Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
adrianna111  11-09-19, 18:40 Zgłoś
+ 949 -
Dodano: 2011-09-19, 18:40:35   przez: adrianna111
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 949  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Woreczek niezbędny, ubogacenie
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  Apple.
  •  Równość społeczna w/g Morawieckiego
Ukryj komentarze(118)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
myslsamodzielnie
    Ocena: 12 (glosow:12)
2011-09-25 21:25:50
Nie wiedziałem, że w tak krótkim zdaniu można tyle byków strzelić ;]

boski42
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-06-05 23:57:21
Wspaniała

czarnulkaaaaaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-09 17:51:17
elektrycznesuty haha xd

czarnulkaaaaaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-09 17:50:51
sexsowna myszka nie ma co :D

polewka19
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-29 21:08:40
Sutki to ma jak wentyle od stara

banderaspawel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-28 23:30:52
jak daje to bierz jak biją to spier? pamietaj nie jest zła morze pusta wiec w czym problem

Setren
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-28 13:22:22
Jak masz coś do Tensora to mu to również przekazuj na priv a nie śmiecisz w komentach w wyjątkowo nie smaczny sposób. Zrozum, nikogo tu nie obchodzi co masz do Tensora i dlaczego.

Setren
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-28 13:23:59
Informacja do Tensora_Synka....a samo zdjęcie jakieś takie groteskowo smutne ;/

MagdaJestem
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-27 20:42:06
Masz branie ;D

bartus18182
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-27 15:41:56
w głowie masz co innego a tu tylko tak piszesz że masakra :D

stefan-lump
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-27 14:54:25
moze pisac do mnie ,pomoge jej

pateczka101
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-27 12:36:25
Masakra ... nie ma nic w głowie ta pannica

piotrekszmidt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-26 23:25:54
To niech popisze do Mnie

matthias
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-26 23:22:00
widocznie chce Cie bzyknąć, a Ty wolisz wstawiać jej zdjecia : D

abdi2800
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-26 22:05:37
masakra, mam taką samą bieliznę 0 w tym momencie idzie do kosza

KinLa90
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-26 21:58:55
Zarywaj synu !!:D xD

dzieci_proboszcza
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-26 21:39:11
dobra jest, bierz ja chlopie ;D

seksbombaXx
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-26 21:14:56
ja tam bym ja nawet kijem nie dotknela :P gori jestes obrzydliwy !!

stanlej203
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-26 21:07:42
Chwalisz się czy żalisz ? :D

hwdp-1995-3
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-26 21:01:30
i powiedzcie mi skad sie biorą tacy ludzie? buahaha

mastersuperwow
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-26 19:44:48
zdjecie poprostu zajebiste jakościowo i osoba na tym zdjeciu tez fatalna.

kirer2
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-26 18:24:30
z kim Ty sie zadajesz??powaliło Cie?głupota jest zaraźliwa...

goska88
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-26 18:00:47
Nie wiem co jest bardziej wiejskie- to zdjęcie czy podpis do zdjęcia w którym ktoś się chwali ze ktoś do niego napisał...

StryjekJp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-26 17:58:58
TO jak nie chcesz to daj mi linka HAHAHA

gori
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-26 17:48:21
Stary korzystaj jak za darmo...

shantiii
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-26 16:25:53
wspolczuje takiej adoratorki :D:D zajebista jest jak z dupy renifera...

sister666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-26 15:50:42
Szkoda tylko ze zdjecie wstawia laska.... chyba probuje sie dowartosciowac biedna :D

Ouuuu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-26 13:39:59
Dlatego musiałeś pochwalić się na Wiocha.pl :D

cube
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-26 10:00:16
Ruchałbym!

robikk
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-26 09:06:58
umow sie z nia moze odkryjesz w sobie nowe powolanie hehe

pigbull
    Ocena: 2 (glosow:10)
2011-09-26 08:14:44
wiocha jest wstawianie zdjec fb przyjaciol i nasmiewanie sie z nich,jestes pusta,prozna i pewnie paskudna,ogol twarz i umyj zeby

