Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
DawidoS0094  11-09-23, 22:31 Zgłoś
+ 823 -
Dodano: 2011-09-23, 22:31:26   przez: DawidoS0094
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 823  Zgłoś nadużycie
683
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  9-latka zorganizowała zbiórkę dla chorej matki,
  •  Popieram całkowicie.
  •  No w sumie jest to logiczne..
  •  Tak się spieszył
Ukryj komentarze(96)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
tomixxx
    Ocena: 21 (glosow:31)
2012-02-18 10:33:56
"żeby nie było ze jestem dziwka" hehhehe nikt nawet tak nie pomyślał ;-D

muuuaaaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-23 21:27:47
"A oni to wszystko słyszą?" tępa dzida

nosferatu382
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-22 11:57:31
Rodzice nie nauczyli... Wszystko co zje to wypluwa...

p_206
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-22 04:31:52
"szanuję się, żeby nie było" WFT DID I JUS WATCH??

omelba
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-21 16:15:50
I don't want to live on this planet anymore! *_*

Dreamseller
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-21 12:01:30
Nie żebym była jakaś cnotliwa, ale toż to jest przesada...

GarfieldLasagne
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-20 22:07:32
Szok.

chuuura
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-20 18:28:10
Luźna Maja 18 letnia i Życzenia Noworoczne od ekipy ORALNY NET wpiszcie sobie na yuotube.

untaithful
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-20 15:39:19
Zabic to za malo...;d Zebys sie kiedys, dziewczynko, z tego wrazenia wlasnym stolcem nie udusila..;D Zenada..

stacja123
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-20 13:47:55
Prosze panstwa, Maja NIE (!!), powtarzam : NIE jest podstawiona, NIE pracuje w programoe Oral net! Skad takie przypuszczenia? Ja, Katarzyna P., pracuje tam od 7 lat i nigdy nie bylo tam pracownicy Maji. To zwykla, losowo wybrana, pusta nastolatka z dyskoteki. Ten wywiad nie jest ustawiony.

andrzej67k
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-20 10:49:25
Pouczający wywiad.

Lisu
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-19 23:44:41
to było ustawiane matoły, a ona jest pracownica programu, poszukajcie najpierw zanim sie wypowiadacie.

mistrzunio1989to
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-19 23:21:42
jacy wy naiwni jesteście to była prowokacja ta dziewczyna jest podstawiona chodzi o to żeby przedstawić problem polskich nastolatek

Kelly24
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-19 23:01:54
Bynajmniej była szczera.. Albo nawalona. Ogółem to brak mi słów.

tomex56
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-19 21:50:17
lol2 ona juz ma głos taki haha jak dobra lachon haha

Biskup19
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-19 20:30:47
chyba najstarszy filmik jaki dzisiaj widziałem ktos sie postarał by to odnalezc na youtube

Ariel21
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-19 20:04:39
dziwka za free

zielin20
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-19 19:51:26
To jest już takie stare,a dopiero trafiło tutaj... To dopiero wiocha :)

secrety3
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-19 17:33:55
"co ?!! moja mam to obejrzy i będzie przypał " ha ha w porę się zczaiła :D

ihimlen
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-19 17:33:53
duh.

plotka7
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-02-19 15:34:56
A co mysleli, że ludzie nie beda sobie podawać tego linku? Jak dla mnie słaby pomysł i w ogóle kiepska ta ich działalność. A Mai nie należy się żaden podziw, że zdecydowała się zagrać dziwke w internecie. To już zostanie tam NA ZAWSZE. Niech sie potem nie dziwi.

plotka7
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-19 15:33:04
Co za debilny pomysł robienia takiej prowokacji:/ I tłumaczenie tego kolesia (na innym filmie z oralnynet), że chcieli wywołać dyskusje na temat seksu wśród młodzieży, ale filmik niestety zostały wykradziony z ich stronki i ojej, Mai dostało się po głowie. Wielkie zdziwko.

