Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
wioochaa.d  11-10-09, 08:04 Zgłoś
+ 938 -
Dodano: 2011-10-09, 08:04:56   przez: wioochaa.d
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 938  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Taka prawda
  •  9-latka zorganizowała zbiórkę dla chorej matki,
  •  Bardzo wymowne
  •  Z cyklu szalone pomysły polityków
Ukryj komentarze(87)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
absurrdalna
    Ocena: 11 (glosow:11)
2011-11-08 22:30:41
Jakbyście nigdy nie widzieli prawdziwego człowieka a wierzyli w tą utopię prezentowaną w telewizji i na okładkach. Rzygać mi się chce gdy was czytam. Tylko idealny człowiek miałby prawo wytykać innym ich nieidealność. Ale idealnych ludzi nie ma.

szauciau
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-06 16:38:46
Co wy chcecie, twarz ma w miarę ładną ... Nie jest wytapetowana, nie przypalona solarką tylko trochę okrąglejsza... Moim zdaniem lepsza taka, niż te chude patyki, co w łóżku możesz sobie kości miednicy połamać uprawiając seks. Mnie się dziewczyna ze zdjęcia podoba!

vesna27
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-22 17:46:58
Masz rację, nie ma ludzi idealnych. Ale nie trzeba się tak zaraz publicznie z tą swoją "nieidealnością" obnosić. Umiar też trzeba znać.

vesna27
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-22 17:43:59
Nie martw się dziewczyno. Każda zmora znajdzie w końcu amatora :-))

marcineksamsung
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-14 16:04:42
Żywa reklama Hamburgera z podwójną wołowiną i serem. No i telefon musi być...brakuje podpisu..."ze mną nie utoniesz-twój ponton"

pradnikczerwony
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-11 14:23:32
nawet ładnie by wygladała gdyby nie ten celulit na udach

Dabhee
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-10 19:11:31
za dużo śmietany...

tomi-espero
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-11-11 00:04:48
za duzo smalcu

lelewinka1930
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-09 23:02:23
KruszeLembasy zgadzam się z tobą:) to już jest żałosne:)

Asia8989
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-09 20:56:38
bark słów...............

michaptr
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-09 20:29:01
daj numer :P

Paulisiek189
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-09 18:45:28
a fuu :P Ach te rozstępy cud miód ;]

treez
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-09 18:26:36
ładny był by z niej kebab

maniano
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-09 17:53:46
napewno chce pokazac swe seksi ciałko hehe

WithNight
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-09 16:36:53
Laseczka pełną parą ;P

qwert1809
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-09 16:13:17
Anka?

kuba17061986
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-09 15:25:48
kolejna niunia dajcie harpun

Roniee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-09 14:50:31
i co ona chciała pokazac ? Jedno jest pewne że jej nie wyszło HEHE

poka88
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-09 12:19:09
ale ze mnie sexy dziunia

KruszeLembasy
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-11-09 10:34:04
przez takie cos juz mi sie wiochy nie chce ogladać, bo by dokopac sie do czegos z beką, trzeba 10 str takich fot przewijac. No ale wszystkie dzieci ukryte pod powaznym badz glupim nickiem i wiekiem +20, sie z tego cieszą.... massakra

neposz
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-11-13 02:38:56
Twoje komentarze są na wagę złota, szkoda tylko, że te dzieciaki o których piszesz zachwycają się tombakiem z odpustu (taka parafraza). Swoją drogą to mam wrażenie, że oprócz użytkowników to kilku adminów jest na podobnym etapie rozwojowym.

KruszeLembasy
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-11-09 10:31:49
wiochą i żalem, to robi się już wstawianie takich fot. Ileż mozna oglądać, absurdów, ktore nabijają się z otyłości, dziubków, solar i 'golych 14'. Nie macie juz dobrych pomyslow na wioche, to sie pocieszacie czyms takim i zacieracie ręce, ze dostaniecie 'lapy w gore' i pkt sie podniesie. dziecinada

mateusz100793
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-09 09:52:37
noge ma jak udko Kurczaka:D

emero92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-09 08:34:31
West Coast Dzifffko

