Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ocena należy do Was.
Beinar86  11-09-29, 18:50 Zgłoś
+ 374 -
Dodano: 2011-09-29, 18:50:10   przez: Beinar86
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 374  Zgłoś nadużycie
381
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bajki uczą.
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  Doda, Duda i ...
  •  Na jesienne chłody
Ukryj komentarze(36)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
tusiapmi
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-05-26 11:46:04
aż mi się srać zachciało.xD

Hoorization
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-11 18:35:52
:o

materatz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-01 18:50:14
Dajcie spokój Alli.Ona śmieszyła w necie jakieś 7lat temu

majtek5
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-28 16:37:16
A jej Stary to się ze wstydu prawdopodobnie utopił

marcinz92
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-05-27 23:22:39
Na końcu filmiku Heniek!! Heniek!!

Trolling123456789
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-27 21:50:26
Wogole szacunku do siebie nie ma

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-27 20:04:16
miala szczescie ,ze nie zaplatała sie w sieci ..

matina7991
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-27 18:44:10
...Brak mi słów na to :/ po prostu nie wiem jak to opisać xP

nick-16
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-27 13:33:02
To jest beka z Jackass :P

Lola90009
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-05-27 12:05:39
Fajnie jak sie tarzała po piasku ^^. ze sie ludzie nie gapili ... ja to bym stała i sie lała ze śmiechu. głowa siwieje dupa szaleje..

klisza08
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-05-27 09:41:39
nikt nie zauwazyl chyba ,ze ta pani ma problemy z psychika-i to nie jest kwestia wieku- tak miala od urodzenia( pietno choroby w mimice widac na kilometr)...Trzeba byc naprawde wiesniakiem na maksa ,zeby sie z tego naigrywac.Wiocha dla autora filmiku i dla autora absurdu..

nick-16
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-05-27 13:32:01
Problemy z psychiką to ty masz, a to jest beka z jackassa :D

klisza08
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-27 23:29:06
skoro uwazasz ,ze kobitka jest zdrowa to ciekawa jestem czy Twoja babcia tez sie tak zachowuje?

nick-16
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-28 11:36:36
Nie rozumiesz, kobitka nie jest zdrowa, bo to jest kostium, a przebrał się w nią bodajże Johnny Knoxwill (czy jak tam się to pisze) z Jackass, dla beki :D

nick-16
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-28 11:50:41
komentarz usunięty przez moderatora

wowo-s
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-26 22:11:11
tu Greenpeace.. już jedziemy uwolnić "orkę" ;)

Mrs.Nobody
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-05-26 21:49:19
Głupi jesteście. Kobieta pomimo wieku umie się dobrze bawić, nie bojąc się opinii innych, korzysta z życia chociaż społeczeństwo spisało jej w tej kwestii na straty bo ma 80 lat a nie 18. Zazdroszczę! Szkoda tylko że wykorzystali to do kręcenia takich filmików a nie coś na prawdę fajnego ;)

malami2121
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-26 20:32:01
zabrali babci psychotropy i fiksuje kobiecina

RobertK20
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-05-26 18:16:12
pewnie nie jeden dziadek po obejrzeniu "próbuje"konia walić

an_tidotum
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-26 15:41:46
super babulka :)

mikiiras
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-05-26 13:09:13
Placic biednej kobiecinie zeby sie wydurniała na plazy, nagrac to i umiescic w sieci - to jest dopiero MEGA WIOCHA!!!!!

SpalonyMariano
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-05-26 12:31:19
Stare K_u_r_w_y nie chcą zdychać ;]

zouzia
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-26 11:56:55
komentarz usunięty przez moderatora

tusiapmi
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-05-26 11:46:04
aż mi się srać zachciało.xD

piroczka13
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-05-26 11:20:53
a spotkaj taka w ciemnej uliczce... :/

natshka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-05-26 11:10:47
o żesz qurwa :P

arq69
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-05-26 11:02:22
mimo ze filmik trwa tylko 30 sec to pozdrawiam tych co dotrwali do końca :< ohyda !!

szyderca789123
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-05-26 10:58:07
Łeeeeeee zaraz się zrzygam!Ohyda, nadaje się na wiochę!

Honey_Vanilla
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-05-26 10:50:07
a ja się uśmiałam, babcia odważna i ma dystans do siebie :)

rzyletka
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-05-26 11:04:24
Ja też się uśmiałam, a wytrwać do końca filmiku trudno nie było.

Ksiwy
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-05-26 18:24:29
Ma dystans i odwagę, ale wytrwać do końca filmiku było akurat ciężko

misiekwilga
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-05-26 10:45:52
no nie no, ostatni raz przeglądam wiochę przy śniadaniu...

Karolllstg
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-05-26 10:40:22
WYGLĄDA JAK Z FILMU ZŁY SKRĘT.

zoltagrucha86
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-05-26 10:29:37
"Shakira" w ciut starszym wykonaniu :D

przemek061082
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-09 21:02:10
sexi mors

przemek061082
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-09 21:01:29
Sexi mors

tomazo69
    Ocena: -6 (glosow:8)
2011-09-30 13:08:23
NO żygowiny, fuj :(


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500