Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
ejsyfie  11-09-17, 18:08 Zgłoś
+ 247 -
Dodano: 2011-09-17, 18:08:39   przez: ejsyfie
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 247  Zgłoś nadużycie
1872
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tak bardzo chciał
  •  Daj odpisać
  •  Ojciec parodiował #8222;seksowne” fotki swojej córki
  •  Imprezka na świeżym powietrzu..
Ukryj komentarze(207)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
babeczka1235
    Ocena: 21 (glosow:27)
2011-09-17 18:18:46
W sumie to się dobrze ubawiłam oglądając to video!!! Wariaci w pozytywnym sensie.. Tańczyć każdy może:):):)

scahtten
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-29 17:02:45
widać że każda remiza wasza chłopaki, ale więcej takich pozytywnie zakręconych to świat byłby lepszy !! ;)

LegalizacjaTHC
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-14 20:46:36
Tak się kur... Tańczy :D Respekt :D........... Żartuje chu*wi są :D

Hoorization
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-12 17:56:50
Fajnie ten w zielonym macha łapkami :) Aż mi się w oku zakręciło na wspomnienia moich podobnych filmików z przyjaciółkami :) Naprawdę nie widzę wiochy,tylko dobrą,miła zabawę ^^ (a nie wiecznie JP i gołe du*py ;/ )

xXTonieXx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-08 15:03:09
Dj Blend bez maski :D

krzywyryj
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-07 15:03:13
goti i szymon wymiatają;)!!!

krzywyryj
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-05 13:23:36
gdzie tu wiocha?!!!!!!!! super kolesie zatańczyli ten co to dodał zazdrości i tyle!!! umieją się chłopacy dobrze bawić!!! pozdro dla nich od fanki;)

nahzi
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-03 22:27:59
dla osób które komentowały na nie... poproście kiedyś aby ktoś was nagrał po kilku piwach albo i bez nich na imprezie. Ot Chłopaki chcą pokazać coś co lubią ;) Ja czasami bym nie chciał widzieć co wyczyniam bo rano wstaje z dziwnymi urazami... Więc pozdrowienia dla wszystkich pozytywnie pierdolnięty

mycha96
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-26 22:02:37
eejjjj no :) fajnie łapkami ruszają :) mi tam sie podoba ;p ten w zielonym daje rade ;p

milly5
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-05-26 17:54:40
A mi sie podoba, mimo nie ktorych komentarzy . i calkiem fajnie to wyszlo temu w zielonej i temu w bialo czarnej koszulce :) reszta jak popracuje to tez bedzie ok :) a wy jak zwykle tylko minusy a sami co mozecie pokazac???

aldonkaq
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-26 16:32:48
pozdrawiam pana w zielonej koszulce:) wg mnie najlepiej tanczy.

murder9
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-26 15:47:44
hahaah... nie no ale jak tak to z nich wszystkich to chyba ten od 1:25 najlepiej tam tanczy x)

mattu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-26 14:10:04
strzelnica wymiata!

mattu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-26 14:08:46
komentarz usunięty przez moderatora

gusia125
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-26 14:00:19
komentarz usunięty przez moderatora

xarkons
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-26 13:39:26
dla mnie to wyjebiste :D posmialem sie wiochy nie ma XD

syczacacobra
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-05-24 14:34:40
powinni wy myśleć własny styl tańca jakieś elektrowidły czy coś

pszemoooo
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-05-23 22:24:45
A i tak większość tych co kliknęli, że to wiocha to potrafi tylko ochlać się w klubie i podpierać filar. Dobrze, że chłopaki znaleźli sobie jakiś sposób na spędzanie wolnego czasu zamiast stać pod sklepem i pić browar albo ćpać po kątach. Filmik jest OK

kot87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-23 18:41:42
mi też się podobało:))))))) ja tak nie umiem:))

ZimnyLech
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-05-22 23:07:09
Może i coś tam potrafią, ale z takimi umiejętnościami do remizy i nigdzie dalej... Pozdrawiam Strzelno!!!!!!