bixsid
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-19 12:00:08
"nie jest dziwka bo nie daje dupy za hajs, daje za darmo czyli sie szanuje"

blekitnyksc
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-02-19 11:59:49
najlepiej się śmiać i robić z niej dziwkę nic nie wiedząc o niej ani o tym wywiadzie! Ten wywiad jest fragmentem programu w telewizji ORALNY NET, ta dziewczyna tam pracuje na stałe i nie jest tym za kogo ją uważacie. Wywiad miał na celu przedstawienie tego co się dzieje w śród dzisiejszej młodzieży!

jaro12347
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-19 15:16:35
Tak, masz rację, sam nie wiedziałem. Odważna, że zgodziła się zagrać tak kontrowersyjną postać. Niestety doskonale to przedstawia niektórą dzisiejszą młodzież. Tak więc nie miej żalu do tych co ją tak ocenili, ponieważ oceniali postać która udzielała wywiadu.

smokeonthewater
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-19 16:49:52
@jaro12347 Szkoda, że komentarze oceniających są na takim samym poziomie jak "Maja".

sunutka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-19 10:19:12
Żeby nie było ja się szanuje ^^

gosia8717
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-19 09:10:24
Ktoś tu dobrze napisał, być z taką dziewczyną to tak jak walić sobie konia. Cos strasznego....

agatusia000
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-02-19 08:50:58
Jaki pustak ale to nic jaka się dumna zrobiła jak padło hasło "jesteś moim autorytetem" Pewnie już dawno powstał jej fanklub ze strony męskiej ;)

marwod
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-19 08:50:51
wspaniały materiał na żonę. a jak nauczy się połykać to nawet idealny:-)

Kiara92
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-02-19 08:30:43
Rany, filmik stary jak Internet... Z dwa lata temu wygrał nawet na JoeMonsterze jako najczęściej oglądany.

boras
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-02-19 07:30:16
To, że to była prowokacja to nic... Nie znam się na tym dokładnie ale wiem, że powielanie tego filmiku jest nielegalne i wiąże się z odpowiedzialnością prawną więc radzę szybko to usunąć... :)

blekitnyksc
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-19 12:03:07
oo dokładnie kolego, był kolejny filmik z całą ekipą i za każdą obrazę tej dziewczyny i za każdą kopie filmiku w sieci poszły pozwy do sądu:D

RobertK20
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-19 07:25:17
pobiła go w smakach spermy-jak szybko sprostował

misiu08032004
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-19 00:13:15
no przeciez to maja jest 18-letnia koneserka sexu :)

lanceta
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-18 22:58:09
współczuje tylko twojemu chłopakowi dzieczynko :) pozostaje Ci stanie pod latarnią aleo bycie z jakimś zjebem bo normalny chłopak Cie nie zechce

onaa661
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-02-18 21:28:11
to ustawione jest przecież.

frankfuterka
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-02-18 19:28:50
a takie ładne imię ma:P

smokeonthewater
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-02-18 18:50:13
A po większości komentarzy, można stwierdzić, że ich autorzy są na niższym poziomie niż "Maja" przedstawiona w powyższym filmiku. :)

pawelk8906
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-02-18 18:40:32
hahaha zdymać taka kretynke to tak jak zwalić sobie konia

kosmetyk101265
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-02-18 18:39:39
Na miejscu jej chłopaka to wyj...ł bym ją w du.ę i wywalił wszystkie zęby,żeby dobrze fiuta ciągneła i to jej mięso-na stadionach kulturalniej

kamilC4
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-02-18 18:00:43
żebyście dobrze poszukali to byście znaleźli że to jest dla polewy ^^ że chodzą po dyskotekach i zbierają takie informację i wklepują w jedno i wychodzi takie coś ^^ pozdrawiam ;**

Karinkaaaa
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-18 17:32:23
Wow . Wysoki poziom tej nastolatki :)

