Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
W domu pogrzebowym.
Monotlenek  11-10-07, 22:25 Zgłoś
+ 911 -
Dodano: 2011-10-07, 22:25:56   przez: Monotlenek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 911  Zgłoś nadużycie
2
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Chcesz pogadać? Chodź tu!
  •  9-latka zorganizowała zbiórkę dla chorej matki,
  •  Doda, Duda i ...
  •  Edukacja
Ukryj komentarze(102)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
pijaempi
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-10-13 13:16:43
wpadła na przymiarke

kacper854
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-14 06:26:06
Ja też tak chcę

orzeszku
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-19 22:22:46
ha a ja z babci sie smialam jak se miejsce na cmentarzu wykupila :D

niepowiemzenie
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-19 19:22:35
To zdjęcie, to jedno z kilkunastu zdjęć z ,,Sesji" Ma jeszcze zdjęcia, jak siedzi, leży na trumnie, podobnie jak tutaj przytula trumny. Wbrew pozorom nie jest z niej ,,niezła dupa" :D Wiocha w wyglądzie, zachowaniu i charakterze.

avokadoo5000
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-19 12:33:30
ale ludzie mają nasrane -.-

Eira
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-19 11:44:41
...wtf? nie ogarniam dzisiejszej młodzieży

sweetman
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-18 05:14:29
Są różne zboczenia ale dziewczyna jest ładna.

zeberPL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-18 01:19:24
sorki "takie tam w domu pogrzebowym"

zeberPL
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-18 01:18:24
Fajna dziewczyna, tylko ja nie rozumiem jak można robić zdjęcia typu takie "tam z trumną".

mika771
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-17 21:44:07
rzeczytalam wszystkie komentarze a oto kilka wytłumaczeń : Ona ma na imię Nikola, Nie nie umiera, To zdj było robione na jakiejś sesji , To nie jest firma tatusia . ; ) pozdrooo ! < 3

mika771
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-17 21:36:03
hahah . Ona ma na imię Nikola i mam na nią namiary . Laska z mojej szkoły . :D Chce ktoos . ? xdd . ! ; * + rozdaje u nas w szkole ta laska autografy ^^

orzalpeel
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-16 22:52:26
niezła dupcia :D

Alexis0123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-16 20:47:37
Sprawdza czy korników nie ma :D

Terror2
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-15 20:36:25
Koleżanka na zdjęciu szkoli się chyba na jakąś nekrofilkę

Agitkaaa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-15 19:38:37
ale ktoś zajebiscie ocenil trumne meblem co za idiotyzm

sonyman
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-15 19:33:29
To ta z "M jak Milosc"?

Rudzielec91
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-10-15 08:58:56
Każdy nasiąka otoczeniem w którym dorasta może rodzice mają dom pogrzebowy, i dla nich to nic dziwneego bądz niestosownego, dla mnie nie est to zdjęcie godne pochwały ale też nie zasługujace na potepienie w końcu nie pozuje naga

PaQQs
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-15 01:15:49
taka ładna dziewczyna a taka niemądra

Adeszko
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-10-14 23:37:53
W nocy nie śpię, bo trzymam trumne :D

malenka696
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-14 22:24:02
dama pogrzebowa

Angieex3
    Ocena: -6 (glosow:6)
2011-10-14 20:28:58
może akurat była kilka dni przed śmiercią ? inaczej nie potrafię tego ocenić...

Klaudynia006
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-10-14 19:10:46
Lansuje firmę tatusia.. :)

adanioo22
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-10-14 19:06:11
Jest taka brzydka ze musi robic Sobie fotki przy trumnie zeby ludzie ja zauwazyli. :)

Magdalenaqwerty
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-10-14 16:28:37
Ja tu wiochy nie widzę. Sama trumna to tylko "opakowanie" szacunek należy się zmarłemu, a nie kawałkowi drewna i nie ma w tym zdjęciu niczego gorszącego. Trumny przykro nam się kojarzą, to prawda, ale żeby zaraz szacunek do pudełka??