Theq
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-26 08:14:07
To bierz się za nią. Napewno Ci da;D

Bukol14
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-26 08:04:05
Jak dla mnie jest ok, widziałem bardziej posrane fotki. Lepsza taka niż jakaś orka co ma lekką nadwagę 100kg :P

myszynia
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-09-26 07:15:50
ha ha ha :D mam taką samą piżamkę , ale zdecydowanie lepiej w niej wyglądam :D

Mielniczek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-26 16:46:38
Ja też i też lepiej wyglądam hehe. :D

toffi108
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-26 06:52:55
niach niach...... fajna ;)

Degano
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-26 05:39:00
A co ona nie w twoim typie :D

Adiko69
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-26 04:54:57
komentarz usunięty przez użytkownika

Kkrystian
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-25 23:39:37
Chwali się chyba;))

kostek1
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-09-25 23:31:58
ziomal lupaj ile wlezie wszystko twoje

Liberte
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-09-25 23:08:14
Hmmm pani jak Pani w bieliźnie biega po łące... ale co ma na głowie boję się zgadywać

Mariosvay
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-09-25 22:48:28
niech napisze do mnie ... ruchałbym...

Mariosvay
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-09-25 22:47:47
niech napisze do mnie ruchałbym....

mipa
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-09-25 22:42:48
nie widziałaś dziewczynko 14 letnia nigdy pani w majtkach ? Przed tobą w życiu są jeszcze większe niespodzianki o których ci się nawet w głowie nie mieści :D

outline
    Ocena: 4 (glosow:10)
2011-09-25 22:27:51
a podać ku%$a gnidę do sądu, za opublikowanie zdjęcia bez zgody! Powiem tak, jako że niektórzy nie odróżniają wiejskiej foty od foty z wygłupów, albo z intymnych sesji, to na miejscu osób będących na zdjeciach bym się nie pier^^lił z matołami tylko od razu do pozew i by się skończyło

Liberte
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-09-25 23:01:00
Niby masz rację..ale zdjęcie nie znalazło si w sieci znikąd i o ile nie zostało wykradzione z komputera, przechwycone z prywatnej poczty i ktoś nie rości sobie praw autorski to taki pozew jest mocno kontrowersyjny.

Liberte
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-09-25 23:03:27
Nie tak dawno pewna pani procesowała się o film z jej udziałem umieszczony w sieci przez kochanka i.... niespodzianka pani owa przegrała bo w interpretacji sądu wysyłając zdjęcie durniowi nie zastrzegła sobie wyłączności do dalszego publikowania zdjęcia.

Liberte
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-09-25 23:06:21
Portale społecznościowe i jakieś tam fotki mają też swój regulamin, w którym często gęsto user potwierdza że jest autorem zdjęć i paradoksalnie zrzeka się praw autorskich do zamieszczanych na portalu materiałów... tak kratka mały ptaszek i jest pozamiatane.

Janusz56
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-25 22:15:39
Daj namiary na tą laseczkę ja się zajmę tą laseczką

szkodnik12
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-25 22:01:30
no to masz powodzenie chłopak:D heh szczęścia:D hahaha

kolipoki
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-25 21:59:10
daj mi jej namiary

Komisatrix
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-25 21:27:16
:0

majowy31
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-09-25 21:08:08
jak sie z toba skontaktowac

vtdvtdvdv
    Ocena: -15 (glosow:15)
2011-09-25 20:55:08
potwur nie potwur warzne ze ma otwor

myslsamodzielnie
    Ocena: 12 (glosow:12)
2011-09-25 21:25:50
Nie wiedziałem, że w tak krótkim zdaniu można tyle byków strzelić ;]

zimol666
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-25 20:51:22
zakur...ty miś!!!

aniazaf
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-25 20:13:23
widać trafił swój na swego

sumek80
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-25 19:22:39
fajne ma majtki

meggy84
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-09-25 19:19:41
ty dziewczyno masz 14 lat , zainteresuj sie szkolna ławką a nie facebookiem ;-)