Madzinek87
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-05-22 21:56:27
Jestem "wieśniaczką" więc mi się tam podoba;> Goti i Szyna wymiatają ale i tak moim ulubieńcem jest Maniek xD

Paullla
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-05-22 17:52:21
podpisane ,,wieśnioki,, ale nie jeden z miasta nawet tak nie potrafi :)

Kryszak
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-05-22 16:18:01
ZAJEBISTE!

pippopi
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-05-22 15:13:59
Goti dobry reszta kicz. :O

MoOnaaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-22 12:18:47
W sumie nie wiem kogo Ty starasz się zaprezentować :) . Może tacy ludzie to Twój klimat, lecz nie mój ; ) . POZDRAWIAM :D

carny1004
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-22 10:59:02
leca rowno, a wszystkie 'wiesniaczki' (hahaha, wiem, ze to troche nonszalanckie) sa zakochane w roztanczonych farmerach... hahahaha : D

SpalonyMariano
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-22 01:01:17
wymiatają :D jestem z miasta i szanuję mieszkających na wsi. Chodziłem do klasy z ponad połową "wieśniaków" i powiem wam, że normalni, zabawni ludzie. Fakt faktem mają zupełnie inne zajawki ale jeśli chodzi o film to miałem banana na mordzie. Wieśniaki nie są gorsi od miastowych a bym powi

SpalonyMariano
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-22 01:03:10
...powiedział, że miastowi czasami powinni brać przykład z tych ludzi... Zawsze sztywno i z humorem do przodu. Pozdro :)

jasq12
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-05-22 00:11:22
szok .... wszystkich znam i to był hit a jakiś palant wstawił to na wiochę!!!!!!!!!

sms135
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-21 23:08:14
ha w sumie to nawet luzz ;) Ale co patusy to patusy ;)

Ana524
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-05-21 22:52:57
gdzie tu wiocha? o co chodzi? bravo dla chłopaków, są super.

Suchar_Power
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-05-21 22:48:56
Co za debil to wstawił ? Sam jesteświeśniak fujaro. Pewno zazdrościsz im że umiają tańczyć, przynajmniej sie starają. Plus dla nich, minus dla wstawiającego. Ema

bubby00
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-05-21 22:07:49
że ze wsi to co, gorsi? jakiś palant to dodał , minus. A chłopaki pozytywnie zakręceni. ;)

stars23
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-21 20:15:32
Zapewnili sobie nieśmiertelność w internecie

Wredotaa7
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-21 20:14:50
komentarz usunięty przez użytkownika

MewsoN
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-05-21 19:51:20
A co znaczy "dylają", w języku polskim nie ma takie terminu, więc panie wstawiający wieśniakiem okazujesz się ty używając slangu do opisu ( na boku dodając zupełnie normalnego ) filmu. xxx

sallamandra_18
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-05-21 19:50:25
Fajnie tańczą nie jeden by gorzej to zrobił :)

Ania1525
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-05-21 19:03:50
niema żadnej wiochy.!!! chłopaki fajnie tanczą.!!!

googlersman
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-05-21 18:44:15
dobrze się bawią, nie robią nikomu nic złego, wiochy nie ma jak dla mnie

woojtek26
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-05-21 18:28:12
"Coś się świci coś się błysko chyba na wsi bedzie dysko"

tesia1192
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-21 18:00:24
Fala była najlepsza :D

buhahaxD
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-05-21 16:13:34
Zajebiści sa ! ;D ;D ;D Co za kretyn wstawia to na wioche ??!

Justice
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-05-21 16:09:57
co ja tańcze ? :) pozytywnie nie ma co,to co oni robia z rękoma tutaj poezja nie mogę do teraz tak mnie rozbawili :))) big smile dla nich :D niech nie przestaja czekam na cos jeszcze w ich wykonaniu

wisnia_1997
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-05-21 15:05:57
To jest niby Wiocha Gościu Wiochę zrobiłeś logując się tu i wrzucając ten Film

