Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Chciałbym usłyszeć komentarze znajomych tych trzech panów jak zobaczą zdjęcie.
darkpablos  11-09-18, 22:30 Zgłoś
+ 536 -
Dodano: 2011-09-18, 22:30:52   przez: darkpablos
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 536  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Turyści w ataku.
  •  Pytania, odpowiedzi...
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
  •  Pracowity gość
Ukryj komentarze(59)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Sorystary
    Ocena: 13 (glosow:15)
2011-09-24 15:14:32
Nic do internetu wstawić nie można po przyjdzie zawsze jakiś urażony cep z "super wielkim wyczuciem smaku", wrzuci coś na wioche i perdyliard osób z meganudnym życiem zacznie mówić jak masz się zachowywać do zdjęć a jak nie. No przecież widać że zdjęcie dla jaj.

Mskowal16
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-26 21:45:16
ja też chcę

mario654
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-17 20:09:13
Może brakło im paliwa i chcieli zatankować ? A że z jednego dystrybutora za mało to połączyli siły (sikawki) i zalali do pełna ? :D :D

marion1666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-04 15:42:10
komentarz usunięty przez użytkownika

Flipek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-03 21:40:56
Pierwszy od lewej mmm ;**

szykog
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-08 17:36:25
ty gosciu pedałem nie jestem takze sobie nie wyobrazaj .

maluchubf
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-14 22:09:52
hahahahha

Flipek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-07 19:13:42
@szykog, spoko, ale i tak uważam, że jesteś słodziak ;*

matrix0209
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-01 14:29:50
tego środkowego kojarze; D

dawid2301
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-30 18:55:36
Skąd oni są?? Powie mi ktoś??

szykog
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-01 23:03:53
Bielsko-Biała

maluchubf
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-25 22:04:01
automat bo sa jeszcze manuale szymku

szykog
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-26 16:12:08
Ty za to pewnei jestes Policjantem z Wapiennicy .

maluchubf
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-25 21:48:22
Gratuluje panowie głownej

szykog
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-25 21:53:52
2.9 v 6 ?:D

MYchaaaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-25 13:56:13
tak sie bawią kolesie z BB ! ;] i wszyscy zadowoleni :D znam jednego z panów zadowolonych

maluchubf
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-25 21:46:37
pewnie jestes ta dupodajka natalia

xrystianek6666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-25 11:25:55
znam tych smieci z widzenia zal

szykog
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-25 11:36:15
kogo?

maluchubf
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-14 22:12:52
odemnie plus za komentarz :D

benio22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-25 12:15:46
Wpadnijcie kiedyś na Lubelskie najlepiej Tomaszów Lubelski :> muszę zobaczyc co odwalacie :D

szykog
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-25 21:55:29
Bardzo prawdopodobne ale raczej szukamy wyjazdów z noclegami zeby jeszcze mozna popić :)

MasterUser
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-25 07:57:50
Ten w środku ma zwyczajnie urodziny.

useruser
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-25 02:18:10
komentarz: Muehehe, w 2011 dalej jezdza seicento...

Stanislaw-Lash
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-25 00:10:21
stara dobra lambada.jednak, że coś jest nie tak

stasiekxd
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-09-25 00:09:28
LUDZKA STONOGA ! połączona penisami xD

PaVoolon
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-09-25 00:03:48
Ten w środku chyba się bawi najlepiej ;D

Dagocz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-24 22:34:24
Haha :p "Miquelo_84" haha to samo pomyślałam. "hababababa" leje ze śmiechu z Twojego komentarza :p

dawid2301
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-24 22:26:20
No no super:P Nie jestem pewien ale jeśli są ze stolicy Świętokrzyskiego to znam tego ostatniego:P Ale na 100% pewien nie jestem czy to on, może być ktoś podobny. Ale super:P Mógł bym dołączyć:P najlepiej w środek:P

windcloud
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-24 22:16:46
Ten po lewej doszedł

szykog
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-25 21:56:06
nie nie nie :P