TenBeat15
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-25 19:16:53
Współczuję ;D

wampiX
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-09-25 19:12:19
Skoro pisze do Ciebie dziewczynko, to albo chce Ci matkować albo to lesba;]

aka.Jaska
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-09-25 19:03:09
Bedziesz mial ruchanie :D

krzychjakub
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-09-25 18:59:14
ja bym ruchną

pedro90
    Ocena: -6 (glosow:6)
2011-09-25 18:54:44
Jak się z nią umówisz, to twoje zwłoki będziemy pewnie w "997" oglądać.

jubasss
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-09-25 18:50:34
To siadaj na nią i wio!!!

cocoo
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-09-25 18:36:13
Żeby kleszcz jej wlazł w cipe, nie będzie komuś psuć widoków i będzie kara do końca życia

lokitoki
    Ocena: 5 (glosow:13)
2011-09-25 18:29:42
...niedorosliscie do kontaktow z kobietmi i zachowujecie się jak neandertalczyki zal mi was.. a pani na zdjęciu zaluje ze nie poznala się na takim debilu co rzuca jej zdjęcia żeby się pokazac jaki to nie jes kozak.. pozdro dla Pani ze zdjęcia i pamiętaj co cie nie zabije to cie wzmocni;)

Cynthiane
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-25 18:25:50
Wybaczam . Ona się chociaż depiluje .

lokitoki
    Ocena: 8 (glosow:14)
2011-09-25 18:25:04
jestescie strasznymi frajerami szczegolnie ty co umiesciles to tu zdjecie bo kobieta sie wychylila do ciebie a ty zachowales sie jak pierd.. burak zal mi ciebie i tych co tu daja te swoje pożal sie boze komentarze, zal ze sa tacy frajerzy jak wy a przez was prawdziwi faceci maja pod gorke bo wy nied

hektor_tm
    Ocena: -10 (glosow:10)
2011-09-25 18:17:15
cycki jej wiszą jak mojej śp babce....

Kadma
    Ocena: -7 (glosow:7)
2011-09-25 18:16:34
To już wolę, żeby dziewczynka z "Klątwy" do mnie pisała :P

grog
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-25 17:52:03
kto? twoja mama?

bezprzesadyzmow
    Ocena: 3 (glosow:11)
2011-09-25 17:45:44
Wszyscy by tylko ruchali a robić to nie ma komu ;P

KosaSTOPROCENT
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-09-25 17:30:01
weź usuń konto na Fb ... bo ci jeszcze bardziej odważniejsze foty wyśle xDD

kozak_90
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-25 16:35:17
naprawdę nie którzy mózgu nie posiadają . Po co jej ten ,, kawałek " szmatki mogła wyskoczyć nago

wiesniaczka77
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-09-25 16:34:27
Aneta????????????!!!!!!!!!!!!!!

edd20328
    Ocena: -7 (glosow:9)
2011-09-25 16:28:59
nic tylko rżnąc......

Dzika22
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-25 16:16:55
hahahahahaha Mam identyczną piżamkę, ale nie chodzę w niej po łące :D

ubi111
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-09-25 16:00:00
nie rozumiem wizji autora ;/

Psiapsiolek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-25 15:43:46
ja bym chciał być bi i żeby mnie kręciło wszystko co się rusza...,. ale niestety, do bólu 100% hetero się kłania :|

Psiapsiolek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-25 15:41:55
fajny piesek :)

kwiacurka
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-25 15:13:59
Ale masz branie ;)

kinaj
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-25 14:43:05
Przepraszam literowka miało być czasami (t9 w telefonie)

klaudusssia92
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-09-25 14:42:42
no to współczuję :P

wiocha129
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-25 14:40:10
masakra i ruchnac tez nie potrafisz?

