Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Wiem, że nie wiocha ale jaki artyzm
xxxiii  11-09-27, 23:04 Zgłoś
+ 843 -
Dodano: 2011-09-27, 23:04:21   przez: xxxiii
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 843  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Powrót do domu w poniedziałek rano
  •  Bez komentarza
  •  Uczciwa konkurencja
  •  Hakuna Matata...
Ukryj komentarze(36)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
marcin1702
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-09-30 15:18:01
że to pomidor skapnałem sie dopiero po przeczytaniu opisu xd

dusiaxxddd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-13 21:12:12
myślałam, że to dupa!! :O

prettyboy1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-08 23:47:45
Niezły pomidor. Prawie uwierzyłem :)

Converek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-08 00:40:12
Nie pomidor, a morela. Damn.

malutki97
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-01 23:50:31
bardzo pomyslowe :D

anetus2201
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-01 20:01:06
ale zajebiaszcze:)

olla
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-01 17:40:15
Mocne ;dd

erniej
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-30 23:54:44
To nie jest pomidor unijny, tylko nielegalny import z Mołdawii!!!!

Strielok
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-30 23:06:51
Ta fota była już na każdym portalu z pierdołami ale żeby wiocha pe el ? Gdzie tu wiocha? Pomysł super, a pewnie z 80% użytkowników wiochy ostatni raz wypiętą laske widziało w szatni w gimnazjum jak wiąże buty.

BrynDzia
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-30 23:05:14
Pomysłowe:) , ktoś miał przee głowe, że to wymyślił :D Gratulacje ;p

czarnulka87_21
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-30 20:26:57
Na wypasie :) ktoś miał zajebisty pomysł:)

Klaudynka95
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-30 19:58:00
Zgadzam sie z komentarzem szydercy :)i jak dla mnie to jest bardzo ladna pomidorowa dupcia :P swietny pomysl :):):)

leniak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-30 19:57:08
matka natura potrafi...a może to już pomidor GMO?

Gandolina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-30 19:56:12
hahah myslałam ze to jej dupa

Matuu
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-30 19:33:08
Po 1 jak wiesz, że to nie wiocha to po co na wiocha.pl dodajesz?! A po 2 to jest z Demotywatorów...

Zuzulka09
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-09-30 19:19:38
Genialny pomysł :) musiałam się trochę pogłówkować , żeby się domyślić haha xd

ketchupTortex
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-30 18:46:05
na pierwszy rzut oka pomyslalem: fajna dupa ;D ale pomysl fajny ^^

InvisibleMe
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-30 18:19:46
` Ładnie to tak kopiowac z głównej z Demotywatorów ? Minuuus !

mika12a1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-30 17:49:06
podziw dla tego kto to wymyślił:D:D

galka666
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-30 17:19:50
jezeli wiesz, ze to nie wiocha to po ch*j wrzucasz takie gowno? dla takich fot sa inne strony.

MrPewniakk
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-30 16:43:50
Kolejna kopia z mistrzów.. Nic sami nie mogą wymiślić... Tylko kopiuj/wklej... MINUS!

Mlynoss
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-30 16:28:41
Gdzie ten pomidor?

drago122
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-30 15:46:00
Fajne xDD

kamcia1
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-30 15:20:09
to nie wiocha

marcin1702
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-09-30 15:18:01
że to pomidor skapnałem sie dopiero po przeczytaniu opisu xd

wilki27
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-30 14:02:52
No ładna ładna :D

Stokrotka165
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-09-30 13:43:35
Gryzłabym i lizała tego "pomidorka" :)

Tensora_Kochanka
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-09-30 13:41:37
przylapaliscie mnie

Patusik90
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-30 13:21:33
zajebiste xdd

Tensor
    Ocena: 2 (glosow:12)
2011-09-30 13:03:38
"wiem, że nie wiocha"- to po co wstawiłeś to na wiocha.pl? Czekam na wyjaśnienie

Tensor
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-09-30 16:37:38
Nie doczekałem się odpowiedzi dlatego uważam, że autor nie wie co zrobił i jawnie idiotą.

vlad27
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-09-30 12:58:12
Pomysłowe, nie ma wiochy. :)

malinka1302
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-28 20:12:50
Ta wyobrażnia :)

Menel1992
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-09-28 10:33:46
hahah zajebiste leci +

zaasia5
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-09-28 04:53:11
hihihi pomidorek ale jakze wyeksponowany:) swietne polaczenie:)))

xxxiii
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-09-27 23:44:11
dlatego chciałem się pochwalić tym absurdem pewnie niebawem będzie tego dużo w necie

crazybucek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-27 23:42:46
Fajne...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400