PiszeTeksty
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-02-18 17:32:15
Z profilu jestem płaska xD hahahahaha "są też koty płaskie" #"yyy syjamskie"" "no niee, syjamskie są z długim ryjem, noo tee plaskie nie wiem kur..." hahahaahahahaahahahahaha :D

ann94ann
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-18 17:20:37
Hahah. ! -Słuchasz hh ? -czasami -polskiego ? -czasami.. -a powiedz mi polskich artystów HH .. - zanm tylko peje .. Hahah to pokolenie rozwala... props i 5 !

uvoi
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-02-18 17:02:51
No, to mamusia będzie dumna z córeczki! :P hahahha :D

bazofilka1234
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-02-18 16:46:22
Może ta dziewczyna i jest aktorką, ale to nie zmienia faktu, że są dziewczyny, które aktorkami nie są... takie rzeczy dzieją się na prawdę.

miodzjo
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-18 19:24:01
U facetów to znacznie częstsza przypadłość.

Stokrotka166
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-18 16:31:44
skad sie takie dziewczyny biora....

mikki70
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-18 16:09:19
Najlepiej tylko krytykować niż dopuścić do świadomości prawdę . ;/

muffinka
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-18 15:47:54
zgadzam sie, ciekawe jeszcze ilu z nich miało dziewczyny -_-

upierdolony
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-02-18 15:41:15
dla takiej nawet wyciągać szkoda!

miodzjo
    Ocena: 14 (glosow:14)
2012-02-18 15:40:40
Taka sama z niej dziwka, jak z tych facetów co ją bzykali.

muffinka
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-02-18 15:49:58
zgadzam sie, ciekawe jeszcze ilu z nich miało dziewczyny -_-

Agatkak0
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-02-18 15:28:01
"Trzeba się szanować" ..... oj tak dziewczynko , trzeba ....

deathstar
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-02-18 15:27:49
Jaaaasnee prowokacja , jaaasne aktorka. Teraz sie tak tlumaczy bo pewnie ma juz przesrane.

kszymcio
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-18 15:21:44
Tak, to wszystko było ustawione, poszukajcie sobie filmiku który to wyjaśnia. Pomijając fakt że wyszło wiarygodne jak nie wiem :)

owocowa
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-18 14:45:52
Dziwka !!!

luki96ism
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-18 14:36:12
przez pół godziny się smiałem hahahahahahahaha !!!!!!!!

smokeonthewater
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-18 14:14:57
Oczywiście nikt nie wie o tym, że to była prowokacja.. Jakiś czas później wyszedł filmik, który wszystko tłumaczył, a Maja jest z ich ekipy..

WD-40
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-18 14:04:40
Maja co podwaja

elo3000
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-18 14:04:17
po prostu usiąść i płakać ubolewam nad tym ze tak dziewczyny się zachowują w tych czasach a co pomyśleć będzie za 10-20 lat. i bać mądry i znajdz w tych czasach porządna dziewczynę

Missisipi
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-18 14:03:01
Facepalm

klisza08
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-02-18 14:00:46
wyrezyserowane czy tez nie,ale krazy po internecie i kiedys moze zniszczyc gowniarze zycie.

wariatos1
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-02-18 13:52:33
...Maaajka?do domu!!!Ostatni raz wyszłaś w sobote.Mama

rentonix
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-02-18 13:49:34
fake...

mxmx
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-18 13:45:29
Właśnie widać jak się szanuje ... omg :D

chlopak76
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-02-18 13:43:26
wejdź ja strone oralny net to byla prowokacja i ta typiara to aktorka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Szydercza
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-02-18 13:10:43
"ale szanuję się,żeby nie było.." LOL.

przem
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-18 12:53:05
nie no Maju tylko wróć do domu, a profil się zmieni

xPogromczynix
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-02-18 12:45:07
Jakie bydło. Zachowuję się jak chłopak. Ciągle przeklina , pali pety i nie wiem czy ona udaję taką głupią, czy jest.

kwadrat17
    Ocena: -6 (glosow:14)
2012-02-18 13:02:12
Powodzenia z paleniem "petów"

xPogromczynix
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-18 16:16:26
Czy coś Ci nie pasuje w mojej wypowiedzi?

alojz155
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-18 12:38:34
Stare widziałem to 2 lata temu a jeszcze na dodatek niezła z niej aktorzyna bo to wszystko w scenariuszu miałą :)

czaterka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-18 12:36:17
Rozumem dziewucha nie grzeszy

menton
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-18 14:16:07
Ale za to dupą całkiem dobrze jej idzie.