CzarnaMambaaa19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-21 14:33:37
hehehe ramowskie :)

zuk126p
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-21 14:06:08
ten w zielony.. i ten w czarno białej koszulce to nawed coś potrafią.... hehe ale dla zabawy wszystko :p

siwyNL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-21 12:42:04
komentarz usunięty przez moderatora

gorbi007
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-05-21 12:27:50
Nie wydaje mi sie żeby to była wiocha :)

elmasakra
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-21 12:26:20
A wiec tak: człowiek puzon czyli Maniek jest zbyt nadęty,Gabi czy Gibi czy jak mu tam ładnie rusza bioderkami.Reszta tez moze byc!

homunkulus
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-05-21 12:18:09
No sex tonight przez początek tego filmiku. Laska znowu focha o oglądanie pornoli strzeliła!!! Ejsyfie przez Ciebie moje zycie płciowe kuleje!!!

flipflava
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-21 12:07:45
Może trochę i śmiesznie tańczą, i do tego w dziwnych miejscach, ale nie sądzę by to była wiocha. Gdy byłem młodszy , też sobie czasami lubiłem powygłupiać, potańczyć itp...

uvoi
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-05-21 09:40:30
Spoko, pozytywnie zakręcone ziomy! ;D

uvoi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-21 09:38:42
Spoko kolesie! :) Lepiej że się pozytywnie wygłupiają, niż mieliby wciągać jakiś szajs, albo walić przechodniów po ryju! :D Pozderki ziomy! ;D

Wooper209
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-21 09:06:47
no ja niewiem gdzie w tym jest wiocha?? to po co taki film tu trafił?? lepiej zeby sie tak bawili niz maja pic lub cpac niewiadomo co i zaczepaic ludzi po parkach lub niszczyc mienie publiczne...

matylda111
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-21 09:04:27
Bravo!!Może to nie taniec z najwyższej półki ale pomysł i pozytywny przekaz należą się im sowite oklaski!

Nieznajomy12253
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-21 08:54:49
Prawie jak teledysk, muzyka jest tlo jakies jest, wiec niczego nie brakowalo. No ale ten najmniejszy to nie umie tanczyc. :P

andrzej67k
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-21 08:37:03
Pozytywnie zakręceni :)

Glicerynlka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-21 08:04:32
Nie widzę tu nic z " wiochy " przynajmniej nie piją piwska ani wińska gdzieś w krzakach ^^ Poza tym fajnie się ruszał ten w kolorowej bluzce ^

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-05-21 07:19:14
gdzie tu wiocha ??? i jeszcze głowna ???

szuler2222
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-21 05:59:30
zdecydowanie nie na wiochę!!! Pocieszne chłopaki i wcale im to źle nie szło:):) zawsze to jakiś pomysł na siebie ha ha oczywiście pozytywny :) dla mnie fajne chłopaki!!!

jebsciana
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-05-21 04:30:09
ten gościu w oliwkowo-zielonej bluzce z '54' fajnie tańczy. Nie jeden by chciał mieć takie poczucie rytmu. A co do filmu to zabawny dosyć ;] ale raczej nie na wiochę!

lawis
    Ocena: -7 (glosow:7)
2012-05-21 04:02:28
ale wies i ja nie daleko musze mieszkac takich wiesniakow!!!!!!!!!!!!

pinkland
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-21 02:00:05
a 2 na 1 rozumiesz ??? to dopiero ambitny POLSKI wynalazek do wszystkiego od studniówki ,sylwester az po wesele i coo?? wszyscy sie dobrze bawią i to wystarczy - tak jak z tymi chlopakami

master3008
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-05-21 00:55:06
żebym tylko tak potrafił to bym się cieszył

skiner63
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-05-21 00:31:27
sa zajefajni, admin, moze sam sie wstaw na glowna? nie ma co sie czepiac chlopcow

anuletta1983
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-05-21 00:08:20
Dla mnie są zajefajni!! Spróbuj zatańczyć tak jak któryś z tych chłopców... Na pewno ci się nie uda

zibodwk
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-05-20 23:29:28
Idealny uklad taneczny do piosenki na Euro 2012

iphonerek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-20 23:13:51
Prawie jak Tektonik

birasia
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-05-20 23:09:26
dla mnie super..;)tanczyc kazdy moze ale niektorzy nawet tak nie potrafia!!