PaQQs
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-15 01:20:28
Ale ktoś patrząc na trumne napewno pomyśli o śmierci, zmarlych, kogoś świętej pamięci z rodziny. Widzisz sam ze jednak cos znaczą.

krytykancik
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-10-14 15:44:33
jak sobie pomysle ze tacy ludzie to "przyszlosc" Polski to az sie boje :(

piotrek7191
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-14 15:13:46
Zdjęcia z serii "takie tam..." są najlepsze.

te1000
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-14 15:05:05
Mroczna sesja zdjęciowa aż ciary przechodzą.

Wojtas81
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-14 14:16:12
idiotka kompletna

poznan2000
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-14 14:14:50
trumnotessa?

poznan2000
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-14 14:13:59
ciekawe czy zrobiła sobie przymiarkę:)

welpa14
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-10-14 12:18:55
Fajna laska ;D Ale tło to przesada ;D

TheDarkSide
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-10-14 12:12:16
Trumna bez zawartości to zwykły mebel. Mogła również dobrze trzasnąć sobie fotkę przy kredensie

kaktuus
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-14 11:17:13
nie ma to jak słit zdjęcie przy trumnie !

JointJuice
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-14 10:30:33
w promocji do każdej dębowej jesionki xD

xon123x
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-14 09:52:50
Czy to nie Anna Karczmarczyk :D ...

kamil123452
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-14 09:41:14
Lepszego miejsca do pozowania nie mogła wybrać... Jak najbardziej WIOCHA!! (;

Shredi
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-14 04:21:48
Sztywna sesja ;]

SaruskaTB
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-14 01:20:19
walnięta lalka ; ))

Kimiko2
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-14 00:59:18
Nie śpię bo trzymam trumnę

andree916804
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-10-14 00:15:27
Mi się tam podoba ;-)

krytykpl
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-13 23:43:52
hmm,może Ją to podnieca?

szuffelin
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-13 22:37:02
w dupie jej sie poprzewracało !! ; /

zoltanka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-13 22:36:18
Co za debilka,szkoda,ze sie nie polozyla do srodka w bikini

tamtamtamxdxd
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-13 22:25:19
Ależ świeci inteligencją . ;d

zimnakawka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-13 21:50:40
tego jeszcze nie było "hostessa"

mosti
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-13 21:46:58
weź się połóż ... nadszedł twój czas :P

karolcia188
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-13 21:23:33
bezmuzg, bez jakiej kolwiek inteligencji ;P Matka i Ojca to bym lała za takie wychowanie dziecka. Zrobić sobie '' śmiechu warte '' z tak poważnej sprawy jakiej jest pogrzeb.!

W1kt00r
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-13 21:15:58
Dziewczyna ładna, ale miejsce na zdjęcie takie trochę... niesmaczne. Dziwna sprawa.

karolinadominik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-13 20:59:41
Tee... połóż się w tej trumnie:))

jadziuniaxxl
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-13 20:27:05
Takie tam w "przymierzalni":)

rokiczaaa
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-13 20:21:12
marzy jej się wygodne łóżeczko :D

Hallva
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-13 20:02:19
Takie tam, bez spódnicy. ^^

eaudio
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-13 19:45:23
pewnie slucha czy nikogo w srodku nie ma :P

kaki9999
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-13 19:44:17
super bierz to twoj rozmiar

Toksyczna66
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-13 19:24:14
Kompletna bezmyślność naprawdę, dziewczyna chyba nie ma nawet odrobiny inteligencji.

kappa
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-10-13 19:11:38
że tak powiem , troche szacunku mogla by pokazac.

drLOUBITCH
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-13 19:04:09
"Żywa reklama" domu pogrzebowego.

natalia15l
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-13 18:43:51
sztywna laska

czapik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-13 18:37:42
jakby nie było gdzie robić fotek

Krasnal5
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-13 17:46:04
Hostessa :D

valkyrian
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-10-13 17:30:51
a niech cie trafią pioruny łogniste siarcyste amen

miszela
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-13 17:23:29
i jeszcze jaka poza :D

mily151
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-13 17:08:14
Niech sie przyzwyczaja haha

MrMoonroe
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-13 16:22:03
hm wygląda jak Klaudia z Nowego Sącza i trzeba przyznać, że robi z siebie dziunie

Nachtmahr
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-13 16:12:02
Pewnie wpędziła kogoś do grobu.

annaxkinieczka
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-13 16:08:55
fajnie poszanowała ,obyczaj największej religii świata pewnie sama jest katoliczką . pozdrawiam.