KingofBlend
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-24 21:20:18
ten na końcu robi za ostatni wagon, a najszybciej doszedł

hababababa
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-24 21:10:57
Gostek w środku ma urodziny !

tytygrys
    Ocena: -7 (glosow:9)
2011-09-24 21:09:54
3 pedałów przy fiaciku.Żal

GlanyProboszcza
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-24 19:45:51
komentarz tych kolesi będzie prosty i bardzo polski : " O KUR**" :D

alig21
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-09-24 18:16:11
ten w srodku ma najlepiej....czemu??? bo puka, jest pukany no i sie moze penisem tego z przodu pobawic nioh nioh nioh

Darcy
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-09-24 23:59:40
Widać, że dobrze wiesz o czym mówisz ;D

ciemny24
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-24 16:56:29
czemu mnie tam nie było?

Sorystary
    Ocena: 13 (glosow:15)
2011-09-24 15:14:32
Nic do internetu wstawić nie można po przyjdzie zawsze jakiś urażony cep z "super wielkim wyczuciem smaku", wrzuci coś na wioche i perdyliard osób z meganudnym życiem zacznie mówić jak masz się zachowywać do zdjęć a jak nie. No przecież widać że zdjęcie dla jaj.

KrynioSnk
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-24 14:18:15
Ten pierwszy ma przesrane. Nie zarucha sobie nawet;]

Kaczogrod758
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-24 15:09:38
A wlew otworzy klapencje i do gazu :D

Kaczogrod758
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-25 20:56:34
Widzę że ktoś nie zajarzył tematu :D

klemens
    Ocena: 10 (glosow:10)
2011-09-24 14:10:57
Ruchałbym:]

Miquelo_84
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-24 14:00:50
Pierwszy sie wyglupia (durny wyraz twarzy) drugiemu sie podoba(pokazal zadowolona buzke) trzeci jest zazenowany bo dal sie "wyruchac" na fotke. Zycie.

longcock
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-09-24 12:08:55
mam seicento z holenderskim squadem

Ngauruhoe
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-09-24 12:00:46
Pokazali się od bardzo dobrej strony... Skoro to były wygłupy to mogli to zostawić dla siebie a nie wrzucać na fotkę bo zrobili z siebie debili :|

Coel
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-09-23 20:23:59
GEJ GEJ SEX DUREXXXX ;D haha jakie pojeby z was. Widać komu sie najbardziej podobało ;D;D

hakunamatata098
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-09-23 20:21:26
Gej , Gej , Sex ! ;D trzeba miec z głowa hahah! Synek. ^^

florek315
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-09-19 00:17:48
Hahahah jakie cipy xD Najgorsze jest to że ich znam i to nawet dobrze xD

kubasek376
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-24 13:10:52
chyba ich znam ten ostatni to matejko?

orzeszku
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-25 21:25:45
no to masz przypałowych kumpli...

xxxiii
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-09-18 23:32:22
U mnie mówi się : chłopaki z branży i są ciepli.

wirusjlb
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-09-18 22:56:29
bo oni to lubia samochody, i swoje tyłeczki :D

darkpablos
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-18 22:40:28
Tego nie wiemy ;P

mikej111
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-18 22:39:09
ten w paski n ie żartował

itadakimasu
    Ocena: 5 (glosow:19)
2011-09-18 22:37:44
Ja pie*dolę, czy Wy naprawdę nie rozumiecie, że to wygłupy?

nikeTN
    Ocena: -6 (glosow:18)
2011-09-18 23:17:05
wygłupy ? to fajne masz zabawy z kolegami , pozdro

florek315
    Ocena: 7 (glosow:13)
2011-09-19 00:18:47
Moge Ci udowodnić ze to byly wyglupy : )

pikowanadama
    Ocena: -6 (glosow:14)
2011-09-24 13:19:33
wspolczuje poczucia humoru

orzeszku
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-25 21:29:10
i powiedz mi, co sie tak spinasz czlowieku, jakbys był na tym zdjeciu??


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300