Djchupachups
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-05-20 23:03:37
Ale wieśniaki hahahhahah :D dobree; p

sandra187
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-05-20 22:55:32
Fajne nie widze wiochy

paszkos23
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-05-20 22:50:23
komentarz usunięty przez moderatora

natuus
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-05-20 22:36:11
btw, do niekumatych - to się nazywa electro, tak to się tańczy (choć na filmiku jest amatorszczyzna)

iaxxx
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-05-20 22:55:06
tecktonik :)

znowadam
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-05-20 22:33:11
Mnie się podoba :D

cyncykator
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-05-20 22:31:51
komentarz usunięty przez moderatora

natuus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-20 22:31:23
Dj Antoine - Work, a następna This time ;D

Niga
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-05-20 22:29:37
Szczerze?! Dla mnie to żadna wiocha nie jest. 4 nastolatków nagrało filmik w którym każdy pokazuje jak tańczy - jeden lepiej drugi gorzej. ale to jest mało ważne, ważne jest to, że kolesie dobrze się przy tym bawią jak pójdziecie do jakiegoś klubu to zobaczycie, że co 3 chłopak w ten sposób densi ;)

LagodnaJakChili
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-05-20 22:23:35
Nawet jak się napierdziele to lepiej tańczę od nich :P

gilek8
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-05-20 22:22:57
Wioska śpiewa i tańczy

Meg203
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-05-20 21:52:02
fajne :D o jak oni się dobrze przy tym bawili :)

ewynysy
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-05-20 21:40:03
Oni są zajebiści !!! Wieśniakiem jest ten koleś co to wstawił !! Ślusarze gorą !!!

artur4s
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-05-20 21:40:00
rozumiem że wiocho to ten co to dodał? mam racje ?

przecinek_kropka
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-05-20 21:38:54
nie rozumiem, dlaczego ten filmik tu wylądował. fajną zajawkę mają chłopaki, widać, że lubią tańczyć i świetnie się przy tym bawią. czy to jest wiocha? na pewno nieeeeeee

japochlebdlakonia
    Ocena: 11 (glosow:11)
2012-05-20 21:35:34
to ty jesteś wiochą wstawiając to

NIEN0RMALNY
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-05-20 21:30:50
generalnie nie jest źle :) zapał i jakieś umiejętności już mają jeszcze tylko parę rad od trenera i może zobaczymy ich w mam talent :)

AdiX1990
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-05-20 21:14:54
komentarz usunięty przez moderatora

xmanpl
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-05-20 21:13:01
Bardzo pozytywne , jak dla mnie zero wiochy. Pozytywnie zakręceni kolesie.

CinekADR
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-20 20:41:43
ciekawa choreografia :D

asioolek06
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-05-20 20:36:56
fajne! mi to się podoba :) nie uważam, że to wiocha :) nie muszą byc zawodowymi tancerzami by wiejską potupajkę rozkrecic :D

przem
    Ocena: -10 (glosow:10)
2012-05-20 20:16:52
burakowo dance

Mateooss
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-05-20 20:08:42
Alee wiocha pzrd , fajne tancza ; p

Maciek5818
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-05-20 19:45:28
Wg mnie to nie wiocha. A tak na marginesie to co to za nuta?:)

lovlyboy
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-05-20 19:32:13
Szanuj mój i innych czas i nie wrzucaj wiecej takiego gowna!

Yorvet89
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-05-20 19:28:28
nie no w uj pozytywnie :D

MoOnaaa
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-05-20 19:15:59
A właśnie zapomniałam dodać .. Nie wiem po co mężczyźni/chłopcy tańczą tactonic .. Najpierw trzeba się dowiedzieć co to jest .. Tactonic to taniec tzw gorących kobiet . :)

MoOnaaa
    Ocena: -13 (glosow:13)
2012-05-20 19:09:24
Plebs ...

cyncykator
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-05-20 22:53:35
podejrzewam,że nikogo nie interesuje jaką grupę społeczną reprezentujesz

dresik_girl
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-05-20 19:04:26
He he :) Zaiste ten filmik jest powalający :D Pozytywne świrusy :)

NO-StReSs
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-20 18:28:13
komentarz usunięty przez moderatora

