Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
mariakowa  11-09-27, 21:57 Zgłoś
+ 540 -
Dodano: 2011-09-27, 21:57:10   przez: mariakowa
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 540  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie wolno
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  Nie jestem homofobem.
  •  Ojciec parodiował #8222;seksowne” fotki swojej córki
Ukryj komentarze(46)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Gwalcilinka
    Ocena: 14 (glosow:14)
2011-10-05 12:24:06
no już se w dupie pogrzebac nie wolno...;p

NocnaGlizda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-05 22:57:02
komentarz usunięty przez moderatora

noname388
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-05 20:48:30
ten co to zamiescil to dopiero wiesniak jest co jest nienaturalnego w drapaniu sie po dupie niewiem czemu kogos to dziwi a po za tym co tu obczajac czy ktos patrzy czy nie swedzi dupa to sie ja dtapie a jazdy jeden co sie temu dziwi siest debilem tak wlasnie debilem

daders1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-15 18:26:24
jak już sobie drapnąć, to i trzeba sobie obczaję strzelić czy nikt cię nie obczaja, czy "fotografuje" ;) no chyba, że tu mamy już przypadek rutyny ;) to bezwarunkowe...

malin2k5
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-17 10:12:31
Nie rozumiem tego typu komentarzy... Jakby nikomu nigdy nic nie przeszkadzało, albo jakby nigdy nie swędziała go dupa...

TheDarkSide
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-14 23:07:33
Normalka po analu. Chciała urozmaicenia to ma ;)

lakii93
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-08 00:03:05
Tampon jej wychodzi

blebleblek
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-10-07 23:22:44
jak się facet w dupę albo jaja podrapie jest ok, jak laska to już ląduje na wiochę... wstawiający wygląda jak pół dupy zza krzaka i ma pewnie jakieś 13 lat.

lovelon
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-07 21:06:39
czy to "cosik" , nie zostało spowodowane brakiem higieny osobistej ? [+] świetne :)

Emmeli
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-07 18:41:23
hhahaha xd cosik swedzi xD dobre ;)

Hart
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-07 17:48:25
glupi typ ktory robil to zdjecie zamiast tego mogl podejsc i sie spytac czy nie potzebuje meskiej reki do tego wiadomo meska reka jest bardziej szorstka wiec idealnie sie nadaje :)

Wioch666
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-07 15:04:50
stringi jej w tyłek weszły i tyle

drako
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-06 21:44:19
cos jej drepce po ... (cipecz.ce) ;D

mikimauro
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-06 21:11:16
leszcze z Was !!!! zadno nie widzi ,że pannie sie popuściło !!!!!!!!!!!hehehe...

halobox
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-06 20:28:02
Mi się tam podoba :+)

Lansiorek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-06 17:50:00
JA !!! :O ale wiocha... masakra :/ żal mi tej dziewczyny ... pf.. a raczej autora tego obrazka. To jest żałosne.Czy to nie jest normalne,że coś swędzi? jak wy drapiecie się po jajach,to jest git... Po za tym może sobie podpaskę poprawiała,bądź majtki ? WIOCHA DLA AUTORA !

mvmv
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-06 16:55:05
jejku straszne, bo musiała sobie coś poprawić? jakbyście wy nigdy tego nie robili

redneck2011
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-06 16:43:32
A co dziewczęta po pupci podrapać się nie mogą ?

tomek9131
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-06 09:30:55
ahh ta ameryka najpiekniejsze dziewczyny:D:D

MrZbik
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-10-06 00:21:28
Jakby się już po tyłku podrapać nie mogło...

Systemowa
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-10-05 21:44:54
A może nie zaswędziało, ale majtki uwierają? ;P Nigdy drogie panie nie musiałyście poprawiać bielizny bo wlazła w tyłek albo się do niego przykleiła? Np. w lato jak jest upał i człowiek się poci? :P

klaudynkaa89
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-10-05 21:22:15
a Wy sie nie drapiecie :P ? też mi sensacja :P

snake81
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-10-05 21:11:18
ktory z panow wyreczylby ta pania? :))

elik
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-05 20:27:31
to sie myje nie drapie.. rodzyn sie skleil ...;-)

TheStokrotka84
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-05 19:47:56
a faceci się zdrapią po jajkach :P:P:P he he

przemekior
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-06 09:19:22
Nigdy!!!

niezastapiona1
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-10-05 19:41:06
pewnie poprawiała swoją wkładkę, którą dostała od chłopaka na randce w końcu 100% bawełny :D

rene30
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-05 19:28:05
kur...mówiła mu nie ta dziurka.

ela_aax
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-05 19:27:19
oj tam, nawet majtoch nie można sobie poprawić;p

drLOUBITCH
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-05 19:23:19
Wielka mi afera, zaswędziało ją to się podrapała. Wiele hałasu o nic.

op666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-05 19:16:24
ona tam popusciła... hahahaha

kolorowe_bambosze
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-05 19:13:39
jeśli myślisz, że nikt nie patrzy, to jesteś w błędzie, haha :)

berrycanary
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-05 19:10:06
o matko, jak sie facet po jajcach drapie to nie ma afery ;p

Sepuq
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-05 18:16:58
chemorojdy ma:P

pasia251
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-05 18:00:00
Jak się facet po jajach drapie to jest ok. a jak kobietę swędzi, to na wiochę trafia... :/

madziiia87
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-05 17:38:41
ojejku straszne...też czasami drapię się tak po dupie

Harryslu
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-05 16:37:34
Jak mnie swędzi to też drapie i mam gdzieś że ktoś patrzy

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-05 16:29:14
Kto z was się po dupie nie drapał publicznie? kto?

Maruda_Lbn
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-05 15:08:25
Swędzi mnie, to się drapię. Przeszkadza - nie patrz.

marek5225
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-10-05 14:32:33
nie dajcie się zwieść pewnie poprawia sobie jajko

kamoO94
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-10-05 14:30:48
swędzi dupsko po ruchaniu

padziu2
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-05 14:08:53
pół łapy w dupie :) oj tam oj tam swędzi to trzeba się podrapać!!!

dawidsssss5
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-10-05 13:06:15
kobiety tez ch.. swedzi :))))

Gwalcilinka
    Ocena: 14 (glosow:14)
2011-10-05 12:24:06
no już se w dupie pogrzebac nie wolno...;p

kota93
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-10-05 12:03:19
Podpaskę poprawia a nie -.-

inessaa
    Ocena: 5 (glosow:11)
2011-09-27 23:44:52
o Boże też mi wiocha..kobiety też swędzi

przeboj_lata
    Ocena: 10 (glosow:18)
2011-09-27 22:16:05
faktycznie jak cosik swędzi to wiocha jest jak uj


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400