Nachtmahr
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-10-13 16:11:16
Właśnie. Sama wierząca nie jestem, ale takie zachowania uważam za gorszące.

KosmicznyJebaka
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-10-13 16:15:06
Największej ? :-D Hehehe A w ogóle to co ta dziewczyna zrobiła złego? Przecież nie wsadziła sobie tego krucyfiksu w c., tylko ktoś zrobił jej normalną fotkę

Nachtmahr
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-13 16:53:31
Jeżeli tulenie się do trumny jak do jakiegoś koksa na wiejskiej zabawie uważasz za normalne...

ruda_alicja
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-13 15:57:16
poszla wyrywac sztywniakow....

solek58
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-13 15:55:54
pewnie w tej trumnie leży jej tata

MamWylane313
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-13 15:51:20
córka grabarza :D

Liberte
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-13 15:24:32
Ładna dziewczyna a w głowie sieczka....szkoda bo zamiast na piękną i wyjątkową kobietę wyrośnie na kolejną "gwiazdkę" lub fankę durnych telewizyjnych reality show. Jednym zdaniem czym za młodu skorupka nasiąknie tym na starość trąci.

schwarz72
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-13 15:21:32
Szkoda że na trupsza nie wsiadła:)

bladadupa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-13 15:16:20
Kolejna biedna dziewczynka, która zapomniała założyć spodni/spódniczki i biega w samych geterkach :(

szupakabras20
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-10-13 15:08:29
Ładna.

Tensora_Kochanka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-13 15:03:34
tensora corka przylapaliscie ja

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-13 14:55:50
mroczna panienka

Vitaa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-13 14:10:46
Pochowała swój mózg ...

omen100
    Ocena: -1 (glosow:15)
2011-10-13 14:10:30
jak mozna byc taka scierwo i nie szanowac czegos co kojarzy sie z czyms przykrykm, tylko se foty z tym robic.jak jej ktos nogi wyciagnie bedzie kolejna sesja na wioche powodzenia

Sonny1908
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-10-13 15:12:21
wtf?

Wisiennka
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-10-13 16:06:06
Nie zabłysłaś..

omen100
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-10-13 16:46:45
komentarz usunięty przez użytkownika

ziober30
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-13 13:57:06
Aaaaaaaaaaa pająk!!!

nadzianaa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-13 13:53:56
az mnie dziwne uczuce zjadło jak na to spojrzałam .

Adiko69
    Ocena: -4 (glosow:10)
2011-10-13 13:52:29
komentarz usunięty przez użytkownika

Tensor
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-13 13:37:48
Tak jej się śpieszy?

pucio28
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-13 13:30:56
ta co trzyma to chyba w sam raz dal niej!

longcock
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-13 13:25:53
mamo ja chce tą!

vlad27
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-13 13:21:08
Słit focia z trumną. :)

apparition
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-13 13:20:28
laski reklamują różne rzeczy, może ta tutaj robi reklamę domu pogrzebowego? :)))

wiochmen_xDee
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-13 13:19:42
E tam ja tam chce mieć różową ;D

pijaempi
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-10-13 13:16:43
wpadła na przymiarke

LOCO87
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-10-13 12:45:25
pokaż kotku co masz w środku...

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-10-13 12:28:34
Nie śpię bo trzymam trumnę

klaudusssia92
    Ocena: 5 (glosow:11)
2011-10-13 12:26:58
teraz moda na trzymanie trumny..? sciany juz nie sa modne..? ja pie*dole gdzie te laski maja mozgi..;/

Kurushimi
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-10-13 14:00:13
Chodzi własnie o to że nie mają.

klaudusssia92
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-13 14:18:50
racja..

martusia1561
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-10-08 10:37:58
taka ładna dziewczyna,a pustka w głowie!

rene30
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-08 09:10:32
jak se poscielisz tak sie wyśpisz.

Makaron666
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-08 00:43:05
nie śpię bo trzymam trumnę nowy nagłówek w fakcie

elektrownik
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-10-07 23:33:15
Dziewczyna taka sobie, ale trumna super, chciał bym taką mieć !


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700