I100PROcentZmC
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-05-20 18:27:25
Stara myśli że pornole oglądam ;/

przemekkak
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-05-20 18:19:50
czy ja wiem czy taka wiocha sami pewnie nie mielibyscie odwagi publicznie sie pokazac

Devilchild
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-05-20 18:15:35
W sumie to ja podziwiam tych chłopaków bo przynajmniej potrafią jakoś tańczyć . Osoba która to wstawiła po prostu zazdrości , że tak nie potrafi ...No cóż przykre :)

pazdzioch554
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-20 18:14:40
Tecktonic:D czy jakoś tak

pinklucky
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-20 18:14:27
fajną choreografię mieli ; D

lolziom
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-05-20 18:03:18
Ja tu wiochy nie widzę :) Nie każdy tak potrafi...

akaoal12342
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-05-20 18:02:48
syto mają. : D jeszcze nazwiska podali . masakra.xD

jestsuper002
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-05-20 17:58:09
Dla mnie też wiochy nie ma.... Sa zakręceni ale pozytywnie nie wstydza sie a wrecz przeciwnie daja z siebie wszystko :) Tak dalej chłopy:)

suiCid3R
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-05-20 17:57:53
Mogą dostać pracę na lotniskowcu.Machać chorągiewkami sygnalizując odloty miyśliwców

PamperS94
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-20 17:39:18
"Goti" Ma lepsze ruchy od wszystkich a ten mały w Niebieskiej bluzie Tak an odwal się xD

skrzydlaterece
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-05-20 17:17:55
jak dla mnie zerwo wiochy ;) a ten w bluzce w łaty nawet nie głupi jest ;p ^^

pantereczka
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-05-20 17:17:18
komentarz usunięty przez moderatora

hardworking17
    Ocena: -8 (glosow:8)
2012-05-20 17:47:41
Na ławce pod blokiem... Nie wiem gdzie jak mieszkają na wsi... znam ich... litości

rafcio20
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-05-20 16:58:35
W tym momencie wiocha jest tylko wstawiajacy....

Henio517
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-05-20 16:47:01
Niezle sie chlopaki gibaja :D

uncanny
    Ocena: -7 (glosow:7)
2012-05-20 16:44:48
taniec paralityka... nigdy nie zrozumiem tego 'stylu'

pantereczka
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-05-20 17:18:33
jak sie ma waskie horyzonty to sie tego nie zrozumie...

uncanny
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-05-20 22:21:40
Po prostu popieram bardziej 'ambitne' style niż jakieś machanie łapami. Każdy ma inny gust, każdemu może podobać się coś zupełnie innego. Gratuluję posiadania 'szerokich' horyzontów ;]

pantereczka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-05-22 12:00:30
złotko, nie każdy musi śmigać walca na parkiecie.

Catech
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-05-20 16:44:45
lepiej żeby robili to co robią niż siedzieli gdzieś z butelka wina albo innego gówna.

Szcz_mieszczuch
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-05-20 16:39:47
wygraną w U CAN DANCE mają w kieszeni :D

jasiufasola
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-05-20 16:25:30
Pozytywnie zakręceni. Dla mnie zero wiochy.

radomel
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-05-20 16:21:44
komentarz usunięty przez użytkownika

miki1405
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-05-20 16:14:59
JAsne,nikt wiochy nie widzi,ale na głównej się znalazło....:/

Lisek85
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-05-20 16:06:21
być albo nie być wiochą o to jest pytanie. Ten strona się gubi

Lisek85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-20 16:18:05
sorki miało być ta strona

adkkaa
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-05-20 16:03:39
nie rozumiem co w tym wiesniackiego? chlopacy chcieli sie pokazac, moze ich taniec to nie jest cos na skale swiatowa ale ruszaja sie w porzadku i podklad tez fajny, a to ze na wsi mieszkaja to raczej nie wstyd i nie ich wina. wielki minus.

Przemass_PRL
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-20 19:17:59
A najlepsze jest to, że śmieją się z ludzi ze wsi a sami teraz dupy tam pchają by być dala od miasta i korków.