Capsa
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-02-18 12:27:33
Ludzieeee ;) Zanim coś skomentujecie (i przy okazji się zbłaźnicie), ustalcie fakty ;) Ten wywiad był wyreżyserowany. Kilka razy już tutaj to zostało napisane, ale niektórzy dalej się błaźnią ;) Dziewczyna ma dużo odwagi, że postanowiła coś takiego nagrać ;)

maaarzenk_a
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-18 12:27:09
Ale się szanuje żeby nie było!!! Tak ciekawe kiedy?Pewnie jak zaciąga kolesia do łazienki i robi mu loda! Ale nie połyka... :)żałosna laska nie mA się czym chwalić to chociaż tym!

ssij_mi_jaja
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-18 12:24:59
"eeejjj, ale ja się szanuję k_u_r_w_a"

luk979
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-18 12:22:49
MAja !!!

BBOC
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-18 12:16:42
DUPO-DAWCZYNI . . Maja z Gdańska RŻNIĘCIE- Teksańska !!!

Byyrd828
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-18 11:56:28
chyba jest juz co raz to gorzej z tymi mlodymi osobnikami

JAARRY
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-18 11:54:15
pustak

sybiska
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-02-18 11:51:51
Patrzac na inteligecje tej dziewczyny i jej inteligetne wypowiedzi watpie by to bylo ustawione.. zalosna ona jest.. tak sie blaznic haahahahha , wiocha jest idealnym miejscem na ten filmik :).

kacper_96
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-02-18 11:27:34
y i aktywnosc seksualnosc mlodych ludzi. Cale zamieszanie wokol tego filmu pokazuje ile w Polskim spolecznstwie jest hipokryzji i obłudy

lennnonka
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-18 12:18:06
Masz rację, film jest bardzo stary, wyreżyserowany. Zastanawiam się, dlaczego ktoś minusuje Twój komentarz skoro wszystko co napisałeś jest prawdą. Ten film nie powinien się tu znaleźć.

szopa86
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-02-18 11:16:30
tej "inteligencji" dziewczyny nie da sie wyrezyserowac wiec prosze cie...

Michalek163
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-02-18 11:06:24
co sie dzieje z ta młodzieżą to ja nie mam pytan..

guido1970
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-02-18 11:02:51
Brawo dla autora,pewnie założył iż wszyscy wiedzą że to ustawka.Fakt że fragment jest wyrwany z kontekstu i tak zbyt dobrze o niej nie świadczy,a koleś z mikrofonem to prymityw.

Dzanas-1991-2011
    Ocena: 16 (glosow:16)
2012-02-18 10:58:59
ciekawe czy ją nauczył połykać po ty wywiadzie?

tomixxx
    Ocena: 21 (glosow:31)
2012-02-18 10:33:56
"żeby nie było ze jestem dziwka" hehhehe nikt nawet tak nie pomyślał ;-D

Czarodziej1910
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-02-18 10:33:17
to tylko wyreżyserowana prowokacja i tyle ;) chcieli zobaczyć jak internauci się wypowiedzą ;)

zwariowanyktoos
    Ocena: 13 (glosow:15)
2011-09-24 10:58:26
"ale ja się szanuje, żeby nie było nie? "

gienia160
    Ocena: 12 (glosow:16)
2011-09-24 08:11:38
Bo to bedzie na internecie. co!? : DD

DawidoS0094
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-23 23:00:21
noo ciekawe :p

MYSHKOWSKI
    Ocena: 4 (glosow:18)
2011-09-23 22:46:13
dla informacji to bylo rezyserowane a ten fragment jest poprostu wyciety bez zakonczenia gdzie tlumacza ze to fikcja...

salata555
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-18 12:10:45
Oby....:)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500