:03:42
podobny do Cristiano Ronaldo

dannycyngiel
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-28 00:33:35
Zmieniony w photoshopie.

dannycyngiel
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-28 00:31:16
Potwierdzam.Głowa od góry ucha jest powiększona albo zmieniona.

ane88Zg
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-09-28 00:05:35
Ludzie, powaga, przestańcie najeżdżać na hyksu, bo to nie jest żadna choroba, tylko STABILIZACJA OBRAZU tak zadziałała w aparacie!!!

cybuch1979
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-09-28 00:05:34
ale muł

profesorek
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-27 22:53:13
Ten gościu w drugim planie jest przerobiony w photoshopie durniu =="

p_kaszuba
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-09-27 22:46:48
hyksu ...to jest według ciebie śmieszne! ciekaw jestem czy byłoby ci tak zabawnie jakbyś sam był/była chory/a... żenada- ta strona zaczyna śmierdzieć ..ujem

ogarnijcieto
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-09-27 22:29:02
Jedna uwaga do ludzi, którzy uważają, że jest to fotomontaż. "Podwójna twarz", "ciemniejsza skóra na twarzy".... Nawet nie zdajecie sobie sprawy ile jest chorób, które dotykają ludzi i jak bardzo one deformują (nikogo nie obrażając) twarz/ciało człowieka.

koksik1213
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-09-27 22:25:32
ta morda jest doklejona widać po karku

ogarnijcieto
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-09-27 22:20:34
Autor, który zamieścił to tutaj jest OKRUTNY, BEZUCZUCIOWY i CIERPI NA CAŁKOWITY BRAK SERCA [!!!]. A osoby, które kliknęły na "kciuk do góry" są równie BEZNADZIEJNE jak sam autor!

mmmmm898989
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-09-27 22:10:33
dziewczyno, wez Ty sie ogarnij i usun to zdjecie!!!! nie widzisz ze to Ty jestes mega wiocha a nie ten chory czlowiek???? Glupota ludzka jednak nie zna granic... zamiast smiac sie z chorego, powinnas mu pomoc.... szok.. takich ludzi jak Ty to na szubienicy sie powinno wieszac!!!! bez komentarza!!!!!

czapik
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-09-27 21:42:22
to jest tak zwana PATOLOGIA

scharek.pl
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-09-27 21:28:05
Zgadzam się z poniższymi wypowiedziami ale na co on jest chory można wiedzieć??

bardzo_dobrze
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-09-27 21:14:46
Do "hyksu"...który zamieścił zdjęcie... Przyzwoitość nakazuje usunąć to zdjęcie. I podpis...niestety, świadczy o braku wrażliwości...Serio...Chory człowiek jest "mistrzem drugiego planu" do pośmiania się? Wiochę robi ta panienka...I Ty z tym podpisem...

patelnia83
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-09-27 21:06:44
wieśniara.....niech sie cieszy ze taka nie jest....a nie robic sobie fotki dla szydery...a z resztą sama lepiej nie wygląda..

bardzo_dobrze
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-27 20:51:14
Tak, zgadzam się! To jest potrójna wiocha...Robienie takich zdjęc, śmianie się z chorych...a do tego ocenianie na "plus"...Wstyd. nie temu słuzy ten portal. Oceniam zdjęcie na "minus" i apeluję o usunięcie.

kwiatek17
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-09-27 20:44:48
zgadzam się że mega wiochą jest śmiać się jest z chorych ludzi.

lulotek88
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-27 20:44:41
p o j e b a n e dziecko! nie powinno się śmiać z chorych ludzi!!!!!!!!!!!!!!

zeebee
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-09-27 20:44:30
wieśniactwo tu jest tego typu: picąpłacąca dziunia zrobiła typową ustawkę gdzie to ona jest tłem dla chorego człowieka i cieszy się z tego. Mam tylko nadzieję że jej dzieci będą tak chore że będzie zazdrościła temu gościowi co z nią na zdjęciu jest

rafal1995
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-27 20:40:39
widac ze photo shop ...

Rudol
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-27 20:33:40
Wrzucanie fotek chorych osób jest mega wiochą, tyle w temacie

krzysiek122134
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-27 20:32:40
a moze jest upośledzony-nie kpie sobie

ane88Zg
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-27 18:38:55
Ja was pogodzę :) Chłopak tak wygląda, ponieważ jak dziewuszka robiła sobie zdjęcie, to on się odwrócił i zadziałała wielce magiczna "stabilizacja" obrazu w aparaciku :> Widziałam zdjęcie z podobnym efektem.

puni13
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-09-27 18:23:00
Shrek.! ^^;]

TheInfinityMore
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-27 16:32:54
Brakujące ogniwo..

EvilGirl
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-27 16:20:44
szopik i to słaby ^^

StAr5kA
    Ocena: 6 (glosow:12)
2011-09-27 16:20:04
ej, nie wolno się śmiać z upośledzonych ludzi :/ wioche to ta dziewucha robi a nie osoba na drugim planie :/ trochę kurna empatii

Mlynoss
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-27 16:10:33
W oryginalnym zdjęcia dam głowę, że ten w czerwonym miał obróconą głowę w lewo o czym świadczy efekt podwójnego łba za uchem

marrceluska
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-27 15:59:15
wiochą jest to, że ta dziewczyna zrobiła to zdjęcie celowo żeby sie nabijać z chorych ludzi...