AngelDharma
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-11-09 03:07:46
to było do komentarza "sweetcarolusia" coś się zawiesza strona przy dodawaniu komenta..A na temat drażni mnie coś takiego. Może ma faceta który kocha ją ponad życie i co noc daje tego wyraz ...a fote mial na jakims portalu? Ktos podłapał co uwaza sie za nie wiadomo co i puscil w siec z łatką wiocha:

solle
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-09 10:26:08
Mimo wszytsko umieszczanie takich zdjec w internecie nie jest normalne tym bardziej ze diewczyna powinna (moim zdanie) ukrywac taka figure bo nie wyglada to apetycznie ;/

AngelDharma
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-09 03:03:31
Ja bym miała z takim nickiem.

zucker64
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-11-09 01:52:39
Normalna dziewczyna , do tego całkiem seksi , tylko poza to wiocha

windykator84
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-11-09 00:55:45
Dziunia z wypiętym beercepsem:D przetopić na smalec:D

solle
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-08 23:52:02
Ja je.bie ;/;/

grog
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-11-08 22:34:44
Rubens zwariowalby ze szczescia... :)

absurrdalna
    Ocena: 11 (glosow:13)
2011-11-08 22:29:01
Rzygać mi się chce od waszych komentarzy. Ludzi o takiej figurze są miliony. Na dobrą sprawę wystarczyłoby by pozbyła się brzucha a byłaby w miarę proporcjonalna. To prawda, że wrzucanie takich fot w sieć do idiotyzm. Ale wy nie komentujecie idiotyzmu tylko jej ciało. Jakby była odrażającym potworem

absurrdalna
    Ocena: 11 (glosow:11)
2011-11-08 22:30:41
Jakbyście nigdy nie widzieli prawdziwego człowieka a wierzyli w tą utopię prezentowaną w telewizji i na okładkach. Rzygać mi się chce gdy was czytam. Tylko idealny człowiek miałby prawo wytykać innym ich nieidealność. Ale idealnych ludzi nie ma.

omen100
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-08 22:09:41
trocchej wyzej jest fota z 3 puszystymi laskami. i tam wiekszosc mowi ze fajne itp,a tu ze salceson wieloryb itd. Nie rozumiem tego

slanino
    Ocena: -6 (glosow:6)
2011-11-08 21:38:50
schabino hahahhaha xd

niunia898989
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-11-08 21:26:04
Ejjjj....czy ona jest normalna??!!

art-b
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-11-08 21:10:46
z twarzy dałbym jej 25 lat, a z figury 45 lat, z brzucha i ud zaś 60.

Raptus86
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-08 21:00:04
Chyba musi się strasznie "akceptowac" skoro takie zdjęcia pokazuje publicznie ...

nowak_102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-08 20:56:59
ludzie !! wstydu nie macie ?!

ooNaa20
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-08 20:51:51
no powiedzmy ze "laseczka" hehe

laska9210
    Ocena: -6 (glosow:6)
2011-11-08 20:42:06
duża baba... msakra

drLOUBITCH
    Ocena: -2 (glosow:10)
2011-11-08 19:57:50
Fryzura skunksa, a niżej hipopotam.

jacekszczodry
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-11-08 19:30:45
zero poczucia wstydu...ochyda!

mcq1
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-11-08 19:10:46
uwolnić orke!!!

Kedwa
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-11-08 18:55:42
WEZWIJCIE GREENPEACE !!! Wieloryba wywaliło na plażę !!!!

marila
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-11-08 18:49:32
Ale salceson.

sweetcarolusia
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-11-08 18:16:41
a ja miałam kompleksy://///////

legwan99
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-11-08 18:06:31
Wieloryb

zoltanka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-08 17:33:04
Po ogladaniu tych zdjec zastanawiam sie,czy ludzie nie maja kompleksow wklejajac takie zdjecia do neta,czy moze ktos za nich to robi. ja nie jestem gruba,za chuda tez nie,ale w zyciu nie wkleila bym zdjecia w bieliznie z jakas glupia poza.Moze to ja jestem nienormalna,ze sie nie wklejam ;/

ewelinans
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-11-08 17:16:53
Zawsze może schudnąć ale te rozstępy jej zostaną a to wcale ładnie nie wygląda :/

niewiem28
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-11-08 17:14:49
kwik kwikk czas na swino bicie

klaudusssia92
    Ocena: 2 (glosow:14)
2011-11-08 16:47:01
a gdzie sie podziali panowie z tekstami "ruchalbyn".. ?:P nagle sie wam odechcialo ?:)

sibix38
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-11-08 16:23:29
Maryśka! Świniak znów uciekł

Starmine
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-08 16:06:33
sweet focia

liszka91
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-11-08 15:58:51
każdy ma inny gust:P może akurat komuś się podoba...no ale nie ma co...odważna...