Przemass_PRL
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-05-20 19:20:39
A najlepsze jest to, że śmieją się z ludzi ze wsi a sami teraz dupy tam pchają by być dala od miasta i korków.

kroljuljan1983
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-05-20 15:59:17
zatancz lepiej syfie

tofik1988
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-05-20 15:51:28
Ja tu wiochy nie widze, chlopaki przynajmniej maja jakis pozytywny pomysl na zabicie nudy. Plus dla chlopakow :)

zly880
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-05-20 15:32:39
no przestancie chlopaki sie ucza maja jakas pasje i cel w zyciu moze kiedys im sie uda, pamietajcie ze nie zawsze poczatki sa rewelacyjne:)) troche wiary w nich dobra zartowalem sa chu*owi jak Kula :))))

Jimmi
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-05-20 15:29:51
Fajne :)

ituwasmam
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-05-20 15:20:33
chociaż chłopaki się bawią podczas nakręcania filmiku, a nie chowają się po kątach i piją czy ćpają. : ) / wielki plus dla nich :D

Molestatorka
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-05-20 14:56:28
Sam jesteś "wieśniok".. To że im zazdrościsz że oni tańczą to nie znaczy że trzeba ich dać na wiochę.

Ja_pa_n
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-05-20 14:53:07
PS. ejsyfie chu*wy to ty jesteś ^^ i sam powinieneś być na wiocha xDD +

Ja_pa_n
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-05-20 14:48:52
bardzo fajne wykonanie chłopaki!! przynajmniej potrafią tańczyć w przeciwieństwie do tych "koxów" na baletach, którzy tylko bujają się bo się boją , że się spocą o.O

allfredo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-20 14:47:27
komentarz usunięty przez moderatora

Bulba3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-20 14:42:25
OOO moje miasto

Szydercza
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-05-20 14:27:27
Heheh, śmieszne ;d chłopaki mają dystans ;d

RafaLStyle
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-05-20 14:25:32
Ale chłopulki tańczą tecktonika XD

slon21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-20 14:09:23
komentarz usunięty przez moderatora

patrus222
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-20 14:02:52
Według mnie najlepiej tańczy ten z lewej, w zielonej koszulce. ;)

wcmdk
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-05-20 14:01:54
i czemu ten filmik tutaj trafił ??;>

cyncykator
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-20 22:59:35
bo autor jest downem

maciakilla
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-05-20 14:01:11
usmiechalem sie od poczatku do konca (bez ironii i wysmiewania) tancze gorzej od nich a odwagi tyle co oni na pewno nie mam maja mysle czas zeby to wszystko elegancko dopracowac także za rok czy dwa żaden baran nie bedzie sie z nich wyśmiewal dla mnie bomba ++++++

ajoxxx
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-05-20 13:57:23
przynajmniej wychodza na dwor a nie jak wy Haiterzy siedzicie przed pc 24/7 i potraficie tylko narzekac .. a pfu !

milkaaa21
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-05-20 13:57:16
a mnie się baardzo podobało!!!!!!!!!!!!!!!!

zajcew26
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-20 13:54:53
Ciekawe co by powiedział Agustin Egurrola haha.

bendyks
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-05-20 13:53:04
A co to znaczy "DYLAJĄ" ? To dopiero wiocha

grzesior90
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-05-20 13:41:49
Fajnie się na to patrzyło:)

Raviczek
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-05-20 13:28:26
Fajnie tańczą i są odważni! Nie każdy by tak zatańczył!! Wielki pozytyw :]] dobra nuta :D

Kamiolaa
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-05-20 13:25:07
Fajny kawalek. Nie nazwalabym tego wiesniactwem. Raczej pokaz umiejetnosci na jakims tam poziomie. Odwazni chlopcy:)):)Zabawny ten filmik:)

michaslbn88
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-20 13:17:53
bardzo Pozytywny filmik. zna moze ktos tytul tej nutki??

grzes9005
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-05-20 13:14:39
szkoda im bo nie umieją tak tańczyć i wrzucają pajace na wiochę :)

mix22
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-05-20 13:12:35
gdzie tu wiocha ?