Viser
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-27 15:32:12
fotomontaz lapka w dol ;)

wf11
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-27 15:21:14
fotomontaż łapa w dół

michasg
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-27 15:21:12
ogarnijcie sie ludzie! to fotomontaż przecież widać z daleka -.-

kamcia28
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-09-27 15:19:14
fgfgfgufergt gruytyifuieoifgifrhffhghfghgjfvgbhjdhjhjrtfjh fvgjgtjhgjarst hyjmghvggjhhg ytr6ttfyrfxuytf,kuftdytrtjhfuy hity

AbaDaB
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-09-27 15:12:31
ale loka ... przeciez widac ze ta twarz jest doklejona -.-' ale wy bystrzy jestescie . no chyba ze koles se puder na twarz nalozyl i ma krzywizne czaszki ...

AbaDaB
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-09-27 15:11:46
ale loka ... przeciez widac ze ta twarz jest doklejona -.-' ale wy bystrzy jestescie . no chyba ze koles se puder na twarz nalozyl i ma krzywizne czaszki ...

ems_iiii
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-09-27 14:51:21
Szkoda mi takich osób które tak wyglądają , a inni mają z tego radochę ,że jest niepełnosprawny czy upośledzony .;x

dziad1
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-09-27 14:25:43
IDIOTKA I IDIOCI KTÓRZY NA TO GŁOSOWALI!!!!! Pamiętajcie o tym bo może i wy bedziecie mieć niepełnosprawne dziecko które będą wytykać paluchami na ulicy!!

yeti1992
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-27 17:27:48
Zaiste jest to fotomontaż, spuść parę.

Gasherman
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-27 14:23:16
Jabba Hutt z dizajnerskim her stajlem :D

kashina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-27 14:17:38
Myślałam,że on ma założoną maskę...

KeeDaaS
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-09-27 14:17:02
Dzieciak jest pewnie na coś chory a wy z tego macie radochę.Jestem nie wierzący ale chyba zacznę się modlić o pomste dla takich ludzi jak niektórzy poniżej.

longcock
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-09-27 14:12:16
a wiec uru-khai istnieja naprawde

skejcik123
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-09-27 14:08:51
Biedne dziecko(to z tylu) Moze na cos chory a oni z niego leją czyjes nieszczescie to dla was smiech? Jak wy byscie sie czuli na miejscu tego chlopaka? TO NIE JEST WIOCHA:!

a0_0a
    Ocena: 9 (glosow:11)
2011-09-27 13:44:54
Co za tempa dzida robi sobie zdjecie z chorym chłopakiem, wg mnie ONA zasługuje na wioche !!

kachaam
    Ocena: 11 (glosow:11)
2011-09-27 12:57:00
a moze po prostu ktos celowo zrobil sobie taka fotke, zeby ponabijac sie z tego biednego chlopaka? wg mnie to wyglada na jakas chorobe...

Tensor
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-09-27 12:56:43
Żałosne. Trafiło na główną - pominę milczeniem ten incydent.

marcinp141089
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-27 12:51:36
Powiedzcie że to fotomontaż, tacy ludzie istnieją? 0_0

KrynioSnk
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-09-27 12:51:01
Widać od razu, że to fotomontaż. Ale i tak fajne;)

Moniaambro
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-09-27 12:41:56
mina tego pana powala na kolana

wampir243
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-27 12:31:02
twarz jest doklejona..

krytykant666
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-27 12:26:59
Jego twarz wygląda na doklejoną... Poza tym nie każda otyłość jest chorobą! Łyżeczka za mamusie, łyżeczka za dziadziusia i chłopak urósł... A jeśli jest to zdjęcie z zachodnich państw to jako wspomagacz ma masę fastfoodów.

PanStaszek101
    Ocena: -7 (glosow:9)
2011-09-27 12:18:17
Wyslac go do Afryki murzyny straszyc

ensis
    Ocena: 10 (glosow:10)
2011-09-27 12:13:43
Ten chłopak jest na tyle młody, że to nie jego bym obwiniał za otyłość. Natomiast szyderców śmiejących się z niego obwiniam bezpośrednio!

susanna1234
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-09-27 11:59:07
ten chłopak jest chory.. Ogarnijcie się ludzie..

Menel1992
    Ocena: 7 (glosow:13)
2011-09-27 11:57:08
jak dla mnie to mistrzyni pierwszego planu z taką mordą popsuła to zdjęcie heheh

pokipokahontaz
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-09-27 11:54:51
to jest chory czlowiek ludzie poćwiczcie i sie ofarnijcie .;] pozdro.

bobothebytcher
    Ocena: -4 (glosow:8)
2011-09-27 11:44:30
wg mnie ten facet wygląda jak jaba ze starwarsów;D

lopez2134
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-16 00:08:26
jak dla mnie fake

gregorito1
    Ocena: -6 (glosow:8)
2011-09-15 22:30:12
ten czarny ryj wygląda jakby był doklejony

scat30
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-09-15 21:45:37
Takie tłuściochy to tylko w Stanach :)

hyksu
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-09-15 21:31:27
monroe Jak jesteś taki kozak to sam pokaż a a nie pier*ol głupot

ciasteczkooox3
    Ocena: -10 (glosow:10)
2011-09-15 21:27:42
hahaha :D mega !


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700