EwciaWrestling
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-08 15:56:49
Laseczka hmm... Tylko z której strony ???

jasamawsobie
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-11-08 15:34:28
wtf?? omg idiotyzm... bez urazy^^

maliniak12
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-11-08 15:33:47
Pigi ;)

milks33
    Ocena: -8 (glosow:12)
2011-11-08 15:26:32
O rany jak można tak się zaniedbać??Nie rozumiem jak tak można nie szanować siebie i swojego ciała.Zresztą w dzisiejszych czasach ludzie się nie szanują,a przede wszystkim kobiety!!!

cyganka122
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-11-08 15:24:12
Tak patrzę, patrzę, patrzę i patrzę no i za cholere tej laseczki nie widzę...

toffik18
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-11-08 15:03:51
o ja pierd.. kijem bym jej nie dotknął xdddd

Hervorragorn
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-08 14:39:18
Większość zdjęć na wiosce jest o kobietach pokazujących swe "walory" na portalach społecznościowych (choć mężczyźni też nie odbiegają), jeżeli mają tylko tyle do pokazania to współczuje.

omen100
    Ocena: 9 (glosow:15)
2011-11-08 13:44:34
Skoro jej sie podobala fota to ok

rusofil
    Ocena: -11 (glosow:11)
2011-11-08 13:34:17
Jakby schudła tak jakieś 7 kg to by była bardzo ładna, o pełnych kształtach. Szkoda tylko, że taka durna.

jsbuba
    Ocena: -5 (glosow:13)
2011-11-08 15:13:00
ile ?7 ?? watpię żeby 17 coś tu pomogło

paradoxa
    Ocena: -5 (glosow:11)
2011-11-08 15:15:12
ze 30 musiałaby schudnąć chyba...

Emi62
    Ocena: -5 (glosow:9)
2011-11-08 15:37:15
rozstępy na brzuchu, biodrach, udach ..

pikowanadama
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-11-08 13:33:36
rozumiem mozna byc grubym kochac siebie itp ale kuwa mac nie rozumiem jak mozna tak zaniedbac swoje cialo pod wzgledem estetycznym... takie rozstepy siniaki okropna skora....(na rozstepy sa juz sposoby.... )

poznan2000
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-11-08 13:25:53
oblajstwo w pień, blee

crazybread
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-11-08 13:25:33
nieruchalbym

izolda1975
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-11-08 12:51:05
A może umiejętność samoakceptacji i dystansu?

izolda1975
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-11-08 12:49:55
A może umiejętność samoakceptacji i dystansu?

AnoukNL
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-11-08 12:08:40
Ktos po zlosci wstawil jej fotke, to jest wiocha :/

Jasmin233
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-11-08 12:04:54
yyyh ; / Żal patrzeć na takie.

paradoxa
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-11-08 12:00:56
Eh , chyba ktoś ja trafnie ośmieszył , nie wierzę , żeby sama to na internet wrzuciła...

ZENek_steam
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-08 11:44:50
jest lans :D

Renifr
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-11-08 11:29:49
Jak zniechęcić skutecznie adoratorów... ;)

wasyl666
    Ocena: -2 (glosow:10)
2011-11-01 17:37:49
figura kaczki

paradoxa
    Ocena: 0 (glosow:12)
2011-11-08 12:00:01
kaczki ? Toż to obraza dla kaczki !

poznan2000
    Ocena: -8 (glosow:10)
2011-10-28 10:24:32
kup se lustro a potem pozuj do zdjęć

mao231
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-11-08 11:56:03
a ty kup SE słownik

kubuspuchatek
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-10-15 16:41:10
są ludzie, są i taborety.

Kotka69
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-10-10 21:52:32
Nic nie mam do puszystych ale idioci to już inna bajka ; d

Kotka69
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-10-10 21:51:53
Nic nie mam do puszystych ale idioci to już inna bajka ; d

takise86
    Ocena: -8 (glosow:8)
2011-10-09 11:51:22
jaki świniak.

Planerek
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-10-09 10:23:42
Ale kruszynka

tom3k
    Ocena: -7 (glosow:9)
2011-10-09 10:01:34
Tłusty świniak.

asiuula928
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-10-09 09:41:10
mrrr...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500