Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
chwastka  11-09-18, 21:47 Zgłoś
+ 487 -
Dodano: 2011-09-18, 21:47:28   przez: chwastka
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 487  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wyjątek od reguły
  •  Wykopki
  •  Siekierezada w wersji hard
  •  No super jesteś koleś, kozak z ciebie.
Ukryj komentarze(39)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
JanuszPawlakII
    Ocena: 7 (glosow:15)
2011-09-29 16:25:52
Ruchałbym.

basia91
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-01 00:29:56
Nie wiem co ludzie mają do Messiego... dobry piłkarz, nie robi dookoła siebie szumu. Duzą część swoich pieniędzy przeznacza na cele charytatywne. Jest spokojny i zaangażowany w to co robi, a ludzie go nienawidzą.... WHY????

LogoPL
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-09 22:22:53
Messi jest kobietą, bo one mają władze nad mężczyznami :D

bartek9411
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-05 21:03:22
wszystko fajnie...tylko czemu to Messi jako kobieta?!?!?!

kuta1234
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-05 15:12:42
autor messiego stworzył go jako kobiete bo ronaldo to palant ciota frajer łysa pała i kutafon

wlk1991
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-10-03 13:42:28
Autor z Messiego zrobił kobietę bo nie potrafi pogodzić się z faktem że Ronaldo zawsze bd na drugim miejscu za Messim :DD Visca el Barca :D Messi nr 1 :D

Paulishta
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-01 23:28:33
nie !!!

bazant59
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-01 00:10:45
komentarz usunięty przez użytkownika

osssa5
    Ocena: -1 (glosow:17)
2011-09-30 22:42:57
komentarz usunięty przez użytkownika

melepeta616
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-30 19:35:57
zajebiste, ja sie pytam gdzie tu wiocha? lol 102

PatrykMm
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-09-30 16:43:18
To powinno być na odwrót

rejli
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-30 13:12:55
jest jedyna mądra rzecz która tu trafiła

farmerka
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-09-30 01:32:48
Messi i ta jej szczera twarz :*

hahahazall
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-29 23:33:16
łata fak ? ;O

jacek20084
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-29 22:34:47
jak byś miał tyle kasy i był tak popularny na świecie byś był h u j u taki sam jak każdy z nas

kam1422
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-29 22:14:10
Czy ktos ich jeszcze razem widzial czy ktos cokolwiek o nich wiie? oł je oł je,czy zakochali sie?:D

kasieczek91
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-29 22:07:36
hahaha:)

Anetuszka94
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-29 21:10:03
Nie obczajam tego zdjęcia... :)

miras1812
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-29 20:43:36
...czy ta pani tego pana chce?

drLOUBITCH
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-29 19:42:38
Czy ta pani tego pana chce?

ewelkacycek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-29 19:31:43
Czy ten pan to pani?

johan17
    Ocena: 1 (glosow:13)
2011-09-29 19:28:19
REAL!!!:D widac kto jest baba

klaudiaru
    Ocena: -7 (glosow:11)
2011-09-29 19:22:53
Co ten idiota robi z Messim ?! Wynocha gno*u !!

laseczka15
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-09-29 18:58:10
ronalodo < 3

JanuszPawlakII
    Ocena: 7 (glosow:15)
2011-09-29 16:25:52
Ruchałbym.

basia91
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-09-29 16:15:37
bastius ja się z Tobą nie zgadzam... Nie jestem jakąś fanką Realu czy Barcy (i to, że jestem dziewczyną nie oznacza, że nie znam się na piłce) ale Messi ma talent tak samo jak Ronaldo czy inni piłkarze. szkoda, że inni wciąż na niego jadą nie wiadomo dlaczego??? Jakaś zazdrość???

bastius
    Ocena: 5 (glosow:19)
2011-09-29 16:03:55
Tak kur_a mówcie jak to Ronaldo lamentuje bo przecież Messi to świętoszek :) . W reprezentacji lepiej od niego grał nasz Grzegorz Rasiak, a gdyby tak wysłać go do ligi angielskiej to wróciłby po 2 dniach z płaczem. Messi bez rozgrywających barcelony nie istnieje ^^. Kto się zgadza ??

onaa93
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-09-29 21:23:08
stwarzaja mu dobre sytuacje ;) krasnal na sterydach ;)

basia91
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-01 00:32:19
W piłce liczy się współpraca prawda? Po to gra tylu piłkarzy a nie jeden. Rozgrywający źle poda i już dupa. Nie zgodzisz się?

mala_maggie
    Ocena: -2 (glosow:12)
2011-09-29 15:16:08
hahahaha ale aie usmialam, ale faktycznie Krystyna powinna byc w sukni!!! hahaha

gaabryskaa
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-09-29 15:14:50
Czy ta Pani tego Pana chce....

Michalek163
    Ocena: -8 (glosow:16)
2011-09-29 14:53:05
Ronaldo powinien byc w sukni... On lubi taki styl o/ Visca el Barca

Thhg
    Ocena: -6 (glosow:18)
2011-09-29 14:35:24
buahahhahaa ku* padlem xD ale to cristiano w tym zwiazku jest kobieta ;p czesciej placze i lamentuje xD

wild.at.heart
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-09-29 14:19:42
a które z nich to pani?

ilpericoloso
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-09-29 14:15:30
hehe dobre

wl666
    Ocena: -7 (glosow:17)
2011-09-29 14:05:55
W tym duecie to raczej Krystyna powinna być panną...

pawol123
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-09-29 14:01:01
o fuj... xD

Hammet
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-09-29 13:50:03
100 lat młodej parze!!!!!!!!!!!!1

general89
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-09-29 12:23:48
hahaha pier.....lem jak to zobaczylem ;d

X-e-n-a
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-09-18 22:49:58
dajcie mi tą "panią" pliiiiz...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400