Nasser
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-05-20 13:08:55
Nie wiem co za krety wrzucił to na wiochę, ale chłopaki zakręceni pozytywnie wymiatają sobie i tyle. Myślę, że na baletach by nie jedną dupeczkę wyrwali tańcem. Pozdro

BigZiom
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-05-20 12:51:09
komentarz usunięty przez moderatora

HakanSzwili
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-05-20 12:49:58
Maniek Wymiata :D haha

allenwayli1
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-05-20 12:43:04
Wiocha to to nie jest. Fajnie zakręceni goście :) Taki filmik to na kweju powinien byc :) Pozdro dla ślusarzy :)

bujal1
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-05-20 12:40:03
Kuźwa gdzie tu wiocha??? Chłopaki potańczyli, bawili się dobrze i jest fajnie a to że komuś nie pasuje to inna sprawa ale ja nie widzę tu wiochy sam czasami tak wariuje i jak ktoś by zobaczył filmy z moim udziałem pewnie też bym wylądowały na głównej :)

bujal1
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-05-20 12:38:58
Kuźwa gdzie tu wiocha??? Chłopaki potańczyli, bawili się dobrze i jest fajnie a to że komuś nie pasuje to inna sprawa ale ja nie widzę tu wiochy sam czasami tak wariuje i jak ktoś by zobaczył filmy z moim udziałem pewnie też bym wylądowały na głównej :)

mania2250
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-05-20 12:36:12
komentarz usunięty przez użytkownika

VooDoo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-05-20 12:31:23
Jak Jakarta :)

lul18
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-05-20 12:25:13
Ciekaw jestem czy wystawiający by tak zatańczył. Chłopaki dobrze się bawią, poćwiczą jeszcze i będą wymiatać na parkiecie :) przynajmniej będą mieli czym zaszpanować przed dziewczynami. Lepiej tak niż jakby mieli prać jeden drugiego.

Warzywko
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-05-20 12:25:07
nazywasz wieśniokami, a zatańczysz jak oni? :D

Robal001
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-05-20 12:24:51
ktos pytal jaka to nuta? 1 DJ Antoine vs. Player & Remady feat. MC Roby Rob - Work (Main Mix) 2 nie wiem. klaas jakis chyba xd

irek285
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-05-20 12:19:41
Wiesniok to wystawiajacy.Przyajmniej sie chlopaki bawaia a nie pija i szukaja problemow.

Krzysiek_28
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-05-20 12:17:22
No cóż :) Teraz są tańce na topie :P Za moich czasów to wszyscy trenowali kung -fu , capoeirę i inne style walki :P bo każdy uwielbiał oglądać filmy z Bruce Lee, Van Dam ,Steven Seagal ........

Velusia
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-05-20 12:14:36
Pozytywni wariaci :) Widać, że dobrze się bawią :) Muszą troszkę jeszcze poćwiczyć i będzie git :)

smieszek93
    Ocena: -8 (glosow:8)
2012-05-20 12:12:15
wstyd mi :

niki2117
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-05-20 12:11:01
Filmik spoko, chłopaki się bawią. Nie niszczą, nie demolują, nie robią sobie zdjęć w damskich łaszkach ani nie rysują penisów na czołach ( co tu na niejednym zdjęciu spotkać można ), więc gdzie tu wiocha? :) Babeczka1235 napisała: Wariaci w pozytywnym znaczeniu. I ja to popieram :)

czepek21
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-05-20 12:07:46
Gdzie tu Wiocha ? Po prostu chłopaki dobrze się bawią ;)

Norek196
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-05-20 12:07:33
Super chłopaki dają radę grunt to dobra zabawa prawda:) A czy wie ktoś może jaka to nutka leci w tle?

FIfek9012
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-05-20 12:30:12
1. Player & Remady - Work (Main Mix) 2. Dj Antoine - This Time (Klaas Remix) Btw chłopakom całkiem niezle idzie,tak dalej,sukcesów życze:)

dzankos1993
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-05-20 12:06:15
troche słabo wyszedł im ten tectonic, nawet duala widziałem jeśli to był dual.

bialykruk
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-05-20 12:02:29
do U CAN DANCE Z NIMI!!!

lulotek88
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-05-20 11:59:13
przynajmniej mają rekreacyjne zajęcie :) a nie jak niektórzy piją, palą, wagarują, kradną...