KingofBlend
    Ocena: 10 (glosow:10)
2011-09-25 14:23:48
a może to ty pisałeś do niej, ona cię olała więc w akcie zemsty wstawiłeś tu jej zdjęcie

Janisia
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-25 14:15:39
co ona ma za gar na głowie?

extremetube
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-09-25 13:55:49
szczupła, opalona, zadbana i ma fantazję. dla mnie ciacho :)

justysssss92
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-09-25 13:53:22
Chwalisz sie czy żalisz???:))

rudzielec124
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-09-25 13:51:06
to ją zruchaj i zostaw :D zawsze to o 1 wiecej zaliczoną

breezevenus
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-25 13:50:51
może mi się tylko wydaje ale chyba sierściuch jej troche wystaje z majtów :P

widzewiak2007
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-25 13:42:49
no cóż współczuje :D

LooLita97
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-25 13:42:24
cycki jej spadły na podłoge ;P

Milliee
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-25 13:17:36
Zaraz, zaraz... Wstawiająca jest dziewczyną więc po co miałaby pisać do dziewczyny? Niektórzy to mają "poczucie humoru" :)

ppgn
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-25 13:48:50
Jo, jeszcze zrób sobie nick z imieniem i nazwiskiem. Myślisz, że wszyscy udostępniają prawdziwe 'dane' ?

Milliee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-26 12:50:36
Rzeczywiście Amerykę odkryłeś, a może odkryłaś :)!

DemciO
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-09-25 12:58:01
Patrzac na CYCKI(lekko obwisłe)+(brodawki) ona napewno niema 14lat. Ma wiecej wiec co zrobic? Ruchac :)

bydle1234
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-25 12:44:26
No to RUCHAJ :D

carinna
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-09-25 12:30:00
o fuj xdd mogłaby chociaż inne majtki założyć do takiego zdjęcia...

tensora_synek
    Ocena: -16 (glosow:22)
2011-09-25 12:24:28
Siedzi tensor na ławce w parku. Popija denaturat i wali konia. Po chwili mówi nie ma to jak szampan i dziwki.

TensorToBog
    Ocena: 4 (glosow:12)
2011-09-25 12:51:26
dziwki? aha czyli siedzial z toba? hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Tensor
    Ocena: 6 (glosow:12)
2011-09-25 13:42:31
Jeżeli chcesz czegoś ode mnie to zapraszam na debatę na priv. ponieważ nikogo nie obchodzi historia tensora_synka i incydenty z tą historią związane.

majk47
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-25 12:12:52
Nimfa leśna

chlopok88
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-25 12:10:50
ty się nie zastanawiaj tylko ruchaj ile wleźie:)

zelk
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-25 12:22:02
jeszcze go czymś zarazi...

gawcio18
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-25 12:10:46
daj mi jej adres albo linka :)

bundolroq
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-25 12:08:12
Sarenka na spacerze :)Wiocha jak nic a jak juz nosi takie "majtałasy" to se mogła pisiule podgolić !!

peles233
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-09-25 12:07:48
Mam dla was zagadkę :O Co bym zrobił ? R_ _ _ _ _ _ _ M

elMacho
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-09-20 03:13:15
Kora z Ramonką? :D

Cwancygator
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-19 23:53:44
jak ci się nie podoba że do ciebie piszę to daj jej namiar do mnie

zyzisa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-19 23:51:58
Chwila ona ma 14 lat coś mi tu nie pasuje

marcelipento
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-09-19 21:26:51
piszecie ze sobą a Ty jej fotkę na wiocha wstawiasz....? Twoje zdjęcie powinno tu być nie jej Ośle

mikej111
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-19 21:03:38
wrzucająca ma 14 lat a wy się dziwicie

fortisimo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-19 20:00:06
to daj jej mój adres:P

Galu
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-09-19 19:20:50
Zastanawia mnie co ona ma na głowie :D Bo w sumie co ma w głowie to wiem :D

hyksu
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-19 19:13:43
to daj namiary to ja napisze:PPPPP

asasyn2
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-19 18:59:19
komentarz usunięty przez moderatora

thrawn1972
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-19 18:55:02
a tam zaraz główna

KrolowaAnalu
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-09-19 18:42:41
główna


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700