Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
sarna  11-10-09, 21:45 Zgłoś
+ 563 -
Dodano: 2011-10-09, 21:45:32   przez: sarna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 563  Zgłoś nadużycie
96
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tak się spieszył
  •  W temacie
  •  Kopciuszek tuz po północy
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
Ukryj komentarze(27)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
JestemZwami
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-07 10:50:30
JackCola?

fczoraj
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-12 19:00:29
jest dobrze zrobilem za fotel jak ktos wdepnie to zgonie na psa

fczoraj
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-12 18:56:29
chce mi sie kupe a nie chce mi sie wstac od kompa

ponix67
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-12 18:38:21
może mu słońce świeciło?

dennisus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-10 20:49:25
Komputer wciagą dosłownie :D

LodziaZakapior
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-10 20:47:02
Kenny mcCornic?

Yoda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-09 09:58:57
Stare, jak internet. Widziałem to zdjęcie jak były jeszcze modemy akustyczne. Gimbaza pewnie nawet nie wie, o czym teraz pisałem.

Palikocur
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-10 15:34:22
"modemy akustyczne" - widzę, że sam też nie wiesz o czym pisałeś.

dave1983
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-08 01:04:54
Ma gościu pełny kontakt z baza

kielasss
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-07 22:24:08
i ten kubek z Knorra z oberwanym uchem haha

piter3157
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-07 22:16:45
Oglada pornola po kryjomu.

space13579
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-07 21:12:28
a ja to odbieram bardzo dobitnie;wiadomym jest,ze w erze internetu i komputerów,rośnie uzależnienie tak od neta,jak i od gier.Zastanawiam się teraz,ile np.godzin ktokolwiek tu obecny,w dniu dzisiejszym zaliczył przy kompie?

YareK691
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-07 20:25:27
nowa definicja autyzmu ?

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-07 18:33:16
tak go nie namierza ...

klisza08
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-07 18:19:29
teleportuje sie do panienki poderwanej w sieci?

Kane33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-07 17:39:38
kto tego nie widział?

traczek10
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-07 14:11:17
Pewnie ogląda Red tube gdy rodzice są w pokoju ;-)

marcin160787
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-07 14:01:00
Kiedys, gdy nie miałem rolet i śłońce przeszkadzalo mi w graniu to podobnie kombinowalem.

Tensor
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-07 14:59:02
Nie łatwiej w takim przypadku przestawić monitor?

Kane33
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-07 17:40:08
:D

KapralJelonek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-07 19:55:37
a co w przypadku gdy nie da się przestawić monitora? taki patent znajduje swoje zastosowanie :D

SweetMati
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-07 13:48:34
Prywatność w sieci osiągneło nowego znaczenia :)

blublah
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-07 12:46:54
Przynajmniej jak mama niespodziewanie wejdzie do pokoju, nie będzie niezręcznej sytuacji i nie będzie musiał się tłumaczyć z oglądania porno. Chociaż z drugiej strony, ten tunel chyba przyciągnie jeszcze większą uwagę.

cupamo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-07 12:09:47
Cyborg łączy się z bazą

andrzej67k
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-07 10:57:06
Teraz nic rozproszy jego uwagi :)

JestemZwami
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-07 10:50:30
JackCola?

lObuz007
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-10 01:50:03
haha + dla Ciebie :)

majorka90
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-10-09 23:16:40
Pewnie ogląda pornosy i boi się że rodzice go przyłapią


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300