Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
apatryk1  11-09-24, 19:50 Zgłoś
+ 1123 -
Dodano: 2011-09-24, 19:50:02   przez: apatryk1
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1123  Zgłoś nadużycie
326
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiciuś.
  •  Patrzcie, śmigłowce wojskowe lecą nad miastem
  •  Nie wolno
  •  Po wypadku z Kamazem.
Ukryj komentarze(46)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
AL1916W
    Ocena: 17 (glosow:17)
2011-09-24 19:58:17
no, wkońcu poprawny obrazek do strony - WIOCHA xD

kiwajgarba
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-31 15:57:49
dobrze sie ubrala, do pracy przy drodze

Taktoja88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-31 13:58:21
No, w końcu jakaś porządna fotka. Jak prawdziwa Polka sandałki do skarpet, ble.

Gandzioowa132
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-31 13:20:14
Me Gusta ; ) haha

mikoska
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-30 22:11:46
siostra gracjana roztockiego

Serek.xD
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-28 17:53:15
E , maskra ?

pesymista86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-28 14:07:23
Taaaaak, to jest Otwock!!! Skrzyżowanie ulicy Hożej i Andriollego Całkiem grubo... Jeszcze takiego zjawiska w Otwocku nie widziałem :D

paczek1b
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-27 22:48:11
hehe, laska ma "gust" wiocha jak najbardziej

spaghetti
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-27 12:42:04
racja,ta torebka za cholerę nie pasuje do szpilek!a fuj!

paapis
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-27 11:10:05
Z gracją..

koziol79
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-26 23:32:37
Są gusta guściki i gwoździki.

kasiuniarl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-26 19:41:06
czyzby Otwock - krzyżówka andriollego + hoża?

pesymista86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-28 14:08:06
Taaaaak, to jest Otwock!!! Skrzyżowanie ulicy Hożej i Andriollego Całkiem grubo... Jeszcze takiego zjawiska w Otwocku nie widziałem :D

kinga2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-26 19:24:11
zula2000 - zobacz to sa getry ( te paski ) i rozowe skarpety co miasz na mysli ? :)

kinga2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-26 19:23:05
niektorzy to maja wyczucie stylu

zula2000
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-26 10:08:59
Kurcze mam podobne skarpetki to tak mam je nosic?? Ja je zakladam jak mi zimno w nocy w stopy.. Musze sobie jeszcze takie buciki kupic:)

kuramoro78
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-26 09:51:37
Gracjan to ty ? ;D

hana_montana
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-26 06:57:14
Dziewczyna robi za uzasadnienie dla ilości czasu, jaką płeć piękna spędza na ubieraniu się. Ona potrzebuje go więcej. Dużo więcej.

dannycyngiel
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-26 00:30:43
Zamiast korków to szpilki do piłki nożnej założyła.Jakieś rozkojarzone te piłkarki... Tak a propos jaki klub ma takie barwy?

majucha19942
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-25 23:01:14
Laska chyba sama do końca nie ogarnia co właśnie włożyła ;p

tomm66
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-25 20:47:47
siostra Gracjana

Kalinuuu
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-03-25 18:31:11
Jak prostytutka jakaś :p tak przy drodze..

cheetah1990
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-25 18:18:55
style stylem ale ja nie moge patrzec po porsu na to jak ona sie garbi >

biegaczka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-25 18:13:08
Taki wesoły strój, a mina smutna... (To są chyba getry a nie soksy). Fajna wiocha.

Marsyllia727
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-25 18:00:13
w 100% zgadzam się z AL1916W. To jest prawdziwa wiocha!

JOJOJOJOx100
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-25 17:41:26
Śpię w takich spodenkach. Wiem, że Was to nie obchodzi. ; D

WicherO
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-25 16:51:23
Styl uniwersalny, wyjściowo-sportowy :D

michalina88
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-25 16:26:40
No i to się nazywa prawdziwa wiocha! Kobieta chyba lustra w domu nie ma.

Jamagic
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-25 16:23:41
Co jak co ale Chrysler w tle ładny :D

CoDoLicha
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-25 18:37:56
mam dla ciebie złą wiadomość- ty też siedzisz przed komputerem :D

JOJOJOJOx100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-25 18:59:11
Marianoooo ! ; D Ale z Ciebie zjeb. Pozdrawiam.

asio264
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-25 15:53:59
Hit na nadchodzące lato :-D

Docent_666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-25 15:31:15
To rzecz gustu, a nie projektanta - zrobic z siebie eleganta :)

drLOUBITCH
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-03-25 15:02:02
Siostra Gracjana Roztockiego.

peyka2
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-25 14:51:38
Te skarpety to chyba z gracjana ściągnęła, pomijając już to, że nie rozumiem jak można wyjść do miasta w sportowych spodenkach w połączeniu ze szpilkami.

mariola7575
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-25 14:51:30
ZAPRASZAM DO NOWO OTWARTEGO SECOND HAND'u KTÓRY ZNAJDUJĘ SIĘ TUŻ ZA MNĄ " ciuch za grosz " :))))

Evendell
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-25 14:47:56
W końcu jakaś wiocha. Zajebiste skarpetki ;)

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-25 14:19:40
ubrala sie do pracy lekko zwiewnie i kolorowo :)

krebo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-25 13:41:00
widzę tam maibacha czy mi się wydaje?

astro3000
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-25 13:40:56
Chciala sie czuc swobodnie i zarazem elegancko :) Starala sie jak nigdy, wyszło jak zawsze

M1CLAY19
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-25 12:54:01
Moze dzieki tej focie wyciagnie wnioski i doleci do niej ze prosta lepiej by sie prezentowala

insan3
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-25 12:46:04
Nie ma co tu się dziwić to standard w warszafce

UdonowyMisiek
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-03-25 12:14:17
Odważne połączenie... Widzę nowa moda nastała, wyżej typek na wf'ie lakierki do sportowych ciuchów, tu zaś dziewcze ma szpilki do takiego wdzianka. Pasowaliby do siebie.

nick-16
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-25 11:37:41
No i jakaś taka jakby trochę zagubiona...

absently
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-25 11:28:41
Dobry feszyn.

fadromka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-25 11:17:43
Pajączek by się przydał.

AL1916W
    Ocena: 17 (glosow:17)
2011-09-24 19:58:17
no, wkońcu poprawny obrazek do strony - WIOCHA xD


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400