sebunia123456
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-05-20 11:55:56
Nie jeden podpieracz scian by im pozazdroscil;;;;fajn e....niektore ruchy clkiem calkiem

Akiko-chan
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-05-20 11:48:31
Jakoś im ten tectonik nie wyszedł...

krupas1
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-05-20 11:47:34
chłopakom trochę nie wyszło ale jak na początkujących tancerzy tecktonika dali radę :)

adrian117
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-05-20 11:39:20
Ciekawe co brali bo widać ze mocne i dobrze działa.. :d

JokerShooter1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-20 11:39:14
Zmienili by tło maniek by się lepiej ubrał i podszkolił było by nawet fajne xD Goti najlepszy xD

zibodwk
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-20 11:38:19
Oni powinni ulozyc uklad tanieczny pod nasza piekna narodowa piosenka na euro 2012 ^^

stachu80
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-05-20 11:36:35
dla mnie chłopaki mają talent wieśniak im zazdrości i to wstawił

mossowski
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-05-20 11:29:59
według mnie to by się nadawali na lotnisko do kierowanie ruchem :)

Viperka
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-05-20 11:27:01
Lepiej,żeby tańczyli, niż zajmowali się piciem, paleniem i nie wiadomo czym innym po szkole.

MIASTOWY1990
    Ocena: -15 (glosow:17)
2012-05-20 11:25:34
dobrze, że trafili na główną. nic specjalnego nie pokazali. faktycznie jest to prymitywne i dopuszczalne jedynie na wsi... Przykre.

szopa86
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-05-20 11:30:52
wielki wasc panie z "miasta" to wlasnie takie komentarze jak twoj to prawdziwa wiocha....

Cenaa
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-05-20 11:14:33
nie wiem czemu to sie tu znalazło. filmik extra.;d

szatano999
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-05-20 11:11:45
SAM JESTEŚ WIEŚNIOK!!!!.....A chłopaków do MAM TALENT..niech się nie marnują

ssij_mi_jaja
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-05-20 11:11:42
powinni wystąpić w You Can Dance

michaldc0802
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-14 02:32:38
chodziłem na szaber na jabłko za ten betonowy mur :D

LoveBrennanHeart
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-18 11:24:50
jak tecktonik :D

szymag79
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-17 20:33:09
mo, że ich na razie nie ma - pewnie się pojawią z biegiem czasu)..

szymag79
    Ocena: 17 (glosow:23)
2011-09-17 20:31:25
Pozytywnie zakręceni :) Chyba lepiej spożytkować swój wolny czas w ten sposób aniżeli stać gdzieś na rogu, chlać jakieś wynalazki i wypatrywać sposobności, komu by tu przylać w mordę. Do tego chłopaki z mojego terenu. Brawo za odwagę, której zapewne zabrakło by wielu wyśmiewającym w komentarzach (mi

Bassmasta
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-17 20:08:18
Trochę mi to przypomina tecktonik :)

zuzankag
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-17 19:58:48
nie jest źle:P dają radę:)

Wisnia_123
    Ocena: 14 (glosow:20)
2011-09-17 19:50:44
zajebiscie :) ktos muisal im mocno zazdrścic ze to wrzucił wlasnie tutaj !

mikhaela88
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-09-17 19:40:18
Jak dla mnie bardzo OK ;)

doris_2004
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-17 19:14:49
fajne :)

emi2413
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-09-17 18:50:57
super :)

roma92
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-09-17 18:30:31
u siebie "na dysce" bankowo są królami parkietu

elkaaa69
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-17 18:26:07
hahah super są :D

Borasol
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-09-17 18:19:53
Mi się podoba. Gdyby chodzili na jakieś tańce byliby lepsi, a ogólnie źle nie wypadli ;)

babeczka1235
    Ocena: 21 (glosow:27)
2011-09-17 18:18:46
W sumie to się dobrze ubawiłam oglądając to video!!! Wariaci w pozytywnym sensie.. Tańczyć każdy może:):):)

damianppc
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-05-20 13:44:32
ale nie każdy chce to oglądać ;)

asioolek06
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-05-20 20:38:26
wcale nie musisz tego ogladac przewijasz dalej i po kłopocie :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600